Vrem alegeri anuale !

Ideea asta a lui Victor mi se pare ca face toti banii.
Toti banii ce pot umple buzunarele romanilor, asezati fromos la coada, pe categorii sociale, pe ocupatii si profesii, pe grupe de varsta si mame cu copii in brate.
Este posibil sa fie cea mai tare gaselnita economica de la inventarea pietrei cioplite, a arcului cu niste sageti, dar mai cu seama a tiparnitei.
De bani.
Si prosperitate.

elections-5

Sa ma explic.
La fiecare episod electoral, puterea politica aduce si pomana electorala. Neaos, romaneste si apasat. Asa cum aduci buchetul la aniversata de serviciu si lumanarea la mort.
Chestia nasoala e ca asa cum NU aduci flori la toti invitatii si nici lumanari pentru tot cartierul, nici politrucii nu dau cu banu in toate sufletele flamande de pomana.
Dau pe sectiuni.
Ba la cadrele medicale, ba la cadrele din invatamant, ba la cadrele militare … iar cand se termina cadrele, o iau pe pensionari…. tineri pana la 89 de ani si 7 luni, mame insarcinate cu categorii defavorizate.
Campionii universalitatii, egalitatii si enormitatii cauta inca solutii ca sa dea cu pomana’n tot romanul, fara osebire de nationalitate si religie cand face sex. Sa vezi dixtractie cand le-or gasi !😀😀😀
Deocamdata nu. Ok.

election-year
Chestia e pana atunci, tre’ sa stam la coada, sa primim blidul pe rand.
Daca tot trebe, atunci de ce sa asteptam 4 ani ?
Hai sa facem alegeri anuale, coada avanseaza de 4 ori mai iute, iar daca multiplicam viteza de crestere a nivelului de trai pe vatrai cu factorul asta, ne-am scos !
Ce Europa ?
Ce Germanie, Franta, Italie, Iuchei ???
Fac dem !

Asa ca eu as zice ca nu e o idee tocmai rea sa punem de-o petitie d-aia cu semnaturi si sa cerem alegeri generale, cat mai anuale, care sa aiba loc lunar, in fiecare miercuri si vineri !

Viq

53 responses to “Vrem alegeri anuale !

  1. in ultimii ani, Viq, aici s-a rezolvat cu politica … de asta si tacerea de peste tot, pe strada sau in virtual
    Romania nu mai are clasa politica (si nici promisiunea uneia viitoare) … ci doar o adunatura de oportunisti ce acum stau cu botul pe labe si joaca … cum li se canta
    au luat si ei, politicienii, o teapa, este drept … prostovanii de votatori ii adusesera la putere doar pe ei, pe uselisti … dar pas de a mai jefui cum sperau … insa furtisagul marunt, la nivel de intreaga clasa politica, e multumitor si el … decat nimic ?🙂

    Viq, mii de masini au incercat o blocada in trafic, protestand pentru … nu stiu, ca fiecare dorea altceva … protestand
    si?
    s-au plictisit si ei si au plecat acasa … nimeni nu i-a bagat in seama … nici de sus, nici din jur

    din acest loc fara cohones, Viq, nu mai astepta vesti … iar daca ma insel, si vei primi cine stie ce nemaipomenite vesti de … renastere a neamului … hahaha, cu bucurie imi voi face mea culpa

    weekend placut si tie si celor ce te citesc

    • Am pricipit, Chris !

      Am pricipit asta demult, ca d’aia mi-am luat traista’n bat.
      Acum sunt in plin proces de acceptare a realitatii😀😀😀

      Ce vrei ?
      Am alergat pe iarba in limba romana inainte de a o sti vorbi, m-am julit genunchii catarandu-ma printre frunzele lui Eminescu tanand in brate crengile lui Nenea Iancu, am respirat duminca la iarba verde si am dantuit la obiceiurile de nunta pentru cangurii schiopi, ….
      Intreaga mea zestre celulara e de sorginte carpata.
      Se schimba, se reinoieste, adevarat e, celula cu celula pe masura ce trece vremea.
      Dar informatiile alea se transfera celor noi😉 si se lasa mai greu duse😀😀😀

  2. Dar care e ideea lui Victor ?

    • Ai dreptate: care idee?
      Stii, @ Loda, ca sa citesti un text nu e chiar o greutate, ci sa-l intelegi e chichiţa:
      „Vrem alegeri anuale !”
      „Ideea asta a lui Victor…”
      Vezi, parca ar fi proverbul cu manastirea si ciuperca.
      Dar te inteleg: de unde idei la Victor? ce, e idiot?!

