“Otoritatea” ? Nu te pune cu ea ! (1)

Motto: “…cumplit mestesug de tampenie, Doamne fereste”
(Ion Creanga)

Locuiesc langa Bucuresti, cam la 25 de km de asfalt (bun, facut pe fonduri PHARE si nefuserit de vreun amic politic).Fred_Flintstone
Stau aproape de ministerul de Finante condus inca cu prestanta si vestimentatie de dl.Orlando Teodorovici si cam la aceeasi distanta de Ministerul de Interne, pastorit cu interes national de dl. General [R] Gabriel Oprea.

M-a impins Aghiuta (sau era dulcea mea jumatate ?) sa ma urc in masina si sa ma duc la niste rubedenii travesand tara.Fred in car

Am facut sau n-am facut vreo pozna rutiera [n-are importanta care], asa ca ma trezesc cu o scrisorica impecabila de la Politia Rutiera prin care sunt instiintat ca ma asteapta flacarile iadului daca nu platesc “urgent si imediat” o amenda.

M-am conformat, m-am dus la CEC si am platit !
Oare de ce numai la CEC !?
Alte banci au paduchi !?
De ce numai la ghiseu !?
Plata electronica miroase urat !?

La primaria “mea” nu m-au primit, caci pocinogul l-am facut “in alta jurisdictie” [usor de scris, dar mai greu de pronuntat].
De la mine pana la cel mai apropiat CEC sunt “numai” OPT KILOMETRI. Fara masina ai sansa sa faci ce se recomanda la TV: “cel putin 30 de minute de miscare zilnic”! 😀
Linistit ca mi-am rascumparat pacatele fata de Politia Rutiera [implicit fata de dl. General –R- Oprea] cu ajutorul CEC [aflat in ograda dlui Teodorovici] mi-am vazut de viata.

fred-flintstone. Angry 1Dupa un rastimp, NU mic, ba de pe la primarie, ba de pe la fisc, aud ca datorez bani –din gros- statului. Incep sa ma interesez si aflu cu stupoare, ca figurez cu acea amenda neachitata.
Mi s-a explicat [“nu zic cine, persoana insemnata”] ca la Politia de la locul faptei nu s-a operat achitarea amenzii !!! 🙄
Nu conteaza ca eu locuiesc la 400 de km de locul amenzii, chitanta MEA, IN ORIGINAL trebuia depusa la politia rutiera !
Nu conteaza ca locul “amenzii” e intr-un sat oarecare, chitanta trebuie sa ajunga la resedinta de judet !

Cum zicea Ion Creanga? “cumplit mestesug de tampenie, Doamne fereste” !!!

Cinic

53 responses to ““Otoritatea” ? Nu te pune cu ea ! (1)

  1. ‘mneața! 🙂
    Culeasă din folclor:
    «Păi, nu te pune, măi, cu Meliția
    Că te bagă, mă, la gherlă
    De nu te scoate, mă, nici mă’ta, nici tac’to
    C’așa este ei deștepți…
    …Foooc! »
    😛

    • Una din primele «perle» din relația familia Old cu politia postloviluție:
      Madam Old merge, după mai bine de o lună de la examenul de conducere, să-și ridice permisul de circulație nou-nouț. Se oprește să-l admire în fata ghișeului și observă ca la titular era trecut tatăl ei. Îl atenționează pe tipul cu caschetă de la ghișeu despre eroare, că ea este femeie și că se numește Clementina și nu Constantin cum era trecut la rubrica titular. Răspunsul capului de cretă din spatele ghiseului vine monumental:
      « – Fugi, doamnă, de aici! Clementina e tatăl !!!»
      Doamna mea face o criză, vede roșu în fața ochilor și îi cere vitei încălțate să-l cheme pe supervizor. Întervenția respectivului, un tânăr mai destupat, a dus la rezolvarea într-o jumătate de oră a erorii…
      PS: Am observat că vorba asta mai lungă, «supervizor» adică, functionează cu efect de bici în destule cazuri 😀

      • Old,

        Ala de-a zis ca tatal e Clementina era un ins progresist-emancipat, da’ nu l-ati inteles 😛

        • Mih, servus! 🙂

          Asa suntem noi, ăștia mai bătrâni care știm una și bună: tatăl e ăl’ de deasupra iar mama e cea care golește sacu’ după nouă luni!
          …și chiar dacă mai schimbă locurile între ei, mama rămâne tot responsabila de sac 😉

