La Victoria poate ar fi necesara o curatenie de primavara !

Hotararea de evacuare a cladirii statului ocupata de gunoaiele umane mascate in jurnalisti sub sigla A3 nu a fost pusa in aplicare timp de un an si jumatate. Timp in care respectivele reziduuri au platit chirie lui …. Dan Voiculescu pentru permisiunea de a naclai creierii nefericitilor cu ochii lipiti de „programele” lor.
Cum si-a permis Gelu Stefan Diaconu, exboss al fiscului, o asa chestie ?

Exista o fractura extrem de des intalnita intre ceea ce fac oamenii si ceea ce ei STIU ca trebuie sa faca.
De la fumat si mancat slanina la adulter si condus trotineta cu ochii ca doua prune, cu efecte inevitabil negative, pana la dezastruoase.
De ce fac oamenii asta, desi STIU ca nu e bine, ba e chiar rau, e interesant de studiat pentru cei ce se ocupa cu de departamentul asta si interesant de aflat mai apoi din documentare de popularizare. Insa de regula eroarea este lesne de inteles si de acceptat de catre subiectul in cauza. Fie ca face sau nu face ceva in sensul remedierii, macar nu pretinde ca a facut bine ce a facut.

Un aspect mai parsiv al fenomenului este atunci cand ceea ce ei stiu ca trebuie facut intra in conflict cu o aparenta regula de respectat. Exemplul clasic al subordonatului ce incalca legea pentru a face pe plac sefului ierarhic.
Nu exista nici o indoiala ca Diaconu STIA foarte bine ce trebuie sa faca, inclusiv in cazul de fata. De asemenea dupa declaratia publica a fostului premier care a asigurat derbedeii aia de la A3 ca atata vreme cat el este Prim Ministru, nu vor fi evacuati, nu cred ca e cineva care pune la indoiala ca Ponta i-a ordonat cat se poate de explicit sa NU puna in aplicare ordinul de evacuare.
Aparent Diaconu ar putea invoca un fals conflict in cazul de fata sa se acopere cumva. Fara succes, pentru ca legea ramane lege, chiar daca cel ce o incalca se numeste Diaconu.

Numai ca in cazul lui lucrurile strambe nu se limiteaza la o pretinsa slabiciune in fata autoritatii ierarhice. Celebrul plagiator a fost aruncat din fruntea guvernului de trei luni !!!!!
O suta de zile in care Diaconu a avut la dispozitie probabil peste 30.000 de minute egale cu 30.000 de ocazii de a da drumul legii sa fie aplicata.
Punem langa fripturica asta, drept garnitura, faptul ca ordinul de evacuare a fost emis după ce DNA a anunţat că a deschis un dosar penal privind nerecuperarea prejudiciilor din dosarele penale, în care vizează şi funcţionari ANAF.
Si cireasa : demiterea lui Diaconu drept urmare a punerii sale sub acuzare în dosarul deturnării fondurilor europene pentru romi.

Privind situatia prin prisma celor de mai sus, este destul de clar ca seful cel mare al fiscului, acel fisc care impoziteaza munca pana la os de nu ramane moneda pe moneda, nu este nici pe departe un functionar prost ce a facut un abuz conjunctural. Cred ca este un hot ordinar cocotat in functie importanta. Desigur nu pot da verdict de vinovatie, ca nu cu asta ma ocup ! Exista justitie.  Sper !  Dar de crezut asta pot crede, ca nu este interzis !
Inca ! 😀

Prin extensie, multe posturi importante din actualul executiv sunt inca ocupate de numiti pe criteriile lui Ponta si cred ca n-ar fi deloc o idee rea ca premierul actual sa puna de-o ancheta interna pentru a le evalua performantele. O masura preventiva pentru eventualitatea existentei si altor mine cu efect intarziat plantate pe te-miri-unde ! Ca i-a pus Ponta acolo, e vina lui. Dar daca raman pana mai ia foc ceva, e deja (si) vina actualului !
Poate nu intamplator sunt bube si la sanatate, care este condusă de patru secretari de stat şi un subsecretar, dintre care trei au fost selectaţi şi numiţi chiar de Victor Ponta.

Tot rumanu face un pic de curatenie inainte de Sfintele Pasti !
Poate n-ar fi o idee tocmai rea.

Viq

Anunțuri

51 responses to “La Victoria poate ar fi necesara o curatenie de primavara !

