Inlocuim? Resetam? Mazilim? OARE?

administratie 01

„Primum vivere deinde philosophari…!”  (obisnuia sa repete regretatul meu prof de latina, dl.Scanteie)

*[idée preluata de pe facebook, dar chiar merita dezbatuta]

Multe pagini de pe Facebook, pancarte de la protestele legate de cazul “Colectiv”, ba chiar si formatori de opinie [acoperiti sau descoperiti], analisti politici [unii autodesemnati] striga, exclama, urla, sugereaza “Noi vrem o alta clasa politica”.

In scepticismul/cinismul meu mi-e greu sa ader la ceva vag, poate si din cauza ca nu-mi plac surprizele neplacute.
Nu stiu ce e o clasa politica, adica din ce/cine este formata aceasta clasa.
Hai sa incercam sa enumeram [poate rezuta si vreo definitie]. Intra in clasa politica fostii si actualii umani:

– Parlamentarii – si ar fi vreo cateva mii…
– Membrii ai diverselor guverne [pana la nivel de subsecretar de stat] – si ar fi cel putin UNA mie
– Sefii consiliiilor judetene si consilierii judeteni – sub 10 mii
– Primarii de orase/municipii si consilierii locali – sub 5 mii
– Primarii de commune si consilierii locali – peste 30mii

Pana aici e simplu: arhiva Birourilor Electorale ii identifica fara dubiu. Ce ne facem cu:
– Activul diverselor partide – comisii, departamente, birouri, comitete de la nivel local la nivel national, adica persoane care “la chemarea partidului” pasesc in arena si ocupa orice post vacant lasat de cei de mai sus, adica VIITORI membri – peste 10 mii
– Staff-ul celor de mai sus, fie acestia consilierii personali, sefii de cabinet si similari – cam 15 mii si acestia.

va-promit-jos

Adunand cifrele de mai sus, suntem oriunde intre 50 000 si 70 000 persoane [sa nu uitam vreo clipa ca avem 3000 de comune, peste 100 municipii si orase care conteaza numeric.
Cu cine ii inlocuim ? Exista 50 000 persoane care sa vrea sa faca politica si nimic altceva, care sa renunte la ceea ce fac acum, care sa se expuna unor critici dure si nu rareori frizand calomnia, in schimbul unui salariu NE-STIMULATIV?
Daca vrem sa eliminam nivelul comuna din lista, ce compromisuri suntem dispusi sa facem?
Sa nu ne prefacem ca nu stim ca si la nivel de comuna tot “partidul e in toate”?

Dezbatem ?

Sau o tinem in lozinci ?

Cinic

201 responses to “Inlocuim? Resetam? Mazilim? OARE?

  1. Strigatul din rarunchii natiei cu „vrem alta clasa politica” are strabuni nu chiar batrini. Ei voiau o alta societate, mai buna si mai dreapta, voiau inlocuirea exploatarii omului de catre om cu exploatarea oamenilor de catre niste banditi, voiau sa schimbe mentalitatea oamenilor cladind un OM NOU.
    Care, nolens volens, exista, un fel de metis. Ii place democratie, dar are nostalgii 😉
    Strigatul „toti sint aceiasi mizerie” este in el insusi o mizerie.
    Este strigatul incornoratului „toate sint koorve” ori a disperatei „toti barbatii sint niste porci” 😛
    Un partid nou nu poate fi construit cu nou nascuti, place sau nu, cine nu are batrini sa-si cumpere.
    Politica, nu mafia coruptilor, este o profesie.

  2. Desi nu intotdeauna cei „mai in virsta” sint respectati 😛
    „”Excesul de competenta in toate domeniile este, in fond, o forma de cecitate intelectuala””
    Cam dura exprimare la adresa Alinutei.
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20772215-legatura-dintre-alina-mungiu-putin-pitagora-raspuns-antologic-acuzatiile-manifestatiile-sprijinul-familie-bodnariu-organizate-rusia.htm

    • dementul a schimbat nikul

    • ai sa mori ca fletul, cu Basescu in cap 😛

    • Buna, Misule !

      Ai aparut iar ????
      Tot cu gunoaie de la A3, JN si alte scursuri.
      Nu e de mirare.

      Problema e ca ai o restanta la mine. Si ti-ai cam terminat creditele !!!

      Ti-am cerut frumos si civilizat sa corectezi asta :

      Proteste in Chisinau

      Remember ???
      La 21:47 ai pus o magarie impardonabilla, de tip TDS/LNM.
      Pune rogu-te imediat o retractare cu scuze pentru minciuna.
      Thank’s !

      Proteste in Chisinau

      si mai apoi…
      „… trebuie s-o faci.
      E-n legea naturala 😉
      Uneori trebuie sa facem si ce nu ne place….
      …Deci…. fa-o !
      Este a doua oara cand o cer.”

      Proteste in Chisinau

      Asa cum am observat si atunci, magaria stilului este identica cu a raposatului TDS. Exact la fel a procedat si el.
      Parc-ati fi frati 😉

      Anyway…
      Pana faci primii pasi spre bunul simt, ai onoarea sa beneficiezi de o pauza pana pe la paste.
      Daca faci ce ti-am cerut si ai si norocul sa vad asta, te scot din spam mai devreme.
      Daca nu …. la Inviere ! 😀

    • cu toata stima pt critcii din Oradea. Care din ei VREA sa se bage politica? Niciunul.
      Nu seamna cu „expertii” in fotbal din tribune, cei care stiu totul [TU INCLUSIV}?
      Totul pana la momentul in care pun ghete de fotbal in picioare si „isi dau cu stangul in dreptul”.
      Ce zici Mihai 2? Te bagi [macar] la un post de consilier comunal/ Convingi macar doua sute de persoane sa-ti acorde incredere? Daca nu…. [se tacuisse…]

  3. SI-A LUAT DOCTORATUL- CA PARANOIA.

  4. Buna ziua!
    Toti vor, ce vor ei dar nici dracu nu doreste armonizarea relatiei dintre administratie si cetatean.Aici sta secretul progresului,parerea mea.
    Aia din administratie se plang ca au mult de lucru (oare?!) si cetateanul se plange ca pierde timp pretios cu ei..
    Dupa cum s-a vazut ,auzit ceva idioti ii acuza pe cei din partea cealata ca sunt lenesi,(asa o fi ,oare?)dar nu isi pun si intrebarea si de ce sunt.
    Romania actuala este divizata in doua ,o ceata de indivizi ce se considera dumnezeii natiei si cealata ceata care ii injura de dumnezeii lor.

    • Buna, Dorule,

      Relatia asta isi are radacinile in sistemul socio-economic.
      Nu doar un functionar oarecare de la un ghiseu, dar si un medic sau un politist din Romania ar trebui sa aiba o cu totul alta abordare a relatiei cu cetateanul.
      Dar nu o pot avea in actuala mentalitate, conform careia tu-cetatean depinzi de el, ai de regula mai putina instruire si mai ales nu ai puterea de a-l trage la raspundere.
      Mentalitate total eronata dintr-un singur dar teribil motiv : tu, cetateanul, esti cel care ii asigura respectivului existenta !
      Iar relatia reala de „subordonare” e exact inversa.

      Prin urmare, pana nu se schimba sistemul de asa maniera incat relatia corecta sa se infiga, timp de decenii, in creierii lor, prin parghii coercitive inclusiv, nu cred ca poate exista o schimbare aici.

  5. Ziua buna !

    Are dreptate Cinic.
    La drept vorbind, de regula e foarte dificil sa fie contrazis, ca parca are cifre in loc de celule si formule matematice in loc de circuit sangvin 😀 😀 😀

    „Jos, jos, jos….!”
    Ok.
    Ce ramane sus ?????
    Ca in ultima instanta ASTA e ceea ce ne intereseaza !!!!!!!!
    Adevarat e, cei de jos decid cine va fi sus, dar cu conditia … sa decida asta 😉
    Sa receptioneze, sa analizeze, sa selecteze…. so on.
    De la un punct mai departe nu mai are relevanta multimea ce NU se afla in posturi de decizie, atata vreme cat cineva trebuie sa fie si acolo. Iar acel/acei „cineva” sunt forta ce mana intreaga turma spre o pasune mai grasa sau spre abator !

    Aici cred ca este un punct de cotitura in evolutia unui om. Un examen de maturitate, moment al transformarii din hipster cu clabuci in matur responsabil.
    Moment care pentru unii poate veni extrem de tarziu pe traseul vietii, iar pentru altii poate niciodata.
    Este momentul in care iti asumi responsabilitatea.

    A lovi in candidati, pretendenti, este cel mai simplu lucru. D-aia il poate face orice prost analfabet. Nu are nevoie de prea multe argumente, de informatii, de analize. Pentru ca respectivii pretendenti sunt oameni iar oamenii sunt pacatosi prin definitie. N-ai cum sa gresesti.
    Aici e o masa uriasa de reprezentanti cu maciuci, pietre, prastii, bete, pungi cu apa, mere, oo stricate….

    A propune si sustine insa pe cineva este cu totul alta mancare de tocana.
    Presupune ati asuma incasarea celor proiectile de mai sus si, poate asta e cel mai frustrant, riscul ca alegerea pe care ai facut-o sa nu fie cea mai inspirata.
    Presupune sa intelegi clar ca poti gresi dar si ca actiunea selectiei este absolut necesar a fi facuta. Ca daca iesi la atac din transee cu shpanga la teava, poti sa crapi in secunda doi, dar si ca daca nimeni nu iese, crapa toti, tu inclusiv.
    E frustrant cand vezi in jur cum ceilalti asteapta de la tine sa faci pe viteazul si ei sa stea cu capul la cutie ?
    Este.
    E drept ca in cazul in care ies la atac doar 10% din palmasi, eventuala victorie sa fie a tuturor ?
    Nu e.
    E drept ca in cazul esecului vina sa apartina tot celor 10 procente ce n-au stat cuminti sa nu stie vrajmasul ca e cineva in gropi ?
    Nici.
    Sa sti toate astea si totusi sa fai ceea ce TREBUIE totusi facut, cu toate riscurile, e o responsabilitate pe care nu o intalnesti foarte des.

