PLEACĂ ACUM !

Mare zavera, mare !
Se zice-n targ, sau, ca sa fim rezon : „se aude”… ca Ponta ar fi pe faras ! 😀 😀 😀
Ceea ce ma face sa ma gandesc ca pe langa „BruscNews”, „ShockNews”, „ZbangNews”, ar trebui sa-si faca loc si un „GoodNews”.
Acolo s-ar incadra perfect stirea asta ! 😀 😀 😀

Ce-a facut saracu’ de l-a luat DNA-ul la ochi ?
E !
Poante ! 😀 😀
„Conform documentului, onorariile erau prevăzute să fie încasate de societatea de avocați, iar avocatul Ponta urma să primească o sumă fixă de 2.000 euro, majorată la 3.000 din aprilie 2008, pentru care trebuia să emită factură, lunar…..
Procurorii spun că Ponta nu a efectuat nici o activitate profesională în temeiul convenției, dar cu toate acestea el a emis în perioada octombrie 2007 – decembrie 2008 un număr de 17 facturi fiscale în valoare de 181.439,98 lei. Facturile au fost achitate de „Șova și Asociații”. Anchetatorii DNA mai spun că pentru a nu stârni suspiciunile inspectorilor fiscali care au început să facă controale în perioada mai-octombrie 2011, Ponta și cu Șova s-au înțeles ca să întocmească în fals rapoarte cu privire la pretinsa activitate juridică a lui Ponta, rapoartele fiind falsificate, în august 2011, prin metoda „copy-paste” din rapoartele altor avocați de la „Șova și Asociații”.

Bag sama ca pana la urma pe VV asta taman hobby-ul lui l-a tras in jos, i s-a agatat de gat ca pietroiul.
Copy-Paste a pus botul la o trotineta „MitzubitzU” 😀 😀 😀

„… probele administrate au relevat faptul că Ponta Victor-Viorel (…) a beneficiat în mod gratuit de dreptul de folosință al autoturismului marca Mitsubishi Lancer Evo 10, achiziționat de SCA „Șova și Asociații” în sistem de leasing financiar de la Romstal Leasing (rate în valoare de aprox. 6.000 lei/lună), iar ulterior, în luna iunie 2009, de sumele de bani reprezentând avansul și alte cheltuieli aferente contractului de leasing în momentul preluării acestuia de către Ponta Victor-Viorel, în total suma de 79.641,11 lei”

Documentele, fara interpretarile noastre tendentionaliste, pot fi cetite la Turcescu in sofragerie, ocazie repetitiva cu care e timpul sa accept ca ce aduce el e la prima mana.

Dupa cum se precipita lucrurile, ne-am astepta la o demisie, o schimbare de guvern, un moment de oarece cotitura !
Really ?????
Adicatele, asa brusc, peste noapte, Copy-Paste sa treaca la beci ????
Parca nu-mi vine sa cred !!!!

„Evenimentul” a fost marcat in moduri oarecum diferite !

Un fost, care a fost presedinte de tara unde doarme Momaia acum, in timp ce da de mancare la porumbei in parc, ‘ce ca :
„Bună ziua Viorel,
Dacă vrei să nu faci mai mult rău decît ai făcut țării din 2012 și pînă acum, fă te rog un lucru simplu: PLEACĂ ACUM !
Fiecare minut pe care îl petreci în fruntea guvernului este un dezastru pentru credibilitatea României. Deci, încă o dată, PLEACĂ, PLEACĂ ACUM !
Iar dacă tu nu știi că țara este mai presus de interesele tale, vei învăța acest lucru, dar din păcate pe spinarea românilor.
Ascultă te rog pe unul mai bătrîn ca tine, PLEACĂ ACUM !”

Un momaie in functie, (Momaia), cuvanteaza vorbe de genul :
„Prima opţiune pe care o văd ca şi cea mai bună pentru această situaţie este o demisie a guvernului, care, sigur, ne pune într-o situaţie inedită de a avea alt guvern, dar criza nu ar fi una profundă. În situaţia, sigur, în care, Camera Deputaţilor încuviinţează urmărirea penală, voi lua atunci o decizie, în funcţie, evident, şi de reacţiile primului ministru”.
Right !
Va lua o decizie in situatia in care Camera Deputatilor o sa se spanzure cu papionu’ si in functie de …. reactiile Primului Ministru !
Si astea ni le spune noua !!!
In vreme ce Mama Constitutiunea, ‘ce la art 88  ca :
Preşedintele României adresează Parlamentului mesaje cu privire la principalele probleme politice ale naţiunii.

Le-ai zis mai Mototoloea, ca trebuie sa….. ceva cu Pontalaul ????
Ca nu e chiar o chestie banala. Nu in fiecare zi Primul Ministru e prins cu rata-n gura !

Mai Balalau, Primul Ministru e tot Ponta, taman ala de-l cadoriseste DNA cu cele de mai sus acuzatii !!!!!
Ca sa nu mai vorbim de chestia cu Camera Decupatilor, care nu ar vota pentru puscare nici daca o bagi la parnaie „in corpore”. Pai ce „reactii” astepti de la Copy-Paste ??????

E o diferenta de abordare ?
Este.

Catalin Predoiu, cere si el demisia Pontalaului. Cam moale dpdv juridic daca ma gandesc ce functii a avut !!!!!
Monica Macovei se da si ea tare pe felie :
„…. Nu există niciun motiv pentru ca parlamentarii să nu aprobe cererea DNA pentru începerea urmăririi penale a lui Ponta, pentru fapte comise în funcția de prim-ministru. Este vorba de 3 infracțiuni de conflict de interese. Parlamentul s-a opus de multe ori justiției, nu mai poate continua așa. Imediat după aprobarea Parlamentului, președintele Iohannis să aplice Constituția și să îl suspende din funcție, ”     OOOOouuuuuuKeey !!! 🙄

Dar nu cumva e cam larga interpetarea asta ???
Mai tanti MeMe, de ce sa-l suspandeze „dupa aprobarea Parlamentului” si sa nu aplice Constitutiunea indiferent de ce zice/face adunatura aia de derbedei ???

Daca „parlamentul” (pun intre ghilimute, ca asta numai parlament nu e) ‘ce „NU, bah ! Hai, Basti !!” ????
Ramanem mai departe cu podoaba de premier pe frunte ????

Pai e frumos ?
Nu e.
Nici sanatos !!!!

Pentru ca d’aia :

1. „Guvernul este alcătuit din prim-ministru, miniştri şi alţi membri stabiliţi prin lege organică”.
(Mama Constitutiunea, art. 102, al.3)

2. „.... Camera Deputaţilor, Senatul şi Preşedintele României au dreptul să ceară urmărirea penală a membrilor Guvernului pentru faptele săvârşite în exerciţiul funcţiei lor. Dacă s-a cerut urmărirea penală, Preşedintele României poate dispune suspendarea acestora din funcţie. Trimiterea în judecată a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din funcţie.”
(Mama Constitutiunea, art. 109. al 2)

Pe scurt, Presedintele trebuie sa ceara urmarirea penala a palgiatorului care intruneste simultan ambele conditiii : este membru al guvernului sau si a savarsit nefacute in exercitiul functiei de care s-a lipit, respectiv cazul faptelor de conflict de interese, comise în timpul mandatului de premier. Dupa care, fara a fi nevoie de aprobarea/decizia Parlamentului trebuie sa-l suspende din functie.
Nu-l poate revoca, e adevarat, dar asta e alta poveste ! 😉

Andrei Luca Popescu e de parere in Gandul ca Momaia nu-l poate suspenda pentru ca : ” … nu poate să dispună suspendarea din funcţie a primului ministru Victor Ponta, decât în cazul în care acesta este urmărit penal pentru fapte comise în timpul exercitării funcţiei sale sau atunci când va fi trimis în judecată, însă tot pentru faptele comise în exerciţiul funcţiei de premier. Pentru ca această urmărire penală să aibă loc, este nevoie de avizul Camerei Deputaţilor, lucru pe care DNA l-a şi solicitat vineri, cu privire la acuzaţiile de conflict de interese….” 

Dar asta nu bate cu cele ce reies din articolele de Constitutie citate. Acolo textul spune cu vorbe romanesti clar si fara dubii : conditia necesara si suficienta pentru ca membrul guvernului sa poate fi suspendat, este ca minimum una din organele abilitate (Camera Deputatilor, Senatul sau Presedintele) sa fi cerut urmarirea penala. Daca urmarirea are loc au ba este un act ce nu influenteaza dreptul de suspendare a magarului.

In lumina celor de mai sus, Monica Macovei este pe o felie gresita (cam greu de inteles pentru mine de ce, ca se da drept profesionista !!!! 🙄 ) ca si ceilalti care trec atat de usor cu vederea ca presedintele Momaia are nu doar dreptul specificat in Constitutie ci OBLIGATIA, rezultata din responsabilitatea functiei pe care sforaie, de a-l suspenda pe Pontac.

Remember, Momaie ??? :
Jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială a poporului român, să respect Constituţia şi legile ţării, să apăr democraţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!”.

Viq

Anunțuri

278 responses to “PLEACĂ ACUM !

  1. 1.
    107 cu 2 – Presedintele Romaniei nu il poate revoca pe primul-ministru.
    Fie cum o fi, o sa avem interimat.

    2.
    – fals în înscrisuri sub semnătură privată (17 infracțiuni)
    doi agenti economici au un parteneriat. unul dintre parteneri se angajeza sa presteze servicii si e platit pentru ele emitand 17 facturi. neprestarea acelor servicii nu e obiect de cercetare penala ci de proces civil daca partea platitoare considera de cuviinta, daca nu, nu.
    nimic confuz aici.

    – complicitate la evaziune fiscală în formă continuată
    nu inteleg! daca sova nu si-a platit taxe e treaba lui. cat timp ponta a declarat cele 17 facturi si a platit pentru ele nu are nici o problema. nada. 0. si is declarate. deci, bla-bla-uri, doar.

    – spălarea banilor
    serios. parca banii is declarati, parca facturile exista. suntem chiar atat de tampiti?!

    – trei infracțiuni de conflict de interese
    Sova a fost numit de 3 ori in guvern. asa. care e buba?
    E prim-ministrul obligat sa o numeasca pe mama codrutei?

    3.
    fix pentru cazuri din astea s-a introdus imunitatea. dar fix. daca cerea cineva exemplu, nu aveam pana acum.

