RIP Glenn Frey

No comment.

Pentru moment nu pot spune nimic ! 😦

Viq

………………………………………………………………

Glenn Frey 1

31 responses to “RIP Glenn Frey

  1. Viq,
    cred ca acum e prima data il cind ascult pe G. F.
    O rugaminte pentru cind ai timp: cauta si Internationala, caci observ pe cineva ratacit pe la postul anterior, cu batul rupt prin gard, neavind curajul sa asculte melodii decadente 😛
    Multumesc 😉

  2. nu stiu cum o fi cu miliardarii … dar se duc cei ce au facut muzică !
    ma uitam ieri si la Cadillac Records …

    am copilarit pe muzica lor …

    • e mare lucru sä te uitzi si in jos, pisica este frumoasä ca ea,
      sä-i aducä noroc, oricum poate fii o adeväratä prietenä, nu
      ca ” altele „

    • tu chiar esti pus sa o detonezi pe „blonda atomica” ! … profiti de … bunavointa … oamenilor 🙂 …
      cat oi fi eu de … vulnerabil la psihologie inversa … nu tine venita de la tine, stai linistit
      ok!
      o sa il rog pe V. (sorry, monșer, dar vreau sa se afiseze postarea 🙂 ) sa imi schimbe iar nick-ul in Christy … poate scap

  3. Nu se mai termina cu tigaia!

  4. draga Viq
    vrei matale sa imi schimbi nick-ul in Christy?
    mulțămesc !
    🙂

  5. Viq

    Va cedez, tie si lui Old, „in masura” de care vorbesti, luandu-mi si pe mai departe libertatea de a bana orice comentariu care mi se adreseaza direct, sau indirect din partea personului @bill. Am spus-o de foarte mult timp, refuz „dialogul” cu asemenea specimene.

    • In lumina lumanarilor distinsului de mai sus, e mai lesne sa scoatem de la popreala ce consideram ca merita a fi luat in sema decat invers.

      Daca e cazul si daca avem timp si chef de asa preocupare.

      • In loc sa te bucuri ca clona mea @inganduratul ma taloneaza cazanier doar cand apar…

        • Maimutel, ia dute tu cu trascaleta ta de lupta pana-n dex si inapoi si vezi ce inseamna „clona”. Poti sa citesti si pe litere daca nu cuprinzi. Cu talonarea ai dreptate. Sunt alergic la prostia ta.Pacat ca nu sunt garduri la CDP. Acolo te-as fi urcat si ti-as fi dat si cu ruj de buze, chiparoaso! 😛

  6. Daca aveti citeva minute de relas:
    http://www.mediafax.ro/

  7. Viq, servus! 🙂

    Scuze de intarziere!
    …cu treburi prin frig, că ale gadine nu stiu să se îngrijească singure pe geru’ ăsta !!!
    Răspuns la 15.22: da, pe gmail!
    Am primit de la tine ceva de An Nou dar n-am găsit cheița 🙂

  8. De cind cu ofiterii acoperiti din Justitie, s-au schimbat si proverbele.
    :Nu iese foc fara fum” zice Tapalaga intr-un articol pe HN.

Lasă un răspuns

