As avea curaj sa pariez…

… cel putin o bere rece pe victoria Simonei in finala.

Stiu, pare greu de crezut ca piticotul „nostru” ar putea opri „tancul” ala de muiere cu nabadai.
Serena are o experienta de adormi numarand competitiile si a caftit la pretendente de te apuca o mila mai mare decat Mila 23.

Dar mai e ceva.
Care conteaza mult in sport. Si nu numai.
Impresionantul mecanism fizic al corpului uman poate functiona scartaind si tusind sau, dimpotriva, la 150% din capacitate in functie de starea generala existenta la momentul critic, sus, la mansarda.
Iar aici am sesizat in clipurile de mai sus o diferenta.

Dupa victoria din semifinale, care-i aduce in finala confruntarea cu Halep, Serena arata asa :

Dupa ce a doborat-o pe Jancovici insa, in perspectiva intalnirii cu Serena, Simona arata altfel :

Asa ca as risca o bere !

Viq

31 responses to “As avea curaj sa pariez…

  1. Faine clipurile!
    Eu zic „BRAVO, SIMONA!” azi si o sa repet asta si dupa finala. Indiferent de rezultat, pentru mine e ok. Pentru Simona Halep, imi doresc sa castige. Si sa se mentina cat de mult, in varf de top 😀

  2. Iti primesc berea cu placere 😛
    Aparenta fizica, la Serena, este inselatoare (asta se observa si la britanicul Murray: ai impresia ca acum se prabuseste „păluga” – prajina, pentru cunoscatori – , si in clipele urmatoare este mai vioi ca niciodata.
    Dar ce am constatat: Serena nu este in forma ei buna, plus virsta isi spune drepturile.
    Nici Simona nu este in forma de la Toronto, dar tineretea si ambitia pot face fata Serenei.
    Inima, bat-o vina, zice sa cistige Simona. Ceva-cineva imi spune sa fiu retinut pina ultima lovitura de racheta 😉
    (Marturisire, ca sa nu existe dubii: sint fan Serena de pe cind Simona mai juca in sufragerie ori la peretele din curte 😛 )

  3. „Am facut un meci bun in aceasta seara si m-am simtit bine aici. Sunt foarte fericita ca pot sa joc finale din nou, pentru a doua saptamana la rand. Publicul a fost extraordinar, atat de multi oameni au fost aici la o ora tarzie. Serena este cea ma buna jucatoare din lume pentru mine, insa nu am nimic de pierdut. Voi incerca sa ma simt bine, dar si sa cred in sansa mea”, a declarat Halep, dupa ce a trecut de Jankovic.

    http://sport.hotnews.ro/stiri-tenis-20374593-simona-halep-calificat-finala-cincinnati-intalni-serena-williams.htm

  4. 2-2 in al doilea.

    Buldozerul pare bine forjat pana acum.
    Cauta cu incapatanare asii. Nu-i convine duelul de lunga durata.

  5. si 3-2 pentru Simona.

    Poate reuseste sa-i bage nisip in motor asteia … 🙄

  6. Ooops !
    A facut buldozerul un spagat ! 😀 😀 😀
    I-au alunecat senilele ….

  7. OOOOOOOOps !
    SI Simona ! 😀 😀 😀

    Si BUM 4-3 in al doilea pentru piticoata noastra.
    Dupa ce l-a pierdut pe primul.

    Se prea poate sa-i dau berea lui Victor, dar nu-mi pare rau.
    Simona are un joc excelent

  8. Interesant !!!
    Astia de la BTSport dau in clar tot in fiecare pauza cand Simona primeste sfaturi de la antrenor.
    N-am vazut nici macar una cu Serena.

  9. 5-4 pentru Simona.

    Si voci din tribuna ii scandeaza numele.
    VDM

  10. SImona se duce la 6-5.

    Victore, iti dau berea indiferent de rezultat 😀

  11. 6-5 pt Simona in setul 2. Si daca va fi pe 2, tot „BRAVO, SIMONA!” zic.

  12. 6-6
    … se tine dupa ea ca boala de om sanatos….

  13. mama ce zbiara bruneta !!!!
    A scos-o veverita din tatanii ei ….

  14. 3-3 la tie-break..

    Tribunele se aud iar 😀 😀 😀

  15. doua mingi de meci pentru Serena

  16. a mai ramas una….

  17. Serena a castigat turneul
    6-3
    7-6 (cu 7-5 tie-break)

  18. Imi place ca Simona a jucat bine,
    Si Djokovic a pierdut azi cu un artist al tenisului.

  19. Federer despre Halep: Am cunoscut-o la un eveniment Wilson, de anul trecut, de la New York. Este o fată foarte drăguță, foarte dulce. Sunt fericit că trece printr-o perioadă atât de bună ca cea de acum. Este o adevărată luptătoare. Știți, eu cred că este foarte în formă, mă bucur că e așa.

    Se mișcă foarte bine. Mereu te aștepți să vezi multă creativitate la jocurile sale. Vine bine la fileu, se apără și atacă bine. Cred că are puțin din toate, așa că și mie îmi face plăcere să o urmăresc jucând de câte ori am ocazia
    http://www.digisport.ro/Sport/TENIS/Roger+Federer+a+elogiat-o+pe+Halep+E+foarte+draguta+si+dulce+Si+

Lasă un răspuns