    4.
    cate dosare a avut basescu si au fost suspendate pt ca avea functie.
    desigur, nu discut imunitatea… imunitatea se discuta la parlamentari, ministri si premieri.
    dar cate demisii si-a dat, totusi, basescu?
    cata presa a sarit pe el sa plece pt a evita o criza?
    intreb doar asa, sa nu mor prost.
    cati oameni frumosi au fost in strada?

    si sa nu intram in probleme semantice, e vorba de urmariri penale nu anchete si alte balarii. la ponta se cere inceperera urmaririi penale, da?
    iar parlamentaru’ nu e tot votat de cetatenii tarisoarei?

    vreau doar sa inteleg de ce aceasta brusca excitatie pseudo-erotica cu valuri de euforie maniacala fix acum.

    concluzie: isterie irationala. avem deja un fenomen pseudo-religios. crede si nu cerceta a ajuns slogan politic: jos ponta.

    • Noroc ca l-ai convins tu, sau altii de aceeasi „clasa” elevata, sa nu faca prostii d-astea, de vorbea gura fara el cand zicea:

  2. „Invirteste-te ca titirezul, poate ametesc ei!”
    Cine dreaq a spus ca Presedintele il poate revoca pe prim ministrul Romaniei? nimeni, dar hai sa vorbim vorbe.
    Auzi, fie cum o fi, o sa avem interimat.
    Dupa care legi un prim ministru care isi da demisia (ca urmarit in Justitie) poate lasa un urmas, pe scaunul sau, la guvern? cind prim ministrul isi da demisia, indiferent sub ce motiv, cade intregul guvern.
    Mey, vrea sa inteleaga ce tocmai el formuleaza „excitatie pseudo-erotica”,
    ” euforie maniacala”.
    Vrea sa inteleaga, dar deja a tras concluzia: „isterie irationala”.
    Curat isterie, coane.
    Nici plagiatul si nici faptul ca s-a inscris in Barou fara examen avind titlul de doctor, nici faptul ca a fost ofiter acoperit pe cind era procuror, incalcind Constitutiunea, nu conteaza.
    Doare ca nu se mai poate stiga vechiul slogan si s-a ivit unul pe bune „jos Ponta!”

  3. Bună dimineața! 🙂

    Ca să «PLEACĂ ACUM», vvp-ul ar trebui să dispună de acel ceva de prin desenele animate, greierașul ăla care intruchipează conștiința 🙂 . ori așa ceva nu se găsește la pontanac…
    …nici de leac!!!

    PS: Apoi ce va frământați atâta, iote la premierul republicii Moldova una și mai cu moț:
    http://www.hotnews.ro/stiri-international-20218182-premierul-chiril-gaburici-putea-pus-sub-acuzare-pentru-falsificat-diploma-liceu-presa-chisinau.htm

  4. Pentru ipochimen merge si neaosul „curat nevinovat, dar saltati-l!”
    Inteleg sa faci politichie, de stinga, de dreapta, fie si pe o extrema, ca exista lege, dar nu la conducerea guvernului un hot, poltron si mitoman ca pisicutul.
    Aci chiar ar trebui sa ne rusinam: ride Ioropa de noi, neamule!

  5. bunä,
    dementul asta, tot la Bäsescu se relatzioneazä,
    a zis B,a fäcut B………………..este un caz patologic.

    • Speriat de inec se agata si de paie 😉
      Si-apoi e umilitor: nu a reusit sa-l dea jos pe pirat si nu a reusit nici „Basescu la puscarie!”
      ( PSD: un fost prim ministru condamnat si facind puscarie; al doilea prim ministru cu aceleasi perspective. Concluzie (ca sa-i imit pe clasicii in viata): sustinatorii lor sint de aceiasi teapa.)

      • Salutare tuturor,
        As Victor. Cum sa se simta umilit de Pirat? Pai nu eram suprasaturati, la sfarsitul anului trecut, de tot felul de teorii, care mai de care argumentate stiintific, privind blatul EU-Pirat -Tonta.

        • ion,
          salut 😛
          Si una rece-rece:
          „Preşedintele Traian Băsescu a câştigat, la Curtea de Apel Bucureşti, procesul în care Dan Voiculescu l-a dat în judecată pentru declaraţia făcută de fostul şef al statului în iulie 2012, în plenul Parlamentului, potrivit căreia Voiculescu ar fi afirmat că trebuie controlată Justiţia.”

          • Salut,
            Astept sa vad decizia CAB in cazul Tender. Vad ca Bolcas nu ne mai tine la curent cu cazul Firea santajata de Pirat.

  6. Prostia naste prostie:
    „Cristian Preda: Am cerut audierea lui Victor Ponta in Parlamentul European, trebuie sa dea socoteala.”
    Chiar nu mai are idei europarlamentarul?

  7. Salut!

    Dincolo de orice alte comentarii pe marginea comunicatului DNA, artic. din Constitutie, declaratiilor oficiale si articolelor/comentariilor/analizelor de prin presa, cred ca un scandal avand ca „miez” acuzatii de coruptie aduse de o institutie a sistemului de justitie (DNA) unui PM in functie, ar fi fost normal si de minima decenta sa fie urmat de o demisie de „onoare” din partea respectivului. Asta-i asa, o parere. Si teorie. N-are absolut nimic de a face cu realitatea & personalitatea, caracterul si interesele lui Puie Monta ( + ai lui, fie ei mai de deasupra, sau mai de dedesubtul PM).

    Apoi, astept cu interes si „subiecte” ceva mai consistente prinse eventual in vreun comunicat DNA. De exemplu, „povestea” adevarata a HG privind Memorandumul cu Rompetrol…

    http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-16471977-memorandumul-rompetrol-guvernul-aprobat-act-normativ-prin-care-accepta-piarda-400-milioade-dolari-contra-unei-promisiuni-investitii-miliard-dolari-fara-clauze-punitive.htm
    Plus:
    http://economie.hotnews.ro/stiri-energie-20211715-rompetrol-cerut-insolventa.htm

    PS
    Remarcabila (desi absolut NE-surprinzatoare) pledoaria (mai mult sau/si in special, mai putin voalata) pro-vvp-u’ din partea personului prl / w.

  8. Mai dar repede se misca deputatii din Comisia Juridica pe cazul Tonta. Azi la orele 16 deja vor sa termine raportul iar maine la 10 sa se dea votul in plen. Iar i-au lasat in offside pe PNL-isti.

  9. Hal de deputat, membru in Comisia juridica, basca si vicepresedinte al acestei comisii. Intrebat de un jurnalist daca a citit dosarul trimis de DNA, a raspuns ca el a rasfoit doar rechizitoriu. Mai Doby, de unde in aceasta faza procesuala sa-ti trimita tie, deputat PNL, DNA-ul acest document. Rechizitoriu se trimite direct la instanta, cand urmaritul penal se trimite in judecata si devine inculpat.

  10. „Este absolut regretabil – pentru țara noastră – ca un prim-ministru român, fie el chiar un Ponta, să demisioneze ca urmare a unui demers al unui procuror!”(Ioan Cupsa deputat PNL de Bihor.
    Acest personaj a mai semnat si motiunea de cenzura impotriva guvernului Tonta.

    • este absolut regretabil ca un prim ministru in functie este pasibil de urmarire in Justitie. Jenant, dar era previzibil dupa comportamentul sau.
      Cit despre vita de Biho, pardon, dobi deputat PNL, daca tacea, nu stiau multi ca e un prost.

      • Dobi de Bihor are mentori:
        „Preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, susţine că e aberant ca Victor Ponta să fie acuzat de conflict de interese şi se întreabă ”dacă este normal ca într-o ţară democratică un procuror de 27 de ani să răstoarne două guverne în două luni”, apreciind că e o ”încercare de lovitură de stat”.”
        Ginerica, cu atitea soacre te tîmpişi rau de tot!

  11. Viq:
    Te superi degeaba pe Johannis, nu-l poate suspenda pe Ponta.Cu toto textul Constitutiei, Ponta nu e doar ministru/premier ci este si deputat, ori exista o decizie a CCR in acest sens;detalii, foarte corecte, aici :
    ,,4. Suspendarea premierului

    Văd că e neclară situația suspendării din funcție a premierului. Două note preliminare, unu, dl Ponta e și deputat și, doi, e acuzat de infracțiuni făcute în calitate de avocat (fals in acte, de exemplu) și de infracțiuni în calitate de premier (conflict de interese).

    a) Pentru infracțiunile comise ca premier nu se poate începe urmărirea penală fără încuviințarea Camerei, dată calitatea de deputat. O decizie a Curții Constituționale a stabilit că doar Camera/Senatul are acest drept, dacă membrul guvernului este și deputat/senator. Iar dacă nu se începe urmărirea penală pentru aceste fapte, premierul NU poate fi suspendat.

    b) Pentru infracțiunile comise ca avocat poate fi urmărit penal fără probleme, dar nu poate fi reținut și arestat decât dacă încuviințează Camera Deputaților (dată calitatea de deputat, din nou). Însă, doar pe baza începerii urmăririi penale a acestor fapte el NU poate fi suspendat, pentru că nu sunt infracțiuni comise ca membru al guvernului.

    Pe scurt, suspendarea din funcție NU ESTE la mâna președintelui KWI, ci depinde de colegii deputați ai dlui Ponta. ”
    http://www.contributors.ro/reactie-rapida/patru-note-rapide-despre-dosarul-%E2%80%9D%C8%99ova-%C8%99i-asocia%C8%9Bii%E2%80%9D-plus-victor-ponta/

    • Loda, Klaus poate sa-l suspende pe Tonta atunci cand acesta e trimis in judecata pe faptele facute ca avocat. Problema este ca procurorul Uncheselu nu prea se grabeste cu definitivarea dosarului prin intocmirea unui rechizitoriu.

    • Adica: E foarte amuzant că au existat oameni de bună credință care au crezut că îl vor vedea demisionând pe un individ ce s-a remarcat până acum prin: desființarea de instituții care, dacă mai rezistau 5 minute, urmau să se pronunțe asupra plagiatului său; folosirea Monitorului Oficial în interes personal; scăparea complicilor de pușcărie prin blocarea justiției în Parlament; schimbarea legilor penale astfel încât cei ca el să scape nearestați; împiedicarea votului în diasporă ca să iasă el președinte. Stați liniștiți la locurile voastre: Ponta nu va demisiona și nici nu se va lăsa îndepărtat până nu-i trimit cetățenii elicopterul să-l ia.