    • Unde, cand si in ce context a spus Ponta asta ? Un citat, un link, ceva ? Ca sa pot intelege trebuie sa am ce ,pan’ce te iriti ?

    • Loda,

      Uite o stire:
      „Senatul scuteste toti pensionarii de impozitul pe venit si de plata contributiilor sociale ”
      Urraaaaaa, traiasca pesedul, huuuooooo, peneleul si altii impotriva😛
      Sanatate profesoarei fomiste Cristina.
      Vreau alegeri in fiecare an😀

      https://copaculdinpadure.wordpress.com/2016/08/31/ziua-limbii-romane-in-engleza/#comment-182722

      Imi pare rau ca te dezamagesc si ca Ponta nu reprezinta centrul universului.
      Sorry !

      • Nu ma dezamagesti, ma nedumeresti.Tu pui un titlu ,,vrem alegeri anuale” si apoi incepi,,Ideea asta a lui Ponta” ,eu, proasta de mine nu inteleg si intreb ,,kakaia idee” ,victoras induiosat imi sugereaza ca ,,cu alegerile” dar ce pot eu pricepe, tu vii sa ma lamuresti cu un link de la postarea lui Victor care se refera la posibila scutire de impozit a pensionariloir.No, bine, e stiut, mai ales pe acest blog ca sunt grea de cap ,dar sa inteleg ca Ideea cu scutirea de impozit ii apartine lui Ponta ? Sau ,nu ? Incheierea ta apoteotica cu ,,centrul Universului” (for who?) ma lasa si mai tare in ceatza lodoneza dar…asa-mi trebuie daca intreb,scriind si eu doua randuri la trei luni.Si cand te gandesti ca in trei propozitii ma puteai lamuri cu aceeasi bunacredinta cu care am intrebat eu. Insa ….asta e, m-o fi batut prea tare soarele vara asta. Sanatae sa fie, ca rwestul om pricepe noi candva .

        • Desen: „Ideea asta a lui Victor mi se pare ca face toti banii.” este citatul corect. Victor, nu Ponta.

          • Multumesc frumos ,Mih ! In sfarsit m-am lamurit si ai facut-o din doua, nici macar din trei propozitii, ceea ce pentru altii a fost prea greu.

        • @ Loda,
          – majoritatea romanilor stiu citi.
          – u multi inteleg ce citesc.
          Tu, dupa cum demonstrezi cu incapatinare, esti multilateral dezvoltata: faci parte din ambele categorii.

          • Asa e Victoras, cum zici tu Victoras .Promit sa ma stradui in continuare ,nu sa ating, asa ceva e imposibil, dar macar sa tind spre superioritatea intelectuala pe care o detii.

  3. 9/11 Au trecut 15 ani…

    • Inceput de secol insingerat; e doar un inceput.
      Ca sint tutele noastre ori ale lor, nu conteaza, Basescu ori SUA si democratia trebuie sa piara.

  4. Acum, ca s-a terminat US Open-ul (putem dormi noaptea intreaga😉 ) si Vuelta, sa ne linistim cu Klaus:
    ” Dupa alegeri nu putem discuta decat de un guvern politic, guvernul tehnocrat a fost o solutie de criza”.
    Klaus, tu crezi ca vorbesti elevilor?

  5. Peste poate: Apud Toba redivivus😛
    „Unul dintre cei trei membri ai comisiei de specialitate din cadrul CNATDCU ce a redactat un raport potrivit caruia Petre Toba nu a plagiat este acuzat si el de plagiat.”
    Ce lume rea! iti rascoleste intimitatea😀

  6. O planetă trece pe lângă planeta Pământ și o întreabă :
    – Ce mai faci, soro? Nu te-am văzut de milioane de ani!
    – Nu prea bine… Știi … mi-au ieșit Homo Sapiens…
    – Nu te ingrijora, o sa treacă ! Am avut și eu!
    (de pe fb)

