Dupa 27 de ani

 

„Comunicatul oficial

În cauza cunoscută generic sub denumirea „Mineriada din 13 – 15 iunie 1990”, procurori militari ai Secţiei Parchetelor Militare din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie au finalizat cercetările şi au dispus trimiterea în judecată a inculpaţilor:
– ILIESCU ION, la data săvârșirii faptelor, președinte al Consiliului Provizoriu de Uniune Națională și președinte ales al României,

– ROMAN PETRE, la data săvârșirii faptelor, prim-ministru al Guvernului interimar al României,

– VOICULESCU GELU VOICAN, la data săvârșirii faptelor, viceprim-ministru al guvernului interimar al României,

– MĂGUREANU VIRGIL, la data săvârșirii faptelor, director al Serviciului Român de Informații,

– general (rez.) FLORESCU MUGUREL CRISTIAN, la data săvârșirii faptelor, adjunct al procurorului general al României și șef al Direcției Procuraturilor Militare,

sub aspectul săvârşirii de infracțiuni contra umanității, prev. de art. 439 alin. 1, lit a (4 acte materiale), art. 439 alin. 1 lit. g (1388 de acte materiale) și art. 439 alin. 1 lit. j (1250 de acte materiale) din Codul penal, cu aplicarea art. 5 alin. 1 din Codul penal;

– amiral (rez.) DUMITRESCU EMIL, la data săvârșirii faptelor, membru al Consiliului Provizoriu de Uniune Națională și șef al Direcției Generale de Cultură, Presă și Sport din cadrul Ministerului de Interne

sub aspectul săvârşirii de infracțiuni contra umanității, prev. de art. 439 alin. 1,

lit. g (1388 de acte materiale) și art. 439 alin. 1 lit. j (1250 de acte materiale) din Codul penal, cu aplicarea art. 439 alin. 1 art. 5 alin. 1 din Codul penal;

– IONESCU CAZEMIR BENEDICT, la data săvârșirii faptelor, vicepreședinte al Consiliului Provizoriu de Uniune Națională,

– SÂRBU ADRIAN, la data săvârșirii faptelor, șef de cabinet și consilier al primului ministru,

– COZMA MIRON, la data săvârșirii faptelor, președinte al Biroului Executiv al Ligii Sindicatelor Miniere Libere „Valea Jiului”,

– DRELLA MATEI, la data săvârșirii faptelor, lider de sindicat la Exploatarea Minieră Bărbăteni,

– BURLEC PLĂIEȘ CORNEL, la data săvârșirii faptelor, ministru adjunct la Ministerul Minelor,

sub aspectul săvârşirii de infracțiuni contra umanității, prev. de art. 439 alin. 1, art. 439 alin. 1 lit. g (856 de acte materiale) și art. 439 alin. 1 lit. j (748 de acte materiale) din Codul penal, cu aplicarea art. 5 alin. 1 din Codul penal;

– general (rez.) DOBRINOIU VASILE, la data săvârșirii faptelor, comandant al Şcolii Militare Superioare de Ofiţeri a Ministerului de Interne,

– colonel (rez.) PETER PETRE, la data săvârșirii faptelor, comandant al Unității Militare 0575 Măgurele, aparținând Ministerului de Interne,

sub aspectul săvârşirii de infracțiuni contra umanității, prev. de art. 439 alin. 1 lit. g (431 de acte materiale) și art. 439 alin. 1 lit. j (431 de acte materiale) din Codul penal, cu aplicarea art. 5 alin. 1 din Codul penal;

– GHINESCU ALEXANDRU, la data săvârșirii faptelor director al I.M.G.B.,

sub aspectul săvârşirii de infracțiuni contra umanității, prev. de art. 439 alin. 1 lit g (5 acte materiale), cu aplic. art. 5 alin. 1 din Codul penal.(…)”

http://evz.ro/incepe-procesul-mineriadei-iunie-1990.html

 

 

Mih

292 responses to “Dupa 27 de ani

  1. Se spune „mai bine mai tarziu, decat niciodata”…
    Intamplarea [OARE???] face ca trimiterea in judecata a celor din Dosarul Mineriadei sa aiba loc exact in data de 13 iunie. Coincidenta? „Planificare”? Daca da, cu ce scop?
    Ma rog, nu insist…
    Au trecut 27 de ani si in acest timp au fost taceri, musamalizari, NUP-uri, tergiversari. Pentru astea va raspunde cineva? Dar pana atunci, ma pot intreba cat va dura oare acest proces intarziat si ras-intarziat???

    • Mih,
      cred ca savirsesti o greseala impardonabila: Basescu nu figureaza printre ei? pai nu era el ministrul transporturilor si le-a pus la garnituri de tren?
      Trebuie sa apara cineva si sa-si aminteasca 😛

      • Pe Basescu il chema tot Traian Basescu si in iunie 1990, nu Corneliu Burada 😛 Dar asa e cum spui, sunt destui care i-au…”confundat” :)))))))))))

  2. Se prefigureaza ceva haios:
    – daca nu e o farsa de proces, iar vinovatii isi vor primi pedepsele, atunci trebuie, neaparat, ca pedepsele sa se indrepte si catre cei care au inchis, in 2009, dosarul. Favorizarea infractorului.

    • Merge si varianta cu lungirea procesului pana n-o sa mai existe…infractorul nr1, deci nici fapta de favorizare: prinde orbul, scoate-i ochii.

  3. Da-te jos din corcodus!
    Nu vreau zice Grindeanu. Caruia atita ia trebuit: sa-l lase sa urce 😛
    (Parca-l vad pe directorul scolii care m-a prins intr-o seara in părul cu niste pere de ti se topeau in gura; nu am coborit, oricit a insistat, pina nu s-a departat suficient.)
    Liviu ot Teleorman e un mare prost, o mare hahalera a politicii.

  4. Comisia Europeană a declanșat procedura de infringement împotriva Cehiei, Poloniei și Ungariei pentru nerespectarea cotelor obligatorii de refugiați
    https://www.agerpres.ro/externe/2017/06/13/ce-a-declansat-procedura-de-infringement-impotriva-cehiei-poloniei-si-ungariei-pentru-nerespectarea-cotelor-obligatorii-de-refugiati-17-19-05

  5. 27 de ani?!
    …boală lungă, moarte sigură…
    pe de altă parte, un avertisment că timpul nu șterge toate mișeliile și plata vine chiar și mai târziu!!!

  6. tot TB. este vinovat
    cä a inpulsionat cercetärile dela revolutzie, s-au nu el?

    • E meritul lui Basescu 100%, dacă nu chiar peste. Se aude ca toți procurorii care au lucrat la caz, in afara de aia care l-au închis când el era președinte, sunt simpatizanți in secret ai PMP și își cumpara castraveți pentru familie precum și porumb pentru cai exclusiv de la Nana. Da’ nu de pe moșia Duamnei, ca aia cică nu ar mai produce așa de bine. Ar fi problema cu irigarea, cică. Deh, mai e și vârsta…

    • Theo, buna dimineata!

      Sigur ca Basescu este vinovatul Nr 1 pentru ORICE :))))
      Si am o rugaminte: sa nu raspunzi comentariilor tamp-libidinoase de genul celui de la 07:58. Nu merita! 🙂

  7. Fostul lider al minerilor din Valea Jiului, Miron Cozma, susţine că deplasarea ortacilor la Bucureşti în iunie 1990 s-a făcut la ordinul lui Ion Iliescu. Mai mult, el declară că garniturile de tren au fost puse la dispoziţia minerilor din ordinul lui Traian Băsescu. În calitatea sa de subsecretar de stat, Traian Băsescu îl avea în subordine pe Gheorghe Dobre, cel care l-a demis pe inginerul Mănuţiu, de la Regionala CFR Craiova, pentru că a încercat sa oprească garniturile mineriada1990de tren pline cu mineri în marşul forţat către capitală. Vasile Blaga era la acea dată proaspăt deputat FSN.

    asta era o chestie care circula pe surse acu ceva timp.
    mai mult timp.

    nu stiu daca e adevarat, ca eu eram mic pe vremea aia,
    da tot nu furam pere din copaci, ca altii.
    ziua, ca ….
    da tot nu cred ca base ar putea fi asa de hain la suflet sa faca asa ceva.
    nu, nu se poate…

    • @ john,
      tu chiar ca esti la nivelul Haznalei 3; se pare ca de la scuipatii geniului carpatin ti s-a ingrosat obrazul. Soric de Ghita ai, john.

      • hotzomanule,
        eu am zis ca nu cred…
        da la tine e mai greu cu intzelesu…
        apropo, cate pereb ai furat ?
        si il mai si shantajai pe bietul profesor.
        acu te dai mare deontolog.
        te costa o bere ca sa te iert.

  8. Ventilatul de raha…pardon de „chestie care circula pe surse acu ceva timp. mai mult timp” n-are odihna.
    …………………..
    Unii tin musai sa-l confunde pe Basescu cu Dobre, altii, cu Adrian Sarbu…Cum ar veni, combina si recombina (personaje, fapte, functii, transport naval cu transport CFR, Constanta cu Bucuresti, Timisoara, Craiova etc) doar, doar…Si tot minciuna postA3ceasca le iese.
    Asta e, nu se dezmint. Caci naravul din fire n-are lecuire

    • Pentru @john (caruia i-am spus ca nu ma intereseaza sa „dialogam” si i-am sters acum un „raspuns”): trollismele ieftine si tembele ajung in spam, sau la „gunoi” ca acolo le e locul.

      • normal.
        aici numai laudele pt basescu merg.
        curat democratie, coane fanico…

      • si am spus in ceea ce ai sters ca e vb de ce a zis cosma, nu ca am zis eu asa ceva.
        mare chestie…

      • Lipsa asta de bun simt imi este fff cunoscuta. De mult timp si tot de pe-aici…ca sa vezi ce-ntamplare! 😛
        Stimate domn, de cate ori sa repet ca NU ma intereseaza sa „dialogam”?
        N-aveti destul loc de comentat, de ventilA3t „informA3tii” si „citA3te” celebre, de bagat bete prin gard daca renuntati sa-mi „raspundeti”?
        Si de cand a riposta la postacisme si trollisme, sau la nesimtire, a devenit sinonim cu a nu accepta decat laude „pt basescu”? Aducem in discutie „democratia”? Serios? Adica o fi nedemocratic sa decid eu cu cine vreau sa vorbesc, sau nu?
        Sper sa aveti minima decenta sa nu raspundeti la intrebari…retorice.

  9. La comisia lui peste prajit (cea cu analiza fraudarii alegerilor prezidentiale 2009) Boc a facut o demonstratie de adevarat om politic si de fost prim ministru. Trecand peste abjectia celor care au pus intrebari (minus Fenechiu) Boc , prin raspunsurile date i-a facut de cacao pe tembelii de serviciu care au orchestrat toata mascarada! Practic, cu diplomatie dar cu rigoarea argumentelor, le-a aratat cat de prosti sunt si cat de rau intentionati. Le-a stricat ziua mascaricilor de pripas! (Salve john!)
    Sunt nerabdator sa vad ce-o sa le faca Baselu!

    • Una dintre scatoalcele date cu nonsalanta:
      „Întrebat dacă în cazul în care ar fi știut despre întâlnirea din casa lui Gabriel Oprea l-ar mai fi cooptat pe acesta în Guvern, Emil Boc a răspuns: „Dumneavoastră știți că în politică nu discutăm dacă și cu parcă, lucrurile se întâmplă pur și simplu pe baza datelor pe care le ai la momentul în care iei o decizie”.”

    • aici ai dreptate.
      comisia asta e de kko.

