Antract de luni, cu amintiri…

Astazi, Gary Moore ar fi implinit 64 de ani. Au trecut deja cinci de cand a plecat…

Mih

12 responses to “Antract de luni, cu amintiri…

  1. Doar pentru cine vrea sa (re)vada
    [inregistrare emisiunea de aseara, cu Traian Basescu – trei parti]
    https://www.facebook.com/marianeugendragomir?fref=nf

    • care a fost impresia ta..?

    • Cu placere, Theo!
      Cam…ca de obicei. Mi-a facut placere sa-l urmaresc.
      Va fi interesant de vazut ce va spune in conferinta de presa anuntata, pe subiectul documentelor care i-au fost ascunse fratelui sau.
      Despre infractiunea de abuz in serviciu, chiar daca unii il rastalmacesc si il blameaza, are dreptate: formularea vaga, „alunecoasa”, este o „portita” creata de „beneficiari” si trebuie lamurita.
      S.a.m.d… 🙂

  2. Buna de dimineata !

    Multam Mih pentru reamintire !
    Am in „my bucket list” sa fac o poza la una din statuile lui. Cel mai probabil in Brighton, ca-i mai la-ndemana 😉
    Un om care a trait cu folos.

  3. Am completat un articol ce-l incepusem mai demult dar dupa ce i-am dat drumul am vazut ca ai pus ceva. L-am programat pentru maine 😉

    Si multam si eu pentru linkul catre pirat. Poate spre seara ….

    O zi buna si o saptamana excelenta tuturor !

  4. Servus, Viq! 🙂

    Si tie, toate cele bune! Pe seara, sau pe maine, cand ai vreme 🙂

Lasă un răspuns