    Stiu, vorbesc de lucruri aparent stupide, nepermis de simple. Evidenta lor e dezarmanta. Dar ignorarea lor la dimensiunile noastre de azi e si mai dezarmanta.

    Dragul de Bill e exemplul cel mai la indemana.
    Vine aici doar sa scuipe, sa arunce cu pleava dar nu indrazneste sa propuna/sustina ceva nici cand e incurajat prieteneste s-o faca.
    Dorian il intreba ieri in termeni 100% constructivi si amicali.

    Unsoarea de pe peretii justitiei romane

    Daca nu exista alternative, asta e! Dar de aici si pana la idolatrizarea in grup sectar e cale lunga. Daca pe rafturi sunt numai produse expirate, asta e!
    Dar cum e cand pe raft sunt produse expirate si vin unii si incep sa zica: „Uite produsul asta e cel mai cel, e extraordinar, altele mai bune nu sunt”?
    – zice un person ce se pretinde instruit, cu staif, cu pretentii ca nu e complet idiot.
    Bill nu e „un bill”.
    Reprezinta ceva.
    Daca el e la nivelul asta…..

    „Daca nu exista alternative… asta e !” !!!!!
    Cred ca aici e sincer. Cred ca el chiar asa gandeste.
    Si e infiorator cand te gandesti la marea masa mai putin functionala cerebral decat el si la consecinte !

    • Strategia celor de tip @bill&comp. este simpla: cand propria tabara este plina de noroi, cel mai bun lucru pe care il poti face este sa iei noroi de pe tine si sa-l arunci pe unde ochesti inamicii. In acest mod „aceeasi mizerie” devine partial adevarat. Metoda se poate aplica cel mai bine prin cuvinte, care zboara repede si departe: trolling-distorting-surfing (sa le spunem, pe scurt, tds-i)
      P.S. Este imposibil ca un creier sa produca, coerent si permanent, ceata (prin aruncare de noroi, pietre, oo ori vorbe dezlanate), in afara unei adeziuni centrale. Nemarturisite, dar lesne de dibuit, pentru ca nici cel mai feroce asasin nu omoara….incontinent. Efortul personal al tds-ilor consta in a-si depasi inhibitia, specifica omului iesit din preistorie, de a-si minti si lovi aproapele. Efort mare, pentru ca minciuna permanenta este contra naturii. De asta asemenea specimene apar, de obicei, in tandem, sustinandu-se reciproc contra evidentei: la CDP, de exemplu Duduie si Bubuie. Fie ca B este @bill san 2_58. E suficient sa-i intrebi ce/cine anume ii anima si se alege praful de ei.

      • salut judex. Tu ai reusit sa identifici tabara lui Bill? Mihai 2? TDS? Eu nu. Mi s-a nazarit candva ca erau pro-MRU, dar cum Forta Civica a disparut… Erau banuieli ca ar fi M10, dar nici asta nu trece… Deci care e tabara? Sau vedem de fapt pe cei doi moshi de la Muppets?

        • @2_58: e confuz si imprastiat. Cred ca inoata in marele Lac Negru. Cred ca poarta barba, ca Nemo.
          @bill/TDS-Blog: vorbesc ca niste mercenari(y) tocmiti de adeptii legii lui Om, cu sarcina sa o prezinte ca fiind, de fapt, a „oamenilor”.
          Sunt aproape sigur ca se autodefinesc ca fiind curati. Evident, singurii. Din intregul Univers.

    • DACÄ NU EXISTÄ ALTERNATIVÄ ESTE F: GRAV:

      DAR EU SPER:

    • poate sint dur uneori cu postarile lui @ Bill, dar marturisesc sincer ca nu-mi pot imagina atita neant intr-o capatina de dottore.
      Si pentru ca nu il cred chiar prost (nu bag mina in foc 😉 ), il cred de teapa Haznalei 3 si, asta e, de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere 😛
      Ce argumente sa folosesti pentru o minte de incoent versatil pentru a-l convinge ca politica este pe un raft inabordabil pentru ei in Biblioteca.
      Iar „”Excesul de competenta in toate domeniile este, in fond, o forma de cecitate intelectuala””.

      • Reversul medaliei: trezirea lui Papahagi, cea mai mare realizare de anul asta a lui AMP. O billa alba, ambillor.

        • CHIAR S-A TREZIT?
          dacä e numai dupä anestezie, mai are tuburäri…………………
          balena nu mi-a pläcut niciodatä.

        • Salut Judex,
          Crezi?. Doar Winona Ryder s-a aflat in ”The Age of Innocence” intr- o maniera atat de subtila. Pe Papahagi nu-l avantajeaza nici macar mimica fetei.

          • Ioane, Papahagi a deschis un ochi. Si-a dat de AMP pe perna. In mod normal, daca sare suficient de sus se va trezi de lovitura cu capul patului. In plus, daca – si asa ar fi normal pentru un intelectual adevarat – capul patului este construit din vrafuri de carti, eu sper ca Papahagi sa aiba o adevarata, cum sa-i zic…revelatie.

          • Judex, ma bucur ca esti optimist. Eu in schimb am devenit mai pesimist. Lumea academica romaneasca e mai putreda decat cea politica. De fapt daca te uiti prin CV-urile parlamentarilor nostri de dupa ’90, peste 70% sunt oameni avand titluri academice.
            PS: Referitor la propunerea Min. Justitiei de abrogare a faimosului articol cu scriitorii din puscarii, jumatate din membrii guvernului in frunte cu Curaj s-au opus categoric, cealalta jumatate in frunte cu Ciolos a preferat suspendarea.

        • Cand s-o trezi de tot, o sa devina consilierul politic al lui Vuscan de la Oradea. Se va implica barbateste 😀

          • Oradea: daca baiatul asta promite ca-si ia sofer, cred ca va obtine voturile tuturor celir ingrijorati de securitatea circukatiei prin oras.
            P.S. Te-a invoit Akismedicul, sau hacheresti, dupa modelul predecesorului?

  6. ,,Dezbatem ?”dezbatem,dar cu ce folos ?Eu,sincer nu cred,ca la aceasta ora ar fi 50 000 de oameni competenti (desi sunt convinsa ca tara asta are mult mai multi) care sa fie dispusi sa faca politica de sacrificiu, exact din motivele pe care le-a enumerat cinic.Din cate am observat eu,oamenii tineri si foarte competenti in profesiile lor nici nu se gandesc sa intre in politica, isi vad de profesia lor, unde si castiga bine si au si satisfactii.In general (NU ABSOLUTIZEZ) IN POLITICA SUNT, LA ORA ACTUALA, OAMENI CARE AU RATAT IN PROFESIILE LOR (scuze pentru caps lock)si au ales politica ca alternativa de realizare pe ideea ,,daca nu-i bun calul e bun si magarul .”

    • Loda, pot fi de acord si cu diagnosticul tau privind ratatii in politica [desi, si exclusiv ca sa te oftic, nu cred ca Baconski, MRU, TRU, Paleologu, TB, dr.Ciohodaru sunt ratati ai profesiei]. Cestiunea este cea din titlu „mazilim/inlocuim?” . Daca nu avem cei 50 000 nu cumva ar trebui sa avem standarde mai PRAGMATICE????
      Scarba multora fata de intrarea in politica nu se datoreste cumva si PERENEI caldari de zoaie din audienta [presa, electorat, adversari politici sau caprovecinismului]? Acceptam „greseala inocenta” sau cautam conspiratie si rea-intentie in tot/oricand/orice? [„cine e in spatele MCV? ce interese obscure are? cine-l finanteaza?” citat dintr-un ALES al natiunii”]
      PS. si ca se mai enervez odata, observatia cu ratatii din profesie se aplica -statistic- mult mai bine la PSD [Oprisan, Vanghelie, Mazare, Nicusor Constantinescu, Serban Nicolae, ..].

      • cinic :
        eu am scris,,majoritatea” si am scris,,nu absolutizez” dar ,din cei cincizeci de mii cam ce procent reprezinta totusi competentii pe profesia lor,tu ai dat sase(evident, toti din dreapta, passons).Cred ca esti mai bun la calcule decat mine, te las sa faci procentul.Sunt de acord sa ,,acceptam greseala”(errare humanum est) dar atunci sa o acceptam la toti desi,stii, in tarile civilizate si greselile se platesc ! Accept ca ,un rol la decredibilizarea clasei politice se datoreaza, din nou in toate cazurile, si ,,caldarii de zoaie” ,dar si protagonistilor,mare parte din ei.E suficient sa le examinezi,,prestatia” la o emisiune sau intr-un discurs.Jalnic, penibil, ridicol e putin spus.
        Cat priveste ,,enervatul” nu e cazul, daca zici tu,asa o fi : Pinalti, biata Ritzi, Sandru, EBA ,Visan, Cristescu ,toti au intrat in politica dupa ce luasera premiul Academiei (no offense, eu nu m-am 😉 ) ca membri marcanti ai PSD.

        • remarc ca nu ai raspuns:inlocuim/resetam/mazilim?

          • Inganduratul

            Salve Cinic,
            Las-o pe Loda, nu astepta chiar acum raspuns ca e in refacere! 😛
            In stilul caracteristic si-a dat cu presupusul la Politeia. Iar seful de acolo numitul @Cetatean a complimentat-o duios . Cu ranga. Ca de, tot ne dadea pe aici un Billos cu diploma de Doctoras exemplu de site (recte Politeia) deschis la comentarii si opinii nesectare. Merita sa vedeti ce replica a primit. Mai era putin si i se prezenta toata istoria familiei.
            Comentariul il gasiti la ora 18:58

          • Cinic :
            Ideal ar fi sa putem inlocui,dar cum aceasta presupune timp indelungat ,pe termen scurt, eu chiar nu vad o solutie.Poate o au altii, mai desptepti ca mine.

          • Inganduratul :
            Afirmatia lui cetatean, fundamentata pe dovezi clare, de necontestat are exact aceeasi valoare ca afirmatiile unora privind modul in care gandesc, ce istorie am predat asa ca nu sunt de natura sa-mi ridice glicemia.Cat priveste ,,istoricul familiei mele” va poftesc sa lasati acest domeniu deoparte cel putin pana cand treceti de la afirmatii generale la lucruri concrete.(va dau mana libera sa puneti public toate lucrurile grave pe care le stiti,cu dovezi, dar nu lucrurile pe care le ,,intuiti” ).Altfel, orice alta asertiune privind familia mea ramane o chestie jegoasa.

