Duminica Floriilor

 

 

 

 

O Duminica frumoasa, tuturor si „La multi ani!” celor care isi aniverseaza ziua onomastica!

 

Mih

34 responses to “Duminica Floriilor

  1. Multumim, o duminica frumoasa si tie, Mih.

  2. pentru ca suntem crestini si iertatori
    sa ii uram sarbatoritului de azi flooooriiin iordache, muuuulti , muuuultiii ani cu executare.
    pe de alta parte, as ura la fel la aproape intreaga sub-clasa politica, dar mi-e ca se supara prea bunul viq si prea bunul victor pe mine si ma trezesc la index.
    azi se zice ca iisus a intrat in ierusalim, intr-o biserica, sa se roage, sa aprinda o lumanare…. asa o fi, nu stiu, ca eram mic pe vremea aia.
    eu am intrat azi pana in viena, ca aveam o treaba.
    si cand ieseam io din metrou la schonbrunn, aud in spatele meu :
    ia uite ce inghesuiala la astia, sa nu mai zica romanii ca doar la piata victoriei e asa…
    mi-a crescut inima, da nu stiu daca de la bucurie (chestia cu capra vecinului) sau de la suparare ( ca imi era greu sa ajung la iazul ala de sus, de pe deal, despre care tocmai citisem ca niste rromi de origine tiganeasca din romania au mancat balena albastra care se inota pe acolo si voiam sa verific).
    pentru florici si florini, beau o berica.
    hai sa traiti.

    • Sa-ti priiasca berea, john
      Da` cu infruptarea conationalilor nostri din carnea lebedelor pare a fi doar o legenda. Frumoasa ca orice legenda 😛
      Nb,
      poti ura (si fara ura) oricui si ce vrei.
      Ai di grije ca Iordache o sa-ti ceara la urare o alta… urare 😀

  3. l-am ascultat pe GEOLGÄU LA S MANÄSTIRE, un rätzoi nevorbit,
    a debitat numai bazaconii,trecand dela una la alta si tot timpul la cand a pierdut alegerile. Geoanä elevatul sub acoperire, gretzos
    a uitat cä se plimba de manä cu mafiotzii. dar säracul nu-i zdravän,
    eu sunt convinsä: cä spre binele Ro.nu a iesit securistul Geoanä:

  4. La Multi Ani florilor, fie ele in pomi sau pe langa ! 😀 😀 😀

    Am reusit sa ies un pic la verde si am luat acum cateva ore o poza de pom cu ganduri bune.

    20170409_135543

    Am vazut ca clipul dezlegarii la peste n-a vrut sa mearga.
    Asa c-am pus tot pomi 😀 😀 😀 😀

  5. cu deosebit respect
    va intreb
    ca tot vine pastele
    stiti cumva cum
    a fost incondeiat
    oul lu columb ?

    • A fost „încondeiat” ca un ou oportunist, fără păreri proprii și coloană vertebrală pentru că a rămas nemișcat în poziția verticală, după cum l-a pus Columb, și nu s-a rostogolit pe o parte ca orice ou normal 😉

  6. Minciuna are picioare scurte; dar daca ne foloseste, o imbratisam cu drag.
    Cei 300.000 de bucuresteni sint mai inghesuiti decit 20.000 de suedezi.
    http://www.mediafax.ro/externe/video-demonstratie-in-stockholm-impotriva-terorismului-in-urma-atacului-cu-camionul-din-capitala-suedeza-20-000-de-oameni-au-iesit-in-strada-16227211
    Suedezii nu ar fi incaput in piata Victoriei.

  7. Din strabuni ne vine o vorba: in comunism romanii au trait foarte bine prin reprezentantii lor.
    Azi, „Regiunea București-Ilfov a întrecut Berlinul la nivelul PIB pe cap de locuitor”.
    Nemtilor, sinteti varza; daca la Bucuresti-Ilfov alaturam Teleormanul, v-am spart 😛

    • Bucureștiul a intrat în zona euro. Ce facem cu restul țării?
      http://www.rfi.ro/economie-94371-bucuresti-zona-euro

    • domnu victor
      am citit io undeva, da am uitat unde,
      ca bucurestiul e acum idealul homosecsualilor.
      pentru ca cica arata ca un kur.
      scuzati-ma pentru cuvantul urat, da asa am citit ca asa era scris.
      da sa nu ma intrebati unde am citit, ca habar nu am.
      sau poate nici nu am citit, ca io nu prea stiu sa citesc.