  12. Poftim exemplu de maturitate politica. Mihai-Razvan Ungureanu: PNL va ataca la Curtea Constitutionala votul in cazul Sova.
    Si ce sa faca CCR cu aceasta cerere, mai desteptule? ti-o va declara inadmisibila.

  13. „Viq:
    Te superi degeaba pe Johannis” 😛
    Zise avocata tutulor ranitilor 😉
    Pai daca pisicutul ii ameninta pe liberali cu plingere la Nitu, e un semn si pentru momiia de la Cotroceni.
    „Ai di grije, Klaus, vorbeste molcom!”

    • Pai in vara lui 2012 colegii liberari erau pe aceeasi baricada in ceea ce priveste daramarea institutiilor statului de drept. Cum sa nu fie nervos Tonta, cand acum PNL incearca cu aproximativ aceleasi arme sa-l darame. Doar ca acum nu mai e Maior ci unul Coldea. Diferenta de IQ-uri.

  14. Facem zid in jurul sefului de partid si jucam Cazaicioc:
    „Organizarea de „manifestari politice ilegale” poate atrage raspunderea penala ”
    Penalii striga penalii 😛

  15. Tender 12 ani si 4 luni de inchisoare. Bica esti razbunata.

    • Dece? ca nu sint in tema.

      • Fiind un baiat cu ochi albastri trebuia salvat. Nenea Sarbu& Co stie mai bine. Dosarul fiind instrumentat de DIICOT Bica trebuia sa faca totul ca sa-l salveze. La inceput a cam cochetat dar dupa decizia de la fond s-a rasucit. Sovaiala ei a costat-o.

  16. perfect, Tender s-a sträduit, nu i-a iesit para.

    dar dobitocul PONTA; A FÄCUT AZI CEVA EXTRAORDINAR:

    A AMENINTZAT CU PLANGERE PENALÄ LA NITZU:

    CUM SE INCADREAZÄ ASTA???????????????????????????????????

    • D-na Theo cazul Tender a fost foarte important pentru viitorul justitiei in RO. In ceea ce-l priveste pe Tonta fiti fara grija ce este al lui e pus deoparte. Dar intai trebuie sa-si duca crucea pentru ceea ce a facut in 2012.

  17. Ca ezercitiu de imaginatiune: daca la Cotroceni mai cinta Cucu la ora 18, auzeam un tunator „demisia, pisicuţ”.
    Asa ca „La ora 16.00 a inceput sedinta comisiei juridice, care va fi secreta. La sedinta sunt prezenti 23 de deputati, membri ai comisiei. Lucrarile Comisiei juridice, ce va realiza un raport pe marginea cererii DNA de urmarire penala a lui Victor Ponta, se desfasoara cu usile inchise, fara prezenta presei.”
    Numai miine nu-i poimiine 😛

  18. Ura ! träiascä tonta , l-au scäpat

  19. Comisiunea şparlamentara este groparul ideal:
    „Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, a anuntat luni ca propune crearea, la nivelul Parlamentului, a unei comisii speciale „pentru evaluarea democratiei”.”

  20. „UPDATE 16.45 Comisia juridica din Camera Deputatilor a decis, cu 18 voturi impotriva, 7 pentru si o abtinere, sa respinga cererea de incuviintare a urmaririi penale pentru Victor Ponta.”

  21. Mihalache drege treaba, nu degeaba l-au pus acolo…………….
    numai Johannis nu-si dä seama:

  22. Fratilor, Doamna Elena Udrea vede mai departe de ziua de maine. Ea stie… ADEVARUL si de ce e rau sa vina cealalta jumate a USL:
    http://www.romaniatv.net/elena-udrea-am-cadea-din-lac-in-put-daca-vine-predoiu-premier-ce-spune-de-alina-gorghiu_225249.html
    Din lac in put!
    „Dacă Victor Ponta pleacă de la guvernare, avem o problemă şi cu cine vine în locul lui. Dacă pleacă guvernul PSD, care din punctul meu de vedere – probabil mai puţin ultimele măsuri cu scăderea TVA şi ce au mai reuşit – a fost un guvern neperformant, întrebarea este cine vine în loc. Nu ştiu cine ar putea să vină. Ar trebui să vină cineva care să aibă suţinere în Parlament. Dar dacă ar veni Cătălin Predoiu, spre exemplu, atunci am căzut din lac în puţ, pentru că domnul Predoiu este implicat în dosarul Gala Bute. Are o disjungere din acest dosar care oricând poate să ajungă pe lista de priorităţi a DNA şi să-l pună în situaţia în care este Victor Ponta astăzi.”

  23. Buna seara!
    Ce aveti voi mai cu Johannis?Omul tace ca doar i-a promis ca ii ia avion Ponta. 😛
    A nu se intelege ca il ia ca lui Basescu ci ca ii cumpara. 😀
    Ponta deja este scapat de fratii lui de breasla si mai are sa de-a o ordonata prin care sa isi curete cazierul lui si al fratilor. 😀

    • Dar ce a mai facut de data aceasta?

      • @ION
        Pai uite cum scrie mai sus:
        ,,Un momaie in functie, (Momaia), cuvanteaza vorbe de genul :…..”
        Am vrut sa spun ca vorbeste cu retinere omul ca alt premier nu-i mai cumpara ,,jucaria” prezidentiala si plus de asta au fost in aceeasi barca.
        😀

  24. Multa vreme au trecut…
    Nu vreau sa va stric cheful dar, urmarirea penala NU POATE FI CERUTA nici de Presedinte nici de Deputati si nici de Senatori.
    Acestia pot doar sa sesizeze procuratura (Parchet, DNA sau tribunalul din Cuca Macaii) dar decizia de incepere (sau nu) a urmaririi penale apartine EXCLUSIV procurorilor, in functie de acuzele si, mai ales, de probele pe care le depun cei care acuza. Atat si nimic mai mult.
    Deci, daca in Constitutie sau in vreun alt codice tipic romanesc scrie ca presedintele, sau senatul pot cere urmarirea penala a unei persoane inseamna ca e vb de o eroare abominabila.

    • Nu a cere, ci a aproba urmarirea penala ceruta de procurori.
      Nu stiu unde ai citit ca presedintele (sau Senatul, par egzamplu) cer urmarirea penala a cuiva. Daca s-a scris e o scapare: institutiile respective nu cer, ci aproba, admit cererea.
      Ai dreptete si dovedesti ca nu esti un „oarecare”.

    • Pai… mai sus e un citat exact din Constitutia in vigoare…
      Convine sau nu, asta e alta chestie

      2. „…. Camera Deputaţilor, Senatul şi Preşedintele României au dreptul să ceară urmărirea penală a membrilor Guvernului pentru faptele săvârşite în exerciţiul funcţiei lor. Dacă s-a cerut urmărirea penală, Preşedintele României poate dispune suspendarea acestora din funcţie. Trimiterea în judecată a unui membru al Guvernului atrage suspendarea lui din funcţie.”

      • procurorii trebuie sa fie cei care cer urmarirea penala.
        Cind procurorii au cazul instrumentat si au un dosar, fac diligentele necesare ca Presedintele, si ceilalti, sa aprobe si sa „ceara urmarirea penala.”
        Fara un dosar instrumentat de catre procurori, nu vad cum presedintele poate spune procurorilor „vreau sa-i faceti dosar pisicutului” (sau altcuiva).
        Dar sa nu ne facem griji, se pare ca Parlamentul va face zid.
        In tirg se zvoneste ca generalul Izmana a fost contactat de Mihalache.
        Iar noi sintem priceputi la intoarcerea armelor 😛

        • Victor, sezi bland. Izmana nu va trada vineri.

        • Scuze:
          in Constitutie se specifica exact cine, cum, cand si ce trebuie sa faca.
          Nu am gasit nicaieri referirea la SESIZAREA de catre presedinte, senat sau derutati 😀
          That’s all!

          • @ felixks,
            eu nu citez din Constitutie, si nici nu incerc sa te conving de ceva, eu doar iti spun cum inteleg eu vorbele din Carticica.
            Presedintele si Parlamentul cer urmarirea penala nu din initiativa personala (lasam la o parte cazurile de tradare ori cazuri evidente de incalcarea Constitutiei), ci in urma demersului procurorilor.
            Care cer aprobarea pentru arestarea sau urmarirea penala a unui demnitar.
            Presedintele (sau Parlamentul) resping cererea sau o aproba, adica cer urmarirea in dosarul respectiv.
            Ma repet: nu cer urmarirea penala a cuiva din proprie initiativa, ci in urma demersului procurorilor. Aprobind, se intelege ca si institutiile respective „cer urmarirea penala”.

          • @victor L 21:18
            Eu vorbeam numai din pdv Constitutie.
            Viq asa a tratat toata chestia…

          • @ felixks,
            sa ma ierti, dar ce spuneam eu spune si Carticica aia.
            Uite un titlu de pe Mediafax:
            „Comisia juridică a respins solicitarea privind începerea urmăririi penale a lui Victor Ponta ”
            Au respins „solicitarea” Daca o aprobau, se subintelegea ca „au cerut urmarirea penala”.
            Initiativa urmariri penale apartine numai procurorilor.
            Constitutia este conceputa de asa maniera incit sa se certe si juristii, nu doar noi, profanii 😛

          • @victor L
            DA, asa este; am vrut sa subliniez „decat”: in cazul aprobarii solicitarii DNA, se cheama ca derutatii solicita de fapt DNA sa continue (asta e si de lingvisti, nu doar de juristi) si sa inceapa urmarirea penala, asa precum in respectiva solicitare au solicitat…

  25. ce escroci sunt, vorbesc de milioane ce se pierd, de proiecte,
    sunt niste mizerabili nerusinatzi, inpuie capul romanilor, cand ei nu au creeat nici un loc de muncä.
    totul sunt niste minciuni-

  26. Domnule Viq scl.,

    Ieri am primit un mesaj in casuta mea de e-mail. Mesajul ma informa ca in data de 6 iunie, la ora 19:14 as fi avut un comentariu pe blogul dumneavoastra, asta in conditiile in care eu nu am avut niciun comentariu (si nici macar o vizita) pe acest blog la data respectiva.
    Am ajuns la concluzia ca in trecut mi-ati publicat adresa de email (pe care o foloseam exclusiv pe acest blog si pe inca unul, unde am incredere totala in gazda) sau ati dat-o unei terte parti. Astfel de lucruri nu se fac.
    Va informez cititorii ca imi voi schimba adresa de email si ca nu voi mai vizita niciodata acest blog si ca orice interventie care pare sa fie semnata de mine este o inscenare mizerabila.