    • Loda, bine ar fi daca oamenii tineri si profesionisti si-ar face macar datoria la locul de munca.
      Caz din sistemul nostru de justitie
      Locatie: Tribunalul Vaslui, sectia penala
      Judecatoarea audiaza de vreo 4 ore o inculpata. Lume plictisită, înfometată, transpirată și guralivă, umezeala si racoare in sala de judecata. In aceasta atmosfera dezolanta, reprezentanta Parchetului, o tanara de vreo 27 de ani, proaspata, draguta, bate cu mana un ritm imaginar miscandu-si capul pe versuri necunoscute. Cu caștile adanc infipte în pavilioanele urechilor fine, straină de zicerile femeii cu calitatea inculpat, domnisoara procuror se ridica gratioasa: ” Nu avem întrebari,doamna presedinte ”
      Din pacate situatia prezentata nu e singulara.

  7. Buna ziua.
    O zi urata la Cluj.
    Mai frig, vant. Dimineata ploaie si vant puternic.

    In timp ce eu vin cu critici neconstructive, iata, unii au curajul sa intre in politica, „sa isi asume” cum se zice prin presa de partid:

    • …pai „directia” nu se mentine singura, oricum? Te-ai razgandit? A propos, care e directia care-ti convine tie? Ca asta pare sa fie sensul intrebarii puse azi de @cinic…
      P.S. I-ai scris lui Sebi ca-l admiri si ca-i billuiesti gandurile p-aici (chiar asa, de ce doar pe aici?)
      P.P.S. I-ai multumit lui @Mih ca s-a murdarit pe maini ca sa-ti scoata tezele de la tomberon?

    • Aceeasi intrebare si pt Tapalaga: oare ce vrea? Graviteaza constant in jurul lui Macovei [M10 doar prin ricoseu], lauda genunchii Ravasitoarei, zoaie pe Basescu cat cuprinde [si MP prin ricoseu]. Il vrea pe Tariceanu zeu suprem? caci riscam asta -daca il urmam pe Tapalaga.
      Repet: intr-un stadion sunt 10 000 privitori care zbiara. Fiecare stie ca cel din teren nu a facut bine; NICIUNUL din cei din teren. Evident ca injuraturile nu sunt unanime, fiecare are pe altul in colimator.
      Dar ia pune-le ghete in picioare….
      S-or scarbi de fotbal cum fac unii cu politica? NU! caci fiecare IGNORA suveran parerea celorlalti, convins fiind ca este detinatorul adevarului suveran [Tapalaga, Pora, Lupea, CTP sunt cateva exemple;Gadea et al vor sa impuna crezul lor].
      Si totusi vor trebui alesi 30 000 doar la comune. Inlocuim/mazilim/resetam sau INCEPEM SA RATIONAM?

  8. Vad ca tigaia sfaraie la maximum!

  9. Aurescu, in al doilea articol pe Contributors, se bate cu caramida in piept cum a facut el scutul de la Deveselu si a cistigat procesul cu Ucraina.
    Cineva, sfinta naivitate, entuziasmat de rezultatele amicului lui Nastase, ii propune lui Aurescu sa preia dosarul UNIRII, ca sigur o va face.
    😛

    • O canalie intelectuala.

    • Sa-l sarbatorim, deci, pe erou:

      …si poate isi face timp sa ne prezinte si echipa care l-a ajutat sa „tina directia” (care, asa cum ne-a deschis ochii romanul curat @billa, s-ar fi tinut singura, oricum). Macar unu, doi…in afara de 0049, care, evident, a fost tartorul. Si de Patriliciu, sarpele cu doua capete, care a fost mulgatorul.
      P.S. Tariceanu i-a dat vreun raspuns?

  10. Mircea Marian de la sediul GDS transmite:
    ”La dezbaterea GDS despre plagiat. Liiceanu, Dan Grigore…Și doi ministri: Prună și Vlad Alexandrescu. Ministrul Educatiei are agenda încărcată: va veni, eventual, după 18.30.”

  11. LOAZA ESTE O NESIMTZITÄ !
    trebuia s-o bage si pe EBA:
    EU L-AM VÄZUT PE PARVULESCU INTR-O EMISIUNE SI CHIAR
    DACÄ NU I-A CONVENIT; A RECUNOSCUT CÄ EBA A FOST PREGÄTITÄ:- CU EL A PROMOVAT.
    DAR CA DEOBICEI ARUNCÄ CU MIZERII:

  12. Mesaj pt un postac cu cateva obsesii: are trei patru comentarii in spam si le voi da drumul de unde le-a trimis Akismet-ul. E ultima oara cand fac asta. Daca o sa mai aiba nevoie, sa-i roage pe Viq, sau Old sa-l ajute.
    PS
    In ce priveste „agatarile”, ramane cum am hotarat.

    • update
      al 4-lea comentariu e iar in spam; dar e, ca sa vezi, unul „agatat” (puterea obisnuintei, deh)

      Repet: personul @bill sa-i roage (fie si din spam) pe Viq, sau Old sa-l „libereze” de acum inainte.

  13. Minunati-va!
    http://epochtimes-romania.com/news/liberalii-ies-la-atac-guvernul-psd-i-a-ingropat-pe-romani-in-datorii-peste-100-miliarde-de-lei-imprumutate–243573
    Cine s-a gasit sa arunce cu noroi in PSD partenerul lor din Uniunea sonatilor Liberi,probabil ca au primit o felie micuta din cascaval.
    Nea Ialomiteanu ne spune:
    „Românii trebuie să ştie că în cei patru ani cât s-a aflat la guvernare, PSD a împrumutat România cu peste 100 miliarde lei. Astfel, datoria publică brută a urcat de la 193,2 miliarde lei la începutul anului 2012, la peste 268,68 miliarde lei în luna noiembrie 2015. Dacă mai adăugăm la această diferenţă şi angajamentele bugetare pe care le-a luat PSD şi Victor Ponta înainte de a pleca de la guvernare, adică peste 3% din PIB, rezultă o creştere a datoriei guvernamentale de peste 100 miliarde lei în numai patru ani.
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,”
    Acum iara o sa urle ca nu au bani de pensiile lor etc.,etc.,
    PSD-raci stiu ca vor pierde alegerile si ca vor veni vremuri nasoale si din opozitie iara vor intoxica memeaca tampita a romanasilor lasand pe alti sa scoata castanele din foc.

    • dece?
      nu vä ganditzi ce cälätorii au fäcut . in toatä asia, arabia,
      america, bani aruncatzi escrocilor sä.i sustzinä,

      liberalii tac, sunt complicii lor, le este fricä.
      LIBERALII TAC??? SE TAIE PENSIILE- DE VINÄ E BÄSESCU ?

      ACELAS JOC PERVERS; PE CARE L-A FÄCUT TÄRICEANU.

    • @ dorian65,
      voiesm sa aduc si eu la Copac strigatul disperat al uslamistilor dati la o parte.
      Sint niste perfizi ordinari.

  14. Dezbaterea politica începe de la liderii politici. Tonul si caracterul dezbaterii este impus de sus in jos. Sursa celor observate de cinic se găsește in campania negativă, asa numitul mud sliding. Un semnal simplu de transmis si ușor de amplificat prin populime (la toate nivelurile, vezi antenele cu Basescu- ani de mocirlire la nivel național, sau theo cu Iohannis, ani de mocirlire la nivel subpunctual).
    La nivelul liderilor politici motivatia e simpla si directa, se umplu de noroi reciproc si ae bazeaza pe dorința fireasca a electoratului de schimbare, singurul raspuns necunoscut fiind nu la întrebarea daca, ci când. Oricum, atâta timp cât in lupta din groapa cu noroi unul se poate menține in poziție de combatant recunoscut, rămâne relevant de i plutește.
    Ce poate o comunitate limitată numeric sa facă? Răspunsul scurt: nimic care sa schimbe aceasta realitate.
    Răspunsul mai lung e ca oamenii ar putea ca, in loc sa amplifice murdăriile vehiculate despre liderii pe care nu ii susțin, sa mențină o atitudine critic-constructiva fata de liderii pe care ii susțin, pentru ca, evident, de la ei se așteaptă schimbarea in bine. Ca in viața, încerci sa iti educi copilul tău, nu pe al vecinului.
    Cred ca asa ceva e posibil? Nu. Cred ca se rămâne la nivelul lozincilor si invectivelor, crezând in același timp sincer ca dezbatem. Numai noi dezbatem, toti ceilalți folosesc lozinci, injura, sunt incapabili, paranoici, rău voitori si complect vinovați.

    • Dezbaterea politica incepe prin adaptarea discursului politicianului la discursul public. Discursul public este rezultatul unor permanente modificari aduse limbajului popular de stilul si tonul folosite de mass media.
      Filtrul care ar trebui sa selecteze politicieni trebuie sa retina mincinosii, gregarii, hotii, instabilii psihic si persoanele inclinate spre violenta. Pe de alta parte, prostii, clovnii, tatele si analfabetii ar trebui sa ramana in competitie, ca masura a maturitatii societatii.
      In aceste conditii, sarcina intelectualitatii este sa ridice standardele comunicarii, cea a mass media sa le mediatizeze, iar a politicienilor sa se muleze pe segmentele de populatie care ii reprezinta cel mai bine.
      P.S. Aruncatul cu noroi este acceptabil in masura in care nu este mincinos. Este chiar o obligatie. Din acest motiv, eliminarea mincinosilor trebuie sa fie primul pas.
      P.P.S. Cine tace, e adevarat, nu minte. Dar trebuie corecteze rapid si sa faca sa taca mincinosii, altfel isi pierde rapid credibilitatea, pentru ca o minciuna acceptata te face complice cu mincinosul.

      • De acord cu tine, doar ca încerc sa o spun mai pe scurt. Vom rămâne la lozinci.