  1. Cateva ciudatenii/semne de intrebare:
    -Diaconu a semnat ordinul de evacuare pt A3 & Co fix inainte de a pleca din fruntea ANAF: a incercat sa-si usureze situatia, sau a amorsat „scandalul” ulterior, ala cu „libertatea de expresie”?
    -anuntul DNA cu privire la nerecuperarea aia care trena de un an jumate a aparut abia DUPA ce Camelia Bogdan a depus plangere penala pe subiect – DE CE nu mai devreme???
    -Si pt ca a venit vorba de DNA, NU m-am lamurit DE CE in 2014 Kovesi vorbea despre o recuperare de aproape 50% a prejudiciului din dosarul ICA si in 2016, aflam [via Camelia Bogdan] ca s-a recuperat doar 1% ???

  2. „Hotararea de evacuare a cladirii statului … nu a fost pusa in aplicare timp de un an si jumatate”.

    De ce nu, timp de … 1000 de ani!? Fiindca, ar fi fost la fel de adevarata afirmatia.

    Deoarece, hotararea de evacuare de care vorbesti … NU exista [… deocamdata]. 😉

    • Ei nu, nu ma-nebuni 😛
      Hotarirea de evacuare exista din clipa pronuntarii sentintei definitive si irevocabile. Sau la citeva zile dupa publicarea sentintei. Si automat a devenit o chichita cu putere de lege.
      Asa deci si prin urmare, hotarirea de evacuare exista, dar nu a fost pusa in aplicare. Chiar daca punerea in aplicare necesita unii pasi, dintre care primul era notificarea.
      Vrei sa spui ca notificarea nu a existat, hotarirea exista, dar era la discretia unor Ponta si Diaconu.

      • Poate, e normal sa nu ma crezi, fiindca nu am idee de unde iti iei tu informatiile. Dupa cum, poate ma crezi, chiar stiai dar, vrei sa ii derutezi [de ce, nu-mi fac o idee] pe altii. Dupa cum se vede, pana aici e cu „poate-poate”.

        Hai sa vorbim si cu argumente. ANAF s-a adresat justitiei pentru evacuarea de care vorbim, de-abia pe 23 februarie 2016.
        Primul termen de judecata este 17 martie a.c.

        Desigur, nu ar mai fi apelat la instanta daca ar fi avut deja o hotarare.

        • se pare ca neglijezi ce scrie Viq, despre intirzierea provocata de Ponta si Diaconu. Caci ceea ce se intimpla acum trebuia sa se fi intimplat acum un an si jumatate.
          Apoi ANAF nu s-a adresat intii justitiei, ci a trimis o notificare neexecutorie, catre trustul Intact, conf. art. 1039 din codul de procedura civila. Care da un termen de 5 zile, daca nu ma insel.
          Apoi urmeaza faza cind ANAF se adreseaza justitiei pentru evacuare fortata, art 141, acelasi cod.
          Da, acum s-a intrat in faza linie dreapta cind justitia isi va spune cuvintul. Dar pe baza hotaririi judecatoresti de acum un an si… , hotarire care exista, dar nu a fost pusa in aplicare, netrimitindu-se notificarea neexecutorie.

          • Iarta-ma ca-ti spun dar, le cam … bălmăjeşti.

            Amesteci, ori in necunostinta de cauza ori cu intentie, hotararea de confiscare a sediilor cu o … prezumtiva hotarare de evacuare a chiriasilor. Zic prezumtiva, fiindca nu exista nicio lege care sa oblige statul sa vanda un imobil confiscat. Ii specifica doar, sa il … valorifice [ceea ce se poate face si prin inchiriere de ex.].

            Daca mai reamintesc si drepturile de preemtiune ale chiriasilor in general dimpreuna cu cele obtinute explicit de antenisti in cazul in speta, lucrurile ar fi, teoretic, cel putin cu sanse egale pentru ambele parti.

            Insa, ar insemna ca sunt naiv, ceea ce nu e cazul. Sper 😉

    • ,, ANAF are doar dreptul sa notifice, nu si sa execute silit un imobil. Pentru aceasta procedura este necesar un ordin judecatoresc.
      Este vorba de imobilele intrate in posesia statului prin decizia judecatoreasca din august 2014, cand a fost condamnat la inchisoare Dan Voicuescu.