    Cu bine.

    • @ Brandusa,
      adresa ta o pot afla multi, fara „sa fie publicata de la Copac”.
      Parca am mai spus odata: eu primesc zeci de e-mailuri pe adresa mea din partea unora cu adresa mea 😛
      Iar clonat am fost pina la sastiseala si am abandonat blogurile respective.
      Nu iti sta bine sa acuzi fara dovezi.
      Cu foarte bine.

      • Eu constat ca si reclamatiile si acuzele de genul asta sunt in legatura cu o anume…”practica”. Faptul ca unica explicatie a „reclamantului” incrimineaza exclusiv pe cei de la CDP e cam bizar. 😉

        • Nu am folosit aceasta adresa decit inca intr-un loc. Si eu primesc SPAM, dar niciodata nu s-a intamplat ca wordpress-ul sa ma atentioneze ca as fi comentat aici, mai apoi sa constat ca chiar am „comentat”. Este evident ca mi se foloseste adresa de email de catre cineva care mi-a vazut-o, si acea persoana nu poate fi decat unul dintre cei care administreaza acest site. Nu cred ca dincolo a fost scaparea. Nu e exclus, dar nu cred. Aici vandalismul este mai prezent, securitatea mai laxa.

          • Nu ti s-a intimplat sa fi tradusa de cineva de la care nu te asteptai? sau nu ai auzit ca astea sint tradarile reusite?
            Insistenta ta in a acuza Copacul nu este buna.

          • Repet: a existat un coment cu nickname-ul @Brandusa si IP identic cu al unui @Eunucu. NU e vorba de adresa de e-mail.
            Intelegi? 2 nume si acelasi IP.

        • Mih,
          este cam ridicola supararea dnei Brandusa (parca e a doua oara).
          Putea sa precizeze simplu: postarea cutare nu-mi apartine, il trimit la origine pe clonator.

          • Cred ca nu semnalarea pur si simplu a faptului ca nu-i apartine comentul e scopul.

    • Bună seara! 🙂

      Nu este de mirare, avem «prieteni» care ne umblă cu bățul prin gard și cu barosul pe la butoanele blogului nostru. Nu facem publice nici o adresă de e-mail, cu atât mai mult de ale colegilor întru combatere, chiar dacă între timp au intervenit oarece răceli cu Politeu.
      Ne pare rău că nu ne onorați cu prezența, mai ales că frunza s’ar potrivi cu Copacul 😀

      Toate cele bune! 🙂

      • Nu a fost vorba de adresa de e-mail ci de un IP identic sub doua nickname-uri: @Brandusa si @Eunucu. Mi s-a parut firesc sa-i atentionez pe copaceni despre aceasta practica (una dintre mai multele folosite de acelasi gen de „comentatori”) pt a se evita pe cat posibil confuziile.

  27. Mai sa fie:
    ” Daniel Savu (PSD), la Antena 3: Am cerut premierului inlocuirea lui Robert Cazanciuc din Guvern pentru prestatia slaba”.

    • Pana sa plece Cazanciuc din guvern, cred ca altcineva din puterea judecatoreasca isi cam face bagajele.

        • Mih, astazi la Nasul TV , respectiv B1 doi juristi (Gheorghe Iancu si Daniel Fenechiu) care au vazut volumele trimise de DNA la comisia juridica a CD au spus ca probele sunt subtiri. La Nasul a fost si Ondine Ghergut care la inceput l-a contrazis pe Iancu., dar acesta din urma a adus argumente care au lasat-o muta. Din ceea ce am inteles eu este faptul ca acuzatia de conflict de interese va fi greu de probat in fata unui judecator, ba mai mult practica judiciara in astfel de spete este ca se da de regula de la 6 luni la 1 an cu suspendare.

          • Multumesc, Ion!
            N-ar fi prima data cand se vorbeste despre dosare cu probe „subtiri”.
            Nu-i ok.

          • Mih, banuiala mea este ca acolo Codruta a pierdut fraiele inca din noiembrie anul trecut. Pentru mine cazul Rarincea este o enigma. Se vede de la o posta ca nu avea ce sa caute speta la DNA. Sa cazi asa usor in capcana.

  28. „“Au fost singurii care mi-au dat o şansă” ”
    http://timpolis.ro/iesirea-din-serai/

  29. Trei personaje aflate la varful puterii au facut declaratii absolut inacceptabile intr-un stat de drept, intr-o democratie autentica, intr-o tara membra UE si NATO, „motivate” toate de acuzatii penale formulate de DNA si de faptul ca, urmare a acestor acuzatii, s-a cerut demisia din functia de PM :
    prim-ministrul victor viorel ponta – cel cu dosar/e la DNA
    ministrul justitiei robert marius cazanciuc
    seful senatului călin constantin anton popescu-tăriceanu

    Am aflat cu aceasta ocazie, intre altele, ca opozitia (care si cata o fi ea), daca organizeaza manifestatii de protest si/sau cere demisia PM, risca sa i se faca dosare la PG si vor fi declarati suspecti pe art. 397 alin (2) din Codul penal. Si ca un procuror NU POATE ancheta un PM.

    Mai sa fie…gretoasa ipocrizie
    Pe 16 martie 2011, in timp ce Parlamentul dezbatea motiunea de cenzura impotriva guvernului Boc, liderii USL, aflati in opozitie au coborat in Piata Constitutiei unde manifestau 8000 de sindicalisti.
    Pe 8 iunie 2015, primul-ministru Victor Ponta ameninta liderii opozitiei, pe Vasile Blaga si Alina Gorghiu, ca ar putea fi denuntati la Parchetul General pentru subminarea autoritatii statului daca vor organiza mitinguri de protest in ziua dezbaterii motiunii de cenzura la adresa guvernului.
    (Narcisa Iorga pe fb)

    • sal`tare tutulor.
      Gretoase si laşe reactii din partea celor trei, tovarasi si tot ei.
      Ma rog Celui de Sus ca procurorul care a instrumentat cazul sa fie un profesionist, si dosarul sa nu fie pentru a iesi el din anonimat.

  30. Declaratia presedintelui Partidului Popular European, Joseph Daul:
    „Suntem revoltati de tentativele Comisiei Juridice a Parlamentului Romaniei de a impiedica justitia sa isi indeplineasca atributiile in ceea ce priveste anchetarea faptelor penale de care este acuzat prim-ministrul Romaniei, Victor Ponta. Ne asteptam ca plenul Parlamentului Romaniei sa ofere posibilitatea procurorilor de a continua investigatiile fata de prim-ministrul Victor Ponta. Parlamentul nu ar trebui sa fie niciodata un obstacol in calea infaptuirii justitiei. De asemenea, reprezentantii guvernului nu ar trebui sa se foloseasca de majoritatea parlamentara pentru propriul interes. Vom monitoriza cu atentie angajamentul Guvernului Romaniei de a respecta domnia legii si independenta justitiei, precum si de a combate cu fermitate coruptia din Romania.
    Este inacceptabil ca ministrul Justitiei si prim-ministrul unui stat membru al Uniunii Europene sa ameninte protestarii pasnici cu sanctiuni penale. Libertatea de expresie este garantata in Uniunea Europeana. Oamenii care vor sa isi exprime public nemultumirile fata de un prim-ministru acuzat oficial de fapte grave de coruptie nu trebuie impiedicati sa faca acest lucru. Facem apel la autoritatile locale sa autorizeze orice forma de exprimare pasnica a cetatenilor din Romania.”

    • Mih, ieri Siegfried Muresan a spus ca speta Tonta se va discuta prin iulie in comisie. Comisia va redacta un raport and so one.

      • Eu n-am gasit o referire la luna iulie – dar f posibil.
        Ideea cu comisia (–> taraganarea) e a socialistului Schulz.

        • A fost intrebat telefonic de Orcan aseara la B1 in emisiunea sa cand se va discuta speta.. Era si Cristian Diaconescu invitat. Din comentariile ulterioare ale acestuia la interventia lui Muresan parea deceptionat. Asa mi s-a parut mie cel putin.

        • Muresan a fost intrebat telefonic de Orcan, aseara la B1.

          • Aha! Ok, eu n-am vazut emisiunea.
            Daca s-a acceptat ideea lui Sculz, nu-i nicio mirare ca povestea se lungeste spre diluare si stingerea „pericolului” – reteta cu infiintarea de comisii de tras de timp”, are traditie.

  31. (…) „Situația din România este îngrijorătoare. Este inacceptabil că PSD vrea să blocheze cercetările. Direcția Națională Anticorupție trebuie lăsată să investigheze spre a aduce lumină în cazul acuzațiilor grave aduse lui Ponta”. [a declarat] Manfred Weber MEP

    Președintele Parlamentului, Martin Schulz, a propus ca subiectul să fie discutat în comisia de specialitate (Comisia pentru libertăți civile, justiție și afaceri interne)precum și în Conferința liderilor grupurilor parlamentare, înainte de a fi discutat în plen.(…)

    http://www.eppgroup.eu/ro/press-release/Ponta-criticat-%C3%AEn-Parlamentul-European?usebuid=4868

  32. Cel putin doua institutii ale statului de drept ar fi trebuit sa aiba pana acum reactii FERME fata de declaratiile si actiunile lui Puie Monta & Co:
    PRESEDINTIA si CSM

    In PE se spune „e inadmisibil„.

    OHA – „viata politica e putin mai agitata”
    Iar CSM – nimic.

  33. Salutare tuturor,
    Sibilinica reactia ambasadei USA

    “Aşa cum am spus anterior, nu comentăm cazuri individuale.
    Orice acuzaţii de încălcare a legii de către demnitari guvernamentali trebuie cercetate pe deplin şi fără interferenţe, iar legea trebuie să se aplice în mod egal în cazul tuturor.
    Instituţiile judiciare şi cele ale statului de drept trebuie să îşi poată desfăşura activitatea complet independent şi trebuie să se respecte întru totul atât legislaţia românească, cât şi principiul unui proces echitabil.”