      • Este curios cum, tinand cont de rolul central al limbii si limbajului in societatea Ro, de departe cea mai solida aparare a acesteia a fost cea a unui plin de modestie profesor de limba maghiara (cred), de la UBB: un simplu articol despre rolul cacofoniei in distrugerea limbii romane, scris pe Contributors, care mi s-a parut o analiza infinit mai subtila si mai plina de dragoste fata de limba romana decat sutele de tomuri de profil ale filologilor romani.

    • adrian,fara mocirlire.ai pus de un Nobel pe stiinte politice. Adica politicianul nu e o emanatie a societatii in care traieste [statistic vorbind]?
      Adica importam niste deputati englezi ii inavtam lb romana si avem perfectul parlament? Invers aducem niste activisti din Coreea de Nord si facem comunsm?

      • @cinic
        Statistic vorbind, e. Dar, realistic, schimbarea vine tot de la el. Cel mai probabil de la politicianul ăla pe care nu-l găsești sub clopot. Basescu e un exemplu, el reușind sa impună o schimbare reala, indiferent daca vrei sa pui un „spin” pozitiv sau negativ consecințelor ei.

        • adrian. Exact. Ai gasit exceptia care confirma regula. Daca n-ar fi ajuns presedinte [sau acum ca nu mai este] cat e de mare influenta reala. Sigur ca picatura isi face efectul, dar timpii sunt foarte lungi Rabdarea unei societati care a crezut ca a doau zi dupa aderare la UE sa primeasca joburi de 3000 E lunar, o casa gratis si o masina luxoasa la 500 E , rabdarea zic e mica. Iar a recunoaste ca pt bani trebuie sa asuzi depaseste capacitatea gruparii „Sa ni se dea”, crescuta in spiritul lui „ne facem ca muncim, ca ei tot se fac ca ne platesc”.
          Exemplu durissim: toti cei cu un pic de glagorie stim/intelegem ca nu exista solutii pe termen scurt/mediu la problema pensiilor. Cati au cojones sa o spuna si/sau demonstreze? Ar fi mancat de viu, aflandu-se sub un puhoi de reprosuri si solutii mirobolante [sa nu se fure, sa deschiaburim, sa se confiste..] nevrand sa accepte ca dimensiunea problemei -deficit anual de 4 mld E nu se rezolva AN DE AN nici cu furt/confiscare/deschiaburire/nationalizare

  15. Tot Mircea Marian de la GDS
    ”La dezbaterea GDS, Raluca Prună îl minte în față pe Liiceanu și spune că legislația prin care scapi de pușcărie dacă produci cărți științifice e din 1969. Liiceanu, care nu realizează că un ministru al Justitiei il dezinformează în față, acceptă și își modifică discursul. Monica Macovei intervine și spune că e din 2013, dar nu insistă și se merge mai departe. Sunt siderat. P.S: Prună revine și spune că e din 2013, dar…”

  16. Salut prieteni! Să-nţeleg că toţi aceşti puşcăriaşi care au scos – fiindcă e mult spus elaborat – cărţi ştiinţifice în puşcărie sunt oameni de ştiinţă?
    Becali = om de ştiinţă?!

    • Am compromis noi capitalismul, ce mai conteaza o compromitere a omului de stiinta. By the way Tov Elena nu era academician de renume mondial.

  17. Tergiverasea unor legi ferme de pedepsire a plagiatorilor si a celor colaterali care vizeaza plagiatul cu numele lor, si totodata tergivesarea rezolvarii problemei „oamenilor de stiinta” de dupa gratii de fier, este rusinoasa, o adevarata magarie tehnocrata.

    • salut victor. Fiind cinic fac uneori si pe avocatul diavolului.
      Si daca, aplicand imediat o lege dura, RAMANEM (cam) FARA CADRE DIDACTICE in invatamantul superior?
      Avem destui curatzi care sa verifice in timp scurt muuuuulte teze [si vorbim doar de doctorate nu si de masterate sau licente] ???? cred ca NU si NU si NU..
      Dimensiunea problemei [ca si articolul meu de azi] obliga la gasirea unor compromisuri/tolerante. Evident, numai a propune asa ceva inseamna expunerea la baionetele puristilor. Asa ca mucles pare a fi solutia politicienilor.

  18. Trei minutele si jumatate cu DCM despre Bob Dylan.
    Decit sa alergati pe dreapta 😛
    Si asa e vreme urita 😉
    http://www.carteadelaora5.ro/bob-dylan-cronica-vietii-mele/

  19. Am văzut zilele acestea cum: italienii ascundeau statuile nud, francezii renunţau la mese ,,vinoase”, Papa lua poziţia ghiocel, toate acestea de dragul petro-dolarilor şi/sau petrolului iranian.
    T.Băsescu acuzat de către unii că nu le-a dat în cap oamenilor de afaceri care au fost,,împroprietăriţi” (de servicii, la un moment dat) cu fostele intreprinderi, antreprize sau cum s-or fi numit ele de: construcţii, construcţii montaj şi hale industriale, construcţii de drumuri şi poduri etc, le-a răspuns: Consideram şi consider că este necesar să avem şi noi firme care să acumuleze expertiză şi experienţă astfel încàt să poată càştiga licitaţii pe plan internaţional.
    Acum cà, Romània a fost singura ţară UE care şi-a păstrat ambasada la Teheran (în ciuda presiunilor unor lideri europeni asupra lui TB) pe timpul embargoului, avem foşti studenţi, cadre militate etc actualmente în poziţii de decizie sau cu influenţă in guvernul iranian, am păstrat oarecum nealterate relaţiile cu aceştia, noi….,,urmărim cu mare atenţie”!?
    Este drept că : Bogel, Bechtel, Strabach ,Strade sau ce denumire ,,neaoşă” or avea acestea…nu au rădăcini dacice!

  20. A venit Curaj la GDS. O tine langa cu retragerea titlurilor de doctor. Madame Pruna il contrazice cu diplomatie. Mircea Maria: ”raluca pruna. sta in sala gds langa monica macovei si îl contrazice, usor, diplomatic, dar îl contrazice constant pe ministrul curaj pe tema posibilitatii retragerii doctoratelor.”

  21. Deşi nu sunt în aceiaşi barcă cu Grevista foamei, Bilă şi susţin MCV-ul:
    1 -0 pentru Achim ( akismet).

  22. Gata s=a terminat in coada de peste la GDS
    ”Circ final la dezbaterea gds cu min. Curaj: Sabin Orcan si Emilia Sercan il intreaba daca se retrage din academia lui Oprea, iar individul nu stie cum sa evite raspunsul. Sala mai are putin si il ia la huo. La care Curaj baga o cacialma: „Cine de aici vrea in CNATDCU?” De parca suntem cu daru la nunta, iar el sa poata spuna, dupa, ca intelectualii nu au curaj. Liiceanu a oprit mascarada, inchizand dezbaterea. Poltronul asta ieftin, A.C., sa ne scape de Toba? No way.”

    • Cine spunea ca nu mai sunt barbati adevarati in tara asta? Dovada: Emilia Sercan! Contrarie?

    • Inca doua concluzii finale (asa cum le-am gasit pe fb):

      Despre mediul academic
      Emilia Sercan: Dupa dezbatere am ramas cu doua impresii: (1) premisele unor schimbari in mediul academic sunt conturate puternic; (2) toleranta fata de plagiat si impostura nu mai este posibila.

      Despre guvern, „mediul” politic & Co.
      Mircea Marian: Partea proastă este că oamenii buni din acest guvern sunt şi puţini, şi fără pârghii, iar presa îi va judeca pe toţi otova, fiindcă răspunderea – inclusiv prin Constituţie – este colectivă. Tobă va câştiga, fiindcă nu se vor atinge de el, îşi va îndeplini misiunea pentru care l-au trimis stăpânii în Guvern şi-şi va face plinul.

      • salut mih. Iar cu cinism (si bazandu-ma pe impresia personala ca e gangrenat muuuult mai mult decat suntem capabili sa intelegem/toleram]:
        daca aplicam de azi o reglementare dura [tolerand cumva trecutul – imorala solutie dar pragmatica] avem sanse ca in 10-15 ani sa stam mai curat.
        Cum ii spuneam lui Victor L, nu cred ca avem material nic de DOUA comisii imaculate per universitate care sa faca tabula rasa.
        Implementarea de tip plug vs buldozer pare a fi mai usor de facut: sa fie „despaduchiati” intai sefii de catedra si profesorii. Intr-un al doilea asalt, peste 2-3 ani sa se treaca la conferentiari etc. Si cu asta stopam fabricarea unor noi impostori.
        In privinta doctoratelor din administratie filtrele sunt mai greu de inventat, dar se poate incepe cu ministri/secretari de stat/direcotri de minister. Mazilirea unora poate micsora numarul doritorilor de a ajunge la astfel de posturi

        • Salut Cinic,
          Spui la un moment dat: „despaduchiati” intai sefii de catedra si profesorii”
          Usor de spus greu de facut. Iti aduc aminte ca in 2011 Funeriu, ca minstru al educatiei, a facut o clasificare a universitatilor pe baza unor criterii de evaluare institutionala puse la dispozitie de The European University Association (EUA). Surpriza insa, ASE-ul pe baza punctajului obtinut, ar fi cazut in categoria B (acele universitati care nu mai puteau sa aibe programe la ciclul 3 universitar , studii de doctorat). Au intarziat 1 luna la minister sa dea rezultatul clasificarii si in final au facut un compromis. Au trecut ASE-ul in categoria A unul dintre argumente fiind ca nu se poate ca sa fie ingradit dreptul la doctorat in tara natala a viitorilor absolventi de ASE.

        • Daca exista vointa tehnocrata (cea politica fiind, in mod clar, lipsa) pentru eliminarea hotilor intelectuali – plagiatori, samsari de carti, etc – solutia este rapida si la indemana. Nu este nevoie, in prim pas, de identificarea prealabila a tuturor samsarilor de stiinta printre zabrele, ci de pedepsirea exemplara, rapida si larg mediatizata, pe baza legilor existente, a macar unuia dintre acestia si reluarea punctsidelacapat a pedepsei aceluia care i-a platit capodopera.
          Vazandu-se inselat de acest nou sistem ticalosit (din punctul de vedere al celui de dupa gratii), puscariasii aflati in curs de tranzactionare isi vor folosi resursele pentru a-si recupera investitiiile de la smecherii care le-au vandut un produs in curs de expirare.
          Apoi lucrurile se vor derula din inertie, pentru ca nu exista procuror mai iscusit decat un infractor suparat pe complicii sai..