      • la fel ca interventiile tale: „eu nu zic, da` spun – io nu cred da` mai lansez niste minciuni.
        Nu te mai sforta, john, esti in postura grecilor 😛

    • Gudu, iara esti pe ciclul Boculetz?
      Cand cu Turci, cu cu Tomacu, cand cu Nutzi, cand cu Boculetzu (de la PNL!!!), iar apoi de la capat. Cam fantasmatic careul asta de reformatori ai statului.

    • Tu si cu geamanul tau judex aveti vise cu Boculetzul, reformator de stat si inchipuit continuator al Capitanului…

  10. Mih
    Daca modifici subtitlul blogului din
    Blog social comun
    In
    Blog social individual
    Si declari ca acesta este blogul tau privat
    Îți dau cuvântul meu de absolvent de Fane Gheorghiu ca nu mai intru pe aici in vecii vecilor amin.
    Altfel, social comun dar numai cu probasismul…
    nu se pupă.
    Mi,am dat cuvântul si eu țin la cuvântul dat.
    Ca altfel tine de ipocrizie.

  11. Mih, Old. Gandule, Vig, faceti un exercitiu si laudati-l si pe Iliescu, idolul lui john 😛
    Ce mic si de nimic trebuie sa fii ca tu sa aduci vorba despre marinar, si apoi sa spui ca altii ii aduc laude.
    Ce mic si rau scuipat trebuie sa fii ca sa nu vezi ce se intimpla la virful alor tai.
    Si s-o tii gaia-matu, Basescu si iarasi Basescu.
    Mic am zis? mai bine de nimic 😀

    • Viq #rezista sa mai aduca ode Capitanului, e un post-basist si el acuma. Atata ca nu are anvergura de a recunoaste ca a gresit in staruinta sectara din ultimii cativa ani… dar in rest, e si el postbasist ca de altfel mai toata lumea buna. Ca vorbim de Cartarescu, de Liiceanu, de Aligica, de Mateescu si multi altii.

      • @Penny@billuta, baiete, obsesiA3 ta si PMP au pus in fruntea tarii un Plesu, un Boc, o Macovei, un TRU, un Neamtu, o Kovesi, un Coldea, un Maior, un Siegfried, un CPreda…Comparatia cu predecesorii si urmasii iti pune in fata oglindA3. Prestatia acestora in raport cu TB este tot o serie de oglizi: in unele nu se vede nimic. Doar i. oglinda lui Boc se vede ampre ta durabilului: parcul industrial din Cluj, injurat prompt de trompeta ta la momentul nasterii. Ursitoareo!

        • Ce ne-am face fara PMP!!!
          Toti astia de mai sus ar fi muncitori pe un parc industrial. Gratie PMP, sunt oameni :))))))))))))))
          Bai, ce se fumeaza acolo la voi la partid???

          • @billuta, nu stiu ce se fumeaza la PMP, dar sigur tu inspiri miasma de mocirlA3. Pura.
            Oamenii aia au ajuns oameni pe picioarele lor, dar sprijiniti de Basescu si/sau PMP. AlergareA3 prin mocirlA3 este specialitatea ta.

          • Inganduratul

            Ba partzane, tu nu meriti decat o replica a lui Boanchis servita CRP-ului dupa o reactie exagerat de adulatoare la adresa lui Halep. Parafrazand, pot sa te invit sa aplici si tu la chilotii doamnei de la M 10!

  12. Despre concentratia, modul si formele in care e utilizata MINCIUNA, nu mai insist. Constat doar ca atunci cand, pentru promovarea ei, simti nevoia sa faci pe pros… pardon, pe unul care nu intelege ce citeste, poti sa ajungi sa convingi lumea ca asa si esti [si nu doar postac cu misie si/sau troll din…vocatie].

  13. Bag seama „Cartarescu, de Liiceanu, de Aligica, de Mateescu si multi altii”, sint aliatii dottorelui kugla 😛

  14. Victore
    Ca ești hoț ne,ai spus.
    Șantajist, la fel.
    Acu faci pe amnezicul?
    Ia cata matale in fisele mele, si vezi de cate ori am zis ca Ilici a fost călâul numărul unu pt romania.
    Pe lângă el, base a fost mic copil.
    Mic, mic, da rău.

  15. S-a redeschis dupa 27 de ani. Dar acum alta pozna:
    „”E un dosar cu grad mare de complexitate, dar care va ridica foarte mari probleme în privinţa spaţiului de depozitare. Va ridica probleme şi în privinţa activităţii de judecată. Multe fapte, multe părţi vatămate, mulţi inculpaţi, multi martori, va lua mult timp completului. Nu avem suficient spaţiu, nici pentru depozitare, nici pentru repartizarea judecătorului şi personalului auxiliar în sălile de judecată”, a declarat Cristina Tarcea, după ce la instanţa supremă a ajuns dosarul Mineriadei”.
    Doamna Tarcea, nu a facut mai bine Codruta ca a inchis dosarul?

  16. Victor L, Judex,

    M-am mai gandit, am mai reflectat si am ajuns la concluzia ca:
    1. sa ne fie jena, din proprie initiativa vorbim prea putin despre Basescu.
    2. ar trebui sa le [daca n-o fi mai corect „ii” – chiar or fi 2, 3?, ma rog, nu conteaza cantitatea, ci calitatea] multumim celor care indiferent de subiect, il aduc in discutie [pe Basescu] si / sau reactioneaza prompt si masiv cand este pomenit, fie si in treacat.
    2 bis. ca mi-am adus aminte: ar trebui sa fim recunoscatori si pentru sursele de informare recomandate; de ex, @bill a tot incercat sa ne atraga atentia asupra site-ului „stiripesurse” si constat acum ca era doar bine-intentionat – cum sa nu iei in seama asemenea sincere si dezinteresate indemnuri si asa sursa de inalt…profesionalism? exemplificare: http://www.stiripesurse.ro/acuzatii-bomba-dosare-penale-de-inalta-tradare-pentru-traian-basescu-kovesi-si-george-maior_1201975.html

    • Am uitat sa adaug: 😛 😛 😛

    • Putin zis „inalta tradare” 😛
      Ar trebui cercetat si pentru transportul in Elvetia, cu camioanele, a 35 de miliarde de euro. Le-a furat de sub nasul lui Isarescu 😀 sau impreuna cu el, trebuie aflat.

  17. Opinie pe fb (nu-i singura) despre [#REZIST], ce se intampla in PSD si cine il sustine pe Grindeanu:
    „(…)* Dragnea s-a crezut destept si a crezut ca le face pe plac si-si asigura diverse daca pune un premier din „sistem”. A luat plasa. Acum TFL-istii, PNL-istii si USR-istii vor sa faca guvern cu Grindeanu. Iar Dragnea incepe sa nu mai insemne nimic. Asa ca nu va mai intrebati cum de au iesit hastagrezistentii in strada asta-iarna si de ce a scos Grindeanu prima data si intaia oara (se intreba lumea daca asta era prioritatea PSD-ului de cand s-a instalat la guvernare) ordonanta cu amnistia si gratierile. Facatura de la cap la coada, mai nasol e ca unii s-au prins, altii nu. Ati facut o intreaga isterie aici pe fb cu vaai cat civism, cat uram noi PSD, vai cat luptam noi cu PSD, vai ce de opozitie facem noi la PSD. Vrajeala. Ati fost manipulati de sistem. Mai aveati cateva secunde sa iesiti la manifestatie si impotriva CCR, va aduceti aminte?
    PSD a castigat alegerile, dar sistemul si-a pus premier, cu mana lui Dragnea.
    Uite-asa se fura alegerile.

    *) am scos partea care se refera la…nu-i zic numele, ca iar navalesc „tatarii” 😛

  18. Daca circul produs de Liviu ot Teleorman s-ar desfasura in Bulgaria, as ride cu pofta.
    Dar e la noi 😛 noi sintem circarii. Cu Dragnea in frunte; asta se comporta chiar ca un vataf.

  19. Victorel pontache dă semne de fler politic, cât l-o mai ajuta după ce s-a făcut de kko…

    http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/v-ponta-cere-cex-psd-sa-l-convinga-pe-dragnea-sa-renunte-la-orgoliu-742711

  20. dracul bätran TÄRI- joacä un sirtaki mafiot,
    a ajuns bätranul urangutan cu 5% ; sä manipuleze PSD

  21. DRAC-NEA SI TÄRI- TREBUIE SCOSI URGENT DIN POLITICÄ

    URGENT!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Desi nu îmi place tonul cu care o spui, îți dau dreptate intrutotul.
      Numai… Spune-ne si cum.
      Eu nu am nici cea mai vagă idee.
      Iar pan la alegeri….

  22. Guvernul Grindeanu

  23. dragi prieteni
    am avut o noapte minunata.
    habar n-am cat e de bine pt romania, dar cand vad ce e in pesede imi creste inima de bucurie.
    si pt ca vreau sa imi impartasesc bucuria cu voi, va copipastez un banc , la tema, furat de mine dintr-un curs de socialism stiintific si istoric studiat de mine pe vremea cand imi toceam coatele la academia fane gheorghiu.
    deci, banc.
    Sedinta de excludere a tovarasului Bula din Partid. Ia cuvantul tovarasul Prim-secretar si spune; tovarasul Bula este un lenes, nu munceste, este recacitrant, se cearta cu toti colegii, isi terorizeaza familia, isi terorizeaza vecinii, bea, fura, deci propun excludrea din Partid a tovarasului Bula. Tovarasul Bula, daca aveti ceva de spus luati va rog cuvantul. Se ridica tovarasul Bula si spune; Tovarase Prim-secretar cititi va rog Caracterizarea mea la primirea in Partid. Sigur, i se indeplineste dorinta. Tovarasul Bula este un bun meserias, foarte harnic, foarte bun coleg de munca, exemplu de comportament in familie, in comunitate, cinstit, corect, vertical, etc. Dupa terminarea Caracterizarii spune Bula; Ei, vedeti tovarasi ce a facut Partidul din mine?

    • si inca unul, la subiect,

      „Ponta l-a sunat azi noapte pe Basescu.Amandoi au ras timp de 30 de minute fara sa spuna un cuvant.”
      gata, nu mai copiez-

      • @Johnica, hai sa-ncercan s-o ajutam pe @Mih sa raspunda nedumeririi sale: sa inventariem cate opinii fac separarea intre intruchiparile @billA3, @adrian, si @john. Uite, incep eu: eu nu vad niciuna. Tu?

        • nici eu..
          acu, pe de alta parte,
          cand vad ce fac panaramele astea,
          pot sa zic ca pana si epoca basescu
          era parfum…

        • @Johnel, hai sa ramanem, totusi, la subiect: daca 3 intru@chipari spun acelasi lucru, de ce sa nu eliminam doua? Sa vedem: acelasi continut, in trei forme: una fara bun simt (@adrian), una fara umor (@bill), a treia – fara consistenta. Tu pe cine ai pastra? Eu as pastra intrchiparea @bill pentru ca desi nu are umor, starneste hohotele celorlalti. Dreptul lui Ponta, ca certificatul lui @bill. N-are creier, dar are nas.

          • Eu pricep mai greu ce vrei.
            Si tu si Victor si intunecatu aveți același idol si ideal.
            Victor e mai vizionar, tu mai cerebral, înneguratul mai grobian.
            Ce sa fac cu ei ???
            Eu va respect la fel.
            De ce sa eliminam din ei ?
            Nu mai bine un cântec vesel sa cantam, o bere rece sa golim si de ce e prin politica sa ne amuzam?
            E loc pt toți, si in copac, si pe pământ.
            Ps. Nici pe bill, nici pe adrian nu ii cunosc,bănuiesc doar ca si ei se amuza de iritările voastre când citiți vreo aluzie răutăcioasă la adresa lu… lu… Na, ca am uitat cum il cheamă…

          • Hai ca mi,am adus aminte.
            Victor ponta, așa il cheamă, nu ?
            Iertare daca fac vreo confuzie.

