7 ani de-acasa !

‘Ce-se ca corpul omenesc reprezintă o structură impresionantă, alcătuită din 50 trilioane celule, dintre care 100 miliarde de celule nervoase, multe din ele chiar foarte nervoase.
Dar, ca orice structură vie, el este supus îmbătrânirii prin procesul degradarii, cu osebire cand se strica. Cu excepția celulelor nervoase, cardiace și musculare, toate celelalte celule ale țesuturilor îmbătrânesc, mor și sunt înlocuite de celule noi, mai moi. Zilnic, în corpul omenesc mor aproximativ 50-70 miliarde de celule. Care nu mai pot functiona, chiar daca ar mai putea vota. Într-un an, într-un organism adult, masa de celule moarte este egală cu masa individului. Cand sta cuminte intins pe masa si pe nepusa masa.
Odată la 7 ani, majoritatea celulelor din organism sunt regenerate. In rate.dancin-tree

Sau, mai scurt, la fiecare 7 ani esti altul.
Cu alte celule, alte tesuturi, alte organe, …
…. dar probabil cu aceleasi obiceiuri😀😀😀
Ca astea-s pastrate de neuronii si neuroanele de la nervii capului (Luminita dixit) care se incapataneaza sa traiasca al dracu’ de mult, drept pentru care le tin minte. La minte.

Asa ca azi, la ora asta, cu ocazia zilei si orei mele de nastere, la 7 ani, imi urez sa fiu.

Nu conteaza alta faza, doar conteaza sa ureaza  !
La Multi Ani tuturor frunzelor, crengilor, vanturilor ce le-au fluturat si ploilor ce le-au udat, paserilor calatoare si razelor de soare, gazelor bazaitoare (cu si fara aripioare), precum si omizilor cu handicap si gargaunilor lor din cap, ca oameni e si ei, no !!!

Pomu’😀

32 responses to “7 ani de-acasa !

  1. „Gorunule din margine de codru,
    de ce ma-nvinge
    cu aripi moi atâta pace
    când zac în umbra ta
    si ma dezmierzi cu frunza-ti jucausa?

    O, cine stie? – Poate ca
    din trunchiul tau îmi vor ciopli
    nu peste mult sicriul,”
    NB,.
    de aici vorba „omul e pretin cu codrul!”
    😛

  2. Vuieste tara:
    Traian Basescu miercuri seara: Am aflat ca este un mic grup de procurori care se jura ca ma va face sa cer custodia unuia dintre nepoti.”
    Azi la DNA, ambele pupile ale „dictatorului”.

    • Asa e! In plus, nu stiu ce au oamenii si cu domnul Oprea, e hartuire de-a dreptul. Domnul președinte avea dreptate ca ce treaba are el, doar era pe bancheta din spate?! Incredibil, unde s-a ajuns! Țara asta are nevoie de o schimbare majora. I-me-dia-ta! In momentul asta, practic, singura soluție cât de cât eficientă si realista ar fi sa folosim mai intensiv serviciile calificate de consiliere pastorala. Părerea mea.

      • Esti haios, pentru ca te devoalezi zi de zi: Basescu nu il crede pe Oprea nevinovat, ci, ca muritor, considera ca acuzatiile sint subtiri. Un procuror destept putea face un dosar beton.
        Dar eu ma bucur ca tu atita intelegi: am inceput sa-i dau dreptate unui amic care, cind vede unul mai tont decit el, sare in sus de bucurie😛
        NB,
        nu fi naiv, ca tont te dai: blonda a obtinut al patrulea loc la masterat prin gratii sexuale. Nici atita nu pricipesti? ti-ai pus in rama captura cu chilotii blondei?

  3. M-am abtin ut cat am putut ..Am avut nenumarate dezamagiri cu oameni in care am avut incredere ,speranta ..Nume ca Monica Macovei,Ungureanu si chiar Marian Munteanu ..Regret ca trebuie sa o adaug pe Codruta Kovesi si Coldea..Dupa procedurile administrate Elenei Udrea mi-am zis :M-am inselat .
    .Dupa nedeschiderea dosarelor revolutiei am spus:M-am inselat .Dupa disjungerea cauzei Microsoft cu retinerea a cativa pestisori si punerea in libertate a autorilor principali am exclamat :Nu se poate !M-am inselat !Dupa modul in care au fost si sunt protejati PONTA.DRAGNEA ,GHITA ,BLAGA ,cu un cumul de infractiuni incredibile nu mai pot sa spun decat :DNA s-a profilat politic !
    Iar dupa cum apar derapaje de etica ,unul dupa altul,cum a fost recent cazul Olguta Vasilescu ,regret enorm ca am acordat atatea circumstante de moralitate si deontologie lui Codruta Kovesi ,o alta dezamagire promovata de fostul presedinte !
    PS.Cred ca este doar o intamplare ca Johanis este din Sibiu ca si familia lui Kovesi !

    Akismet?… Sau ceva mai… perverz?!?!?