        • Servus, Cinic!

          Pot sa-mi dau cu parerea doar ca „spectator”, de pe „margine”. Si eu cred ca se poate face cate ceva in sensul insanatosirii – in invatamantul universitar, cazul de fata. Cu conditia sa existe vointa acolo unde este putere de decizie, Din pacate, „tonul” pe care il da azi actualul ministru al Educatiei este mai mult decat descurajant. 😦

  23. Buna seara all!
    Dl .Victor Bratu a scris ceva pe ,,cursdeguvernare.ro” si chiar mi-a placut , pentru ca propune si solutii.
    Ma intreb daca vre-un guvernant citeste site-ul asta?
    http://cursdeguvernare.ro/studiu-ce-a-facut-economia-romaneasca-in-ultimii-20-de-ani-dezechilibrele-acumulate.html

  24. Nu-mi scoate si mie cineva un comentariu de la popreala? Zace de ceva timp…

  25. toatä escrocheria uslinoasä in America, a fost concertatä de
    ambasadorul Maior , nasul lui Ponta socialist de marcä, ce
    a colaborat f. frumos cu antenele puscäriasului. si cu el.
    nici o indoialä Johannis ne-a mintzit pe totzi, este un mizerabil:

  26. Bine tinem directia tarii
    Delegaţia oficială a Preşedinţiei şi a PNL, condusă de Dan Mihalache şi Mihai Gâdea, în turneu în Germania şi în SUA..
    http://www.evz.ro/gadea-mihalache-sua-prayer.html

  27. ceva asa pervers , nu a mai avut Romania,
    o adunäturä de mincinosi neo-comunisti,securisti perversi:
    SI-AU DAT ARAMA PE FATÄ SI CLAR COMPLICITATEA.

  28. Cat priveste ,,istoricul familiei mele” va poftesc sa lasati acest domeniu deoparte cel putin pana cand treceti de la afirmatii generale la lucruri concrete.(va dau mana libera sa puneti public toate lucrurile grave pe care le stiti,cu dovezi, dar nu lucrurile pe care le ,,intuiti” ).Altfel, orice alta asertiune privind familia mea ramane o chestie jegoasa.”

    @Loda, ai postat doua comentarii in dimineata asta si unul dintre ele m-a dus la cel postat de @Inganduratul. N-am avut curiozitatea sa merg si pe Politeia, dar presupun ca i-ai dat o replica pe masura si lui Cetatean (incluzand-o si pe aia cu „chestiune jegoasa”) – ca din context se intelege ca lui ii apartin afirmatiile despre „istoricul familiiei” tale. Dupa cat de vehementa esti cu copacenii*, pe Cetatean cred ca l-ai facut praf.

    *) in citatul din comentariul tau folosesti un plural care…generalizeaza. Fara generalizarea asta n-as fi comentat. O zi buna!

    • Salve Mih,
      Stiu ca nu te pasioneaza prea mult opiniile Lodei mai ales daca nu sunt agatate de comentariile tale. Nu numai ale ei, ai tu inca un client declarat public. Nici pe mine, in principiu. Dar cateodata un ingeras nu cu aripi ci cu cornite ma imboldeste sa-i mai „mangai” pe ipocritii care nu sunt in realitate ce vor sa para in ochii celorlalti. Deh, mai am si lipsuri. 😛
      Prin comentariul de aseara eu am vrut sa remarc de ce multa apreciere si consideratie se bucura impricinata si pe alte site-uri. Si cum un element valoros ca ‘mneaei e nedreptatita si eventual hartuita, pe nedrept, doar de niste ingrati de la Copac. Din cauza asta am comentat aseara. Nu din cauza ca ma preocupa, in mod, cum a zis preopinenta,”jegos” istoria familiei.ei. Din partea mea sa fie sanatosi si fericiti in vecii vecilor, amin! Interesant este ca intradevar, Loda a simtit oarece discomfort la cele replicate de @Cetatean si a intervenit vehement (sanchi) azi dimineata amenintand ca in alte conditii, in care net-ul n-ar avea privilegiul anonimatului replicatorul ei ar putea fi chemat la „cremenal”.
      Nostimada acestor conversatii diafane e ca interlocutorul ei ne mai serveste un amanunt biografic din saga familiei d-nei profesoare. Cica sotul ‘mneaei ar fi fost oarece subprefect in administratia cu miros de PSD.

      Poate asa se justifica obiectivitatea comentariilor si dragostea de actiunile Basescului la clujanca prin adoptie! :mrgreen:

      • Inganduratule. O mica istorioara din teoria managementului.
        Un laptar in Londra livra lapte. Martoaga stia ca pe strada X sa se opreasca a doua casa pe stanga, apoi la a treia casa pe dreapta etc.
        Dupa 10 ani, moare laptarul si martoaga e cumparata de un zarzavagiu.
        Degeaba! pe strada in cauza, martoaga se oprea tot a doua casa pe stanga, apoi… INDIFERENT de ceea ce ar fi vrut laptarul.
        Cand cineva a predat istorie marxista, cand a sustinut cu tarie ca sindicatul este cureaua de transmisie…, ca statul e OBLIGAT sa asigure… etc o lume cu free-entreprise e planeta Klingon pt acea persoana.

        • Salve,
          Da, ai dreptate! Partea trista e atunci cand calu’ distribuie invitatii la Biserica si cand te duci la adresa din invitatie nimeresti la bordelul PSD-ului :mrgreen:

      • Servus, Inganduratule! 🙂

        Referirea la „generalizare” are legatura tot cu un fragment din comentariul adresat tie de d-na profesoara: „Cat priveste ,,istoricul familiei mele” va poftesc sa lasati acest domeniu deoparte cel putin pana cand treceti de la afirmatii generale la lucruri concrete.
        Cat priveste „ingerasul ala cu cornite”, transmite-i salutari din partea mea si spune-i ca imi e simpatic. 😀

        • Chestia e ca tanara ce-si poarta cu mandrie in piept medaliile (istorice deja) de veridicitate, onestitate, impartialitate, buna credinta si altele de acelasi fel, castigate onest in lupta cu carcotasii si detractorii ce salasiuiesc la Copac, ei bine, cum ziceam mai devreme, aceasta Jeanne d’Arc in lupta si cu teoriile mincinoase ale lui Roller, probabil si cu cultul celui mai iubit, are o mica problema. Problema e ca lumea s-a prins ca de fapt personajul nu e ce ar vrea sa para. Si ca de fapt face parte din gasca cadrelor didactice de sex feminin care la inceputurile anului „90 clamau cu „glamour” pe la televiziunea „libera” urmatoarele lozinci: noi nu ne vindem tara, ne-am saturat de splendorile occidentului si iliescu apare, soarele rasare.
          Concluzia: e cam nasol sa ajungi la prima reumatica tinerete cu o cioara pe umar avand agatata de gusa o eticheta care specifica in limba rusa ca pasare maiastra purtata cu emfaza e papagal! 😛

          P.S.Transmis ingerasului, Multumeste la randul lui. De’, faptura educata 😀
          Cu generalizarea m-am prins din prima 😀

      • Inganduratule :
        ,,noutatea” este doar pentru tine care, fata de altii, inclusiv fata de mine, esti junior pe aici.Pentru vetereni nu era nici un secret si nici nu avea de ce sa fie . O singura precizare pentru tine ;respectivul a fost pus subprefect de Blaga si retras cand a venit PSD la putere, dar tu da-i inainte :).
        P.S. Toate informatiile date de mine sunt verificabile, ale tale ?
        Sa-ti traiasca ,,dracusorul”, dar cand ,,intra in actiune” sa nu te astepti sa-ti raspund la fel de serios ca zilele trecute cand ti-am satisfacut curiozitatile biografice.

        • Corect, esti mai veche si totodata mai invechita-n rele ca mine! 😛
          1. Recunosc ca pe mine m-a adus la Copac enervarea ce m-a cuprins fata de un individ care a atacat aici mitocaneste, o femeie, Persoana atacata era @Dora (Sarut mana, Doamna! Sunt sigur ca ne cititi chiar daca comentati mai rar).
          2. Ce m-a mentinut la Copac au aspiratiile comune ale comentatorilor in ceea ce priveste ideile politice si placerea de a mi se confirma si aici ca exista oameni cu care ma pot identifica aproape mimetic. Si a existat si placerea machiavelica de a mai altoi pe cate cineva,care cu rautate nedisimulata veneau la Copac cu jumatati de adevaruri si cu oarece minciunele si soparlite. Prezentate ca parte a adevarului intreg si nealterabil. Tu faceai parte si faci si vei face parte din acesti purtatori de asa zise adevaruri. Pe tine cred ca te-a adus la Copac dorinta nestivilita de a manipula trecatorii care din cand in cand poposesc la Copac. Caci pe cei care ingrijesc Copacul ti-ai dat singura seama ca nu-i poti pacali!
          3. Exemplu edificator chiar in comentariul de la 13:37 :
          Ni-l prezinti pe Blaga drept adevaratul „vinovat” in promovarea sotului. Care si l-a dorit pe sotul Lodei promovat meritocratic intr-o functie.
          Tu spui, bai astia, ce ma atacati la sot cand de fapt insusi Blaga, omul vostru, a tinut sa-l aiba langa el din cauza ca era un merituos in cele ale administratiei „prefecturoase”. Ce omiti tu sa ne spui este ca de fapt omul tau a fost mostenit de Blaga de la fostii FSN-isti, PDSR-isti PSD-isti sau chiar PD-isti, la vremea aceea ocupand o functie de directotas sau, de ce nu, de mare director pe la Prefectura. Si ca dintr-un obscur interes politic Vamesu’ a fatat niste posturi pentru protejatii lui intru promovare. Iar daca protejatii lui de aiurea erau situati in aceeasi pozitie in schema de personal cu domnul Loda, ca sa nu bata la ochi (prea tare), a transformat otova niste posturi de directori in posturi de subprefect.
          Si de unde ne prezentai tu ca daca „El Insusi” Blaga l-a ochit pe don Loda bun de promovat, repet, meritocratic, ce tot insista unii ca har, ca mar cand nu au probe, sa priveasca faptele si din alt punc de vedere?
          Cam nasol cand te prezinti la Copac cu oglinzi strambe vrand sa ne prezinti realitatea cand noi o vedem clar, direct cu proprii ochelari.
          Si cand uneori o cercetam si cu lupa! 😀 😛

  29. Buna dimineatza, Mih ! Nu, cetatean s-a multumit sa abereze pe seama sotului meu doar, cel cu ,,istoriicul familiei” este inganduratul, asa a crezut el ca e bine sa formuleze si, la aceasta formulare ,am raspuns.Daca crezi ca folosind pluralul am calomniat pe cineva, referitor la afirmatii despre ce si cum am predat eu, despre ce si cum gandesc,sunt gata sa dau citate concrete.Evident cu nu ma refeream la tine dar cata vreme astfel de afirmatii au venit mai mult decat din partea unei singure persoane, eu cred ca a fost corect, inclusiv gramatical,sa folosesc pluralul.Iti doresc o zi ca la Cluj (ca tot am primit ,,sarcina” prognozei meteo) : racoroasa si insorita !