      • john,
        nu, nu am o asemenea parere despre Bucuresti si bucuresteni.
        De fapt e mult de cind l-am „calcat” ultima data, in vara inceputului de secul si mileniu. Ca sa-mi vad dosarul de la CNSAS.
        Cam zgomotos si trepidant pentru un „maimutoi” (si batrin), cum zise dottore kugla. Nu mi se parea asa prin anii 70-80, cind il „calcam” mai des; ba m-am aventurat si pe la Melody Bar, cu fetite imbracate sumar, dansind Luana, o eroina dintr-un film de la facerea lumii, si era in voga.
        Sesizam doar o concentrare prea puternica intr-un areal mic.
        Diferenta dintre bogati si stirbi pare colosala 😉
        Dar unora nu le place nici de bogati („sa vina DNA, sa vina sa va ia!”), iar altora nu le place de stirbi. Strica tabloul 😀

        • diferenta dintre arealul super aglomerat al bucurestiului , sau vienei, si un alt orasel mai mic, dar cochet (iau la intamplare unul, sa zicem Lugoj), se poate vedea numai dupa ce ai locuit mult timp in babilonie si apoi te-ai mutat cu catel si televizor in locul ala mai mic.
          altfel nu iti dai seama.
          iti spusei ca fusei pan la viena cu o treaba si, desi toti spun ca e superfoarteextra misto capitala austriei, eu nu stiam cum sa ma urc mai repede in tren si sa zbor spre satul meu.
          nu mai suportam inghesuiala.
          si doar am crescut in bucuresti, no ?
          am zis „zbor” pt ca trenul ala , care nu era nici railjetul, nici icc, mergea saracu cu doar 196 la ora, ca avea afisaje in fieare compartiment
          noroc ca stateam la etaj si nu parea viteza asa de mare.
          da sa vezi cu ce viteza o sa zbor io spre bucuresti cand trec pe langa lugoj, pe autobanda, ca acum e, cu 120 pe ora, nu mai mult ca am tempomat si imi place sa merg incet, asa ca mosii si ca aia mai incetzii la minte.

          • 😛

          • sunt umpic cam dezorientat.
            aud ca doamna firea organizeaza concurs pt cele mai frumoase balcoane.
            ma intreb daca si cele siliconate pot participa, sau numai alea naturale.
            vezi dom victor, dezavantajul ca traim la tara ?
            nu putem sa admiram si noi concursul de balcoane.
            mie intotdeauna mi-au placut balcoanele mari, deschise, libere.

  8. te astept, daca insisti, la pupat 😛

  9. Admiratia mea pentru Coldea si Kovesi nu este afectata deloc (de fapt, dimpotriva) de implicarea acestora in sprijinul dublususpendatului. Cu toate urmarile pe care subconstientu’ti te face sa le omiti: eliminarea binomului SOV/Geoana, atentionarea in premiera mondiala asupra amenintarii binomului feicniuz/populism la adresa democratiei de tip occidental, aparitia PMP si a unor europarlamentari ca Macovei sau Muresan in locul unora ca Becali sau VCT, a unui comisar ca Ciolos in locul unuia ca Severin, nasterea Deveselu, istoria Nabuco, tema MNLR, Tomac si politica fata de Basarabia, binomul Schengen/controlul imigratiei.
    P.S.
    Concluzia mea in ceea ce te priveste: pe tine nu Udrea/Trestoiu&EvZ&Andronic te sacaie, ci nostalGIOA dupa AN0094 si tipul de tara rezultata din mandatele lui Basescu. Esti ca un soarece care se deghizeaza in liliac si apoi ne povesteste cum vede el realitatea cu capu’n jos. Tot un fel de feicniuz, nici macar nu esti original. Cel putin, Tapalaga (din care citezi),care ne povesteste ce a inteles si el (ciuntit, cum altfel?) din ce a zis Basescu in ciondaneala-spectacol cu Andronelu’ de la B1) beneficiaza de prezumtia de sarac cu duhul pentru ca isi cauta calea spre fericire. Asa cum stie el, saracul…Denuntul lui Andronic este din seria de sapaturi in Saptamana patimilor (altora). Pentanomul Maior-Coldea-Kovesi-Oprea-Basescu, asta da „sistem”! Chinta prezidentiala, inainte de aparitia celei a Regelui Duda. Boierii joaca poker, numai tu o tii cu oina la GIOale.