  2. ‘neata buna si multe salutari lui cinic si Old 🙂 🙂
    Am fost si eu matinala azi,spre deosebire de cinic,am facut piata aflata in preajma Salii sporturilor.Am cumparat legume si verdeturi direct de la producator.A fost atat de reconfortanta prospetimea produselor incat am venit acasa plina de veselie si buna dispozitie.
    Si drumul a fost placut,beneficiind de transportul cu tranvai nou,silentios si elegant. Eu ii spun „vaiu mov” ,botezat de printesa cea mica ,pe vremea cand nu pronunta cuvantul intreg.
    Avem si noi carcotasii nostri,de o anumita culoare si simpatie politica.Intrebari insistente de genul:”de ce a trebuit Boc sa cheltuiasca banii contribuabililor pe mijloace de transport luxoase? A fost schimbata intreaga garnitura de trainvaie,trolebuse si autobuse,circula cu frecventa de cateva minute,de ani de zile n-am mai vazut imbulzeala in statii,lumea e civilizata .Doresc acelasi confort si in alte localitati.In plus e gratuit pentru pensionari si cu reducere pentru studenti.

    • Bună dimineața, Dora! 🙂

      Fac următorul lanț logic: piață => cumpărături => sacoșă plină => spate bun pentru cărat => sănătate!!!
      …și mă bucur pentru tine 😀

      Eu, cu scuzele de rigoare, întru mai rar aici cu ceva comentarii: timp puțin, sănătate invers cu numărul anilor, probleme personale invers cu sănătatea…

    • BUNÄ;
      dece nu se scrie ceva bun si de dl. Boc, dece nici un ziar
      nu-l laudä? VÄ INVIDIEZ PT: PRODUSELE VOASTRE:
      multä sänätate .

  3. bunä dimineatza,
    ce neisprävit si dement este tziparul grec, ce asemänare cu impostorul ponta, acelas mod de minciuni,escrocherii si
    „sarba pe loc” NISTE MAFIOTZI ROSII:

  4. Salut! 🙂
    Cinic,

    Daca patania e de pe vremea cand gheneralu’ izmeana conducea MI si Orlandisco, Finantele, trag concluzia (varianta) ca_coalitia de guvernare scartaia deja prin sabotaj intern. Acu’, nu stiu a cui era…”culpa”.
    „Mestesugul” e vechi, e al nost’, tine de „traditie”, un adevarat „monument national” (astea trebe conservate), doar nu l-om starpi, nu? 😛

  5. @ cinic
    ma dixtrezi cu aceste „cumplite mestesuguri de timpenie!”
    Iar @ Old cu „fugi, doamna, Clementina e tatal!” m-a facut sa vars cafeluta pe sortul soacrei 😛
    NB,
    nefunctionarea lantului de postalioane dintre ororitati, pardon, otoritati, duce la platirea amenzii de cite ori e nevoie; daca vrei, poti 😉

  6. Buna ziua!
    In 2007 subsemnatul a trebuit sa plateasca o amenda de 50RON,s-a dus la ghiseul ANAF din zona a achitat amenda ,a facut o copie dupa original si si-a mutat fundul vre-o 25 de Km sa depuna originalul in alta localitate un facuse pocinogul, asta in februarie.
    Din februarie pana in septembrie mi-au facut zile amare basinosii aia de la ANAF imi trimeteau somatii de plata ,recomandate, baiatul pierdea timp sa se duca cu copia xeros dupa chitanta pana mi-a sarit draci pe ei si am facut vre-o 20 de copii si am inceput sa le distribui din birou in birou avand in mana teacul de scrisori primite de la ei.
    In ce birou intram mi se spune sa iau asta ca nu le trebuie si le ii intrebam dar cu scrisorile acestea ce este citeste pe copie si o sa vedeti si voi ca nu aveti habar de capul vostru.Am impartit vre-o 10 bucati prin septembrie si de atunci m-au lasat in plata mea.
    VIQ deabia acum te-ai confrutat cu comoditatea si lenea sistemului? 😀

  7. cinic,tot m-ai provocat, 🙂 vreau sa semnalizez un rezultat frumos obtinut de elevii clujeni la evaluarea nationala:promovare peste 90% si asta pe bune,fara mismasurile obisnuite in scolile romanesti.

  8. Cred ca bucurestenii sint in doliu:
    „Vasile Blaga: Nu voi candida la Primaria Bucuresti” 😉
    „si nici in alta parte”, tine sa ne omoare pe toti 😛

  9. Nu e pace sub maslini, si pace 😉
    „16.20 Ministrul de finante slovac a declarat clar ca, tinand cont ca grecii au respins acordul, „programul (de bail-out) este incheiat”. „A venit scadenta de plata”, a spus Peter Kazimir. Intrebat la ce se asteapta de la ministrul grec de finante Varoufakis, el a raspuns: „Acelasi lucru. Sa ne faca morala”. ”
    Si cind te gindesti ca ne trecuse si noua glontul pe la ureche injurind la Boc&Basescu 😛

    • Daca ne gandim bine, la originea crizei financiare in care a fost impinsa Ro a fost tot un dar grecesc: duduiala lu’ Tradiceanu.