      Procesul de evacuare a fost deschis, pe 23 februarie, la Judecatoria Sectorului 1, de catre Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti, in calitate de reprezentant al statului roman, impotriva Antena TV Group SA, Intact Production SRL, Antena 3 SA si Sangold Development SRL. Judecatorii nu au dat inca un termen de solitionare.”
      http://www.ziare.com/media/antena-3/anaf-merge-mai-departe-cere-in-instanta-evacuarea-fortata-a-antenelor-1410142

      Intrebare ,pentru cine se pricepe (adica Ion) :daca imobilele apartin deja statului, cui au platit Antenele chirie? Lui Voiculescu sau statutului ?

      • A !

        Scuze, Loda, abia acum am vazut precizarile.
        Mersic.

        Procesul de evacuare a fost deschis, pe 23 februarie, la Judecatoria Sectorului 1, de catre Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti, in calitate de reprezentant al statului roman, …
        …..Este vorba de imobilele intrate in posesia statului prin decizia judecatoreasca din august 2014, cand a fost condamnat la inchisoare Dan Voicuescu.

        August 2014 pana la 23 februaire 2016 !

        Deci e asa cum am zis mai jos.

        • Normal, eu nu contestam asta ;daca ANAF-ul isi facea datoria, hai nu in august,dar in septembrie 2014 facea notificare de evacuare, apoi,in caz de refuz, se adresa instantei pentru a obtine hotarare judecatoreasca de evacuare, asa cum face acum.E clar dovada de rea credinta.

    • Salut, Fani !
      Funny, funny, funny 😀 😀 😀

      Iei balele alora fara macar sa le gusti.
      Sau esti taman unul dintre producatori ?! 😉 😀 😀 😀

      Aparent poate parea ca ai dreptate.
      Dar in lege sunt doua componente : litera si spiritul ei.
      Te agati de litere sa ai dreptate, dar poti sa ramai spanzurat de ele ca in spirit tot n-ai ! 😉
      Daca eu zic ca ala a i-a furat alulilalt un portofel albastru cu 500 de euro, tu ma contrazici ferm : e o minciuna sfruntata !
      Portofelul era rosu ! 🙄

      Poate „Hotararea de evacuare”, ca si document urmeaza sa fie emis/redactat de jude abia acum, cand s-a scormonit gramada ….
      Nu stiu, poate cei ce lucra in bransa cunosc mai bine.
      Sau rudele lor, profesoare la pensie 😉
      Dar ANAF e cel care a facut ca asta sa aibe loc la acum, abia la un an jumate’ de la sentinta !
      Pentru ca daca nu ma insel, ANAF reprezinta in cazul asta propietarul care trebuia sa notifice inca de ATUNCI (cu termenul ala de 5 zile) si (eventual) sa sesizeze inca de ATUNCI instanta privind refuzul derbedeilor de a elibera imobilul.
      Si hartia la care banuiesc ca faci referire ar fi trebuit sa existe si sa fie folosita de ATUNCI !
      Acum un an juma’ !

      Asa ca daca „hotararea de evacuare” de care vorbesc nu a fost pusa in aplicare de ATUNCI pentru ca nu a existat, eu pot sa completez fara sa ma doara mana :
      „Hotararea de evacuare a cladirii statului ce nu a fost solicitata de ANAF/Diaconu la momentul hotararii definitive… nu a fost/nu a putut fi pusa in aplicare timp de un an si jumatate”.

      Happy !??
      Cu ce schimba asta ideea pe care o comunic mai sus ?

      • Sar peste dragalasenia cu balele, facand doar observatia ca [ai sa razi/ te miri?] nu toata lumea obisnuieste sa deguste asa ceva si trec la subiect.

        Da, domnu’ Viq, daca lui Vasile i se fura un portofel rosu, nu poate fi gajbit Victor doar fiindca zici matale ca l-ai vazut cu un portofel … albastru. Pare o simpla declinare din celebra poveste cu Volga si bicicleta la Radio Erevan, nu?

        Oricum, chiar daca nu e funny [si pentru tine,] bine ca ne-am lamurit: contrar afirmatiei matale initiale, nu exista nicio hotarare de executare a evacuarii si dupa cum spuneam mai sus, nici nu exista vreo certitudine ca va exista.

        „Cu ce schimba asta ideea pe care o comunic mai sus ?” ma intrebi.

