Paste Fericit

Viq

11 responses to “Paste Fericit

  1. Hristos a Inviat!

  2. Amicilor si inamicilor, o zi linistita.

  3. …linistita si insorita !
    Si p-afara si pe dinlauntru !

  4. Doamne,ajuta pe toti ratacitii sa revina la descoperirea „Adevarului relevat de cuvantul si jertfa Mantuitorului ,care s-a sacrificat pentru noi pamantenii” 🙂 pentru a intelege iubirea de aproapele si iertarea..

    Nu exista alt moment mai propice decat Pastele mantuirii noastre si acceptarea luminii divive . 🙂

  5. Eu vreau sa ma impac cu toti dusmanii mei si va rog sa intelegeti de ce imi exprim de multe ori intelegerea si iertyarea fata de si.

  6. eU NU VA ADUC IMAGINI..NICI RELUARI..VA TRANSIMT DIN TOT SUFLETUL MEU ..SA VA FIE BINE..

Lasă un răspuns