  10. am auzit-o pe russia tulei
    un parlamentar rus a fost gasit beat mort la vila lui de la țară.
    a doua zi apare o dezmințirela ziar:
    – nu e adevarat că a fost găsit beat mort, ci numai mort
    (daca nu va plac bancurili cu parlamentari rusi,
    va rog sa nu cititi)

  11. Bille,
    stim.
    Si cat iti poate billa si cat iti poate fierea ce-o secreta.
    Nu cred ca mai avem nevoie de alte dovezi.
    Meri la troaca bastinoasa pe care ti-o meriti si lasa lumea sa traiasca.

  12. Mie mi se pare peste poate, daca HN nu deformeaza stirea:
    Pe drumurile publice un tractor agricol (sau forestier) neinmatriculat ori neinregistrat poate fi condus de o persoana fara permis de conducere, iar fapta nu va fi considerata infractiune.
    Cica un tractor nu este asimilat unui autovehicul; probabil e similar trotinetei 😛
    Dixit ICCJ.

  13. Nu mai are nevoie de prezentare; e dujmanul Justitiei si, implicit, al Romaniei (ca nu degeaba a cerut cetatenie soldovineasca).
    „Geoană, vezi că, primul la rând, este Năstase.

    Este Săptămâna Mare şi, în principiu, am încercat să mă abţin de la a intra în controverse publice.
    Încerc să o fac şi acum legat de ultima iniţiativă din „Programul de guvernare” al PSD – ALDE: înfiinţarea unei comisii de anchetă cu privire la alegerile prezidenţiale din 2009. Ce bucurie pe capul celor pe care, din 2000 încoace, i-am bătut în alegeri pe unde i-am prins. Îşi vor lua, în sfârşit, revanşa. Ce-i drept, nu la urne, ci la televizor.
    Un cor agitat al învinşilor mei la urne a inundat ţara, fie că este vorba de Mircea Geoană, Adrian Năstase, Victor Ponta, gâdiştii de la Antena 3, analişti şi jurnalişti specializaţi în dezinformare etc.
    Propunerea a avut atât succes, încât eu propun să facem o anchetă şi pentru alegerile prezidenţiale din 2004.
    În felul acesta, putem să le dăm câte un mandat luzărilor Mircea Geoană şi Adrian Năstase sau să-l liniştim pe Ponta că, în 2009, deşi la urne au pierdut, au reuşit, totuşi, să fure voturi pe măsura talentului înnăscut al PSD.
    Geoană, Năstase şi Ponta, fiţi, în sfârşit, fericiţi. În concluziile anchetei, talentatul preşedinte Dragnea vă va declara preşedinţi ai României.
    Geoană, ai grijă, aşază-te la coadă, că primul la rând este Adrian Năstase. Mai departe, vă înţelegeţi voi cu Iohannis cum vă rânduiţi la Cotroceni.
    Când mă gândec că România va avea asiguraţi preşedinţii pentru următorii 15 ani, chiar îmi dau seama ce important este „Programul de guvernare” PSD – ALDE.
    Sărbători fericite !
    PS – Dragnea, ai grijă, s-ar putea să nu-ţi placă ce se va spune la Comisie. Mai bine, lasă-i Parchetului General să facă ancheta.”
    Cinta cucul la Copac 😉