        Cu nimic, zic; ramâi la stadiu supozitiilor [intortocheate, dupa gustul meu] de genul:

        „nu cred ca e cineva care pune la indoiala ca Ponta i-a ordonat cat se poate de explicit sa NU puna in aplicare ordinul de evacuare”.

        • Asa e Fani !

          .. ala a i-a furat alulilalt un portofel albastru cu 500 de euro,…contrazici ferm : e o minciuna sfruntata !
          Portofelul era rosu !”

          Vs
          „..Da, domnu’ Viq, daca lui Vasile i se fura un portofel rosu, nu poate fi gajbit Victor doar fiindca zici matale ca l-ai vazut cu un portofel … albastru.”

          „Portofelul” de mai sus nu e articulat de florile marului !
          Ci drept recunoastere a faptului ca e acelasi obiect ce-si schimba subit propietarul, chiar daca nu-si schimba continutul cu atat mai putin incadrarea actiunii cu pricina acceptata de ambidoi, controversa vizand doar memoria sau daltonismul unuia dintre observatori.

          D-aia probabil e asa de importanta limba romana la drept ! 😉
          Si bazele filosofiei, ca aici intram in zona sofismelor.

          Dar sunt de aceeasi parere ca fiecare pasare pe limba ei mere pana pere.
          Ma bucur ca suntem de acord macar la asta.

          Cat priveste „dragalaseniile” sti foarte bine ca stiu foarte bine cat iti poate pielea !
          Asa ca, Misule, nu mai fa pe mironosita.

          Daca vrei sa te strecori pe langa banarea la care cu glorie ai tot dreptul, conform vorbelor de aici
          https://copaculdinpadure.wordpress.com/2016/02/04/inlocuim-resetam-mazilim-oare/#comment-178537

          atunci e musai sa schimbi tot setul !
          Poti fi alt om daca vrei. Virtualul permite transformari de genul asta.
          Nu doar nickul pastrand mizeria interioara intact.a !
          Asa ramai acelasi subom !

          • Mr. Viq,

            Primo. Daca ai pretentia ca un articol hotarat pus de tine sa spuna o poveste intreaga, trebuie sa ai si tu capacitatea de a citi [macar] ceea ce ti se relateaza explicit.

            Eu am spus  „… nu poate fi gajbit Victor doar fiindca zici matale ca l-ai vazut cu un portofel … albastru.”

            Secondo. Nu cunosc personal si nici nu am vreo fratie virtuala cu vreun Misu, cu care sa te fi contrat tu si nu am folosit vreodata un asemenea nick. Deci, e precum … portofelul cu martorul daltonist.

            Ai fi in stare sa bagi la parnaie pe cineva, numai fiindca asa ti se pare tie si mai esti si atat de fudul incat,  nu ii spui franc judecatorului ca ai probleme cu … identificarea culorilor. Daca te-o fi pacalit cu vreun email (in cazul in care a fost admin la niste „prieteni” ai tai) nu te putea pacali si cu ip-urile si mac-urile.

          • 😀 😀 😀
            Right !
            Un fudul pacalit !

            Al’ dreacu’ Misu, cum a ghicit el sa se logheze cu e-mailul tau ! 😀 😀 😀
            L-a visat….
            Ce David Blaine ???
            Misu, nene !

            Si cum ai ghicit tu ca el a folosit mailul tau sa se logheze !!!!! 🙄
            Ce David Copperfield ?
            Profun.d, vere !!!! 😀 😀 😀

            Uneori ma intreb cum de pot gandi unii ca n-am alta treaba decat sa dezghioc cocoloasele unor exemplare ce nu au nici minima verticalitate de a-si onora literele ce si le aleg sa-i reprezinte.
            E ridicol.

          • Viq,

            In ultimul timp, am trecut rar pe aici. Skorpy ma acuza ca duc cine stie ce razboaie platite si eu, m-am recuzat in plin debut de campanie electorala 2014 [ca sa seman cat mai bine cu un … postac 😉 ]. Am mai adaugat si un an sabatic, sa fie treaba clara, chiar si pentru Skorpy – [sa fie sanatos si multumit, pe unde umbla el acum].

            Un timp, sporadic, am trecut ca „profun” pe la cei pe care-i numiti voi „alergatori”. Am observat inca de atunci ca, un mijloc de derutare era sa se dea si altul [altii?] drept „profun”. Au fost clone de „profun” si la alergatori si la voi.