    • cum? zici ca ai avut aceiasi primire ca dottore din partea marelui jurist?
      Rusine sa-i fie 😛
      Si el vede in justitie doar lupta impotriva coruptiei.

      • victore lasa, nu fii nervos ca, de data aceasta ,a parat inganduratul primul.Te revansezi tu 🙂

        • Esti in confuzie de termeni, madam. De regula , „parat” inseamna evitat. Ori eu nu te-am evitat, te-am atacat. Doar cu nuielusa. Altii te-au atacat cu ranga. Chestie de optica si de stapanire a termenilor.

          • inganduratu ;
            termenul,,madam” te rog sa-l folosesti ca metoda directa de adresare persoanelor feminine din anturajul tau, eu ti-am vorbit decent (chiar si cand nu era cazul),ma astept sa o faci la fel.
            Cat priveste ,,atacul” -eventual in your dream ,nici cu ranga, nici cu nuielusa,maie mult pana departe .Consider ca la nivelul la care a ajuns discutia ,e inutil sa mai dialogam.Ti-as fi recunoscatoare daca m-ai ignora (asta inseamna ca nici nu ma aduci in discutie) ,promit sa o fac la randul meu cu aceeasi politete cu care m-am manifestat si pana acum

  30. Salutare tuturor,
    Alexa pe FB:
    ”Desi inceperea sedintei era prevazuta la ora 9.00, pe la 9.45 au intrat in sala scuzandu-se si cei din complet. In fine…asteptand in picioare pe holuri s-a facut ora 12.00 si a intrat prima transa arondata unui complet special, apoi a treia cu alt complet si in final si a doua cu alt complet, in care ma aflam si eu. Presedintele ne-a spus ca a facut cerere de retragere din comisie deoarece a fost procuror in dosarul Revolutiei, cerere ce nu i s-a aprobat asa ca a intrebat avocatii daca acceptam asta sau nu. Am acceptat si avocatii au cerut ca pe langa procurorul militar prezent la ICCJ sa participe si unul civil.
    De ceva timp ICCJ nu se poate hotari daca conexeaza au ba aceste dosare si o lalaie nepermis, chestiune pe care am ridicat-o cand am cerut voie sa spun cateva cuvinte in fata instantei, adaugand ca voi merge pana in panzele albe ca vinovatii care se cunosc deja…sa fie pedepsiti. I-am spus Presedintelui de sedinta ca familia mea n-a facut afaceri cu moartea, n-are certificate de revolutionar asa ca am tot dreptul sa cer ca si compensatie pedepsirea vinovatilor.”

    Avem celeritate la judecat procese la Inalta Curte de te ia cu ameteala. Si apoi vrem sa functioneze bine curtile de apel, tribunalele si judecatoriile din tara.

    • salutare,
      Ion,
      faci o greseala impardonabila neavind incredere in institutia condusa de dna LS; ea este Ileana Cosanzeana din basmele noastre. Declara fara nicio jena ca judecatorii si procurorii sint mina in mina in lupta impotriva coruptilor. Da` nu cumva ramin mina in mina si la celellalte cauze, par egzamplu, Revolutia si Mineriadele? Mina in mina si ghidati de SRI, dixit generalul Dumbrava.
      Ca prea au trecut multi ani si doua doamne stimabile se feresc de aste cazuri ca femeia cinstita de bordel.
      Hai ca imi place: „cer pedepsirea vinovatilor”. Pai nu vezi ca nu-i gasim 😛

      • Salut Victor,
        Nu stiu ce este in mintea judecatorilor de la Inalta Curte, dar au 700 de dosare pe rol avand aceeasi speta. ”Inchiderea dosalurului Revolutiei”. Si ei se lalaie sa ia o decizie in privinta comasarii sau nu a acestora.
        Cat despre incredere in Justitia noastra independenta, vorbim mai spre seara.

    • Sunt curios ce va zice Alexa cand se va deschide ALRO si Base o sa dea cu subsemnatul.
      Abia astept sa-i vad pe Alexa, Tocila, Manto, Cristoiu, Curea, Bot, Orcan, Turcescu, Cartianu, Cinic de la sectoru 3 si toata compania ce-o sa zica 😀

      • Bill mai citeste si tu putin codul penal si cel de procedura penala.
        Dosarul ALRO a fost inchis definitiv de Inalta curte.
        http://www.mediafax.ro/social/dosarul-alro-a-fost-inchis-de-iccj-8195385

        • ce vorbesti?
          O sa se redeschida pentru placerea celor redusi; au nevoie si ei de ceva dixtractie.
          Stau pe margine si chiraie ” sa dea cu subsemnatul, Basescu sa dea cu subsemnatul!”
          Basescu ii umileste pe prosti doar pentru ca exista; le reaminteste cit de mici si neinsemnati sint 😛

          • Victor, asta nu mai tine de distractie ci de alte forme patologice. Totusi, ai un doctorat la baza si-mi vii cu prostii de astea. In plus, Piratul nu avea nici o calitate in dosar.

          • da, Ion,
            eu te cred, dar da-mi voie sa nu cred doar in rautatea lumii, ci si in prostia ei, chiar cu dottorate la baza. Ca e doar intr-un domeniu, nu e un doctorat in stiinte universale, caci se ajunge la cecitate intelectuala cind te dai Alina.

      • @bill. ce preferi imbe…. sau ‘tanacule .. sau direct salutul islamic? ce am eu cu sectorul 3? sau oricare din celelalte 5?
        la intrebari directe nu raspunzi dar dai cu zoaie.
        Ce cunostinte [altele decat latrina] ai tu despre un dosar ALRO? I-ai vazut macar coperta?

  31. Bun, zice @Loda ca @cetatean sa aduca dovezi ca asa si pe dincolo.
    Mie mi se pare ca @cetatean a fost extrem de precis. A cere dovezi suplimentare inseamna sa cam abuzezi de faptul ca omul are suficient bun simt incat sa nu expuna tot ce stie, dar e si suficient de ferm incat sa-ti sugereze asta in forta. Probabil e vorba de lucruri nu prea frumoase.
    E cumva asemanator cu cazu Ponta-Acoperitu. S-au facut aluzii la chestia asta, dar Acoperitu in loc sa faca ciocu mic, de-a dracului mai tare a cerut dovezi care sa-l deconsipire.

    Azi la Cluj vremea e superba. Senin soare, nu prea rece.
    Pentru amicul @judex, aducem obligatoriu articol de la Sebi:
    http://politicscan.ro/analize/de-ce-iohannis-se-tot-nimereste-la-aceeasi-masa-cu-antena3-dar-cu-psd/

    • ,,omul are suficient bun simt incat sa nu expuna tot ce stie”
      No vezi e ce incostienta mi-s ? Ma expun la toate riscurile ,ba chiar fac eforturi sa atrag furtuna asupra capului meu !

    • @bill: asta da dovada de amicitie! Uite, ca recompensa iti intorc favoarea si iti fac si eu o recomandare. De marketing, ca la asta se pare ca te pricepi mai putin. De ce nu schimbati voi denumirea Curtii voastre falimentare, daca tot venerati situl asta pe care mi-l tot recomanzi, in politicscam.aksi.net ? Poti sa adaugi dupa aceea fie „de dreapta”, fie „pentru oameni”, daca vezi ca se aduna prea multa lume si vrei sa mai rarefiezi atmosfera.

  32. Duamna Mih, va conjur!
    Ceilalti par sa fie pe plantatie.

  33. OMG!
    Acest individ este doctor in stiinte medicale cu o astfel de teza:“Politici de sănătate în programele electorale și de guvernare în perioada de tranziție” susținută în cadrul școlii doctorale a Universității de medicină și farmacie „Victor Babeș” din Timișoara, avându-l drept coordonator pe Prof. univ. dr. Cristian Vlădescu.
    Plus ca e suspicionata si de plagiat.
    http://www.contributors.ro/administratie/educatie/plagiatul-in-teza-de-doctorat-a-lui-cristian-bu%C8%99oi/

  34. Viq, iti repet: nu are rost sa tii un blog daca nu te ocupi de el. Sau daca o lasi pe Mih sa faca totul praf.
    Ori plantatie, ori site cu yutuburi motivationale ori nimic. Dar asa nu merge.

    • Mai @Billetel, @Mih face o treaba pe cinste! Tu si cu 2_58 nu sunteti decat agasanti si mincinosi. Sunteti nu numai inutili, dar si galaGIOsi. Spre deosebire de @Loda si @adrian, care au inteles ca exista o limita impusa de bunul simt. Transmite-i complimente akismedicului tau curant si spune-i sa continue tratamentul.

    • de unde atita nesimtire? da` cine ti-a cerut parerea? tu dai sfaturi, care ai busit-o ca Busoi cu blogul alergaretilor pe dreapta?
      Auzi, un blog de-o vara, de dixtractie.

      • Te miri? Nu a cerut si TDS cateva zile de administreala? Cum se repeta istoria…Ce interesanta ar fi o situatie cu Gadea sef la MPNLalMeu si Ciolos la PSD….Ti se pare absurd? Eu cred ca fara Ciolos in varful PSD acest partid se va faramita, iar incercarea de conversie a lui A3 in polutician este sustinuta de maharii de pe ambele maluri ale USLului.