          • …e, totusi, simplu, @john: cand mai multi au opinii comune, formeaza, in mod natural, un grup. Cand mai multi urasc un lucru comun, ei nu se strang in mod natural (ma rog, daca nu sunt deja gramada). Constructivismul este normal si acceptabil, in timp ce deconstructcivismul de care te lipesti tu este artificial si pinnocchios. Ai vazut tu vreo expozitie pentru curentul care te trage?

  24. Din ce se vede (ca mai sunt si…nevazute, dar ce nu se vede, se zice ca nu exista 😛 )
    Cafteala din interiorul PSD-ului, am putea spune ca a cam devenit conflict intre doua puteri: legislativa si executiva.
    Johannis (care zilele astea e ocupat cu primirea unor delegatii germane si cu facutul bagajelor pentru plecarea la Mutti), zice ca a luat act ca exista niste probleme, dar ii priveste pe pesedei sa le rezolve (repede, completeaza), ‘mnealui n-are parghii. Si invoca articole din Constitutie: 106 si 107. De Artic. 80, nu zice nimic…
    Rolul Preşedintelui
    ARTICOLUL 80
    (1)
    (2) Preşedintele României veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. În acest scop, Preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate.

    Acum, ca-si rup astia gatul intre ei, nu-i bai. Atata ca eu nu stiu care or fi „intre ei” astia, daca e vorba exclusiv despre pesedei si nici cat ne va costa pe noi, amarastenii, cetatenii obisnuiti, paruiala lor…
    ……………………………….
    Imi plac oamenii care vin cu solutii concrete. Mai ales in situatii de criza si/sau cand altii bat campii si apa-n piua.
    De exemplu*:
    Grindeanu este obligat de Constituţie să îşi facă Guvern
    Dragnea a confundat guvernul României cu un guvern al PSD. N-a priceput nici acum că un guvern trecut prin Parlament este un guvern care slujeşte ţara, şi nu PSD-ul.
    Ce are de făcut Grindeanu, plecând de la premisa că nu s-a speriat de Vâlcov şi Dragnea ca să îşi prezinte demisia?
    1. Inventariază lista miniştrilor PSD si ALDE care au demisionat.
    2. Caută şi nominalizează miniştri cu carnet de membru în PSD şi ALDE (pentru a respecta structura politică a guvernului votat în Parlament).
    3. Inaintează lista miniştrilor demisionari şi lista miniştrilor propuşi în cabinet către Preşedintele Iohannis.
    Aceste lucruri ar trebui făcute până mâine dimineaţă, pentru că Preşedintele pleacă în zilele următoare, pentru circa o săptămână. Dacă nu, mai bine demisionează, pentru că ar transforma criza de interese din PSD într-o criză politică a României.
    Dacă Dragnea îşi face iluzii că o moţiune împotriva Guvernului Grindeanu va trece prin Parlament, se înşală amarnic.
    Dacă Grindeanu nu îşi face guvern şi demisionează, joacă Iohannis. În locul lui, aş trimite PSD-ul în opoziţie fără să clipesc.
    / Traian Basescu

    *) Il/ii invit pe cei care ne tot pun etichete, sa se abtina de la comentariile „traditionale” si daca au, sa vina cu alte exemple. De solutii si/sau persoane (politicieni, analisti, specialisti etc) care au prezentat public, responsabil si serios, solutii.

    • In locul lui Johannis și eu as trimite PSD in opoziție fără sa clipesc. Altfel, l-as desemna pe Ponta. De doua ori.

      • Daca taceai, filfizon ramineai.
        Ponta a fost numit de doua ori conform Constitutiei.
        – conducea o coalitie care a rasturnat guvernul prin motiune de cenzura, si era noirmal/constitutional sa-i incredintezi formarea urmatorului guvern
        – in toamna lui 2012 uslamistii au cistigat alegerile de asa maniera incit era imposibil constitutional sa nu-l propui pe Ponta.
        Doar daca ar fi coborit la mintea unora 😛

    • Naravul din fire baga batul prin gard, ca altfel se sufoca 😛

      Guvernul Ponta 1: În urma plecării lui Sorin Frunzăverde din Partidul Democrat Liberal, un număr mare de parlamentari au părăsit partidele care susțineau Guvernul Ungureanu și s-au înscris în partidele care erau în opoziție (PSD, PNL și PC) sau au rămas independenți dar au promis că se vor pronunța pentru demiterea guvernului dacă vor avea ocazia. Plecarea parlamentarilor din PD-L și UNPR a fost cauzată în principal de scăderea încrederii românilor în partidele de guvernământ.
      La data de 27 aprilie 2012, Guvernul Mihai Răzvan Ungureanu a fost demis de către Parlamentul României prin adoptarea unei moțiuni de cenzură depusă de coaliția de opoziție, USL
      [USL = PSD + PNL + PC]. Urmând procedurile constituționale, președintele României, Traian Băsescu l-a desemnat pe Victor Ponta să formeze noul guvern, după ce nici un alt partid nu a propus un alt candidat pentru funcția de prim ministru.

      Guvernul Ponta 2:La data de 17 decembrie 2012, în urma victoriei USL[ USL = PSD + PNL + PC] la alegerile legislative din 9 decembrie 2012, președintele Traian Băsescu l-a nominalizat pe Victor Ponta să formeze noul guvern, acesta fiind singura persoană propusă de partidele parlamentare

      • Sa fie doar „bagatul batului prin gard”?
        Ma indoiesc, mai degraba vor sa arate ca le functioneaza neuronul 😉

      • Eu nu as caracteriza cernerea neghinei din PSD ca fiind de rau augur. ALDE Dragnea, Code@bill Stefanescu, ANFlynntaluiIlici, Vosganiancopilulminune, Serbanicolaeicea, Tradiceanu, Ciugadea, fufa aia cu ochelari de la alde, Firea, Plesoianu si ceilalti Serpi ai lui Petrica si Severin la apa, restul pe uscat. Pe urma, VDM. PSD – PSDdR: 1-0. La pauza.

        • De rau augur, nu-i, categoric. Dar dpmv nu-i nici cernerea neghinei (in sensul consacrat al sintagmei) :)))))

          • Acum, cand PNL devine mai irelevant pe zi ce trece, este posibil ca prin Grindeanu sa fi inceput procesul de eliminare a raului (cel) (de) Mare. VDM.

          • Eliminarea raului? La ce te referi?

          • Faramitarea PSDA3LDE: Tradiceanu e livid, AN e palid.

          • Le urez intensificarea maxima a…palorii. Dar ei nu sunt „raul”, ci o parte, (mare, insemnata, categoric), dar doar o parte a acestuia. Eliminarea lor e necesara si trebuie facuta, e de salutat, doar ca asta nu inseamna ca a fost eliminat „raul”. 😦

  25. Am riscat, dar am cistigat.
    Am riscat sa trec pe la diferite televizii si sa-mi pierd din timp, dar am realizat (un cistig) ca adrieni si kugle exista cu duiumul. Nu doar „analisti”, ci si moderatori coboriti cu pluta in mijlocul evenimentelor.
    Bineinteles, se cauta motivatiile din spatele usilor inchise: cine il sustine pe Grindeanu? nu se poate sa nu. Apoi ce urmaresc cei doi soferi turmentati, Ginerica si Liviu ot Teleorman? vor sa scape de Justitie?

    • 2 tampitzi , tipic „comitetul central” acesti maimutzoi ce vor puterea absolutä. TÄRI– DRAC-NEA , sunt nenorocirea PSD
      EXECUTZII COMUNISTE- IAR FEREA ESTE O TZAVNÄ CONSOMOLISTÄ
      FIEREA TREBUIE DUSÄ URGENT- AJUNGE CU PROPAGANDISTÄ
      NEMERNICÄ CE LASÄ BUCURESTIUL IN PARAGINÄ

  26. Eu , de,aș fi grindeanu, aș juca pana la capăt.
    Si așa e compromis ca s,a înhăitat cu draknea.
    Aia nu au ce sa ii facă.
    Si ar rămâne si premier , fie si fara de partid.
    Si ar putea arata ca e un premier bun.
    Așa aș face eu, dar eu nu sunt grindean, nici macar Victor nu sunt.
    Doooaaamneee,,, am ajuns sa il susțin pe grineanuuu….baaaa,rău am ajuns…
    Ca de obicei, noi romanii tre sa alegem intre doo rele.
    De fapt acu nici nu mai alegem, doar belim ochii la ce am ales prost in iarna.

  27. Explozie:
    „Sorin Grindeanu il desemneaza pe Victor Ponta noul secretar general al Guvernului”.

    • IL DÄ SI PE ASTA AFARÄ ?

    • daca nu m-ar arde la buzunare spectacolul astora, as rade mai cu pofta
      dar ce nu plateste omu’ pentru un spectacol fain?
      :)))))))))))))

    • Bizara situatie (poate asa e cand …cand „se lucreaza” prin „culise” in…”traditia binelui”???)
      Dupa Colectiv, nucleul organizatoric – „tinerii frumosi, educati etc” & soc. civila ong-istica [adica progresismul = New left] fac proteste „jos ponta” si cade ponta. In iarna, #rezististii [nucleul, cam acelasi cu precedentul], ies in strada si fac protest „jos guvernul grindeanu” /PSD si dragnea, inclusi.
      Acum, multe voci post-colectiv / #rezist, sustin grinda contra PSD-dragnea.
      Iar grinda il baga in guvern pe ponta…
      Din aiureala asta, in final, ar trebui sa iasa invingatoare [corect ar fi „sa fie scoasa invingatoare”] tabara „tinerilor frumosi, soc. civ-ONG, platforma 100, USR, GDS etc”-gen, adica…New Left.
      Pt ca intre altele, sau dincolo de altele, avem meciul [politic si dus si politic si ne-politic] New Left vs Old Left.
      DOAR DREAPTA NU AVEM 😦

      • ce sa mai dreapta, stanga, centru, samd …
        le incurcam, daca sunt mai multe ))))
        una si buna!
        cum spuneam, proiectul „noi dam si putere si opozitie” a fost dus la un nivel niciunde intalnit … originali pana la capat 🙂

  28. ESTE CUMPLIT SÄ VEZI PAPARUDA ASTA DE FIEREA;
    CUM SE RÄTZOIE CA O COMUNISTÄ

    BUCURESTENI- ATZI ALES O ACTIVISTÄ COMUNISTÄ:

  29. Io acu vreau sa pice moțiunea.
    Ce face draknea ?
    Da ginerica ?
    Sunt de acord sa il vad pe base coleg de guvern cu ponta, numai sa scăpam de draknea.
    Daca scăpam si fara base in guvern, si mai bine…

  30. Divizia de lichele din presa lucreaza la foc automat. Una ar fi ca Tomac, PMP, va fi numit in guvern de Grindeanu.
    Nu cre`ca e to(lo)mac.
    De fapt, s-au dat dezmintirile necesare. Ca PMP nu va face nicio alianță de susținere parlamentară şi nici alianță de guvernare cu PSD-ul.

  31. De pe fb: Razgrindeanu si-a luat guvern pe persoana fizica.

  32. Victor, judex
    Daca ați fi parlamentari
    Ați vota moțiunea?
    Eu nu, nu si iar nu.

  33. – nu sint parlamentar (nu mi-ar placea)
    – cind vad doo javre ca se sfisie le las sa-si faca placerea.
    – nici in cosmarurile cele mai cosmaresti nu as face pe plac pesedeului.