    • Pai, desi nu sint eu un tip prea prapastios, dar pe plaiurile mioritice situatia imi pare incerta:
      – ori „trecerea” este avansata;
      – ori inca nu au ajuns.
      E prea mare haosul incit sa fii sigur de ceva😛

  7. Aberatiile si tupeul derbedeilor penali PSD:

    Dragnea şi Ponta, din nou împreună. „I-am cerut lui Victor să se ocupe de banii românilor”

    http://epochtimes-romania.com/news/dragnea-si-ponta-din-nou-impreuna-i-am-cerut-lui-victor-sa-se-ocupe-de-banii-romanilor–251867

  8. E bine sa fii vigilent! trebuie, caci dusmanul se infiltreaza pe unde nu te astepti😛
    Se zvonea ca fostul sef al CCR vrea sa candideze pe listele PNL la parlamentare.
    Atenti, penelistii l-au respins pe motiv ca e „basist”😀
    😉

  9. Nici amenintarile belicoase ale Germaniei ori Austriei nu sint de acceptat, dar cind un pitic se umfla in pene, chiar ca nu e in regula ceva:
    „Ministrul luxemburghez de Externe: Ungaria ar trebui exclusă din Uniunea Europeană”.

  10. Credeţi sau nu , ultimul pensio …. pardon mohic … pardon … şnuruleţ rămas la datorie .
    S’o duce şi el , că doar n’o fi veşnic !
    Numa’ bine vă doresc . Am aprins cuvenita lumânare totuşi

  11. N-ai cum s-o opresti sa-ti puna snuruletul unde stie ea😛😉😀
    Se intelege ca ii place sodomia 😀

  12. Aparatorul Justitiei s-a infuriat:
    „Banutii, fitele magistratilor si lupta lor impotriva justitiei ”
    Da, Tapalaga scrie asa ceva, nu Basescu😛

  13. 😛

    Am avut un schimb de replici mai tăioase pe Facebook cu un copil de vreo douăzeci de ani. M-a mirat faptul că aproape la fiecare frază scria despre băsiști și cum știe el că Băsescu e un hoț și că băsiștii nu merită decât ce-i mai rău și că sunt hoți pentru că susțin un hoț etc. Rețineți că discuția inițială nu avea nicio legătură cu Traian Băsescu.
    Părea grav bolnav psihic, cu o formă grea de obsesie, monomanie sau cum i-o fi spunând. După care am realizat: este unul dintre cei crescuți cu „Sinteza Zilei” în casă (…)

    http://politicstand.com/basescu-e-de-vina-basescu-e-de-vina-basescu-e-de-vina-basescu-e-de-vina/

    PS
    Traian Basescu, de la 20:30, la B1tv

  14. Chiar e de zimbit.
    N-a murit, dar un politist din coloana prezidentiala de azi, a cazut cu motocicleta.
    Gurile rele zic ca a fost spalat asfaltul pe unde trebuiau sa treaca oficialii, si motocicleta a patinat.
    Piei, Drace, dar daca se intimpla mai grav?!

  15. Huuuoooo, americanilor, go home!
    „Ambasadorul SUA la Bucuresti, Hans Klemm, s-a fotografiat alaturi de lideri ai UDMR in timp ce tinea in mana steagul Tinutului Secuiesc. Fotografia a fost postata de Antal Arpad, primarul municipiului Sfantu Gheorghe, pe contul sau de Facebook.”
    Mey, astia chiar vor sa imparta Romania😛
    Acum, daca rezonezi la doi dintre cei mai zlabi ambasadori americani in partea asta de lume, Chisinau si Bucuresti, chiar ca iti vine sa crezi in oculta mondiala contra Romaniei.
    Si nu ma mir dece se raspindeste antiamericanismul printre bizonii mioritici.

  16. Traian Basescu la Adevarul live
    http://adevarul.ro/live/

  17. Nu poti ca sa zici nimic despre cadrele didactice care pun piedici invatamintului intr-o veselie.
    Abramburica a manevrat in parlament sa fie aminat, pina in vara viitoare, examenl/concursul de numire a noilor directori de scoli.
    Normal: fara noi nu exista invatamint😛
    Io, Abramburica, am fost garantata de nenea almanahe si am fost sluga prea credincioasa a celui mai vestit plagiator. E o carte de vizita de luat in seama.
    Si dascalii tac; ma astept ca anul viitor sa protersteze cu aceiasi lozinca „Noi v-am votat, voi ne-ati inselat!”