        • Piciorul lui gadacel in usa politichiei este indicatia ca recuperarea prejudiciului este aproape.

          • Judex, Felix va fi executat cu sau fara intrarea Gadelui in politichie. Plangerea Cameliei Bogdan, dublata de o declaratie a ambasadorului american referitoare la recuperarea prejudiciilor de la borfasi sunt suficiente semnale pentru mine.Cred ca altceva se ascunde in miscarile din ultima perioada a GIO. La o prezenta la parlamentare de 30% vor domina cu peste 70% noul Parlament.Prin urmare vor incerca tot mai multe actiuni care sa scarbeasca electoratul

  35. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))))))))))))))))))))))) 😛

  36. cel mai mult imi place , ACADEMIA PLAGIATORILOR;
    cred este unicä in lume.

  37. urmätorul Procuror G ; o sä fie din camarila USL ?

  38. Ce vremuri, dom’ne! Luiza de la MP sector 3, victor L si maestrul bolcas pe alt fir, recte A3, dar aproape in cuget simtiri:
    „cinic | aprilie 9, 2015 la 11:21 | Raspunde
    salut florin. Nu numai ca iti dau dreptate, dar subliniez ca e vorba de partea „represiva”a justitiei: procurorii si „arestatorii”. Am senzatia ca procurorii incarcati de dosare recurg la metode simpliste de investigare: baga-l la beci. Judele de libertati se bazeaza pe credibilitatea procurorului. Iar TB are dreptate: cine raspunde pt decizii eronate la partea represiva? NIMENI! Iar daca statistica invocata asa de des de LCK se pastreaza vom avea 700 [10% din 7000] care vor fi arestati si trimisi in judecata fara a fi vinovati. Stalin spunea ca mai bine arestam 1000 de nevinovati decat sa scape un vinovat. Unde am mai auzit recent o fraza similara? La Kovesi!
    victor L | aprilie 9, 2015 la 13:53 | Raspunde
    Da, dar spusele lui Stalin, bomb-atomica amin, sint in contradictie cu ale englezului, parca: mai bine sa scape 1000 de vinovati decit un nevinovat la puscarie. Diferenta mare de gindire 😛 , dar rusii sint mai aproape decit englezii (si Dumnezea), iar in mentalul mioritic au ramas spusele vecinului 😉
    cinic | aprilie 9, 2015 la 17:57 | Raspunde
    Exact Victor. Ti se pare ca ultimul interviu a lui LCK suna mai englezeste sau a la Stalin? Apare o alta Ana Pauker? [Ana, Luca, Teo, Dej baga spaima in burgheji? 1949 in RO]”
    „lucian bolcas | aprilie 9, 2015 la 17:59 | Raspunde [la A3 n.m.]
    Ceea ce intereseaza aici este ca, intr-adevar, declaratia doamnei Laura Codruta Kovesi este infioratoare. Pe mine efectiv m-a cutremurat. “Daca va fi nevoie arestam 10.000, 100.000 de oameni. Mi-am adus aminte de vremurile lui Nicolschi, ale lui Alexandru Draghici”. Nu este vorba despre doamna Codruta Kovesi aici, ci este vorba despre o mentalitate care este, pentru mine, infioratoare. Acest val de arestari, din punctul meu de vedere, demonstreaza slabiciunea DNA, care nu poate sa faca un dosar penal fara sa recurga la aceasta masura de contrangere penala.”

    • tot tu billache? Ai uitat sa o mentionezi pe Victoria Nuland, cu drepturile omului. Tot in cuget si simtiri.
      PS. Eu te-am mai injurqat odata pt ca imi atribui un gen/sex si un nume pe care nu-l am. Vrei sa devin fizic? cand mai apari la o manif publica, leganandu-te pe picoare, netesalat , gudurandu-te pe langa cei cu notorietate?. Apari la spartul targului, faci poze si apoi te dai rotund cum ca ai fi participant/dezident sau homo sapiens
      Un salut islamic [stii tu care..]
      PS2. Cand se va invarti Pamantul de la Nord la Sud vei deveni tu CINEVA.

  39. Ce vremuri, dom’ne! Luiza de la MP sector 3, victor L si maestrul bolcas pe alt fir, recte A3, dar aproape in cuget simtiri:
    „cinic | aprilie 9, 2015 la 11:21 | Raspunde
    salut florin. Nu numai ca iti dau dreptate, dar subliniez ca e vorba de partea „represiva”a justitiei: procurorii si „arestatorii”. Am senzatia ca procurorii incarcati de dosare recurg la metode simpliste de investigare: baga-l la beci. Judele de libertati se bazeaza pe credibilitatea procurorului. Iar TB are dreptate: cine raspunde pt decizii eronate la partea represiva? NIMENI! Iar daca statistica invocata asa de des de LCK se pastreaza vom avea 700 [10% din 7000] care vor fi arestati si trimisi in judecata fara a fi vinovati. Stalin spunea ca mai bine arestam 1000 de nevinovati decat sa scape un vinovat. Unde am mai auzit recent o fraza similara? La Kovesi!
    victor L | aprilie 9, 2015 la 13:53 | Raspunde
    Da, dar spusele lui Stalin, bomb-atomica amin, sint in contradictie cu ale englezului, parca: mai bine sa scape 1000 de vinovati decit un nevinovat la puscarie. Diferenta mare de gindire 😛 , dar rusii sint mai aproape decit englezii (si Dumnezea), iar in mentalul mioritic au ramas spusele vecinului 😉
    cinic | aprilie 9, 2015 la 17:57 | Raspunde
    Exact Victor. Ti se pare ca ultimul interviu a lui LCK suna mai englezeste sau a la Stalin? Apare o alta Ana Pauker? [Ana, Luca, Teo, Dej baga spaima in burgheji? 1949 in RO]”
    „lucian bolcas | aprilie 9, 2015 la 17:59 | Raspunde [la A3 n.m.]
    Ceea ce intereseaza aici este ca, intr-adevar, declaratia doamnei Laura Codruta Kovesi este infioratoare. Pe mine efectiv m-a cutremurat. “Daca va fi nevoie arestam 10.000, 100.000 de oameni. Mi-am adus aminte de vremurile lui Nicolschi, ale lui Alexandru Draghici”. Nu este vorba despre doamna Codruta Kovesi aici, ci este vorba despre o mentalitate care este, pentru mine, infioratoare. Acest val de arestari, din punctul meu de vedere, demonstreaza slabiciunea DNA, care nu poate sa faca un dosar penal fara sa recurga la aceasta masura de contrangere penala.”

  40. Am o boala pe programul ala care ma cenzureaza….de mama, mama…
    Pentru @ loda, 16:15
    1. Nu te supara pentru madam. Asa sunt eu, mai… francofon :-P.
    2. Nu mi-ai raspuns in legatura cu acea confuzie de termeni sau la tine ce nu-ti convine nu exista?
    3. Daca nu te-ai simtit atacata decat in visul meu de unde atatea replici?
    4. In ceea ce priveste rugamintea din urma. ma dezamagesti, ce naiba. Vorba lui nenea Iancu :nu te teme de intreruperi si Zoe, fii barbata 😛 Plus ca astep si opinia „ingerasului”. E ora 5 fara 10 minute p.m. Nu e o ora buna pentru luat hotarari 😛

    • ultimul raspuns :
      2.Ai inteles gresit, fiindca scriu cu alfabetul englezesc ,nu am litera necesara pe tasatura;ma refeream la ;,, PÂRÂCIÓS, -OÁSĂ, pârâcioși, -oase, adj., s. m. și f. (Persoană) care pârăște (1), care are obiceiul să pârască; pârâtor. – Pârî + suf. -cios. ”
      3.Din amuzament , pana se incalca limita bunei cuviinte ;
      4.Nu cred ca pierdem nici unul daca intrerupem dialogul asa ca imi mentin decizia.

      • Pe dracu’, ultimu’!I!
        Ia baga tu ceva de la cursurile pentru nevestele de subprefecti si mai vorbim…pe urma! Sa vezi atunci glicemii de 300… :mrgreen:

  41. Un Cineva face pereche cu O Bălmăjeala 😛
    Nu inteleg ce vrei sa spui cu „ultimul interviu a lui LCK”, nu il cunosc.
    Stiu doar ca Laura are mari merite in lupta impotriva coruptiei si merite mult mai mari in inchiderea dosarelor R si M.
    O bila neagra: nu prea poti lupta cu succes impotriva cangrenei daca nu cureti rana lasata de Revolutie si Mineriade.

  42. CINE ESTE BOLCAS ? bätranul ala care ii pluteste ceeri in alkool ?
    ala ca si altzii isi face veacul la antene si gutz tv, niste scursuri

    ce vrea intrusul ? un cretin postac.s-au biloi si-a schimbat nikul:

  43. O tot dau unii cu A3 & asociatii.
    Pai „asociatii” aia au fost si sunt premierul Grivco, azi locatar la Cotroceni, mahalache, co-participant alaturi de co-gadea la drumetii externe, PNL, vechi aliat cu PC, actualmente condus de co-alinuta (care il include pe co-gadea in delegatia PNL)…
    Care-i problema ca se mai intampla ca o parte dintr-un adevar rostit de X, sa se regasesca intr-o manipulare a lui Y?

    Trec peste titlu (cam gaselnita), dar (foto-)continutul e interesant.
    http://www.flux24.ro/exclusiv-scandal-romanesc-in-washington-d-c-dezvaluiri-despre-aventurile-alinei-gorghiu-cu-mihai-gadea-pe-malurile-potomacului/

    • Presedintele Bäsescu ,stie de relatziile intre ficusi si securisti

      • Normal ca stie, Theo.
        Putem presupune, fara a fi prea departe de adevar, ca principalul resort al urii fata de Basescu, pe care nu si-o pot reprima, este frica: frica de tot ce stie Basescu.

      • Busoi ar scrie fără probleme o teza de doctorat pe tema asta: Subiectul – aceasta parte principala de propoziție, cateodata cu codiță.
        Cine știe de relațiile între ficusi si securiști?
        Președintele Basescu virgulă.
        Ca la restul le plutește ceeri in alkool. S-au pempersii.