  34. Orcan (RL): ”Cel care îl consiliază pe Liviu Dragnea în acest război politic este Florian Coldea, dușmanul de moarte al lui Ponta, în vreme ce Grindeanu și l-a luat pe Ponta. El însuși (Sorin Grindeanu, n.red.) este absolvent al Academiei SRI”

    • Orcan e cam acru; Grindeanu are doar niste cursuri absolvite la Academia SRI.
      Coldea dusman de moarte a lui Ponta? Cumva era dujman de moarte si al pretenului Ghita?

      • Se mai cearta si „prietenii”, nu? Ideea e ca nu asistam la o confruntare exclusiv interna, in PSD, intre D si G.

        • N-am de unde sa stiu daca cearta in PSD este dirijata de Servicii, de Forte Malefice, CIA, Mosad ori Rusia.
          Stiu sigur ca unul dintre motive e prostul de Liviu ot Teleorman care chiar se crede Pasa peste Tara Romaneasca, si vrea sa ajunga Sultan.
          NB,
          am o banuiala si ar trebui sa ne dam cite o palma: Grindeanu, chiar pesedist, nu e presul pe care il credeam multi. Ba, cred ca a fost sincer credincios lui Liviu ot Teleorman, dar si-a dat seama, tirziu au ba, de ceea ce urmareste teleormanenul.

          • ma victore
            dar nu trebuie sa ai decat un gram de inteligenta mai mult ca o broasca raioasa
            ca sa iti dai seama ce urmareste draknea.
            daca lu grindu i-a trebuit atat de mult timp
            inseamna ca nu e bun nici macar sa imi aduca berea la masa.
            dar si asa fraier fiind
            tot il prefer lu oricare slugoi a lu draknea…

          • Victor L,
            Daca tu crezi ca ai motive, da-ti palma aia, eu nu te opresc :))))))
            Daca cotonogeala din PSD il va tranti pe Dragnea (si pe alti martafoi de-ai lui), e fff bine. Dar de ce ar fi nevoie sa „plusez” cu reevaluarea lui Grinda? Cand unul din gasca il infrunta pe seful gastii, n-as merge pe ideea de sinceritate si/sau mai buna calitate, ci pe aia ca…are-n spate…alta „gasca”. 😛

  35. Mih,
    nici vorba sa-l reevaluez pe Grindeanu, tot pesedist ramine (si inca accentueaza cind deschide gura). Chiar spuneam mai sus ca atunci cind vad doo javre ca se sfisie, le las sa-si faca placerea 😛
    Dar sa stii ca pina si Raluca lu` Pruna are o revelatie „”Sorin Grindeanu e o surpriza neasteptata.”
    Sar cam sus cu comparatiile, dar in al doilea mondial a trebuit ales, in prima instanta, intre doo pecingini: nazism ori comunism.

  36. nu-mi place nici G cu echipa de plagiatori si borfasi,
    cum un mitoman ordinar si B-la sänätate(gunoi)
    dar DRAC-NEA SI TÄRI-URANGUTANUL ROSIU- TREBUIE
    SÄ PLECE- URGENT.

  37. Mih,
    bine zis
    ” Cand unul din gasca il infrunta pe seful gastii, n-as merge pe ideea de sinceritate si/sau mai buna calitate, ci pe aia ca…are-n spate…alta „gasca”. 😛 ”
    Vorba marinelului „grea dilema”.

    • don victor
      da-ti palma aia ce (ti-)ai promis-o, ca sa nu ti-o dau eu…
      pai tu esti d-ala care zice ca isi da palma in 5 minute si apoi se razgandeste ???
      tu esti om de cuvant, te stiu eu…
      hai, da-ti-o, ca altfel nu mai vorbesc cu tine.
      poa sa fie si mai usoara, asa, ca o demisie pesedista.
      ps. a fost un pamflet, pamfleu, sufleu , tot aia.
      deci o gluma, da ?
      sa mai si zambim, ca altfel in balamucul asta inebunim,

  38. Nu credeam s-ajung vre-odata (vers) sa vad atita prostie din partea analistilor si formatorilor de opinie (oglinda mioritica) in circul de azi.
    Politicienii fac mult mai putin circ decit analistii (lu` peste).
    Noroc ca exista viata si dupa politichia mioritica: tenis, ciclism si sportul de cu injuraturi la adresa la Simonei Halep, ca nu ne-a urcat pe primul loc. Locul doi e irelevant pentrui „noi”.
    Pentru fanii fotbalului nostru exista multa sare si piper: Corleone si Nasul fotbalului, dupa 6 ani, au fost declarati nevinovati.
    Normal, doar nationala si fotbalul sint pe cele mai inalte culmi.
    Vivat giustitia!
    NB,
    si sa un uitam: din cind in cind cite un zgribulitic ne aduce aminte ca PSD duce tratative cu PMP 😛

  39. Cind vad ca sef la PNL poate ajunge Orban sau Busoi, sint convins ca vom avea o opozitie la opozitie 😛
    „PNL trebuie sa formeze o noua majoritate”.
    Daca cere Klaus, trebuie 😉

    • numai cä liberali au cacarisit-o, (scuze) peste tot Träilä,si altzii
      il bestelesc pe TB, sä astepte ei panä o sä-i voteze „bäsisti”

  40. sper sa schimbati articolul, de cate ori deschid copacul si dau de poza nenorocitilor astora 3, mi se intoarce stomacul pe dos ….
    dupa 27 de ani, imi provoaca aceeasi scârbă ca in ianuarie la inceput, cand am inteles ce vipere pun mana pe tara …

  41. Procesul mineriadei dupa 27 de ani (plus, cum zice sefa ICCJ, inca vre-un an jumatate), va naste monstri.
    Cica procuraorii au constatat ca Corneliu Coposu ar fi invitat pe Iliescu sa intre in PNT, ba chiar sa fie seful partidului.

  42. Lucreaza bine, Sorin.
    Va trimite la Cotroceni demisiile ministrilor Sevil Shhaideh, Carmen Dan si Lia Olguta Vasilescu .
    Si odata ce Klaus „ia aminte”, Sorinel poate numi alti ministri.

    • Daca ma uit ce am scris, mi se pare ca Sorinel e cam misogin, vrea sa scape de femei.

      • victore
        femeile au demnitate, au bun simt
        si simtul masurii,
        alea-s femei ???
        aminteste-ti primul interviu a lu madam dan cand, intrebata de nu stiu ce despre minister
        ea raspundea cum a invatat ea totul de la dragnea, ce om bune el, samd,samd…

  43. ia uitati ce declaratie :

    „PMP nu va vota moţiunea iniţiată de PSD. Nu vom vota, voi avea o discuţie în grupul parlamentar să vedem ce facem. Ori ieşim din sală, ori mergem la o bere, dar nu vom vota moţiunea”, a spus Băsescu, făcând referire la moțiunea de cenzură inițiată de PSD împotriva guvernului Grindeanu.

    maaa, s-a ramolit basescu ???!!!???
    cum maaa, la bere ????

    • …măăăă, s-a prostit john, sau asa era 😛

      • maaaa, victoreeee
        aveam mai multe pretentii de la base.
        cel putin uischi.
        dar mergea mai bine sampanie, ca sa sarbatorim autosinuciderea pesedeului.
        la asta m-am referit.
        cat priveste persoana mea pe persoana fizica, nu conteaza starea mea de agregare intelectuala , ca io nu sunt in guvern.
        da si daca eram…

        • sigur nu esti Monica Tatoiu?
          Si-apoi, nu fi atit de ipocrit incit sa te vaiti ca aveai ” mai multe pretentii” de la omul din cauza caruia ai plecat in bejenie 😛
          Incercam si noi sa parem, macar, oameni seriosi?

  44. hai, Victore, ca incepe, nu o fi tot atat de negru ca anul trecut, ultimul tur, 3 minute

  45. PSD-ul se face de rahat, cum nu s-a fäcut vreodatä,MÄ BUCUR !
    nici unul din jucätori nu-mi place, dar DRAC-NEA SI
    TÄRICEANU – sunt gunoaiele politicii, mai mult mafiotzi
    decat politicieni.
    FITZELE ASTEA CU MACHIAJ DE SCENÄ- CE FAC PARADA MODEI
    SUNT NISTE FIGURANTE PENIILE:
    NU SE INPACIENTEAZÄ NIMENI CE LUCRURI SCUMPE AU????
    CE AU FÄCUT CU UDREA- CE NEDREPT ESTE:

    UDREA ESTE O FEMEIE FRUMOASÄ SI INTELIGENTÄ; ORCE
    PUNE PE EA,;ATRAGE PRIVIRILE;ARE TZINUTÄ-E LOIALÄ
    CAPRELE ASTEA GÄLÄGIOASE FIEREA SI GUTZA SUNT RIDICOLE

  46. SÄ VEDETZI CUM SE ADUNÄ „VIERMII ” SÄ ATACE:
    nu mä intereseazä ce spun.
    eu nici nu o cunosc pe E U.

  47. sunt niste tzigänci ce se vor doamne, si ca om politic a fost superioarä lor, dar e greu de recunoscut, este egal pärerea voasträ
    de gusturile voastre ” elevate „

  48. victoras tata
    cum ma sa fim seriosi cand avem de ales intre doi infractori ???
    ma refer la draknea si ponta,, ca grindu e , pana acum, un lingau jegos, ca nu uit oug13
    dar… uita-te care e realitatea azi :
    citez cu copipaste.
    Dragnea are sprijin larg! Sute de infractori din penitenciarul Jilava solicită demisia lui Grindeanu.

  49. Ca haitele pesediste se sfisie, nicio mila; ba, e chiar distactiv.
    Despre Salvatorii lui Nicusor si a sa strinsura, de tehnocrati si oengisti, nu aveam o parere buna. Cruzi, politica cere altceva, si nu doar in Romania.
    Dar ce se intimpla cu ei este de risul curcilor.
    „Preşedintele interimar al USR, Elek Levente, a declarat că în luna septembrie va avea loc congresul pentru alegerea unui nou preşedinte şi că Nicuşor Dan, cel care a fondat partidul, nu mai este membru al formaţiunii, afirmând că acesta urmează să decidă dacă se va reînscrie sau nu în partid.”
    Cu asemenea hahalere politice cum sa nu cistige pesedul alegerile?

  50. hahalere si patzachine , uitatzi-vä ce präpäd face FIEREA
    un an cu FIEREA- LUMINITE; OUÄ; DECORATZIUNI SI CONCERTE
    si
    BUCURESTIUL ESTE O CATASTROFÄ, GUNOAIE;GROPI,AGLOMERATZIE- CONSOMOLISTA ASTA PSD
    FIEREA -NU A FÄCUT NIMIC – NUMAI SCANDAULUI SI URLETE

  51. atata se strofocesc femeile PSD-iste- sä face parada modei
    se rätzoie- astea nu au intzeles cä nu potzi inpresiona si
    nu potzi fi admirate decat de grobieni,parvenitzi,needucatzi
    O FEMEIE CARE A INPRESIONAT PRIN TINUTA;FRUMUSETEA SI
    MODESTIA EI ; este D-na Maria Bäsescu.- frumoasä si distinsä

    PSD,-ALDE,( ei si ele ) se comportä ca niste consomolisti propagandisti parvenitzi:- SE JOACÄ UN TEATRU IEFTIN

  52. Azi voiam sa ma urc pe ghețarul dachstein.
    Dar am prefațat sa ma distrez ghertzarii pesedisti.
    Cred ca am făcut o greșeală….

  53. Old, multumesc! 😉

  54. cum, un pemepist se da de partea pesedeilor ????
    mai sa fie…
    pai nu mai are seful cel mare de acolo autoritate ???
    urat, uratzel…nashpa, nashpatzel…

    • daca tu vrei sa fii considerat ultima otreapa scuipata de geniul carpatin, faca-se voia ta.