  34. Ambasada SUA:
    ”Aşa cum am spus anterior, nu comentăm cazuri individuale. Orice acuzaţii de încălcare a legii de către demnitari guvernamentali trebuie cercetate pe deplin şi fără interferenţe, iar legea trebuie să se aplice în mod egal în cazul tuturor. Instituţiile judiciare şi cele ale statului de drept trebuie să îşi poată desfăşura activitatea complet independent şi trebuie să se respecte întru totul atât legislaţia românească, cât şi principiul unui proces echitabil”, se arată într-un comunicat de presă transmis, marţi, de către Ambasada SUA.

  35. dupä mine KÄKÄ, a rämas acelas sleios USL, care a luat bani
    dela multzi mafiotzi precum B …erbecul,nu numai atat, Bee….
    a trimis multzi diferitzi asociali plätitzi, ce au fäcut scandal in 2o12
    nu este singurul, intretzinutzii ce sunt mobilizatzi de puscäriasul FELIX,
    multzi tineri au declarat- fratzii Negoitzä au contribuit din plin la
    actziune, cu bani si galeriile rabiate.

  36. „Dintr-o criză politică şi instabilitate, nu România are de câştigat, poate Rusia sau vreun duşman al României”, a spus premierul Victor Ponta luni la finalul intalnirii cu liderii PSD. Ca de obicei, afli adevarul daca citesti pe dos: Nu o criza politica ajuta Rusia, ci demolarea institutiilor care sprijina statul de drept. Adica exact ce pregateste acum premierul Ponta, secondat de marioneta zburdalnica Tariceanu, cel care a anuntat mizele coalitiei toxice din Parlament: Curtea Constitutionala, Inalta Curte si DNA. Cit despre reflexele a la Putin, le gasim exact la cei ce striga „Hotul!”: insusi premierul si ministrul sau de Justitie (care ii e si ruda) ameninta Opozitia cu dosare penale daca indraznesc sa organizeze mitinguri (…)

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20220633-victor-ponta-face-indirect-jocul-rusiei-reincepe-lupta-pentru-statul-drept.htm

  37. Judecătoria Sector 1 a condamnat-o astăzi, 8 iunie 2015, pe Oltea Şerban Pârâu, actualul director al Centrului Cultural Media Radio România și director artistic al Orchestrelor şi Corurilor Radio, la un an cu suspendare. Decizia nu este definitivă şi poate să fie atacată cu apel.
    Fapta d-nei conflictul de interese în materie administrativă și penală. Si anume în perioada 31 august 2006 – 08 august 2013 a aprobat și semnat un număr de 63 contracte de cesiune a drepturilor de autor și de cesiune a drepturilor conexe, încheiate de Societatea Română de Radiodifuziune cu persoana fizică Virgil-Vasile Oprina, respectiv cu OPRINA VIRGIL-VASILE PERSOANĂ FIZICĂ AUTORIZATĂ (soțul persoanei evaluate).

    Valoarea totală a contractelor încheiate a fost de 55.147 Lei.

  38. Deputatii au respins cererea de urmarire penala a lui Tonta cu 231 la 120

  39. M am linistit.
    Nu va mai fi instabilitate politica.

    • Nope Tucu2. Inca nu e pace sub maslin. Turcescu spune ca Oprea va trada la motiune si va ajunge PM.

    • @Ion
      Te inseli.
      Eu spuneam doar ca sunt fericit ca nu avem instabilitate politica.
      Ca la virf se vor roti alti mafioti USL este alta poveste.
      Singurul lucru pe care l simt acut este o senzatie infioratoare de greata cind ii ayud pe liberalii de rit nou facind spume inpotriva lui Ponta.
      OPai cine dracului l a adus pe asta prim ministru?
      Cine se pupa cu Ponta acum un an?
      Greata asta i sentimentul.Fata de toti guristii care dupa ce s au dat cu curu de pamint sa distruga tot ce a facut Basescu acum se dau fete mari.

  40. nu cred cä trädeazä, mai repede o variantä a coalitziei,smecherie,
    asa de ochii lumii, cu NEA IZMANÄ, nu se castigä nimic dinpotrivä.

    • Nici eu nu cred. Ceea ce s-a vazut aseara la TV, cuplul ”Mahalache -Oprea” si insinuarea ca ar fi fost curtat de Klaus cu functia de PM, e praf pentru lingeclante sa le ridice ratingul.

  41. A aparut si forma oficializata a mesajului lui OHA de pe fb. Cu „ar trebui/n-ar trebui sa…”, „regret…”, „regret…”, „regret…” si ceva cu „iresponsabil”.
    „Inadmisibil”, „inacceptabil”, „sunt revoltat (ca cetatean…)” si altele asemenea („marlanisme”???) nu intra in vocabularul locatarului de la Cotroceni.
    Ma rog.
    Daca se adevereste si povestea cu motiunea salvata de „generalul izmeana” (asa-l alinta lumea), ne-am scos 😛

  42. Mda ….foarte rapid a răspuns Mutu ,renumit pentru tacerile lungi in probleme importante

  43. ZIua buna !

    Adicatele…. o forma de salut, va urez sa fie … nu ca ar si corespunde realitatii ! 😦

    What’s new ?
    Ponta mai e premier ?
    Sau a ajuns deja presedinte de Romanie ? 👿

  44. Daca scorul a fost de 231 la 120, ce succes poate avea o motiune de cenzura?
    Ce efect poate avea „atacul dur” lansat de Klaus?

    • Sa nu-i scada numarul de ”like” taman acum cand peste 4 zile va fi ziua lui de nastere.

    • Compromisul dintre PSD-UDMR-PNL asupra „motiunii” (o f0rma fara f0nd): votul masiv al diasPorei va fi admis doar in momentul in care nu va mai exista nicio formatiune pe care diaspora sa o poata vota.

      • @JUDEX
        Crezi ,oare,ca speram ca asa din senin sa aprobe votul prin corespodenta sau electronic?
        Nici in 2020 nu o sa voteze confortabil diaspora.
        Se face totul,absolut totul,pentru a impiedica diaspora sa voteze.
        Pana si oocidentali si-au dat seama ca tampitii actuali nu pot fi dati jos doar prin votul celor din tara,mai au si experienta Greciei ca o cireasa pe tort.
        Chiar dottore a spus ca s-a discutat la ambasade zile trecute subiectul votului diasporei.
        Le este frica la politicieni de diaspora .Stiu ei, destul de bine, ca diaspora nu poate fi usor manipulata.
        Dracu sa ii ia !

  45. Am „obsesia” a doua nume, pe care unii si i-au facut eroi fara pata si prihana.
    Unul e drul Calafat; eu il prezint scurt: un escroc sentimental.
    Al doilea este Aurescu, ministrul de externe. Daca ar avea coloana vertebrala si-ar da demisia.
    Dar atit el cit si Ponta l-au avut ca maestru pe Nastase, de la experenta caruia se mai adapa inca.

  46. Bine le mai aranjeaza cel de Sus. Comisia juridică a Camerei Deputaţilor dezbate, marţi, de la orele 14, modificari aduse art 96 din legea 303/2004, în prezenţa preşedintelui Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, Livia Stanciu, şi a preşedintelui Consiliului Superior al Magistraturii, Marius Tudose. :)))
    Art. 96. – Magistraţii răspund disciplinar pentru abaterile de la îndatoririle de serviciu, precum şi pentru faptele care afectează prestigiul justiţiei

  47. Purly, Loda, Oarecare,…

    Fratilor & surorilor,
    limba romana are vreo problema de acces mai mare la voi decat la „postacul nenorocit” ce ma aflu ca am ridicat aspectul asta ?

    Am citat articolul din carte.
    Spune clar, subiect pe predicat cu punct la capat.
    Nu e prea mult loc de interpetari !!!!

    Presedintele poate cere urmarirea penala.
    Daca se cere urmarirea penala, presedintele il poate suspanda.

    Ca cererea presedintelui vine pe baza sesizarii juridice, ca urmarirea poate incepe doar daca aproba gasca sau alte alea, sunt colaterale.

    Da, e de gandit de ce, de unde, cum…. a aparut fractura de logica inter-institutionala de nu se mai pupa acum actiunile normal si cursiv, ca intr-o societate ce are in ea personi normali la cap !!!!

    • Viq:
      De unde vine ? De la Sfanta Constitutiune de unde sa vina? ca eu de cam 10 ani zic ca ar trebui schimbata, clarificata, dar …asta e ! Imbarliga-i drace .

  48. De pe fb (Iulian Urban):
    Senator PSD : ” Astazi ne-am aratat puterea , azi am aratat ca noi politicienii si nu Justitia conduce tara asta! De maine asa cum a promis premierul ne apucam serios sa luam de coarne procurorii ca sa le reamintim unde le este locul”‘
    Este abject si grotesc unde s-a ajuns! Fara jena, fara perdea fara constiinta ! Intreaga tara se afla cuprinsa de metastaza cancerului coruptiei endemice!
    Tot ce viseaza acum gunoaiele astea este sa ii anihileze pe procurorii care se lupta cu coruptii , cu evazionistii; Suntem rusinea lumii civilizate si doar poporul este de vina!

  49. Mircea Marian (pe fb):
    ce spune ponta acum: orice hoție pe care o face un ministru/ prim-ministru se numește decizie politică, deci nu poate fi judecat. prost e ministrul care de acum încolo nu-și bagă mâinile până la cot în banii statului, fiindcă ponta îi garantează o superimunitate.

  50. Comisia juridica a cerut fara nici o jena ca in termen de 1 saptamana CSM si Inalta Curte sa dea un punct de vedere pe cele 22 modificari ale CP si CPP.
    Livia Stanciu si momaia de Tudose de la CSM au cerut 2 saptamani. Li s-a spus sa trateze cu maxima seriozitate in 1 saptamana aceste modificari ale deputatilor .