  18. Comisia straineza care a desemnat Timisoara drept Capitala Culturala Europeana pentru 2021, cred ca era cazuta din luna😉 drept in cap.
    Cum sa declari un oras de manelisti, si unguresc din Ardeal pe deasupra (Romania nu are si orase romanesti?), un oras ocupat de tigani, drept CCE?
    Tipic: la meciurile nationalei de fotbal a Romaniei in tribune se scandeaza „huo Steaua”, sau „huo Dinamo”. Pentru nationala e un strigat de lupta aparte „De-mi-si-a!”
    NB,
    previziunile de viitor ne spun ca viitorul presedinte al Romaniei va fi actualul primar, fost rector, Roooo-buuuu😛

    • Victor L

      Esti partial rautacist😛 Timisoara [Banat, da?] este un oras foarte frumos (ma rog, eu asa mi-l aduc aminte, de demult cand am fost pe-acolo).
      Problema cu ce-au facut primarii (Ciuhandu, Robu) & autoritatile locale cu „retrocedarile” catre…etnicii „aia”, „manelizarea” de care zici, veche, statuta si imputita – aici iti dau dreptate. Dara de, chestie de „multiculturalism” local, atat de drag ieuropenistilor😦
      Cat despre evolutia primar –> presedinte, puschea pe limba…

      • Mih,
        nu, nu sint deloc rautacios, ci ironic la adresa celor ce au descoperit ca Timisoara e in Ardeal; si manelistii, si tiganii ocupanti, etc😛

  19. Uraaa!
    Vesti excelente de la Bratislava: liderii UE ne pregatesc o…”viziune” de vis despre UE. Probabil ne vor da niste ochelari sa vedem totul in roz.
    Cat despre niscaiva crize, vreo asumare a vreunor erori, sau reformare, nu-i cazul – ne asigura insusi dragalasul nostru prezident, care zice ca UE nu e „un pacient cronic”, ci „o reusita”. Ce-nseamna sa ai „maturitate politica”, domne!

  20. Nu e pace nici acolo unde cobeste cineva😛
    „Plenul Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) ia discuţie în şedinţa de luni Memorandumul privind justiţia, act prin care asociaţiile de magistraţi solicită un set de măsuri pentru un sistem judiciar eficient şi de calitate, documentul fiind adoptat de 101 instanţe şi 28 de parchete.”
    Adica, nu doar Basescu spune ca mai trebuie retusat cite ceva in Justitie!
    Sa se modifice pe ici pe colo, accept, dar sa nu se schimbe nimic; am zis.

    • Bäsescu- a fost primul care a spus derapajele Justitziei,
      nu o sä recunoascä nimeni. ori nu a spus, a spus altfel,
      a avut un scop, etc. crezi cä existä si oameni corectzi ?

  21. DRAGII MEI- NEVASTA LUI KLAUS E ZGUBILITICÄ:

    aceastä femeie are o varstä si cap de cal, in loc sä se ocupe de
    niste n campusuri, pt. copii, chiar cu predare in englezä,
    niste tabere pt. copii nevoiasi, bätrani, scoli, etc.

  22. sotzul meu este un svab bänätzean,socrii mei au locuit in T
    panä au venit aici,
    mä bucur pt. bänätzeni,chiar meritä sä fie „fruntea”

  23. si dacä era CLUJUL castigätor, era frumos,
    vä d-atzi seama dacä era Bucurestiul ales, cum primadona
    FIEREA , fäcea „coloraturä” pe toate posturile TV ?

  24. O stire-declaratie nu prea incurajatoare:
    „Premierul Italiei, Matteo Renzi, a declarat sambata dupa-amiaza ca blocul comunitar nu poate continua sa organizeze summituri europene inutile, in urma carora nu se ajunge la nicio decizie. Declaratiile controversate ale liderului italian au loc la o zi dupa summitul UE de la Bratislava, marcat de lipsa de unitatea a statelor membre in luarea unei decizii privind criza migrantilor si cotele obligatorii, transmite DPA, citata de News.ro.”
    Daca si pizzetti spune asa ceva, chiar ca purcica e moarta-n cotet.
    Poate rezolvam problema daca formam o armatra europeana, ca NATO nu ajunge.

Lasă un răspuns