      • hombreeee
        care e legatura mea cu tradatorul peremist ???
        intreaba-l pe seful lui, ca mie nu vrea sa imi raspunda la telefon.
        ps. nu mai insista cu geniul ala, ca de scuipat ne-a scuipat pe toti, de fapt mai rau, a ..xxx.. cu bolta pe toti… da ?

        • Daca nu esti prost esti nesimtit: „cum, un pemepist se da de partea pesedeilor ????”
          Octavian Goga a demisionat intii din PMP, deci nu mai este pemepist.
          Iar cit timp vei continua sa minti, voi insista sa-ti reamintesc ce ne-ai relatat 😛
          NB,
          poate inafara de scuipati pe tine o facut si pisi, pe mine nu, caci nu faceam parte din gasca lui de aplaudaci 😉

          • a fugit la ciolan…
            of, doamne…
            nici nu stiu cum e mai bine pt romania.
            vreau doar distrugere psd.

  55. Singurul lucru care conteaza este ca destabilizarea PSDA3LDE sa nu cuprinda Ro. Asa cum au promus si KWI si Sorin.

  56. Exista si varianta ca motiunea Liviu ot Teleorman sa-l darime pe Grindeanu aliat cu plagiologu.
    Multi spun ca in acest caz mingea va fi in posesia lui Klaus. Are el curajul sa manevreze desemnarea de candidati ca prim ministru in asa fel incit sa avem alegeri anticipate? Sau vom avea un alt guvern de tehnocrati?
    Palpitante vremi traim 😛

    • ce este mai räu,
      Drac-nea si urangutanul bätran Täri- pt. a castiga ,admit toate
      cerintzele UDMR- este f. grav- ce au cerut ei, duce la punerea
      manei pe särbätorile si incet a Transilvaniei.
      sunt criminali- sä väd dacä romanii ies in stradä???????????????

    • Prezenta in Parlament fie si a unui singur membru al PNL, USR sau PMP este, cred eu, un argument suficient pentru eliminarea acelui partid din calculele celor care au capaciratea si vointa polutica de a constitui opozitia la trinomul PSDA3LDE.
      P.S. UDMR este expresia pseudomandriei „nationale” a PSD: ce e rau pentru Ro, e bun pentru noi. Quatrinomul PSDA3LDMR.

  57. ce destin trist pe poporul roman,
    sa aleaga , desi pasiv, intre doi banditi, nu-i mai numesc, ca ati auzit de ei.
    …dar am un deja vu…
    parca am mai fost o data in situatia asta.
    da nu mai stiu cand…

  58. Auzeam ceva (dar inca nu am toate elementele), ca Dragnea vrea sa vinda Ardealul ungurilor, numai sa fie sigur ca il da jos pe Grindeanu. Care Grindeanu e acuzat ca nu a intarit relatiile cu Rusia.
    Mey, ce tara aveti 😛

  59. Titlu in nepstadion de azi,
    ziar pro Victor L. Orban
    bulibașa ungariei
    ” ne luam tara înapoi”
    traducere cu gugle transleit.
    Bănuiesc la ce se refera, da nu vă spun.

  60. Mai pe scurt, ca e motiv de bucurie: NASA a descoperit peste 200 de planete noi, dintre care 10 ar fi asemanatoare Pamantului.
    Adica,nu mai putem spune „ca la noi, la nimenea”, nici Dragnea nu e unic, si altii mai trag ponoase de pe urma faptului ca al lor se vrea sultan 😛

  61. escrocul de DRAC-NEA cicä e destept si el nu mai vrea cu UDMR;
    un mincinos ordinar, se aude ce revoltatzi sunt totzi romanii.
    obraznicii de unguri spun cä TB, a spus altceva cat era presedinte,
    mint- el a spus „cei din T vor avea aceleas drepturi ,ca cei din alte regiuni…………………….”

  62. bätranul urangutan Täri- este in relatii de mult cu Ungaria si
    afacerile cu cei din UDMR- lui ii este egal, asta este un mafiot.

  63. Victore,
    La loc comanda !
    L,am sunat pe draknea si i,am spus sa,si bage creierii in cap, ca altfel il ia mama dramului.
    S,a speriat si a retras legile cu ungurii.
    Asta nu știe decât de frica, nene…

  64. nu este o mägärie ?, Dragnea-TÄRICEANU, purtau demult discutzii cu UDMR

    TICÄLOSI-TICÄLOSI-TICÄLOSI !!!!!!!!!!!!!

    • @theo, partidele pentru care cetatenii romani de rand sunt cerateni de categoria a doua se unesc in mod firesc: pentru UDMR, cetateni demni de respect sunt doar cetatenii de nationalitate maghiara, pentru PSD si ALDE – cei cu imunitate parlamentara.

  65. TREBUIE URGENT SÄ PLECE DIN POLITICÄ -TÄRICEANU –
    DRAC-NEA, ABIA ACUM SE VEDE CE AU COLABORAT TOT
    TIMPUL CU UDMR- LE-AU ACORDAT DESTULE FACILITÄTZI
    POSTURI DE MINICTRII,etc.

  66. Cred ca o tara intreaga (ma rog, o parte a tarii) sta cu ochii pe cer sa vada cind vin ameri, pardon, sa vada ce pedeapsa va lua Liviu ot Teleorman.
    Oare se va mai impusca unul cu fularul?

  67. l-am ascultat acum pe Guse-cäpuse, un mare mizerabil,
    un escroc oportunist

    • de catziva ani se plimbä cu Dancu si MAIER PESTE TOT,
      IN TOATÄ TZARA; IN BRAZILIA ,SÄPTÄMANAL IN TURCIA

      DE ESCAPADELE EXOTICE SE STIE––CU CE BANI ??????
      CE ASCUNDE- CANTE COTIZEAZÄ- CE COMPLOT ???

  68. (…) Din capul locului, să recunoaștem cu toții că, de ani de zile, Livinho Brazilianu’ Dragnea este protejat de procurori, fie că vorbim de cei care se ocupă cu anticorupția, fie de cei care lucrează împotriva crimei organizate. Și unii, dar și ceilalți au marfă berechet să îl țină pe Livache în anchete câțiva ani – începând cu haiducia imobiliară prin care Dragnea a cumpărat zeci de mii de metri pătrați de terenuri și clădiri în Teleorman (de la stat, cu doar un dolar pe metru pătrat), continuând cu ditamai evaziunea fiscală prin acapararea Hotelului „Turris“ de către Bombonica (poveste terminată cu o clasare de dosar la Parchetul General) și încununând efortul cu megatunurile date de TelDrum. Sigur, o mențiune specială o merită și povestea braziliană, împănată cu personaje din cele mai dubioase.

    Însă, în ciuda tuturor anchetelor de presă, „blindate“ cu documente, probe și martori, DNA l-a agățat pe Dragnea doar cu dosarul „Referendumul“ (în mandatul lui Daniel Morar) și în cel al angajărilor fictive de la Direcția de Protecție a Copilului din Teleorman (în mandatul Laurei Codruța Kövesi) (…)
    http://romanialibera.ro/opinii/editorial/dragnea–un-cancer-tolerat-de-medici-nebuni–opinie-455330

  69. O sa mai stam cu ochii pe cer pina pe 5 septembrie; daca nu se amina iarasi.
    Iar miine, se zvoneste, s-ar putea sa nu se dea votul pentru motiunea daca nu sint siguri de numarul voturilor

    • Salve!
      S-ar putea sa iasa din sala daca or sa constate ca n-au suficiente voturi. Chiar ei s-ar putea sa nu asigure cvorumul!

    • intrebare pt unicul cunoscator
      adica don victorio
      litera a
      ma, de ce mama drq urmatorul termen e tocmai peste aproape trei luni ?
      de ce nu se rezpolva la o saptamana ? pana atunci uita si judecatorul , saracu, despre ce e vorba in dosar…
      asta e cam cu autostrazile, ca se dau tronsoane de 20-30 km, pe termen de trei ani, in loc sa se dea tronsoane de 5, hai max 10 km, dar cu termen de un an, ca uita pana si guvernu cine mai trebuie sa le faca.
      vorba inganduratului, boala lunga, poate scapa, sau cam asa ceva.
      litera doi.
      inca nu stiu daca e bine sa treaca sau nu chestia de maine.
      ca daca nu trece, problema ramane la psd, cu oameni de acolo, si cu inca dragnea la oarece butoane.
      daca trece, poate face iohanisu ceva si ne scapa de dragnea si ciumatzii rosi.
      rosi de calicie, de hotie, de marsavie, de etc.
      gata, am terminat.

      • nu iti raspunde „unicul cunoscator” (imi rezerv dreptul sa tac 😛 ):
        – simplu, incepe vacanta in Justitie.
        In rest, inca mai sint meciuri de tenis 😉

  70. Buna dimineata, ramurele!
    Mie nu-mi da pace simbolistica, fir-ar sa fie!.
    1. Romanului, verde ca bradu` din padurile covasnene, nu i s-a clintit niciun fir de reactie la trocul cu UDMR ?
    2. Opozantului Orban i-a venit subit sa asigure cvorumul de sedinta, spargand boicotul ?
    3.Hipsterica s-a lasat abordat de PSD pe ultima suta, punctual, cum ii place lui ?
    Tare subtire linia dintre sclipire si imbecilitate…

  71. Pronostic cu inima strinsa: sint prea multe hiene in sparlament ca motiunea sa nu treaca; asta e temerea mea.
    (Nu pentru ca as avea o zlabiciune pentru Sorinel, dar Dragnea mi-e mult mai nesuferit.)

  72. Dpmdv, ori Dragnea cu gasca lui, ori Grinda & Ponta cu a lor…cam tot aia. In diferente de substanta NU cred, ca nu vad…Iar cele de nuanta sunt minore.
    Cat despre Sica ot PNL, e destul sa vezi ce „echipa” are (Virgil Guran, Ben Oni Ardelean, Vlad Nistor, Victor Paul Dobre,Marian Petrache si mai sunt).

  73. ce haitä de hiene, dece nu ies acum in stradä romanii ?????

    • Sa iasă ca sa ce? Sa salveze pesedeul de pesede? Sper ca nu-ți închipui ca il vor înapoi pe Basescu și pe Douamna Lui. Asta e mai mult prin filmele indiene, cu răsturnări de situație din astea superșocantissime.

      • „Asta” e mai mult in capul tau.
        Probabil faci parte din gasca „Reactia societatii civile: mai multe ONG-uri ii cer lui Iohannis sa desemneze premier fara probleme penale si care sa reformeze legislatia electorala”
        Habarnisti: daca un premier fara probleme penale poate fi numit, apoi reformarea legislatiei electorale n-o face premierul, ci sParlamentul.
        Esti ca o javra de catelus care latra pen`ca are latratul ca singura posi bilitate de manifestare 😛

      • Inca un comentariu idiot. Nu ma mira…

  74. EU NU II INTZELEG PE CEI CE MERG PT: IN PIPI FAX IN STRADÄ, DAR SÄ SCOATÄ JEAVRELE DRAc-NEA:-TÄRICEAU,etc

  75. Motiunea a trecut, circul continua.

  76. poate ca e mai bine asa.
    cu grindi nu scapam de psd, a zis-o chiar el.
    asa, mai avem o speranta la iohanis.
    si acu fara gluma,
    sunt convins ca daca era base presedinte facea el ceva si gasea alta majoritate.
    am zis-o fara gluma si fara nici o ironie.
    cu ioha e mai greu, dar nu imposibil.
    trebuie sa speram.
    sa speram ca scapam de fulgutza, de carmenush dan, de servila shaidesh, si mai tarziu, de firea.
    dar in primul rand de draknea.