    • nici, nici, mark!🙂

      Și tu, și Night ați încercat să reveniți la Copac cu alte «haine» !
      Copacul nu v-a recunoscut și v-a trecut în așteptare până când Viq va trece p’aci și va deschide poarta!🙂

      • Regret ca nu am reusit sa ma fac cunoscut dupa atata timp petrecut impreuna!Nu eu am postat ,desi comentul imi apartine fiind transferat de pe pagina mea de FB..Niciodata nu am incercat sa postez sub un alt nick!Si asta se intampla pentru ca nu joc la doua capete , nu ma prostituez moral..ca o multime de altii de pe aici si aiurea..Am constanta in deciziile mele ,dovada ca nu m-am reintors intre voi.Desi mai intru pe aici din cand in cand..sa va citesc ..Banuiesc ca Stella este cea care nu ma uita ..O zi buna! Cu toata stima ,Teo draga !

  4. SISTEMUL CoKo IMI URMARESTE POSTARILE!!

  5. Oliolio, Ioana Basescu racolata de serviciile straine; iar singura oaza de corectitudine din tara asta nu poate sta pasiva.
    Pe ei Codruto, in tine ne e ultima speranta.

  6. ai totusi, toti, vor plati
    unii cu bani, altii cu puscarie, altii cu viata
    candva, demult, un idiot a decapitat o tara, folosind idiotii tarii
    cei ce s-au culcușit pe langa el, au invatat ca legile nu li se aplica
    am vazut jefuitori, nemernici precum patriciu
    am vazut hiene … in fine, atatia din clasa politica
    am vazut oameni de afaceri, am vazut ziaristi, am vazut nenumarati ce nu stiau ce e o factura
    i-am vazut pe toti cum se credeau deasupra legii
    am strans din dinti si am facut si am platit facturi

    la ora si in ziua nasterii, Viq, un salut

  7. @Pomu’: sa-nmuguresti!
    P.S.
    Bineee!

  8. FAPTA din 2009 ???
    Am innebunit oare ?? ACUM SAPTE ANI ???
    Campanie publicitara electorala ???..Ilegalitatea se refera la o abuziva folosire a banilor pentru o excursie ?? DNA a coborat stacheta de la nivelul la care era apreciata de toate statele lumii..DE CE a fost oare decorata Codruta de SUA ..??Pentru jigodismul manifestarilor de azi ??Kovesi Codruta esti cu cariera terminata .. NIMENI nu avanseaza pe comenzi politice sau pe incalcari ale legii ..dovedite a fi slugarnicie ,subordonare..

  9. cat o fi costat parangheliile fäcute pe stadioane pt. Ponta ?
    dar petrecerile in Deltä ? dar in Turcia ?America ; DU-BAI ,etc

  10. Vig,
    tot binele din lume, fiecare vede pomul altfel-chiar si al vietzi.

  11. Auzi cite o exclamatie din of „nimic nu ma mai mira!”
    Braveaza pueril.
    Cum sa nu te mire o declaratie ca a lui Daniel Barbu? ca viata unui parlamentar (roman, desigur) este in mai mare primejdie ca a unui militar in Afghanistan.
    Ce face Haznaua 3 dintr-un `telectual al natiei😛
    O mare scirba. Colosala.

  12. Spiritele mai se intilnesc😛
    ” Nu mă mai mir de nimic”
    de Gabriel Liiceanu Contributors.ro
    16:10
    2016 la 14:27
    victor L
    😉

  13. mie nu imi plac aniversarile.
    imi arata ca am mai imbatranit cu un an.
    cu toate astea, tot nu pricep ceva din politica.
    dar, daca va face placere,
    la multi ani !

    • Ai in tine ceva exagerat feminin: nu vrei sa ti se stie virsta.
      – Citi ani ai?
      – 30 si, ce te intereseaza!?
      Ai ramas fermecat de vorbele poetului „vesnic tinar si ferice”.
      Nu se poa`😛
      Trec ani peste noi, ca norii peste sesuri😉
      La multi ani si tie!

      • hehehe…
        am unpic mai mult, din pacate
        dar tot nu vreau sa imbatranesc.
        dar daca tot este inevitabil,
        macar ( sa ) o fac frumos, ca un copac din padure, falnic si viguros…

  14. nu anii,nu bätranetzea este grea si uratä,
    caracterul si felul cum duci anii
    panä si bolile,
    se suportä mai usor, cand gandesti pozitiv, cand
    nu ai pe constiintzä escrocherii-manipuläri,fapte reprobabile
    de care sä-ti fie rusin ,etc.

  15. nu stiu dacä si altora li se intamplä, , dar varsta te elibereazä de multe.,sunt lucruri care nu le-as fi spus direct-(nu mägärii)
    mä gandesc mai putzin la frici s-au constrangeri.
    ce altä datä ocoleam o negatie politicos, acum pot spune-
    nu-mi place, nu doresc.nu fac räu, nu uräsc- dacä nu-mi place
    ignor persoana.BÄTRANETEA ARE SI MICI AVANTAJE:

  16. Ioan Gyuri Pascu a „emigrat” de «aisha», dintre noi…
    Odihnească-se în pace…

Lasă un răspuns

