Antract – la sfarsit de saptamana

The history of Islam in Europe and how it effects us to this day. This is a history based on numbers and facts that you may not see anywhere else and explains why we may be afraid to see Islam for what it is based on its own doctrine and practice.

Update
Pentru cei care prefera in weekend ceva mai…relaxant (?)

Mih

27 responses to “Antract – la sfarsit de saptamana

  1. sal`tare tutulor.
    de prin lume adunate:
    – „Presa internațională: Cartea de vizită a României: traficanții romi din Țăndărei. Țiganii mulțumesc Angliei pentru banii gratis din care și-au făcut palate.
    Ziarul britanic, Daily Mail, a publicat un articol în care prezintă afacerile cu cerșetori a romilor din Țăndărei și atrage atenția asupra ajutoarelor sociale încasate, fraudulos, de aceștia în Marea Britanie, care au servit pentru construcția de palate în România.”
    Prompt, in Romania s-au luat masuri de catre Justitie:
    – „Basescu trebuie sa plateasca amenda primita dupa ce a spus ca multi romi „traiesc din ce fura” – decizie definitiva a Inaltei Curti.
    Aflat intr-o vizita in Slovenia, in noiembrie 2010, Traian Basescu declara ca multi dintre etnicii romi din Romania traiesc din castigurile obtinute prin furt, insa autoritatile de la Bucuresti nu le pot interzice libera circulatie in Uniunea Europeana.”
    Eu cred ca Justitia romaneasca ar putea amenda si pe nesimtitii de la ziarul britanic, Daily Mail; mama lor de discriminatori, se zgircesc la niste bani 😛

    .

  2. Mih,
    (daca la doilea clip nu e o farsa de 1 Aprilie)
    este dureros fizic sa ii asculti in totalitate; operatie pe cerebel fara anestezie 😛

  3. Cum nici Adam n-a ramas singur pe lume, nici inocentul versatil n-a ramas fara pereche 😛
    „Carmen Dinca, anuntata initial candidat PMP la sectorul 6 a reclamat la DNA ca i s-au cerut 15.000 de euro pentru campania electorala.”
    Basescu nu se mai satura de bani; probabil ii trebuie pentru mosia de la Nana 😉

    • te räsfetzi,

      d-na a auzit cä se paräste este modern
      seful PMP sector 6 ,O DÄ IN JUDECATÄ- CUCOANA MINTE
      vrea sä compromitä partidul:

    • Eu cred ca miza cea mare a localelor, nu numai pentru PMP, este soarta candidatilor din sectorul I din Bucuresti. Aici vad eu miza care poate sa impuna intrarea lui Basescu in cursa electorala.

  4. Iata contextul perfect pentru studierea adevaratului sens al zicalei „sa moara capra vecinului”. O intrebare care ar trebui pusa este: de ce „capra”, cand romanii cresc, cu precadere, oi?
    Un posibil raspuns ar fi acela ca identificat eronat „vecinul”. Cin’ sa fie vecinul cu capre mai multe decat oi? Sau doar cu capre?
    Exclud posibilitatea sa fie reflexul vreunei revolte limitate, care nu vizeaza, de fapt, anihilarea „vecinului”, pentru ca intra in conflict evident cu Miorita.

    • esti sigur ca ăla care vrea moartea caprei vecinului nu este Un cineva?
      😛

      • Nu, nu la „person” ma gandeam.
        Pe scurt, intrebarea cheie ar fi: de ce e capra atfel?
        P.S. …decat oaia, evident, dar vad ca tendinta zilei este ca al doilea termen din comparatie este sa fie lasat deoparte…

  5. f. interesant, noul PG. spune cä nu-l cunoaste pe KLAUSI;
    DAR POATE L-A CUNOSCUT PE ” TATÄL ” LUI cARMENCITA
    MI NU-MI PLACE OMUL:

  6. Amicul tau va fi si amicul meu, iar amicul meu va fi si al tau: sintem o mare famelie 😛
    Dar ce-o avea Tapalaga? nu a primit nici de data asta un coledzi?
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20909061-cateva-observatii-despre-propunerea-ralucai-pruna-parchetul-general.htm