            Adaug certitudinea, pentru mine, ca nu exista nicio intelegere intre mine si mitocanii care se folosesc abuziv de datele la care au acces.

            Cum, emailul putea fi singura legatura logica pentru care mi te-ai adresat cu Misu, era la mintea cocosului ca, mitocanul l-a cunoscut ca admin la alergatori [fiindca, prin putinele locuri in care mai scriu, nu par sa existe aceste tipuri de complexe … alergăreţe].

            Asta-i mareaţa explicatie … sheakesperiano-copperfieldiana. Care, nu e 100% imbatabila, fiindca e posibil [chiar daca, mai putin probabil] ca si voua va fi plecat vreun fost admin care este acum, pus pe şotii.

            As mai zice ca, insusi matale ai avea ceva interes personal ca „profun” sa dispara din peisaj dar, nu vreau sa intind prea mult coarda … amintirilor 😉

          • Scuze, ai dreptate sa presupui orice. Trebuia sa fiu mai atent. Am gresit, incepusem sa cred ca esti nu martorul ci, judecatorul … daltonist [in legatura cu identitatile; in rest, ramane cum am vorbit] 😉

            Dar, l-am intrebat intr-o doara pe Google si mi-a zis ca e confuzie mare.

            In ziua asta, eram eu:
            https://copaculdinpadure.wordpress.com/2016/02/19/alternative-2/

            In zilele astea, sunt clone:
            https://copaculdinpadure.wordpress.com/2015/02/18/ok-google-cati-prosti-sunt-pe-pamant/
            https://copaculdinpadure.wordpress.com/2015/02/16/respiratia-firava-a-pacii/

            Intr-adevar, nu pot lasa pe capul altuia sa discearna ceea ce nu se poate foarte lesne discerne (credeam ca povestea e invechita. cand am scris pe 19 feb, nu stiam de clona din ziua precedenta).

            Prin urmare, dupa mine, de acum incolo, poti bana definitiv orice alt profun.

          • Hmm !
            That’s make sense ! 🙄

            Dar daca tu n-ai observat ca altii te cloneaza, de ce as fi observat eu ?

            Am inteles ca „alergaretii” sunt baietii „aia” ce se ocupa cu chestii de genul asta. M-am prins un pic cam tarziu, dar asta e.
            De regula tratez oamenii ca si cum ar fi oameni pana la proba contrara.
            Care in ultima vreme vine teribil de des 😦

            Stiu ca pot bana orice profun, dar nu conta pe asta. Sunt destul de fudul sa n-o fac decat foarte rar, cand sesizez magarii nepermise, de regula fata de ceilalti copaceni. Pe mine poti sa ma injuri pana ti se termina figurile de stil.
            E ok 😀

            Scuzele sunt acceptate.
            In masura in care sunt sincere. 😉

    • eu mi-s mai naiv. Cine era proprietar incepand cu sept. 2014? A avit imobilul simultan doi proprietari? Daca Grivco nu [mai] era raproprietar cim de avea un contrat de inchiriere si INCASA chirii?
      A3 afirma ca a cerut de multe ori ANAF sa emita facturi de chirie? Daca ANAF nu avea contract cum sa emita factrui [si sa nu pretinzi ca avocatii A3 nu stiau asta]?
      Pe numele cui erau contractele de utilitati [sigur nu pe numele chiriasului]? cine a platit utilitatile?
      De la momentul sentintei a incasat Grivco in mod ILEGAL chirii, nemai fiind proprietar?

    • exista si oameni inteligenti care au tendinta de a-l imita pe dl Vucea „ha, tatarule,…!”
      😛
      Si ne mai intrebam dece au latrinele gura casca ori „un banal act administrativ” adepti.
      😉

  3. In afara de bubele / bombele lasate de vvponta prin ministere, au mai aparut si altele (noi? aparent noi?) care pot ingreuna substantial realizarea curateniei. De exemplu: Comanescu (si ce o mai fi prin „ograda” lui), Apud Toba (buba neagra), Curaj (buba gri, gri inchis, sau neagra si ea?) si teama imi este ca lista inca poate continua 😦

  4. Cazul in discutie poate naste pui.
    Onor dl Klaus are o situatie asemanatoare cu o casa obtinuta prin meditatii, pe care justitia le-a considerat acte false.