  44. Da, este dezamagitor sa preamaresti genunchii Primei Doamne, sa-i lauzi imbracamintea si gustul cu care imbraca, si sa nu te alegi cu nimic.
    Dai in ficus sa priceapa cineva (vorba poporala suna altcumva 😛 ):
    „Pe scurt: exista un aranjament in derulare, un pact de neagresiune pe care un personaj din umbra il negociaza de zor, intre Cotroceni si Antena 3, noul aliat al liberalilor. Dupa Ponta, Gadea&co si-au gasit noi stapani.Mai ramane de stabilit cu exactitate cine este personajul din umbra, liantul intre Klaus Iohannis, liberali si oamenii lui Voiculescu? Aceasta intelegere subterana se vede, cred, destul de clar din America.”
    Basecu, mai nea deontologule 😛 doar a facut destule blaturi 😉

  45. mai radem si noi ? … „free kisses for refugees”

  46. Buna dimineata!

    Stiati ca Dan Mihalache si-a dat/luat doctoratul in 2008 la SNSPA? Poate ca [ar] fi amuzant pentru Sidonia Bogdan si Emilia Sercan sa arunce o privire prin acea lucrare coordonata, inteleg, de distinsii universitari Iosif Boda, Mihai Milca si Titus Corlatean, din comisie facand parte si ardenta sustinatoare a lui Geoana, ideoloaga pesedista Anne Juganaru si, daca nu ma insel, Florin Abraham, nepotul generalului-avocat Pavel Abraham. Sa ne mai mire atunci prietenia la toarta cu Gadea? Despre Anne Juganaru, puteti citi aici: http://anticoruptie.hotnews.ro/ancheta-15758637-dosarul-fra Vladimir Tismaneanu / FB

  47. Atrocitati se intimpla peste tot, ca lumea-i asa cum este si nici cultura n-o ogoieste; lumea-i şoadă, cum zice un amic, are pontrăvi 😛
    In SUA, greu, caci armata si razboiul nu sint usor de gestionat, lucrurile misca:
    „Pentagonul a publicat fotografii cu abuzuri comise de militari americani in Irak si in Afghanistan”
    „Potrivit unui purtator de cuvant al Pentagonului, cel putin una din anchetele oficiale, din care se afla extrase in fotografiile publicate, au dus la condamnarea la inchisoare pe viata. Un numar de 11 militari americani au fost condamnati de Curtea Martiala in urma unor dezvaluiri privind abuzurile comise la Abou Ghraib.”
    Se fac filme.
    In Romania, dupa 26 de ani, cu vreo mie de morti si mii de raniti, se inchide dosarul, caci trebuie salvata onoarea unor mosi Teaca. Ori a altor stihii comuniste.
    Bravo Justitie; treci la corupti. Atita stii, asta faci 😉
    Dar am o retrinere si o stringere de inima stiindu-te „cimp tactic” pentru Servicii.
    Un fel de cobai, sau ce sa inteleg?

  48. Salutare tuturor
    Ca tot a pomenit-o Mih pe Sidonia Bogdan, uite ce scrie stimabila doamna pe FB:
    ”Licu tre’ atacat, la sfârșit de mandat, dar cumva ocolită ANI a SRI, in toată povestea :)))) Jesus! Îi cercetează teza procurorii din subordinea lui Licu, fără să ceară verdictul de plagiat din partea instituției de învățământ a SRI? Asta cu căutatul de experți pentru a cerceta un capitol întreg furat din cartea lui Dănileț e de Ionesco.
    Deci: Generalul in rezervă, Ilie Sârbu, a făcut o plângere, la inceputul verii impotriva lui Oprea (asa, ca intre doi mafioti care se ceartă) pentru teza de doctorat si parcursul doctoral.
    In iulie, Oprea era foarte tare, nu scria nimeni de el. Imediat dupa plângere, hop-țop, apare în evz o anchetă despre Sârbu, care ar fi făcut niște afaceri dubioase la Spitalul Militar, aflat în subordinea lui Oprea. Dosarul fusese inchis de DNA.
    Hop-țop, tot intâmplător, DNA a redeschis dosarul dupa publicarea anchetei din evz, potrivit aceleiasi publicații, Meleșcanu fiind audiat in dosar.
    Sârbu, din câte înțeleg, a mai făcut o plângere împotriva lui Oprea si Licu, dar la parchetul general, in decembrie.
    Iar acum bieții procurorii caută experții neamului care să spună ceea ce si un copil de clasa I ar observa: ca in teza lui Licu exista un capitol intreg copiat din cartea lui Danileț.
    De ce nu iese ANI cu verdict de plagiat? Presei nu vrea să răspundă la întrebare. In justiție, oricum lui Licu nu i se va intampla nimic. Mai pui și procurorii ăia să se umple de penibil.”

    Acum intreb si eu ca cetateanul ametit de aburii cafelei : De ce nu face plangere penala Aparatorul Independentei Justitiei, Onorabilul Cristi Danilet?

    • Buna dimineata !
      Mai departe de Cluj nu e soare.
      Dar nici 4 grade.

      Sa inteleg ca stirea-bomba a diminetii electorale e candidatura (deocamdata interna) a lui Turcescu pentru primarie.
      😀
      Iaca fleosc !
      Sti parerea mea despre Turcesu, n-am facut un secret din asta.
      SO…. care e problema ?

      Hai sa zicem ca ajunge chiar sa candideze pentru sectorul ala.
      Hai sa zicem si ca ar castiga !!!!
      Asta ar fi mai bine sau mai rau decat castigarea respectivei functii de catre „Goagale” care este ????
      Ridicat acolo de valul de inconstienti pesedisti.

      Eu vad o diferenta uriasa (U-RI-A-SA !!!) de calitate din mai toate unghiurile.
      Tu ce zici ?

      • Nu stiu ce sa zic Viqule, incerc, dar nu reusesc de loc, sa ma ,,entuziasmez” si eu, intr-un fel sau altul pentru locale.Iar ma prind alegerile acasa, in greva 😦

        • Aha !
          Hai ca te ajut.

          Iti dau un indiciu : o alegere mai proasta decat a lui Vanghelie este extrem de dificil de realizat, chiar si in Romania.

          • Pai eu nu votez pentru sectorul 5,eu votez pentru Cluj ! Pentru sectorul 5 sa se intereseze cei care stau acolo.

          • @Loda, subiectul Turcescu tu l-ai nascut. Acum zici ca nu te intereseaza, ca tu esti de la Cluj. Pai se poa’? Pe cine ti-ai dori la Cluj, stiind ca Boc iese oricum din primul tur…

          • Trebuia sa te gandesti unde votezi si ce te intereseaza si ce nu inainte de a pune linkul ala, nu crezi ?

            Ceva nu se leaga !

          • Bine domnilor, daca v-a deranjat atat de mult linkul acela ,promit sa nu mai pun nici un link.Aflu cu stupoare ca ,daca nu ma intereseaza cine iese in alta parte, trebuie sa pun obligatoriu linkuri doar referitor la Cluj !ok, o facem si pe asta sa vedem ,atunci ce va ami deranja? Ciudat…

          • Judex ;
            Gresit, subiectul Turcescu ,,l-a nascut” presa ,eu doar l-am adus aici.Cat priveste pe Boc, cred si eu ca va castiga, dar nu din primul tur.Din primul tur va castiga primarul orasului meu natal,Oradea, Ilie Bolojan care si acum patru ani a castigat cu peste 70 % .Dar vom vedea in iunie.

          • @Loda, ma dezamagesti, raspunsul asta pueril l-as fi asteptat de la 2_58, nu de la tine: tu ai mosit subiectul Turcescu aici. De ce ai ales tocmai stirea asta dintre zecile de stiri de azi? Eu as fi ales un subiect vesel, de sambata: un cantec, o gluma nepractica, etc…

  49. Turcescu pe FB:
    ATENTIE: informatia privind candidatura mea la Primaria Sectorului 5 din partea Miscarii Populare este falsa. Regret sa constat ca agentia Mediafax nu a preluat precizarile facute inca de ieri de Eugen Tomac pe acest subiect. Ca sa fie clar: nu candidez la Primaria Sectorului 5 din partea Miscarii Populare.

  50. Da- romanului mintea de pe urma, aka Eugen Tomac:
    „Dl Horea Vuscan și-a retras candidatura de la Oradea. A fost unul dintre subiectele dezbătute în cadrul Colegiului Național. În urma discuțiilor, colegul nostru a decis să se retragă din cursa pentru Oradea”

    Noroc cu Piratul, ca ceilalti nu stiu altceva decat sa-faca poze.

    • norocul l-au avut romanii 10 ani, s-ar fi putut face multe,
      ei nu l-au sustinut, sper ca anul maimutzelor sä nu-i transforme
      pe totzi in fiare.
      imi pare räu , cä nemernicii ii fac dosare peste dosare si il härtzuesc,
      nu merita.

      • D-na Theo, cum sa-l inteleaga romanii cand consilierii sai nu l-au inteles.

        • Ioane, eu cred ca multi romani il inteleg pe Basescu si-i dejoaca meandrele concretului. Un exemplu l-am avut cand a chemat romanii sa voteze contra lui Ponta. Evident, cei care l-au votat pe Klausl au votat impotriva nu pentru sas, ci contra lui Basescu, ca sa-l pedepseasca pe Marinar pentru blatul sau cu Ponta. Daca nu ma crezi, intreaba-l pe Danut.

          • …si nu as generaliza nici cu neintelegerea consilierilor. Iulian Chifu este doar unul dintre exemple.

  51. loaza este bolnavä, vine cu aiureli ,o sä moarä
    spunand udrea ,s-au bäsescu.
    o maimutzä bätranä

  52. Foaaarte tare ai pus problema! Vrem, dar sa faca altii si nu noi! Iar cei care sa faca sa nu ceara nimic in schimb, sa fie un fel de sfinti ai bisercii pe care o renegam pentru ca respira. Nimeni nu vorbeste de o societate civila institutionalizata, organizata, pe baza de voluntariat care sa monitorizeze si amendeze clasa politica…

Lasă un răspuns către Inganduratul Anulează răspunsul