      • Si multa prostie.
        Exemplu de gandire de economist, varsta sub 40 de ani, explicand cat de rai au fost Piratul si Boc si cat de altruist este Klaus:
        ‘….la nivel macroeconomic…reduc cheltuielile inutile ale ministerului dnei UDREA, reduc numarul de bugetari..eșalonat, cu preaviz…( deci cheltuielile) cresc veniturile viitoare investind, real in infrastructura generatoare de venituri viitoare rapide certe( Ex autostrăzi, dar nu numai) …asta inseamna angajări…de foști bugetari, tocmai disponibilizați…reduc cheltuielile cu gazele naturale necesare industriei si populatiei( neluandu ma in gura, aiurea cu Putin, declarând ca Marea Neagră nu e lac rusesc…normal ca nu e..la ce servește declarația asta..tarii, oamenilor…doar sa ma umflu in pene ca s Presedinte!?!?.. )…….

        Întrebarea este: daca esti un om capabil de ce te mulțumești cu un salariu de 4000- 5000 net sau 7000net…si intri in politica?!
        Din dragoste de tara!?! Bine ar fi! Unii da, intra pentru ca vor sa facă pentru tara lor ceva…ăștia sunt putini…si au suficiente venituri cat sa nu le trebuiască altceva…
        Un astfel de om este Iohanis..Eu asa cred.”

        • Omagii nu s-au scris doar pe timpul lui pingelica.
          Doar nu ne-a disparut toti lustragii si lingaii 😛

          • Victor, nu e vorba de omagii. Omului i s-a picurat timp de 4 ani aceeasi poezie ca banii existau dar au trebuit dati lui Udrea ca sa-si cumpere posete si pantofi. Imi aduc aminte cum economisti gen Dan Suciu, Soviani, Cosea s.a. urlau ca din gura de sarpe ca taierile ”au fost naspa”.
            Poftim, in timp ce scriu vad ca Zoe Petre a devenit mare economista. Imi explica ca biata Hellada a intrat in faliment pentru ca economistii de la Banca Centrala Elena au decis aderarea la moneda unica. Ca daca ramaneau la moneda nationala, poporul grec era acum in rai.

          • Ioane, dragostea de tara este, inainte de toate, dragostea fata de urmasi. Patriotismul este inteles doar de cate oamenii superficiali ca fiind egoism national. Patriotii nu sunt patriotarzi (seful PRmicRo este un exemplu clasic pentru patriotarzi), iar cosmarul ultimilor este aparitia unui termen de comparatie. De Ziua Steagului nu prea a batut vantul.

  10. bunä ziua,

    cand vor recunoaste romanii , cä Bäsescu si Boc au salvat tzara????

    iar Täriceanu este vinovat de furatul banilor din buget si inpärtzirea
    cu PSD, nu-si dau seama cä manechinul este un tzipar monstruoas
    ca si Tonta cu ciuma rosie.

  11. theo,:)
    niciodata nu vor recunoaste.
    Numele lor le vor creea vesnic idiosincrazie si vor muri cu numele de dictator pe buze.
    Pesedracilor nu le convine sa le amintesti descendenta comunista,dar pe pedelisti ii vad pe toti fesenisti;nu vor sa recunoasca ca aceia s-au aciuiat demult la sanul partidului lor.

    • dacä nu vor recunoaste si fac declaratzii belicoase-uslinoase,
      toate cunostintele mele, chiar dacä sunt s-au nu bäsisti, nu vor vota
      dacä liberalii toacä la Bäsescu.habar nu au ei, cat de multzi sustzinätori mai are fostul presedinte.

  12. Motocicleanu a fost si a ramas o jivina spurcata,numai potrivit pentru conservare in formol.

  13. Normal,dorian 65, 🙂 ,
    asta era sensul: pentru curiosii care vor sa vada un monstru din sec.XXI.
    Pe de alta parte ,te rog sa mi te adresezi ca unei prietene virtuale,fara apelativul dvs.Se poate? 😆

  14. Uite cum poti ramane <ibouche bee ,cand intra in atentia insusi a Patriarhului Bis.ortodoxe.

    „Patriarhul Daniel transmite un mesaj fără precedent pentru femei: „Nu mai faceţi asta. E un păcat deosebit de grav!”….suntem crestini,mai spune.…
    E vorba de o intoarcere in trecut,cand era interzis avortul.
    Prea sfantul isi putea transmite opinia in lacasul pe care-l pastoreste- adica in biserica si nu pe o retea media laica.