  5. Nu stiu daca exista si alta sursa de informatii pe subiect (eu pe asta am gasit-o)
    Tot Voiculescu încasează chiria pe sediul Antenei 3. Detaliul care a blocat recuperarea prejudiciului de peste 60 de milioane de euro
    http://www.romaniacurata.ro/tot-voiculescu-incaseaza-chiria-pe-sediul-antenei-3-detaliul-care-a-blocat-recuperarea-prejudiciului-de-peste-60-de-milioane-de-euro/

    • Din ce am citit in presa, pe baza de buna credinta sau rautate, nu garantez, toti spun ca atit Felix cit si Klaus incaseaza chiriile pe care ar trebui sa le incaseze statul.
      Probabil le vor restitui, nu-mi imaginez un stat atit de prost incit sa piarda la nesfirsit 😛

  6. klausi- este multzumit cu ” grädina zoo” CIOLOS se zbate ce ei,
    mormolocul cälätoreste, obsearvä si mai face un pas………in concediu.

  7. Salutare tuturor,
    Legat de ce a trecut ANAF-ul atat de tarziu la punerea in aplicare a sentintei judecatoresti din data de 08.08.2014 si cui plateste chirie inca Antena 3, aveti aici minuta Tribunalului Bucuresti

    04.11.2015
    Ora estimata: 08:30
    Complet: F 4
    Tip solutie: Admite cererea
    Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiată excepţia inadmisibilităţii acţiunii, invocată de pârâţii Administraţia Sectorului 1 a Finanţelor Publice, Direcţia Regională a Finanţelor Publice Bucureşti şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Respinge ca neîntemeiată excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a pârâţilor Administraţia Sectorului 1 a Finanţelor Publice, Direcţia Regională a Finanţelor Publice Bucureşti şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Admite acţiunea. Constată valabilitatea la data de 08.08.2014 a contractului de închiriere încheiat la data de 01.09.2007 între reclamanta Antena TV Grup S.A. şi pârâtul S.C. Compania de Cercetări Aplicative şi Investiţii S.A. , astfel cum a fost modificat prin Actul Adiţional nr.1/27.03.2009, actul Adiţional nr.2/ 01.08.2011, Actul Adiţional nr.2 bis / 31.08.2012 şi actul adiţional nr.3/ 09.10.2012. Constată dreptul de preemţiune al reclamantei la cumpărarea imobilului ce reprezintă spaţiul închiriat potrivit contractului de închiriere menţionat , la preţul stabilit de comisia de evaluare pe baza raportului de expertiză tehnică sau de evaluarea , potrivit art.22 alin.8 din Normele metodologice de aplicare a O.G. nr.14/ 2007. Obligă pârâţii la plata către reclamantă a sumei de 200 lei cheltuieli de judecată, constând în taxa judiciară de timbru. Cu apel în termen de 30 de zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Bucureşti, sub sancţiunea nulităţii . Pronunţată în şedinţă publică azi, 04.11.2015.
    Document: Hotarâre 1299/2015 04.11.2015

    PS. Apelul inca nu se judeca pentru ca nu exista inca motivarea sentintei.

    • Ioane, multumesc mult dar eu sunt cam in ceatza ,tot nu am inteles,cui platesc chiria ? Oi avea eu trei juristi in familie,dar eu sunt totusi profa 🙂

      • Pai reiese clar din minuta. Tot lui Voiculescu pentru ca desi bunurile au trec conform CF-ului in proprietatea privata a statului contractul si actele aditionale sunt inca valabile. De altfel Administratia Finantelor publice sect 1 Bucuresti a comunicat la data de 28 decembrie 2015 instantei de apel ca:

        „În calitatea sa de nou proprietar de la data de 08.08.2014 şi până în prezent, Statul Român nu a acceptat (prelungit) niciun contract de închiriere cu vechii chiriaşi asupra bunurilor confiscate şi, pe cale de consecinţă, în calitatea sa de proprietar, nu a încasat nicio chirie din data de 08.08.2014 până în prezent.”

    • Salve Ioane.
      Eu i-as baga afara din Magistratura pe judecatorii care n-au fost in stare sa publice motivarea sentintei nici pana azi!