    • Repeta „proceduri” pe care le-au mai folosit si in 2012

      • Canaliile repeta proceduri vechi dar, spre deosebire de 2012 nu prea mai are cine sa le stavileasca. Piratul a fost inlocuit de un Ficus, La PG avem un suspect ca a tras la revolutie, la DNA si Inalta Curte doua femei vulnerabilizate de cazul Rarincea, la SRI cuplul vesel Helvig/Coldea.
        A mai ramas doar CCR-ul.
        Iar Occidentul s-a cam saturat sa stranga cioburile rezultate din spargerea statului de drept. Reactia ambasadei Marii Britanii e elocventa:””Ambasada Marii Britanii nu comenteaza cazurile individuale, iar situatiile care vizeaza Guvernul Romaniei reprezinta un subiect ce trebuie gestionat de cetatenii Romaniei”

  51. ” si doar poporul este de vina!” este o formulare partial adevarata, si in mare parte gresita.
    Mass media nu are nicio vina? caci de unde se „adapa” popolul?
    Si nu ma refer la Haznale ori portita lui Ghita, ci si la Realitatea-iRealitatea- Realitatea, la B 1 ori la ceea ce nu vrea sa vada nici o Doamna, Brandusa Armanca: raul facut de IE Dogioiu, Tolontan, Pora ori Tapalaga. La care poate fi atasata si Alinuta Mungiu. Caci meritele nu te scutesc de prostie.
    „Andrei Pleșu: Toți suntem proști. Dar mai proști ca oamenii inteligenți, mai rar „

  52. No, cand pensionarul fost Presedinte al RO scria pe FB:”Din păcate, în ultimele şase luni, setea de putere şi goana bezmetică după imagine a cîtorva lideri din justiţie, secondaţi de generali SRI cu capacitate ridicată de presiune şi şantaj, au generat derapaje care pot fi cu greu acceptate. În plus, pentru a avea imaginea completă, trebuie spus că CSM-ul a ajuns o măciucă agresivă ce se aplică peste gură oricui incearcă să facă observaţii sau aprecieri negative la adresa justiţiei. ”, deontologii natiei ne aratau ca Piratul a trecut in tabara lui Felix.

    • Piratul stie prea bine despre derapajele Serviciilor si implicarea prea mare in actul de Justitie; nu poate spune prea multe, chiar daca e doar „pensionar postac”.
      Mie imi face impresia ca atit in Justitie cit si in Sevicii sint doua tabere care se lupta pentru apropiatii politici.

      • Da, in ianuarie puteam sa vorbim de doua tabere, dar acum nu. E un haos in parchete mai ceva ca la revolutie. Fiecare suspecteaza pe fiecare. Ori in aceste conditii nu se poate lucra cu profesionalism. Nu este de mirare ca avem rechizitorii de doi bani. Si nu uita Bica e in arest pentreu ca trebuia scapat un securist ordinar.

  53. Täriceanu ,este un bätranel isteric si sclerozat, cicä l-au apärat pe
    Ponta si altzi hotzi, ca cetätzenii sä nu rämanä nereprezentatzi.

    adicä mai bine mafiotzii haitei rosii, care ” fac treabä bunä ”
    ce ratzionament de gantac bortzos.

  54. ranjetul permanent a plagiatorului, denotä o arogantzä dementä.

  55. No Tonta se pare ca vom avea o problema
    Insolventa ceruta de Rompetrol refuzata de Tribunalul Bucuresti.

  56. Hitul sezonului

  57. OMG!
    Se zvoneste ca in locul lui Cazanciuc vine Nicolicea.

    • M-ai facut curioasa (ca nu-l stiu decat din aparitiile tv, cand tai sonorul sau schimb canalul 😛 )
      Din CV-ul ‘mnealui [liceu???]:
      Educaţie şi formare

      Calificare/diploma obţinută – Perioada???
      Inginer
      Domenii principale studiate/competenţe dobândite
      Electronica
      Numele şi tipul instituţiei de învăţământ/furnizorului de formare
      Facultatea de Electronică – secţia Calculatoare Electronice

      Calificare/diploma obţinută unde??? cand???
      Jurist
      Domenii principale studiate/competenţe dobândite
      Juridic
      Numele şi tipul instituţiei de învăţământ/furnizorului de formare
      Facultatea de Drept

      Pana in ’90 a lucrat un an ca inginer proiectare navala (?) si sapte – la IIRUC – functie de conducere la Administrativ (?)
      Din ’92 – de profesie…deputat, membru in comitete si comitii…d-astea.
      Asa ca „experienta” il recomanda de ministru la MJ :mrgreen:

  58. fereascä domnul ,este inposibil de recalcitrat.

  59. Sebastian Lazaroiu pe FB:
    Adevărul e că doar Klaus le poate veni de hac (se refera la PSD). Deja i-a cerut a doua oară demisia lui Ponta. Oricât ar părea de nesemnificativ, asemenea ieșiri laconice, dar cu țintă precisă, fac PSD-ul franjuri. Povestea încă nu s -a terminat.”
    Cred ca si asta are nevoie de un job urgent.

    • Adinca formulare: „asemenea ieșiri laconice, dar cu țintă precisă, fac PSD-ul franjuri”
      Nene Sebi, ce fumezi?!

  60. Parchetul lui Nitu cere documentele arhivate referitoare la angajari pentru 140 de deputati pe motiv de suspiciuni de conflict de interese. Se pare ca desteptii ca si-au angajat rudele la cabinetele particulare.

    • ioane nu te lasa pacalit:
      a. acest numar e diferit fata de ceea ce facea ANI? daca da, de ce?
      b. are „echipa” Nitu sa ancheteze asa ceva?
      c. Nitu vrea sa deturneze spre el aceatsa cmpetenta [exact ce a cerut Iordache in plen].

  61. din cate am auzit, au fäcut-o incrucisat, unul a angajat rudele altuia,
    cicä sunt smecheri.

  62. @Mih,ma deblochezi si pe mine?

    • N-am fost pe faza, sorry! 😦
      dar a fost altcineva 🙂

    • Ai di grije, nici de acasa nu e bine sa lipsesti mult, ca nu te mai recunoaste nevasta, copii, pardon, Aksimetul 😛

      • @Victor
        Asa este dar din nefericire inteligenta concetatenilor mei politicieni,jurnalisti,analisti,guristi,etc, mi a luat maul.Pur si simplu nu mai simt nevoia sa comentez pentru ca nu mai am un scop.
        Sa strig Jos Ponta?Ok si cine vine ?Sica Orban, Ghorghiu?Blaga?Toti pomanagii neamului se inghesuie in fata.Mie mi s a acrit sincer sa fiu.
        Din nefericire vei vedea ca lehamitea pe care o simt eu va deveni sport national.Nu ca nu a fost si pina acum dar se va amplifica la cote inimaginabile.Ascul sau citesc spusele corifeilor neamului si am senzatia ca s a pus o placa de gramofon zgiriata care repeta încontinuu aceleasi note.
        In concluzie daca imbecilitatea este atit de profitabila in Romania nu mi ramin decit doua alternative.Ori ma resemnez ori devin mai imbecil decit ei.
        Inca stau si cuget care i calea de urmat.

  63. Ponta şi revoluţia de catifea / Petre M. Iancu

    Un lanţ mutual de erori de apreciere însoţeşte criza declanşată de refuzul lui Victor Ponta de a salva imaginea României demisionând după cererea, între timp respinsă de Parlament, a ridicării imunităţii sale, în vederea inculpării premierului pentru delicte penale. Demisia lui ar fi în conformitate cu obiceiurile şi cutumele în vigoare în majoritatea democraţiilor autentice. Respingerea urmăririi penale a premierului, de către Parlament, nu are, cred, egal în lumea civilizată. Date fiind precara situaţie instituţională a ţării, învolburata stare de spirit generată de demersurile premierului, propaganda curentă a partizanilor săi şi antecedentele istorice ale ţării, urmările acestei respingeri sunt, ori pot fi grave pentru toată lumea (…)

    http://www.dw.de/ponta-%C5%9Fi-revolu%C5%A3ia-de-catifea/a-18505248

  64. Fraza cheie din declaratia lui Klaus:
    ”Dl Ponta a ales sa sacrifice interesul Romaniei pentru interesul propriu.”
    Cred ca va urma o noapte a generalilor.

    • Mie fraza „cheie”, pentru care unii au cazut in fund, mi se pare: „Probabil ca nici nu l-as fi suspendat”. Se referea la cazul cind plagiatorul ar fi cerut parlamentarilor sa accepte ridicarea imunitatii, ca Justitia sa-si urmeze cursul normal.
      Adica, profesorul Klaus ar fi aceptat ca premier nu doar un plagiator, ci si un urmarit penal 😛

      • Acea fraza e pur artistica (vezi Doamne ce marinimos sunt eu Imperatorul). Culmea ca s-au gasit multi Doby care au inteles ca Johannis l-a suspendat deja. Ba char asteptau in MO decretul de suspendare.
        Realitatea il izbeste insa in fata pe Presedintele nostru care ne promitea un altfel de politica. Spusa acea fraza cheie azi, Klaus se vede nevoit sa recunoasca ca rolul de presedinte arbitru este o utopie. Iti dai seama ce feste ii joaca soarta. Dupa fix 1o ani un alt presedinte apeleaza la o aceeasi solutie imorala sa incropeasca o noua makoritate in Parlament. E adevarat ca am mai evoluat de la un turnator cu grad de general la unul cu patru stele, militar.

  65. „Oficialii UE: Rabdarea noastra a ajuns aproape de limita.”
    Nu, nu e despre plagiator, dar cred ca o sa vina si ziua aia 😛
    Textul e altul: „Oficialii UE resping propunerile de reforma economica prezentate de greci. Ministrul finlandez al Finantelor: Rabdarea noastra a ajuns aproape de limita”

  66. La Latrina e priveghi. Il compara pe Klaus cu Piratul.

  67. Puie Monta, kaputt? OK!!! Next level! Calatoria continua. Ca mai avem muuult/i de… descoperit 😉

  68. Este ciudat cit de adevarata este zicala -tonul face muzica.
    Iohannis a avut astazi o iesire la fel de contondenta ca si iesirile lui Basescu.
    Din nefericire felul in care si a prezentat nemultumirile a facut ca aceasta iesire sa se piarda in decor.Pacat.

    • Am citit, pe HN, si tipi care s-au entuziasmat la culme: vine Mesia 😛

    • Tucu2,
      Nu are cum sa aiba alt ton pentru ca nu crede in ceea ce spune. E la faza de uluire ca trebuie sa adopte acelasi stil ca al precedesorului.