  15. totzi nemtzii se minuneazä ,dece nu ies romanii in stradä,
    puteau sä alunge pe Ponta ,puteau sä schimbe multe,
    nu mai existä opozitzie decat palavragialä, iar socetatea civilä
    a dispärut. LASITATE!!!
    asa gandesc nemtzii de atitudinea romanilor:

    • theo buna! O mare oarte din explicatia pe care o cauti este chiar in ce scriu: „otoritatea”. Ca sa te opui ar trebui sa ai SELF ESTEEM [suna mai bine in engleza]. Diasporenii stiu ce e asta [inclusiv cresterea a zdravene cojones morale]. Romanul de acasa in general nu le are si are grja pesedeaua sa nu capete. Asa s-a format clanul lui „sa ni se dea”.

  16. Buna seara.
    Sunteti CINICI.
    Citind postarile voastre nu pot trage decit o singura concluzie-la asa popor asa conducator-cum spunea marele om politic Nicolae Ceausescu dupa ce era pupat in cur de intelectualitatea romaneasca.
    Nu ma luati in serios.Dracu nu i chiar atit de negru.Poate sa fie si mai rau.

    PS.@Dora a ridicayt o problema foarte seriasa.Din care motiv a schimbat Boc mijloacele de transport care isi dovedisera fiabilitatea si utilitatea inca de pe vremea lui Dej?
    PS PS. Hidra capitalista incearca sa ne destabilizeze.Am constatat cu stupoare ca la anumite supermarketuri semintele de floare prajite nu s au ieftinit.Din contra as putea spune.

  17. tucu2,
    chiar, de ce nu erau bune alea cu „pata si culoare istorica”…..si asa” istoric” zdranganeau…….

    PS.PS Si eu care eram deja pregatita sa cumpar un sac de seminte.

    • o parte din oamenii normali, sunt incantatzi de noile achizitzii fäcute de BOC, cä uslinosii nu fac nimic; decat nevestele curve si copii golani, este „meritul lor „

  18. Salutare tuturor,
    Mefisto a inghetat in Infern dupa ce l-a auzit Vasilescu (BNR) ca: ”poate sa fie mama falimentului in Grecia si Romania nu o sa fie afectata”.
    Asa ca puteti sa fiti linistiti toata luna iulie si sa mergeti in concediu la mare sau la munte.

  19. CINE PLÄTESTE RÄSFÄTZUL LUI TONTA???????????????
    CE A MAI VANDUT TURCILOR ??CINE STIE CE SCHIMBURI??

    MOSEEA IN MIJOCUL BUCURESTILOR!!!! cate milioane a primit?
    MARE RUSINE- POPOR ORTODOX SI LASI:
    EXISTÄ UN ACT; MOSEE PANÄ LA DUNÄRE!

  20. Mih, timp de 2 saptamani poti sa bei ceai de tei cu lamaie. A spus Tonta la B1 ca abia duapa cele 2 saptamani revine pe picioarele sale in RO.

  21. acum sä vadä Johannis si totzi liberalii, asta este fatza mitomanului,golanului,plagiatorului PONTA:

    • da` ce, pina acuma au fost orbi?
      S-au aliat cu cine se aseamana, caci nici pina acum nu au zis o vorba de regret despre vara lui 2012. Si daca nu recunosti greseala de atunci, nu ai credibilitate mai mare ca pesedeii 😛

  22. ii leagä niste hotzii, au luat banii cu milioanele dela clanul Becalii si altzii, de aia se pupä in bot si azi , cäcä si tonta.-mafiotzi.

    pe ce bani stä in Turcia??????de unde?

  23. IMI ESTE FRICÄ; TONTA ESTE DEMENT;
    PT: BINELE SI INZERESUL LUI; VINDE ROMANIA:

  24. La Chisinau, Chirtoaca a castigat al 3 lea mandat. La Cahul candidatul comunistilor a pierdut in favoarea lui Nicolae Dandiș candidat independent pro european.

  25. OMG ce premier intermediar avem!
    Generalul Oprea : „Am făcut ca armă la intendență”
    Ion Cristoiu : „Ce înseamnă intendență ”
    Gen. Oprea : „Păi eu de unde să știu !”

  26. Buna ziua, prieteni,
    am avut si noi un necaz asemanator acum 2 saptamani (de, drum european cu limita de viteza 50km). Se plateste online pe ghiseul.ro/, pentru oriunde in tara.
    Noi am facut plata fara autentificare. Nu trebuie decat sa ai card.
    (Viq, poate adaugi un PS la unul din articolele urmatoare, am impresia ca niciun comentator nu stie de plata online)

Lasă un răspuns