  77. Daca motiunea a trecut doar pt ca au avut voturile minoritatilor, PSD-ul a pierdut majoritatea in parlament. Mingea e la OHA…

    • Salve!
      Din pacate, n-a pierdut-o! Conteaza nr de deputati si senatori cuprinsi in grupurile parlamentare. Nu conteaza cum au votat la motiune, votul nefiind imperativ. Iar numarul de parlamentari PSD-ALDE, cel putin scriptic sunt mai multi decat 50% +1. Cum spuneam, din pacate!
      Astazi tragem ponoasele pentru neiesirea la vot a romanilor la alegerile din decembrie 2016!

      • Corect.

      • Am gresit si m-am exprimat gresit. Ideea e ca OHA nu e obligat sa desemneze PM de la PSD (care n-are majoritate absoluta), iar coalitia cu ALDE, post-electorala nu-l obliga s-o faca…

        • Mih, poti sa cotrobai prin bucatarie, te rog ?! Am un comentariu arestat. Multumesc.

        • Sincer, nu cred ca e vorba de majoritate absoluta. In nici unul din cazuri. PSD si ALDE au intrat in alegeri cu o alianta facuta la tribunal Si daca au acel 50% +1 castigati in alegeri pot cere, cu obraznicie, dar legal, ca Werner sa numeasca premierul de la aceasta alianta a infractorilor! Nu ma pricep prea bine dar asa am inteles eu citind (pe sarite ce-i drept) ce scrie in lege.
          Speranta mea este in Justitie. Nu prea mare dar si eu am tendinta ca dorintele sa devina realitate!
          Daca sobolanul de Teleorman este agatat de judecatori care inca mai au simtul dreptatii si al corectitudini, ei bine, am mai avea o sansa!

        • Exact. Presedintele trebuie sa gaseasca solutia pentru a evita propagarea crizei in afara PSD, la nivelul institutiilor statului. Nu numai a crizei asteia, dar si pe viitor. Este absolut necesara gasirea unui PM care sa coaguleze o majoritate parlamentara care sa excluda detonatorii crizei. PSDdR, A3dio!

    • Va sti/va avea curajul sa manevreze?
      Exista posibilitatea, daca Klaus se da curajos, sa fie acuzat ca amplifica criza politica de-abia incheiata.

    • Majoritatea este acum fragila dar ea se va verifica la o prima propunere si cred ca cei 10 tradatori de azi nu vor vota alt premier decat de la PSD+ALDE, chiar daca vor fi exclusi. In plus, orice alta variata de majoritate sa poate face numai cu un UDMR care momentan, chiar daca scade mercurialul, tot nefrecventabil ramane.

      • Asa este! Cine face azi alianta cu UDMR e mancat. Dupa pretentiile recente ale maghiarimii, cine face alianta cu ungurii se scufunda si pierde procente la greu!

        • Bine, exista si jocul la cacialma, o prima propunere de guvern minoritar eventual condus de un cineva care sa-i asigure caderea (Basescu, de ex) urmata de varianta unei propuneri tip Ciolos sau de o varianta care sa duca la anticipate. Dar jocul este periculos pentru cine vizeaza al doilea madat de presedinte. Si nici anvergura nexam.

  78. Nu ne ajunge ca Liviu ot Teleorman a ramas sa imparta ce mai e de impartit, dar „ticalosii de la CCR” vin si ei cu cite o lovitura.
    – „CCR a respins sesizarea de neconstitutionalitate a PNL privind procedura de numire a sefului DGPI”.
    – „CCR respinge sesizarea PNL si USR privind modificarea Regulamentului Camerei si al activitatilor comune: „Nu este nici necesara si nici de dorit incetarea anchetei parlamentare in conditiile demararii unei anchete judiciare”
    – Curtea Constitutionala a Romaniei (CCR) considera ca dispozitiile penale in vigoare cu privire la infractiunea de abuz in serviciu „sunt formulate in sens larg si in termeni vagi”
    Ticalosi 😛

  79. Ce vise parfumate au Salvatorii:
    „USR este dispus sa intre la guvernare daca primeste Ministerul Justitiei si din Guvern nu va face parte PSD”

    • Eu nu i-as exclude dintr-o formula de guvernare. Mai ales ca fractiunea retrograda a PSD este inca destul de consistenta. Sigur, sub un PM cu viziune, pentru ca USR nu are nicio experienta de conducere, dar a dovedit caoacitatea de a insufla idei marete si mobilizatoare. Cred ca Justitia, Finantele, Externele sau Dezvoltarea sunt mult peste capacitatea USR, dar Invatamantul li s-ar putea potrivi.

  80. azi s-a votat cu bilele la vedere.
    cum de nu s-au impiedicat in pantaloni ???

  81. De noaptea mintii, de ris si cu partea dorsala: majoritatea ministrilor cabinetului Grindeanu, dupa ce si-au depus demisiile, apoi au votat in Parlament ca sint prosti si incompetenti, isi retrag demisiile si vor sa ramina prosti si incompetenti. Dar la guvern 😛

    • Eu tot la tine ma întorc când am o nedumerire.
      Mă, daca au fost demiși, prin moțiune, ca a fost contra guvernului, nu doar a lu Grindu, de unde își mai retrag demisiile ???
      Nu sunt demiși împreună cu tot guvernul ?
      Cred ca ăștia ori sunt idioți, ori tampiti.
      Te rog sa îmi răspunzi cu cuvinte frumoase si atent alese, ca nu vreau sa rămân îngândurat.
      Mulțumesc anticipat.

      • Mai pe scurt si ceea ce inteleg: legislatia noastra este varza. Te lasa cu ochii in soare cind ai nevoie de umbra 😛
        Tu ai dreptate: au votat sa fie demisi. Automat te-ai demis si pe tine. Nu iti poti retrage demisia. Constitutia a fost facuta iliescian cu botez de iorgovan 😛 😛
        Dar parafrazind pe nustiucine, „ca la noi, la nimenea!”
        Doar asta a spus, si inca ramine, nenea Iliescu „democratie originala”.
        NB,
        acum, o divagatie: iar voi, desteptii si `telectualii tarii, tot cu marinarul si blonda aveti treaba.
        Vai si amar de voi!

        • Dragul meu prieten
          Am fost sincer.
          Base e infinit mai bun imbarlician ca joha.
          Asta nu e de rău, in politica e de bine.
          Nu stiu daca si pt populime, da ce, de când contează ăia luați ca număr de capete furajate ?
          Când a contat in ro si voința poporului ????

  82. Sunt ai mult decat JJ! Adica niste Jegosi Josnici!

  83. Victore draghie ( draga, pe limba udemereu)
    Ce idee mormantala mi,a venit.
    Daca eram johanis , luni la consultări, ii ziceam lu draknea.
    Bravo tovule, uite , de la mine pt tine, o dau jos pe cruduța de la dna
    Ăia…ura, ura…
    -da, da o pun prim ministru…

  84. Care o fi miza retragerii demisiilor?
    L 90/2001 art.6 : Demisia din funcția de membru al Guvernului se anunță public, se prezintă în scris primului-ministru și DEVINE IREVOCABILĂ DIN MOMENTUL ÎN CARE S-A LUA ACT DE DEPUNEREA EI, dar nu mai târziu de 15 zile de la data depunerii.
    Toate conditiile au fost indeplinite: a fost facut anuntul public, s-au prezentat in scris si s-a luat act de depunerea lor prin inregistrarea (de catre fostul Busuioc) la SGG.
    Si toate astea pana la mometul motiunii, teoretic,aceasta operand asupra inlocuitorilor.
    Termenul de 15 zile stabileste un prag maxim de oficializare, dupa care demisia de care nu s-a luat act e nula de drept.
    Acceptand totusi interpretarea lui Toader ( vad ca Ponta o accepta), 30 iunie devine termen limita pana la care mai pot fi ministrii. Dece e atat de important ca motiunea sa opereze inaintea demisiilor (contrar cronologiei) si astfel acestia sa fie ministrii interimari si dupa 30 iunie, pana la depunerea juramantului de catre noul cabinet ?
    Pentru ca de la 1 iulie parlamentul intra oficial in vacanta ?
    Daca negocierile privind noul cabinet se lungesc, parlamentul poate abilita un guvern interimar sa emita OUG? Si cam ce fel de OUG?
    Nu cumva PSD pregateste mizerii facute in interimatul lui Grindean?
    Intreb si eu cunoscatorii….

    • Si,ar permite grindeanu sa mai facă iar măgarii ???
      De ăialalți sunt sigur, mai puțin tudorel.

      • Nu cred, dar
        Art. 9. – din aceiasi lege
        (1) Dacă primul-ministru se află în una dintre situațiile prevăzute la art. 5 sau ESTE ÎN IMPOSIBILITATE DE A-ȘI EXERCITA ATRIBUȚIILE, Președintele României va desemna un ALT MEMBRU AL GUVERNULUI ca prim-ministru interimar, pentru a îndeplini atribuțiile primului-ministru, până la formarea noului Guvern. Interimatul pe perioada imposibilității exercitării atribuțiilor, încetează dacă primul-ministru își reia activitatea în Guvern în cel mult 45 de zile.

        Daca decaparea dosarului retrocedarilor din Timis produce efecte?

    • Nu cred ca exista o miza, ci gestul unor persoane fara coloana vertebrala, fara mindrie. Slugi, nu in sensul peiorativ, ci slugi slugarnice 😛
      S-au scuipat in public si la o ora de virf, au sustinut ca sint incompetenti si ca merita sa plece acasa, dar s-au razgindit.
      Poate ca amina vacanta parlamentara pina se instaleaza guvernul, nu o sa accepte Dragnea ca Sorinel sa ramina pina in toamna.

    • C.Pantazi spune ca doar pentru a bloca banii alocati de Shhaideh.
      2 miliarde.
      OK,poate avem justificarea pentru Sevil, dar ea si C.Dan au alt regim decat restul ministrilor demisionari, ceilalti sa-si fi retras demisiile doar pentru camuflarea Sevilei? Si de ce e atat de important termenul asta de 15 zile cu finalitate in 30 iunie?
      http://www.hotnews.ro/stiri-politic-21834475-posibila-explicatie-pentru-strania-revenire-celor-20-ministri-demisionari-miza-reala-controlul-celor-2-miliarde-lei-pentru-baroni-ministerul-lui-sevil-shhaideh.htm

    • Muscatura de pitbull: mentine priza pana cand e fortat la desclestarea falcilor.
      La declaratia lui Johannis privind soarta demisionarilor interimari, Ponta muta si el: anunta ca e in incompatibilitate 30 de zile incepand cu 16 iunie pana in 16 iulie, timp in care va opta pentru una din variante: parlamentar sau SGG. Pana atunci ramane si el.
      Continui sa cred ca urmeaza o perioada interesanta.

      • Recapitulare pe scurt: ministrii sunt interimari, la fel prim-ministrul si Ponta e la SGG. Toti sunt la guvernache si se urmaresc reciproc, singurul care a invocat cele 15 zile e Toader de la justitie. Asta inseamna ca si dupa 30 iunie vor fi acolo toti, mai putin Toader. Pe 1 iulie parlamentul intra oficial in vacanta iar Cabinetul Grindeanu a adoptat, in sedinta din 25 mai, proiectul de lege de abilitare a Guvernului de a emite ordonante in domenii care nu fac obiectul legilor organice pe durata vacantei parlamentare si l-a trimis la Parlament pentru aprobare in regim de urgenta. Nu stiu daca a fost aprobat, dar daca da, atunci exista o logica a tuturor evenimentelor din ultima vreme iar Johannis are ocazia sa fie dastept, prelungeste negocierile, asa, vreo 2-3 saptamani si poate scoate castanele din foc si pe Dragnea din politica mare, cu mana lui Grindeanu si cu largul concurs al mult hulitei CCR.
        Daca insa a batut palma cu Dragnea, va grabi totul astfel incat pana in 30 iunie noul guvern sa si depuna juramantul.