    • Conform binomului A3vZ, Maior a sabotat PSD din interior la alegerile din 2009…
      Hmm, atunci de ce nu si in 2014? Iata cum se alege graul de neghina, in mod natural: binomul GIOana/Ponta vs. Basescu/Iohannis. In meciul asta, pronostic 1, solo! Chiar daca arbitrul se va chema comisia parlamentara.
      Sa ne amintim si alegerile din interiorul PSD, cand Cristi Diaconescu a fost victima sistemului „PSD suntem noi!”.
      PS
      Astept ziua cand iepuriii de la A3 isi vor infrange spaima de a-si transforma intrebarile retorice adresate lui Basescu si il vor face curajul de a-l aborda direct, la ore de maxima audienta, pe leitmotivul postului. Eu cred ca sistemul care clameaza ca „Ro suntem noi!” este format din trinomul MhgdA3&A3lssndr&MrcbdA3, sub bagheta „maestrului” Ciuvica. Grupul de In(ve)stigatii Politice.

  14. Producerea haosului si dezbinarea, ideale pentru coalitia de la guvernare. Se poate conduce fara batai de cap.
    Nici nu s-a uscat bine cerneala pe actele de infiintare, pe hirtiile de la alegeri, si in Salvatorii Neamului a intrat dihonia.
    Nicusor le spune colegilor Tudor Benga si Ghinea ca apropierea Congresului le-a luat mintile.
    Daca au avut; politica, inafara de faptul ca iti poate oferi un coledzi, e altceva decit un oenge pentru contra.

    • Frontul este acum pe linia economicului. PSD vrea sa il mute pe linia fraudei electorale, pentru ca este preferabila o infrangere rapida intr-o lupta periferica si fara miza (de fapt), unei capitulari totale si rusinoase pe frontul programului sau economic de tip Syriza. Pretul este aruncarea in derizoriu a tristei figuri GeoanaPonta. Una peste alta, o bila a@bill rostogolita in favoarea lui Dragnea.
      In lipsa unei opozitii solide, pilonul de sprijin principal al Ro este acum BNR.

      • BNR opozitie la PSD? lasa-mi dreptul sa am retineri.
        Dezastrul opozitiei sint luptele intestine de la Salvatori si degringolada liberala; Raluca lu` Turcan nu e mai breaza ca Alinuta 😛

  15. Cica PSD-ul, in dorinta nemarginita de a face ordine in tara, a pus ochii pe Marius Andruh, seful institutiei care judeca acuzatiile de plagiat.
    Ei bine, pentru ca a fost ca apa sfintita in judecata unui anume plagiat, curat constitutional, da` umflati-l.
    Nu va mai plingeti doar de nedreptatile altora!

    • Schimbarea lui Andruh ar fi un urias pas inapoi pentru prestigiul educatiei superioare din Ro. Valoarea de piata a diplomelor doctorale obtinute in Ro s-ar putea reduce pana la nivelul „junk”.

  16. De-abia astept caComisia parlamentara sa inceapa investigarea fradarii prefraudarii. Bineinteles, menbrii PSD si exPDL trebuie sa se retraga din comisia asta, dintr-un evident conflict de interes.
    PS
    Parchetul poate dubla cercetarile?
    PPS
    Tin cei din guvern/opozitie balanta venituri/cheltuieli la buget, sau ne uitam toti la teatrul de marionete regizat de A3vZ? Sorine, Mugure, Traiane, se pare ca doar voi ati ramas cu ochii pe minge…Binomul Ca(ta)lin e in tribuna, huiduie si ronataie seminte si scuipa cojile in caPTL celor din peluza. Tribunii de curte veche vs. Peluzerii, adica.

  17. … si ce ne v-a mai aduce iepurasul?
    – Pe Guita tv, gasit in Serbia.

  18. nu stiu unde este, dar nu departe,in serbia s-au turcia, unde ponta
    mitomanul si guitz -au prieteni si banii ascunsi.

Lasă un răspuns