  7. EU AS FI NUMIT-O PE HÄINEALÄ;
    DAR SE PARE TOT CUNOSTINTELE SUNT INPORTANTE:

  8. Ce mi-e 81, ce mi-e 82…
    Tapalaga: „Una peste alta, mi se pare trist ca un procuror de formatie comunista (a terminat in 81)…
    Mnvaaai, domnu’ Tapalaga, ma uimiti! O fi gafa (ca nu sunt la curent cu stadiul actual al simpatiilor si lumea-i schimbatoare), sau nu? 🙄

    • L-O FII CUNOSCUT BINE SI PE TAT’ÄL CARMENCITEI ?

    • O pasarica ce mai cinta si pe la Copac,i-a adus aminte lui Tapalaga ca si Monicuta a fost numita „procuror comunist” de unii.
      Articolul lui Tapalaga este clar cu tinta, cum a fost si interventia lui Ciolos cu cartelele pre platite din Romania prin care s-ar fi aranjat atentate in Ioropa.
      Mai rasfirati, baieti, mai rasfirati 😉

  9. SÄRACUL OM; NOI CARCOTASII NE GANDIM LA RÄDÄCINILE
    SI INCRENGÄTURILE LUI………………………………..
    nici fatza lui nu-mi place, este bätran präfuit provincial cu diplome plagiate.nu-l väd sä deschidä dosare serioase.
    seamänä cu klaus si carmencita.

  10. Heeiiii !
    Buna dimineata tuturor !

    team_celebration_pc_md_wm

    Mai intai pentru sarbatoritii de ieri, ca am lipsit ! 😉
    La Multi Ani de-ntai april’ tuturor celor pe care-i cheama Pacala, Pacalici, Pacalitu, Pacalina, Poanta, sau Ponta. 😀 😀 😀

    Mai a doua, sorry pentru absenta, zilele trecute am primit un raspuns si am la treaba de nu ma intalnesc nici cu mine insumi 😀 😀 😀

    Mai a treia… se anunta un weekend frumos de pica !
    Deja la ora asta soarele ma anunta ca tre’ sa ma duc sa iau ceva seminte sa indesesc gazonu’ si graunte pentru turturele ca sa nu-mi manace semintele de gazon 🙄 🙄

    Mai … incolo sunt curios sa vaz si eu materialul de mai sus. Vrand-nevrand vom fi impinsi sa ne documentam olecuta si despre fateta asta a nebuniei generale. Poate avem noroc sa si intelegem ceva din ce se intampla.

    • bunä dimineatza si un minunat sfarsit de säptämanä,
      chiar dacä” ai gardä” S-AU DE GARDÄ. glumesc.

      • Buna, Theo,
        mersic !

        Nu fac garzi iar weekendu’ mi-e inca liber.
        Liber de job, dar e superplin de ale casei…
        Mai ales ca-n timpul saptamanii nu mai pot misca mai nimic deocamdata, sunt la pregatire intensiva.

        chiar ma bucur de zilele astea, chiar daca am de pus si o bucata de gard ce mi-a prapadit-o vantu’ zilele trecute. Miroase a primavara pe bune 😀 😀 😀

  11. azi in sud la noi , e frumos, ieri a fost f. frig.
    am o grädinä in jurul casei, micä ,dar face multä treabä.
    desi nu am avut o iarnä grea, eu m-am säturat de frig.

  12. f. interesant, pe lista de secu a lui Paul Goma, se
    aflä si A Irimescu:………..se explicä multe:

  13. Mestecănișul de la Reci
    episodul 01
    Mestecănișul de la Reci se află în județul Covasna și este un loc cu o diversitate uimitoare. Se întâlnesc aici atât specii din zonele umede, cum ar fi broasca de mlaștină sau nufărul, însă și specii specifice zonelor de stepă, cum ar fi dedițelul. Păsările sunt și ele prezente într-un număr foarte mare, iar dintre acestea se remarcă prigoriile, poate cele mai colorate păsări de la noi din țară. Haideți să descoperim împreună episodul pilot al serialului Descoperă Romania Sălbatică.

    http://ntdfilm.ro/mestecanisuldelareci

Lasă un răspuns