      • @Ion
        Eu sunt mai rautacios si imi permit sa cred(in parlamentul meu interior) ca nici nu intelege bine sensul frazelor citite.
        Cea mai buna dovada este ideea de a dreptul imbecila ca ar fi acceptat sa lucreze cu un PM cercetat penal.

  69. Tariceanu: ,, Când un parlamentar îşi pierde imunitatea, cel mai mult suferă cetăţenii”.
    Bine ca stiu, ca la mine atat Sarbu cat si Blaga sunt pe lista neagra a DNA

  70. Mai acum vreun an, dupa europarlamentare, cand cu cerutul precipitat de primiri la Antonescu (inclusiv MRU, of, of, mai, mai) si triumfalistul anunt al aliantei de „dreapta” dintre PNL si PDL-Vasile, am mai tot vorbit pe-aici despre cum ca GIOP = GIOP1/PSD & Co + GIOP2/PNL+PDL.
    Se intrevedea modelul bipartidismului visat de ilici-KGB-ila, cu doua partide care sa se roteasca la butoane intru mimarea „originala” a democratiei si asigurarea nemuririi Sistemului „emanat” post-decembrist.

    Adevarul e ca marea constructie politica port-drapel al unei pretinse „drepte”, n-a fost atat de convingatoare pe cat au sperat ‘mnealor.
    Apoi, juma’ de an de OHA la Cotroceni s-a lasat cu tot mai multe bombaneli, carcoteli, critici, dezamagiri, vociferari etc din partea entuziasmatilor votanti din noiembrie trecut + votantii strict anti-ponta.

    Eu cred ca popularitatea lui OHA a scazut atat de mult incat a devenit ingrijoratoare. Inclusiv pentru vreo scontata extindere de simpatie si sustinere (deci legitimitate) a PNL dinspre electoratul de dreapta. Astfel incat, iluzia unei opozitii de dreapta reprezentata de PNL & OHA risca sa nu mai poata fi realizata cu succes.

    Cred ca acum se lucreaza intens tocmai la contracararea efectelor determinate de scaderea popularitatii lui OHA (cu consecintele aferente si pt PNL). Iar „sacrificarea” lui ponta devine un pret pe care Sistemul e dispus sa-l plateasca pentru a nu-si pune planul in pericol. Probabil ca tocmai i-au furnizat lu’ Puie Monta niste „sfatuitori” si „sfaturi” utile, pe modelul „Ceasca aduna populatia in Piata Palatuli in 21 decembrie ’89”

    Poate ca bat campii. Dar cred ca nu in procentul nu e 100%

    • Mih, poate ai dreptate in ceea ce afirmi, dar un lucru este sigur. La 3 ani de la tentativa de lovitura de stat, ambii pucisti (PM si Presed.) incep sa traiasca mizeriile facute Piratului si nu numai lui.

      • Ion,

        Nu stiu daca si cat am dreptate, dar legand cap la cap unele informatii, mi se pare plauzibil sa fie o parte din realitatea actuala (privita nu in ansamblu ci dintr-un anume „unghi”). Lucrurile sunt cu siguranta mult mai complexe si complicate.

        In ce priveste observatia ta, e corecta: Antonescu (sa nu uitam cam pe unde era in 2012) – „disparut”politic de ceva vreme, vvp, in picaj, OHA, cu un „punct si de la capat” care nu pare sa poata respecta „pas-cu-pasii” din scenariul initial.
        VDM!!!

        • Si eu vad la fel. Sfarsitul mandatului lui Traian Basescu marcheaza inceputul oficial al razboiului de dezindependenta.

          • Judex, daca ai fi ascultat discutiile de azi din CSM pe tema implicarii SRI in actul de justitie, ti-ar fi intarit convingenrea. Sa vezi ce alianta solida in privinta argumentelor, ca SRI, prin generalul Dumbrava, nu a afectat independenta justitie, intre Livia Stanciu si Mircea Aron. Basca concluziile raportului Inspectiei Judiciare.

          • Salut, Judex!

            La razboiul asta (pare ca) participa (in)voluntar personaje importante din interiorul sistm. de justitie si asta mi se pare aspectul cel mai grav si dezamagitor 😦

          • @ion: dinamovibilitatea magistratilor este deja un subiect clasic.

          • @Mih: exact.
            P.S. As adauga: soldati care se vad generali doar pentru ca au vazut candva talpa dusmanului. Dar basistii cei mai antibasisti sunt cei care il accepta in fruntea trupelor pe TB doar pe post de carne de tun. Pe strada Gogol, cum ar veni…

  71. este uluitor, PUSCÄRIASUL SANTAJIST NÄSTASE, vorbeste de moralitate, el NÄSTASE HOTZUL MIZERABIL, ce este prieten cu
    Dughin- consilierul lui Putin, ce conduce un istitut comunist, el
    are neobräzarea sä de-a sfaturi???
    O SECÄTURÄ DE OM.el a educat pe acest gunoi Ponta-

  72. Täriceanu, este la fel de hotz ca si Tender,Voiculescu si altzii,
    ar trebuii judecat pt. jaful fäcut la sterling,rompetrol,etc.

  73. Usurel-usure a mai trecut o marţe neagra!

  74. bunä,
    nu vä bucuratzi, monstrul nu se opreste, are langä el comunisti
    de bazä, ce dä tot sä rämanä la putere si sä nu se ajungä la ei,
    mä refer la Täriceanu,Sarbu,Chitzoiu,etc.

  75. are dreptate ION, practicä aceleas mizerii, demonizare si intrigi,
    cum a fäcut cu T Bäsescu, culmea tot el,ei se dau victimele.
    nici acum nu-si dau seama romanii cine este monstrul comunist??
    CUM NU-I LASI SÄ FACÄ CE VOR; URLÄ DE POPOR.

  76. Narcisa Iorga ii face o propunere foarte corecta lui tariceanu

  77. Salutare tuturor,
    Mih nu ti-a placut varianta Nicolicea la MJ. Astazi s-ar parea ca PSD-ul vine cu o alta varianta. Serban Nicolae. Mare e gradina Domnului.

    • In CV-ul astuia nu ma mai uit (ca si asa ma deprima vremea 😛 ), dar parca era de profesie „soferul lui catalin voicu” :mrgreen: 👿

  78. poate il aduce si pe Voicu, butoiul ce vota la 2 maini.

  79. se face un scenariu de groazä.

  80. Salutare prieteni! Am impresia că oamenii din justiţie şi procuratură se comportă ca nişte càini vagabonzi în căutare de stăpàn. Semn că nici ei, oameni cu carte, nu au prea înţeles cum stă treaba cu independenţa actului de justiţie. T.B s-a zbătut ca ei să se ridice în picioare şi să facă primii paşi. Cànd a sosit momentul să meargă singuri se pare că aerul libertăţii este prea tare pentru mulţi dintre ei.
    Percepţia mea este una caragialească:
    Nişte Ghiţă Pristanda în căutare de Tipătescu lor!

  81. In loc sa reactioneze „in corpore” (ca motive, destule) inteleg ca diversi membrii CSM l-au urecheat pe Horatiu Dumbrava pt ce-a spus el pe barba lui? 🙄

  82. ce spume face Ponta si gasca rosie, acoperä cu declaratzii toate ecranele, asta a fost si este metodä comunisto-stalinistä.
    asta este hotz si el strigä hotzii, chiamä si politzia sä condamne pe cine l-a prins. este uluitor.

  83. Cazanciuc trece la UNPR si ramane ministru.

  84. ANI a pierdut procesul cu Klaus Iohannis astazi la Curtea de Apel Alba. pe speta conflictului de interese. Sentinta nu e definitiva ci cu apel la Inalta curte.

  85. azi in fatza palatului victoriei, Rus se pupa de zor cu FrundO
    perversi sunt astia din udmr.

  86. Primul care il reevalueaza pe Cazanciuc este Sebi Lazaroiu:
    ”Solutia cu Cazanciuc care sa ramana pe post si sa treaca la UNPR e buna, daca se confirma. Cazanciuc s a descurcat relativ bine la asaltul penalilor pana acum. Doar acum vreo doua zile il luase gura pe dinainte cu niste declaratii tampite, dar acum am inteles si de ce le a facut, era sub presiunea PSD care il ameninta cu demiterea.
    Acum, oficial, trecand la UNPR, Cazanciuc scapa de presiune si intra sub aripa ocrotitoare a lui Oprea. Asta e o veste buna. Si chiar in ce il priveste pe Ponta e o veste buna, pentru ca inseamna ca nu e dispus sa sacrifice justitia printr o solidarizare cu ceilalti penali.”

    • dacä schimbä un transeu,pune altä mascä,nu schimbä si
      neuronii, räman aceias „bäietzi ” buni din haita rosie:
      S L. nu mai are consistentzä in ce spune…..apä de ploaie.
      nu este pitulicea säftoaicä frustratä-geloasä, dar nici prea departe:

    • 😯
      Ce mai concluzii i-au incoltit lu’ Lazaroiu sub tample! :mrgreen:

    • Pai chiar ca nea Sebi a inceput sa fumeze ceva necunoscut!
      In plus, dom` Sebi, chiar ne crezi prosti?
      Sa-ti fie de bine 😛

      • Eu astept ca MM si M10 sa salute acesta minunata alegere.
        Voi nu sezizati verticalitatea lui Cazanciuc.Adevarul este ca nu mai vrea sa stea intr un partid condus de un penal inhatat pentru 50 mii de eur.
        Ori furam ca lumea ori ne facem oameni cinstiti.Gainari in nici un caz.

  87. cum il chiamä pe scriitorul-jurnalist ; care scrie la EVZ;merge
    la Nasu TV, cu mustatzä, mai in varstä si f. simpatic ..florin…………..?

  88. Un „Uraaaaa” prelung si cu repetii s-a auzit din toate gradinile de vara si de pe terasele tavernelor:
    „Deputatii au votat TVA de 9% si pentru berea la halba ”
    Sa curga berea 😉

  89. Observ ca metoda ”denuntul la DNA” se aplica cu succes si PG-ullui lui Nitu
    ”Parchetul a declanșat o anchetă de amploare, care vizează 145 de foști și actuali deputați. Denunțul a fost depus de un coleg deputat, judecat pentru conflict de interese. Printre cei denunțați sunt: Mădălin Voicu (PSD), Eugen Bejinariu (PSD), Mihăiță Calimente (PNL) și Cristina Pocora (PNL). ”

  90. Deci: il reevaluam pe Cazanciuc, generalul izmeana a „promis” ca UNPR apara justitia, liberalii anuleaza mitingul de vineri 😛 😛 😛
    Alte noutati?