  8. ”Sinteza zilei” 18 august 2014, dupa condamnarea lui Dan Voiculescu , hotararea judecatoreasca impunand confiscarea sediului Antena 3

  9. Uite cum, desi exista o decizie definitiva si irevocabila a justitiei, pentru ca unul sau doi dobitoci nu au pus-o in aplicare atunci, acum se ajunge ca presedintele si chibitii sa spuna ca actiunea ANAF este „un banal act administrativ”.
    Si deviem discutia, o lalaim, pina ajungem sa-l plingem pe Felix ca e nedreptatit, asa cum ne reproseaza Iliescu ca tot plingem mortii.
    Mofturi 😉

  10. „Antena TV Group solicita, intr-o scrisoare adresata premierului, ministrului Finantelor Publice, presedintelui ANAF si directorului general al Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti, un nou termen de evacuare a sediilor in care isi desfasoara activitatea si care au intrat in posesia statului.”
    http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-20827882-antena-group-cere-premierului-ministrului-finantelor-anaf-termen-rezonabil-evacuare.htm

  11. salut all. [Opinie personala}; daca nu sunt pedepsiti DURISSIM intermediarii nu curmam coruptia. Pana cand functionarul nu intelege ca RISCA GROS [doar ca sa-i placa sefului sau crezand ca seful il va apara] nu vom starpi COLECTAREA SPAGII.
    Cum spuneam nu cred ca seful finanteor publice de la judetul X ia personal mita ci ca incaseaza cota parte de la inspectorii sai care…. Daca inspectorii nu inteleg ca ei risca [exemplu] SASE ANI, iar seful nu risca mai nimic nu vom curma fenomenul.

    • Salut, Cinic !

      Mai simplu si clar de-atat nu se poate.
      Si e valabil pe orice palier si-n orice departament.

      Cum spuneam, si daca n-am spus-o, o repet, solutia succesului nu este in super-mega-hiper-intelighentia si instruirea peste poate, ci in respectarea cu sfiintenie a lucrurilor simple, elementare, fundamentale.

  12. „O MASINÄ GOALÄ OPRESTE LA COTROCENI,
    DIN EA COBOARÄ JOHANNIS:”

  13. Curăţenie de primăvară ?
    Încă nu i sezonul .
    Ce dor vă e de băse !

    Creierul, doamnelor și domnilor, este un instrument sensibil, care poate fi păcălit să creadă orice aberație cu discursul potrivit, iar religia , ideologia (recte şi blogurile) sunt cei mai eficienți detergenți în spălarea creierelor.

    Se omoară ei, oamenii, ca să apere dreptul șefului de a le regula doar el nevestele, sau convinși c-astfel o să zboare drept în coada unei comete, așa că, în acest context, sinuciderea profesională și morală a câtorva jurnaliști de televiziune e un fapt cu totul banal, chiar dacă, fără tragismul morții propriu zise, în cazul lor rămâne doar ridicolul.
    Păcat !

    • este o himera de-a ta „Ce dor vă e de băse !”
      Daca atita ai inteles, inchide dreaq Haznaua 3 😛
      Nu de pirat le este unora „dor”, ci de politicieni de felul sau, de oameni activi; guvernul de tehnocrati (banuiesc ca va face si lucruri bune), va distruge si putina intelegere mioritica a ceea ce inseamna politica ori Parlament.
      Daca doar dupa 25 de ani am renuntat la un guvern politic lasindu-ne iarasi la bunavointa unui tatuc, e grav.
      In rest, scuze, nu inteleg dece framinti tastatura vorbind despre creier 😛

  14. Sa ne amuzam putin ca tot suntem in weekend.
    Caz real petrecut la o instanta din Capitala,
    ”Domnule președinte, martorul vine din Republica Dominicană. Avem nevoie de translator pentru audierea lui.
    – Unde e Republica asta?
    – În America de Sud.
    – Facem adresă la minister pentru traducător de limba sud-americană.”

    Si ne mai miram ca procesele dureaza asa de mult.

    • chiar nu te potzi amuza, cu atata inculturä, e trist.

    • salut, Ion,
      mi-e greu sa cred ca e autentica 😛
      Dar rinjesc a ris 😉

    • Si imi place si de propunerea simpaticei Sandra:
      „În primul rând, Internet în sate, poate că punem camere de luat vederi în faţa obiectivelor în fiecare sat, ca românii din străinătate să-şi vadă găina care trece prin faţa bisericii. Nu vă daţi seama ce ataşament ar crea această legătură extraordinară”, a spus Sandra Pralong la o dezbatere cu diaspora
      😛
      Chiar din putul gindirii iei banii ca_consilier 😉

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s