  85. Nu sintr convins ca Liviu ot Teleorman este dornic sa o dea jos pe Ioana cu arcul carpatin. Pe el il incurca si ii opresc ascensiunea niste legi. Facute parca impotriva sa 😛
    Iar intr-un stat cu adevarat de drept si unde Justitia nu este „cimp tactic” pentru Servicii (sau alte hahalere), Laura cu arcul trebuia trimisa demult sub cosul de baschet. Si in Congresul american a ajuns vorba „in Romanuia lupta impotriva coruptiei este corupta” Rau.
    Inafara de ceea ce usurel-usure iasa la iveala, este principala vinovata pentru inchiderea dosarelor Revolutiei si Mineriadelor prin 2009.
    O crima, sau obladuirea criminalilor.

  86. Nu, nu si-ar permite. Asa cred. Dar….
    Art. 9. – din aceiasi lege
    (1) Dacă primul-ministru se află în una dintre situațiile prevăzute la art. 5 sau ESTE ÎN IMPOSIBILITATE DE A-ȘI EXERCITA ATRIBUȚIILE, Președintele României va desemna un alt membru al Guvernului ca prim-ministru interimar, pentru a îndeplini atribuțiile primului-ministru, până la formarea noului Guvern. Interimatul pe perioada imposibilității exercitării atribuțiilor, încetează dacă primul-ministru își reia activitatea în Guvern în cel mult 45 de zile.

    Daca din dosarului retrocedarilor din Timis produce efecte?

  87. Aksimet mi-a papat un comentariu, dar nu era un diamant 😉
    Grindeanu, dupa cite stiu, nu avea in atributii ca viceprimar, retrocedarile.

    • Conteaza, daca imperative de stat cer sa fie putin in imposibilitate de a-si exercita functia? Nu capata sens astfel celebra fraza de sculer-matriter?

  88. Ce lume rea 😛
    „Purtatorul de cuvant al Guvernului, Alina Petrescu, a anuntat joi ca sunt 20 de cereri de retragere a demisiilor, insa toate sunt lipsite de obiect, intrucat, potrivit legii, s-a luat act de depunerea lor, iar demisiile sunt irevocabile. „

    • …ca sa isi dea seama si cel mai prost pesedist cat de idioti sunt astia care au format fostul guvern…
      imi vine sa zic ca pe langa astia grindeanu era parfum, aproape ainshtain…
      da nu zic, ca a fost o sluga proasta si idioata.

  89. cererile de demisie a fostilor ministrii din guvernul Grindeanu,
    au fost plagiate, au si aceias gresealä:
    MARI DOBITOCI- CHIAR NU MERITÄ SÄ MAI FIE IN GUVERN

  90. ai lasa-ma,a apus epoca farabasescu?
    http://www.stiripesurse.ro/bomba–liberalii-sunt-gata-sa-discute-cu-basescu-majoritatea-parlamentara_1203892.html
    PS.azi ori am scris prea mult ori l-am calcat pe coada pe Aksimet.
    ori amandoua 🙂

    • light, servus! 🙂

      link-ul stirilorpesurse a fost preluat cu o «umbră» pe care Akismet a confundat-o cu al doilea link, nepermis într-un singur comentariu 🙂

  91. acu, dupa ce puse licht articolul de la digi, intelesei si io ce e cu retragerile demisiilor…
    pai guvernul demis e format doar din grindeanu, jianu si pontache…
    si pana la un nou guvern doar ei… ca ailalti au zis pa mai inainte…si nu mai au cum sa reintre in guvern ca demisionasera deja…
    ce tareeee….
    pai daca face johanisu o minune si pune alt guvern, din alta parte, pesedeau nu mai are acces la malai nici macar in perioada asta de interimat…
    uaauuuu…. moare draknea cu demisionari de gat, desi el i-a pus…
    licht, dau o bere, aia care i-o promisesem lu victor, ca el nu m-a lamurit asa ca tine.

    • john,
      lasa dreaq glumele ieftine: Klaus nu poate „pune alt guvern”.
      La noi, pina acum („in zilele noastre”), presedintii daca respecta Constitutia
      , desemneaza un premier doar din ce li se ofera. Ei nu pot propune (doar un tehnocrat), ceea ce acum nu e cazul, nu cedeaza Liviu ot Teleorman sultanatul 😛
      Exista cazuri, pe alte meleaguri de farmec pline, cind niciun partid nu are majoritate pentru a forma guvernul, si nici nu vor sa faca o alianta. Atunci presedintele poate numi pe cine crede; ca ii reuseste au ba, e alta poveste.
      Constitutia noastra a fost facuta de asa natura incit sa incurce uneori de sa nu descurce nici dreaqu.

  92. „Ar fi nevoie sa intram intr-o criza profunda, dar eu nu-mi doresc asa ceva”, zice Klaus respingind ideea alegerilor anticipate.
    De parca toate tarile care au alegeri anticipate intra in crize PROFUNDE 😛
    Chiar ar putea fi suspectat de simpatii pesediste: sa nu cada de la putere fostii lui aliati uslamisti.
    Ba, dupa ceea ce au facut in doar 6 luni de guvernare, chiar asta ar fi solutia, alegeri anticipate. Poate se mai trezeste bizonul.
    (Ca uite, Salvatorii saliveaza dupa scaunul lui Tudorel 😛 )

    • bine shefu
      da cand am zis ca doar base ar fi fost in stare sa faca o chestie d-asta te-ai suparat, ca am ceva cu base.
      nu, chiar am vorbit serios.
      johanisu nu cred ca vrea sa riste nimic.
      si am mai zis ca doar o minune daca face…
      dar cum minuni nu sunt decat in cartile cu povesti…
      oricum, berea ta i-am dat-o lu light, daca o mai vrei du-te sa da-i lui o motiune de cenzura, ceva, si fura-i-o…
      am scris corect fura-i-o ?

      • lasa-l, dom`le pe marinar, nu are in spate un partid puternic. Si nu mai e presedinte.
        Da, Klaus este ca apa sfintita, ca o frectie la un picior de lemn in politica interna (in cea externa culege roadele a ceea ce a facut marinarul).
        Corect, smangleste-o 😉
        Inca 3 ani si jumatate cu hienele astea la guvernare va fi dezastru. Chiar daca de la 1 iulie mi se mareste pensia 😀

        • Da ce îi făcui, ma nea VL, marinarului?
          Cum il deranjez ?
          Il trag de șuviță, ce ii fac?
          Doar am spus ca doar el ar fi putut repara mi scurt toată tărășenia asta.
          Remarca si tu ca il apreciez macar o data pe nea Traian, ce naibili…

  93. Bai ce chestie…
    Tariceanu vrea un premier fara probleme penale.
    Nu a zis ,dar cred ca crede ca draknea e potrivit.
    Sau chiar el….
    Orban nu, ca a fost achitat la iccj, in prima instanță…

    • La fel sustine si Klaus, ambii nu au pasit prin tribunale (penal, civil, cu meditatii, cu acte false).
      Dar Klaus ii prinde la cotitura a doua oara pe pesedei si nu ii taxeaza.
      Nu e cum zice un angajat la UMHN, Dragnea lucreaza pentru presedinte, ci Liviu si Klaus lucreaza bine impreuna.

  94. Era acu câțiva ani la tv unu care striga:
    Vreau si io un prim ministru bun, da nu găsiesc… Vreau si io un prim ministru bun da nu gasiesc ….
    Draknea cum draku a găsit ???

      • Nu vreau sa par lipsit de patriotism, dar trimbitarea unei asemenea colaborari este de genul raspunsului la intrebarea „cum se face salamul de iepure?”
        Raspuns: se ia carnea unui iepure, a unui cal, se prelucreaza si avem salamul de iepure 😛

        • @victor L, nu e vorba de patriotism. Daca LM ar accepta ca servetelele de maini pentru pilot sa vina de la Cluj, chiar si asta ar fi de laudat. Oamenii au castigat o competitie de oferte, intelegi?

          • @ judex,
            iti respect parerea.
            Dar mi-o mentin pe a mea.
            Te-ai intrebat citi participa la nivelul companiei din Cluj la „eficienta” avioanelor de la LM?
            Probabil, totusi, ca imi lipseste o gena din entuziasmul patriotic. Fie.

          • Intrebarea ta este gresita. Cea corecta este daca beaconii clujeni sunt competitivi.

          • Daca nu erau competitivi, nu ar fi fost acceptati. E vorba de SUA.
            Stiu, tot un ardelean ne-a spus ca noi am inventat caloriferul.

          • @victor L, LM (nu SUA) este un filtru de calitate pentru o companie privata din din Cluj. Atat si nimc mai mult.
            P.S.
            …suni ca maleficul @tds, a carui marota era inutilitatea parcului industrial din Cluj, si asta doar pentru ca este o initiativa a lui Boc si ca nu a fost @tds cel angajat sa le faca situl de prezentare.

  95. Mă oameni buni si neingandurati
    Omul ăla, daniel morar, mai e la CCR ?
    Si daca da, ce mai face acolo, s,a dat cu ursu, adică cu pesedeaua ???

    • Dece, neaparat, s-ar fi dat cu pesedeaua?
      CCR-ul are o misiune ingrata: sa aprecieze, sa ia decizii, functie de o Constitutie varza. Dar care este Legea legilor in Romania.
      Daca nu ne place nu tragem nici in pianist si nici in mesager.
      Starea plingacioasa ne e suc propriu.
      „Sa ni se dea!”

      • Sincer, ma așteptam la alta poziție visavis de hotărârile, pt mine, complet pro draknea din ultimul timp.
        Si contra justiției…
        Ma rog, nu e singurul, mai sunt…aproape toți…

        • Avind asteptari ca deciziile CCR sa fie antiDragnea/PSD, nu e o logica imbatabila.
          Argumenteaza constitutional ca deciziile sint pro PSD, si nu pro Constitutie.

  96. Intr-o alta viata, in epoca sclavagista, a Evului Mediu „intunecat” (dupa unii iluminati), ori ceva dupa, as fi militat ca PSD-ul sa dispara.

    • normal ca nu vrei sa dispara pesedeaua.
      ca ai numai avantaje.
      v-a marit pensia ?
      da
      va dati gratis cu buzu, troleu si tramvaiu in lugoj ?
      da
      v-a marit alocatia la copilul de la timisoara ?
      da.
      va plimbati lunar cu cefereu gratis , pan tocmai la deva si retur ?
      da.
      aveti internet nelimitat unde scrieti toata ziua-buna ziua tot ce vreti ?
      da.
      sunteti admis fara taxa si examen la universitatea „tayem rigips erdogan” din lugoj ?
      da
      aveti femei frumoase si inteligente in pesedeu ?
      da, olgutza, carmendan, servila, vanghelie… bordel de lux
      aveti promisiuni milioane in programu de guvernare ?
      aveti.
      pai cum sa nu tzii cu pesedeaua ?
      pa cand io tre sa platesc si amarata de bere de la academia din coltzu la bloc, ca nu mai imi da pe caiet.