  91. Alti cetateni aflati in suferinta. De aceasta data din Giurgiu.
    http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=6383

  92. Tot Sebi Lazaroiu:
    ”Cu Oprea si Ponta la butoane nu se va umbla la codul penaL”
    Si eu vreau ce fumeaza Sebi.

  93. Intelectualul purist Teodor Baconschi il secondeaza pe Sebi in aprecieri. ”Corect. Analiză de insider.”

    • @Ion ,gind la gind cu bucurie.Nici nu mi am dezvaluit bine asteptarile si din cite citesc la tine M10 m a si ascultat.
      Ma bucur sincer.
      Cit despre Sebi trebue sa intelegeti si voi ca renumeratie mica dupa buget nu prea merge ori de numarat steagurile se ocupa altii asa ca a ramas sansa cistigarii campionatului de mincat cacat.
      Pofta mare Sebi.Astept concurenta.

      • Ma prapadesc de ras.
        Sebastian Lazaroiu: ”Ponta poate iesi in pic erou, daca, in ciuda faptului ca e urmarit penal, va impiedica actiuni ale partidului impotriva justitiei. dar nu cred ca o sa vada nimeni fatzeta asta. e prea subtila. ponta e vazut acum ca un ticalos absolut”

        • pe Ponta il stiam; acum descpar altii!

        • Asta vrea sa manince primul tot cacatul?
          Sebi nu exagera mai sunt si alti fomisti pe lumea asta.Mai lasa si la altii.

          PS.Eu sunt de parere ca Ponta i deja un erou.Rezista la inca un atac al regimului dictatorial Basescu.

    • Inocentii versatili se avinta in lupta cea mare 😛

  94. Cred ca Lazaroiu o uraste de moarte pe madam Saftoiu pentru ca a avut ideea publicarii romanului de mare succes-Privind prin gaura cheii-
    Daca Sebi publica primul un roman foileton despre chilotii lui Nuti nu mai avea nevoie de Cazanciuc.

  95. Urmeaza explicatia pentru lipsa de reactie a Occidentului. Unde esti tu Nene Iancule?
    Konrad Violeta: Deci partenerii externi sunt interesați ca justiția din România sa funcționeze, iar Ponta nu poate face altceva decât sa mute ministerul cu tot cu ministru. Si atunci întreb: de ce sunt interesați partenerii externi sa rămână Ponta premier?

    Sebastian Lazaroiu: pentru ca ailalti nu sunt pregatiti sa guverneze si probabil vor ca psd sa bea paharul cu otrava pana la fund. ceea ce, cum am mai scris, nu e o idee rea

    • Lazaroiu are dreptate.
      Eu propun sa votam PSD ul si in 2016 pentru ca ,nu i asa, in 4 ani otrava isi va face efectul mult mai bine.
      Daca nu oricum nu i nici o problema pentru ca tot nu va mai fi nimic de guvernat.

      • Ah Tucu2 nu esti cu informatiile la zi. Nu-i nimic. Tot Sebi te ajuta
        Daca vreti sa intelegeti si mai mult iti da o referinta bibliografica
        http://adevarul.ro/moldova/actualitate/stratfor-scandalul-coruptie-ponta-ameninta-stabilitatea-politica-romaniei-1_5578098ecfbe376e3521682d/index.html

        • @Ion
          Sa ma bata cel de sus daca inteleg ceva din acel articol.Nu scrie decit ceea ce constatam cu totii pe gratis.Ponta nu va demisiona.Cit despre instabilitate politica astai gogoasa cea mai mare care apare in titlu dar nu este dezvoltata in articol.
          Ponta cade daca UNPR ul face apel la interesul national.
          UNPR ul va face acest apel numai dupa ce se va imparti ciolanul.
          In aceste conditii, schimbindu se majoritatea parlamentara nu va exista nici un fel de instabilitate politica.

          Oricum daca vrei si o parere diametral opusa dlui Sebi citeste si ce scrie Turcescu.

          • Tucu2, nu stiu eu ti-am pasat mai departe referinta. Nu am timp sa citesc. In schimb apare si Tapalaga in sprijinul teoriei lui Sebi.

          • Tucu2, Turcescu joaca in alta liga a acoperit/descoperitilor. Sursele sale sunt slabute. A dat gres de 2 ori saptamana trecuta.

          • @Ion draga ,
            Daca ai sa citesti cele scrise de mine acum vre o ora ai sa cobnstati ca aparitia lui Tapalaga era de asteptat si ,zic eu ,nu mai avem mult pina ce vom auzi si o parere a lui MM.Ceva cu justitia , aparata de ……..Cazanciuc zic si eu.

  96. Oricum cred ca bietul Sebi este platit la postare.Din 5 in 5 minute mai apare pe Facebook cite un gind al respectivului.
    Asemenea activitate publicistica mai rar neamule.
    Eu nu l mai citesc de mult dar calculatorul se incapatineaza sa mi semnaleze ca Sebi nu doarme.

    • Tucu2, eu ma distrez. Acum 6 luni mi-o promova pe MM pentru integritatea morala si incapatanarea ei principiala. In oglinda imi sugera ca EU este vrajitoarea cea rea care a pactizat cu Ponta. Acum vedem ca nu principiile conteaza ci ”interesul national.”

      • @Ion
        Evident.Nici prin cap nu mi trece ca interesul national nu este icoana la care se inchina si Oprea si MM si Sebi si Tapalaga.
        Si eu ma distrez aducindu mi amite de o poveste arabeasca din cite stiu.
        Cica un sultan de cite ori marea darile il intreba pe vizir ce zic oamenii.Acesta i raspundea ca oamenii mirie , sun suparati.
        In ziua in care vizirul i a spus sultanului ca a marit darile dar oamenii au inceput sa rida, sultanul i a cerut viziryului sa se opreasca.

        Morala este simpla.Pericolul incepe cind omului nu i mai pasa de magariile tale.

  97. PONTA ARE UN TUpEU DE BOLSEVIC ,CA PUTIN:
    MINTE SI NU-I ESTE RUSINE DE NIMIC:

  98. vä datzi seama cum a tzinut piept T Bäsescu, acestei trupe
    de bolsevici mafiotzi a lui Ponta ? candva o sä-i multzumitzi,
    färä el vä lua gaia, vä servea pe paine rusilor si chinezilor.

  99. IZMENELE sunt interes natzional, Bravo romani !

  100. dece are dreptul manipulatorul DRAGNEA sä fie in parlament,?
    nu este cinstit

  101. Unii inocenti versatili realizeaza ca Ponta nu este ajutat doar de Parlament/parlamentari; institutii serioase sint implicate pentru a-l tine in viata. E vorba de putere si bani. Toate sint ochiul dracului.
    Nu poti abandona un fost ofiter acoperit oricind si oricum: risti sa te „descopere” el dottore 😉
    Sub frumoasa umbrela „aparam Justitia” se pot aciuia tot felul de cîrtiţe.
    Cit despre vestici, atita timp cit nu exista pericolul sa deviem de la Axa si nu ne bate gindul sa facem „arbori cotiti”, multe nu pot face.
    Vox populi, vox Dei.
    Vor insista cu coruptia, caci o tara sanatoasa nu poate fi si corupta.

    • Victor e si multa incompetenta si superficialitate. Ex.
      Mare jurnalist la EVZ.RO, Silviu Sergiu ne transmite o stire
      ”PSD incearca sa-l readuca pe Valer Dorneanu in Curtea Constitutionala, in locul judecatorului Mircea Stefan Minea.”
      Mai Doby, uita-te pe tableta pe situl CCR si vei vedea ca deja Valer Dorneanu e in CCR.

  102. DORNEANU PARCÄ AVEA NISTE TINICHELE

  103. Buna ziua !
    Ceva vesel de pe aici:
    ,,Iar avem o vara dura,
    Fuge lumea de caldura.
    Numai Ponta, erou mare,
    Iarasi fuge de…racoare.”
    http://bambilici.com/poezie/
    😀 😀 😀

  104. Judecatori CCR:

    Presedinte Augustin Zegrean
    Judecator Valer Dorneanu
    Judecator Petre Lazaroiu
    Judecator Mircea Stefan Minea
    Judecator Daniel-Marius Morar
    Judecator Mona-Maria Pivniceru
    Judecator Puskas Valentin-Zoltan
    Judecator Simona-Maya Teodoroiu
    Judecator Tudorel Toader
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-20225234-liderul-deputatilor-psd-sesizat-camera-deputatilor-privire-alegerea-2010-judecatorului-stefan-minea-curtea-constitutionala-miza-schimbarea-raportului-forte-ccr.htm

  105. Buna seara,
    Parerea mea este ca intalnirea de ieri a „cur-ifeilor” parlamentari, tradiceanu-Inima zburdalnica, aviatoru-n brazda zgonea si restul tarlei de borfasi cu reprezentantii UE si ai Americii nu a fost atat pentru ai da suturi in fund Plagiatorului cat pentru a pune piciorul in prag la intentia de a schimba codurile penale in incercarea lor de a scapa leprele hoate de incriminarile penale. Daca ma insel . greseala mea sa fie…
    Consider ca Tonta este deja mort politic. Iar vestul stie asta.l Daca modificarile la Coduri trece vom avea cea mai mare problema cu incercarea de a mai pastra stat de drept.

  106. bunä,
    chiar nimeni nu-i zguduie pe nemernici??????????
    FURT OFICIAL DE MILIOANE !

    STUDIU DE FEZABILITATE- HÄRTZI-PRIECTE PE HARTIE
    CUM AU NEVOIE DE MILIOANE,, furä pe hartä.

    HALLO! chiar sub ochii vostrii, Sova, acum nerusinatul RUS,
    a furat milioane cu motivul asta. de firmele fam ,nimic?
    asa a fäcut si mafiotul OPRESCU; pt. el au furat totzi din
    primärie.
    ästia totzi mafiotzii rosii , trebuie descoperitzi de sub härtzi.

  107. acum nu-i mai este fricä lui Rus, sä-si petrece bätranetzea in puscärie? ce a fäcut el cu härtzile , ii asigurä catziva ani buni.
    aici sä-i controleze.

  108. ‘Neata!
    O cafea & pagina noua

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s