  97. @ judex,
    exagerezi: tinarul stingaci alergaret pe dreapta era pornit impotriva lui Boc.
    Si trebuie apreciat pentru ca a ales excelent: Noua Republica, Forta Civica si M 10.
    Ori eu vorbeam despre altceva.
    Care putea sa fie si in orasul meu, aceiasi atitudine as fi avut 😛

  98. viq
    ultimatum
    daca nu va reparati serverul, direct la protectia trolilor ma opresc.
    sau ma dau cu udemereu, va dau in gat si aranjez sa va taie padurea cu copac cu tot.
    pai daia imi tocesc io deshtele sa scriu lucruri interesante si instructive ?
    sa se piarda in meandrele concretului ?
    ce o sa creada dom victor despre mine ?

    • Te „dai” cu asemenea indivizi?
      ” Pentru maghiari, 2018, când se împlinesc 100 de ani de la Marea Unire, este anul doliului în România”
      De-ar purta doliu perpetuu 😛 caci Ungaria Mare va mai fi doar in cartile de Istorie.

  99. Dupa votul pentru motiunea de cenzura, un tipat de bucurie a izbucnit din mai multe piepturi de ziaristi, analisti si opozanti. Pe unii i ii inteleg (printre ei si piratul), dar aste sint tipete politice. Ceilalti, ne mint ca deobicei.
    In realitate, PSD cred ca s-a intarit chiar, cu tradatori de la PMP, par egzamplu. Iar pesedistii de Timis si Iasi (ori altii care au defectat pe moment) nu cred ca nu se vor intoarce la matca. Ori ca voteaza si de data asta contra aliantei.
    Si Klaus sugereaza ca pesedeaua+ ginerica nu mai e majoritara.
    Cred ca este.
    Si nu scapam usor de Liviu ot Teleorman; nici cu Justitia, pare-se 😛

  100. scurt si fara logoree
    din pacate, ai dreptate.

  101. Buna dimineata, ramurele.

  102. Mlastina asta e mai adanca decat pare, sa incercam din nou alt unghi.
    Cronologia evenimentelor:
    4 mai – CCR emite decizia la contestatia depusa de Avocatului Poporului
    14 iunie – psd retrage sprijinul politic guvernului Grindeanu si ministrii isi depun demisiile
    16 iunie – Ponta intra in SGG
    19 iunie – sedinta pregatitoare de guvern pentru a doua zi , T Toader pleaca subit din Bucuresti si -si deleaga atributiile Marianei Mot
    20 iunie – apare motivatia deciziei CCR din 4 mai, sedinta de guvern este programata la ora 12 dar Mariana Mot nu vine si sedinta se amana pentru joi 22 iunie
    21 iunie – motiune de cenzura, cade guvernul, ministrii isi retrag demisiile, apare controversa daca sunt irevocabile sau nu si termenul de 15 zile, sedinta programata in 22 cade
    Ce contine contestatia depusa la CCR
    Avocatul Poporului a contestat la CCR art.2 din l 90/2001 – Pot fi membri ai Guvernului persoanele care au numai cetățenia română și domiciliul în țară, se bucură de exercițiul drepturilor electorale, nu au suferit condamnări penale și nu se găsesc în unul dintre cazurile de incompatibilitate prevăzute la art. 4 alin. (1). Mai exact sintagma „nu au suferit condamnări penale”.
    Ce contine motivatia din 20 iunie a deciziiei din 4 mai:
    Pag 15 , pct.28 – Rezultă deci că nu ne aflăm în prezenţa unei chestiuni de constituţionalitate, ci a unei simple contrarietăţi între norme legale din acelaşi domeniu, coordonarea legislaţiei în vigoare fiind de competenţa autorităţii legiuitoare. Revine, aşadar, Parlamentului sarcina de a realiza o corelare necesară între condiţiile de acces în funcţia de membru al Guvernului şi cea de membru al Parlamentului, […]
    Traducere:
    Nu poti fi membru al guvernului daca ai fost condamnat penal comparativ cu functia de parlamentar unde poti si ca nu-I o problema de constitutionalitate ci de armonizare a legislatiei si ca atare intra in atributia parlamentului, iar acesta trebuie sa o si faca. (Opinia separata a Liviei Stanciu spune ca e drept ce a decis Curtea dar aceasta nu poate impune parlamentului ce sa faca, asta fiind o ‘interferenta’ in treaba legiuitorului).
    Decurg 2 posibilitati:
    1. Impui si functiei de parlamentar conditia sa nu fi fost condamnat, astfel amadoua avand conditia la egalitate, asta insemnand practic ca Dragnea sa plece din parlament, fiind condamnat penal si odata cu el toti penalii
    2. Scoti conditia de la functia de ministru si atunci nu apare conditia la niciuna dintre functii si penalii pot popula parlamentul si guvernul.
    Surse spun ca in sedinta de guvern de luni 19 iunie, cea pregatitoare, s-a hotarat ca a doua zi, in 20 iunie se ase adopte o ordonanta care ar fi aplicat variata 1 de mai sus. A doua zi, imputernicita Mot a fricosului Toader lesina si nu se poate tine sedinta de guvern, amanandu-se pentru joi (dupa motiune) cand nu a mai fost cazul. Tentativa esuata.
    De aici intelegem ca tabara Grindeau voia ca si parlamentarii sa aiba conditia de a nu fi penali (lovind in Dragnea) iar tabara Dragnea voia s-o scoata si de la ministrii sau macar sa ramana in coada de peste.
    In zona asta parand fi a situata originea conflictului.
    A urmat circul demisiilor, pozitia lui Johannis fata de demisiionari si declararea incompatibilitatii de catre Ponta.
    Starea combatantilor (poza momentului)
    Ministrii sunt interimari, la fel prim-ministrul si Ponta e la SGG. Toti sunt la guvern si se pandesc reciproc, singurul care a invocat cele 15 zile e Toader de la justitie. Asta inseamna ca si dupa 30 iunie vor fi acolo toti, mai putin Toader. Pe 1 iulie parlamentul intra oficial in vacanta iar guvernul a adoptat, in 25 mai, proiectul de lege de abilitare a Guvernului de a emite ordonante pe durata vacantei parlamentare si l-a trimis la Parlament pentru aprobare in regim de urgenta, proiect pe care parlamentul nu l-a aprobat.
    Pentru a putea functiona incepand cu 1 iulie, chiar si numai administrativ, parlamentul trebuie sa aprobe proiectul de abilitare a guvernului de a da ordonante.
    Intrebarea este: care guvern?
    Aici intra in hora Johannis.
    Presupunand ca sursele stiu ce zic – Johannis poate face istorie.
    El are varianta de a inclina balanta catre tabara Dragnea, sa salveze toti penalii si din guvern si din parlament, grabind procedura pentru noul guvern astfel incat pana la 30 iunie: sa avem unul nou, Grindeanu si Ponta sa plece, parlamentul sa abiliteze noul guvern de a emite ordonante astfel noua gasca are toata vacanta parlamentara la dispozitie sa scape toti penalii (parlament+guvern) prin deja exersatul- noaptea ca hotii.
    Dar are si varianta inversa, trage de timp, parlamentul e obligat pe 1 iulie sa abiliteze guvernul Grindeanu sa dea ordonante, acesta o da in varianta fara penali dupa care preda guvernarea.
    Daca nu vrea sa temporizeze pe motiv de prelungire a crizei, il poate propune sfidator tot pe Grindeanu, cu acelasi efect daca trece iar lucrurile pot fi facute dupa aceea asezat, pe indelete.
    Pana acum, Johannis a ales sa nu se implice deloc, refuzand inlocuirea celor 2 ministrese. De acum lucrurile se complica, nu mai exista neutralitate si va trebui sa joace: ori – ori. Ori scoate castanele din foc cu mana lui Grindeanu si curata clasa politica ori si l-a ales pe Dragnea contracandidat pentru 2019 si il cruta impreuna cu ceilalti penali.
    Presupunand ca sursele nu sunt veridice, Johannis are din nou 2 variante
    1. Nu risca nimic, va lasa sa curga totul cum vine, nu el va face jocul. Dar decizia Curtii exista si ea va trebui sa produca consecinte intr-o directie sau alta si va produce dar mai tarziu, iar Johannis nu va fi parte din decizie fiindca nu va mai avea parghii. Atunci o sa auzim probabil, chestia cu prerogativele. SAU.
    2. Sau poate creea el scenariul surselor. Impreuna cu Grindeanu care nu mai are nimic de pierdut.
    Daca as fi presedinte as alege sa-mi fac eu jocul. Dar nu sunt.

    PS. Scuze pentru metrajul postarii dar am incercat sa surprind tot ce stim in acest moment.

    • eu, in nume propriu, iti zic multumesc pt analiza.
      iti sugerez sa o faci saptamanal, ma vei avea client fidel.
      cu asta de mai sus l-ai facut pana si pe victor L. sa para mic copil de scoala primara in materie de politica.
      bravo, f. interesant.

      • Hai ca ma faci sa ma simt prost.
        Uite, m-a scapat faptul ca deciziile CCR, mai ales daca nu constata incalcari ale Constitutiei, nu pot avea efect retroactiv, prin urmare, punerea in adecvatie a legislatiei cu decizia CCR opereaza numai pe viitor, deci la urmatorul parlament. Nu schimba fundamental analiza dar nu mai e atat de personalizat conflictul, deci nu mai vizeaza scoaterea imediata din peisaj a lui Dragnea, el ramanand totusi exponentul membrilor turmei sale de penali, prezenti sau viitori, pe care trebuie sa-I apere de mana lunga a legii.
        Si inca ceva, varianta 1 de a impune in mod egal parlamentarilor si ministrilor conditia sa nu fi fost condamnati va atrage dupa sine extinderea si la nivelul presedintelui. Poate aici sa-l arda pe Dragnea, fiindca ca nu cred ca pana in 2019 va parcurge si reabilitarea. Aici vedem iar daca Johannis il prefera drept contracandidat.
        In plus, o ordonanta data in conditiile astea trebuie sa fie aprobata de parlament dupa vacanta parlamentara (daca nu cumva convoaca o sedinta extraordinara ca sa o tranteasca), deci e nevoie sa fie conjugata cu o presiune a strazii. Si nici asa nu avem garantia ca va supravietui pana in 2019.
        Altfel, in teorie, e ok. 😊

    • Foarte interesanta perspectiva!

  103. Primesc un telefon:
    – Salut, pustiule!
    – Multumesc, dar nu e cazul.
    – Ba, si la Copac te face unul „copil mic”.
    – Ii multumesc si lui, dar tot nu e cazul 😛
    – Vezi ca iti trimit un mail cu involutia si evolutia marinarului.
    Ajuns acasa, uit pe moment sa ma pun la umbra Copacului, si dau drumul la un ventilator.
    „390,684 likes – 12 ian. 2017
    ………
    397,151 likes -24 mai 2017
    …………
    397,987 likes 23 iunie 2017”
    S-o fi schimbat marinarul de e iarasi in crestere? nu cred, ci lumea e labila si emotiva. Ohoho, ce va scadea iarasi cind o va scarmana pe Fecioara carpatina 😀
    Cit despre primul subiect, nu concurez cu doamnele; intotdeauna au dreptate. Chiar daca vreau sa cirtesc pe ici pe colo 😛
    Iar aprecierile sau subaprecierile de la john sint ca apa sfintita 😛

  104. Klaus nu cred ca va incerca (n-are curajul?) sa destabilizeze pesedeaua, desi este un moment propice.
    Se vine cu aceiasi explicatie „sa nu provocam o criza prelungita”.
    Pai daca guvernarea actuala nu a provocat crize, atunci ce este o criza?
    Sau isi aminteste incercarea cu „guvernul meu” de tehnocrati 😛 si nu mai vrea sa se lege la cap daca nu il doare 😉
    Trai neneaca la Cotroceni si cu „maiestate”

  105. Pagina noua, cu reluarea unui comentariu 🙂

Lasă un răspuns către oldhashu Anulează răspunsul