Alternative?

Cand e vorba de politica, unii, nu putini, stim ce nu [mai] vrem. Ne-am saturat pana peste cap de PSD & Co, de guvernele si guvernarile lor incompetente, iresponsabile, ticaloase care, exceptand foarte scurte intervale de timp, ne-au croit si inca ne croiesc destinul de aproape treizeci de ani.

Dar ce alternative avem? Putem afirma ca orice altceva din ce exista, ar fi ceva cu adevarat mai bun? Cred ca din acest punct, opiniile anti-PSD se despart in cel putin doua curente: unul care sustine ca da, oricare alt partid, sau partide ar fi mult mai de dorit la guvernare – si aici, referirile sunt in general la PNL, USR si nou aparutul partid al lui Ciolos (eventual si PMP, cu conditia „sa se rupa total si definitiv de Basescu”).
Un al doilea curent, poate mai firav ca numar de aderenti, dar care s-ar putea sa creasca pe viitor, este anti-PSD, dar nu considera varianta PNL / USR / MRI o alternativa usor de „inghitit”. Argumente? Foarte pe scurt: PNL-ul nu a dovedit in timp ca e capabil sa se reformeze, sa devina altceva decat a fost in anii de cardasie cu PSD-ul, sau PC-ul, nu a convins ca partid de „opozitie” si/ sau ca partid de „dreapta”. Cat despre USR si MRI, aceste experimente politice mai recente, chiar daca evita sa se defineasca dpdv ideologic, chiar daca nu-si asuma deschis, transant orientarea, apartin (prin programe, manifeste, declaratii) Stangii de „rit nou”, „progresiste”, in linia stangismului occidental actual (reprezentat si de stanga si de…mai toata dreapta).

Marele absent, cand vine vorba de ALTERNATIVA la PSD, este un partid autentic de Dreapta. Din pacate, in Romania, timp de aproape trei decenii, NU s-a construit asa ceva. Si aici fac o paranteza. Intr-o perioada in care in Occident, partidele de Dreapta au tot derapat spre Stanga, la noi, si spuneam asta cu cativa ani in urma, singurul politician care a fost capabil sa evolueze in sens invers, de la Stanga SPRE Dreapta, a fost Traian Basescu. Inclusiv programul PMP este clar mai la dreapta decat se pretind ale altora. Dar asta NU ajunge…Si inchid paranteza.

Revenind la subiect pentru a incheia, „oferta” politica actuala este reprezentata in fapt de „copiii” comunismului de tip ceausist si de…”stranepotii” lui tata…Marx*

Despre cei vechi, n-am ce sa adaug, in afara de faptul ca m-as bucura sa dispara de pe scena politica. Despre cei noi? Sincer? Vazand ce se intampla in lumea „de afara”, cea pe care ne-am dorit-o cu totii, dar care e condusa azi de un establishment stangist, socialist si constatand cum se aliniaza „ai nostri” , sunt foarte ingrijorata…

 

*) [Documentarul este despre marxismul cultural din SUA dar, pentru ca s-a realizat „importul”, este valabil si pentru Europa]

 

Mih

247 responses to “Alternative?

  1. Opozitia la guvernarea PSDA3LDE este de trei feluri….mutual incompatibile:
    a) haotica: jelitoare deprimanta, criticand bun si rau concomitent, insinuandu-se pe strada sub flamura:

    b) opozitie clara: critica punctuala a erorilor de guvernare si oferirea de solutii pentru corectarea lor. De unde si indemnul cu „ruperea totala si definitiva”, remarcat si de mine pe la distribuitori pe strada)
    c) monocolora si mai mult absenta (sper ca astazi sa nu rateze ocazia sa transforme liaA3ntul haosului in sarcofag, dupa modelul incetatenit „maiacordosansa”).

      • Abundenta de partide noi adoctrinare nu este surprinzatoare in Ro, dat fiind recentul succes electoral rasunator al hibridului PSD&PNL, USL. Germania a luat nota si preluat ideea la ultimele lor alegeri, nu? Cu succes.
        Totusi, ingrijorarea de care amintesti trebuie mentinuta in limite rezonabile. Este suficient ca:
        1) USR, MRI sa inteleaga ca un partid nu poate spune CUM sa se faca INAINTE de a spune CE vrea sa faca.
        2) PNL sa inteleaga ca impa(u)narea cu personaje istoric legate de PNL (Patriciu, Olteanu, Tariceanu, Antonescu, Zamfir, Gorghiu, etc) fac necesara reafirmarea doctrinara.

        1&2) Eu cred, ca si tine, ca toate cele formatiuni de mai sus sunt de stanga. Ceea ce nu este deloc rau. De fapt, poate fi chiar solutia necesarei concurente pe culoarul de stanga pe care PSD alearga singur. Ce este cu adevarat ingrijorator pentru mine este ca PNL, USR (de MRI nu prea stiu) se incapataneaza sa vizeze electoratul de dreapta cu mesajul stanGIOid de capatai al USL – pagubosul „Josbasescu!”, mesajul care a fragmentat/fragmenteaza opozitia la PSD. Recenta patanie a (contributoru)lui Funeriu, ex-ministrul Educatiei, are valoare de simbol pentru abulica/mioapa opozitie antiPSDA3LDE. GIOpia bate miopia!

        • Ca OldLeft va fi inlocuita de NewLeft, toate „sansele”. Astia „noi” nu sunt insa cu nimic mai buni. Poate, mai cu „staif”, dar mai perversi (eu asa ii consider). Problema este ca NU prea e NIMIC pe Dreapta.
          Ca partide de stanga-nedeclarata / pseudo-dreapta vizeaza electoratul de dreapta, nu ma mira, dar ma exaspereaza / ingrijoreaza ignoranta unei bune parti din respectivul electorat (care mai degraba se crede / se pretinde a fi de dreapta). E o confuzie veche, premeditata, propagata, intretinuta – si acum incepe sa se vada tot mai clar acest lucru, confuzie in care lumea pare a se simti foarte confortabil. Multi confunda si rezuma acum dreapta la…anti-PSD-ism, ceea ce e o mare prostie.

  2. „Care cu EXCEPTIA UNOR foarte scurte intervale de timp, ne-au croit si inca ne croiesc destinul de aproape treizeci de ani.”

    Din pacate ceea ce se dorea a fi viitorul dreptei conservatoare petrece un regretabil exil ca azilant politic in Costa Rica.
    Sigur… ca New Left si cu Soros au ocupat tot terenu.

    • O idee nu poate trai ca expresie a unui singur om. Adevar valabil si (…de fapt, mai ales) in cazul celor doua cazuri centrale: Udrea si Kovesi. As extinde chiar prin a spune ca Udrea a fist si este o caramida de baza in asigurarea longevitatii LCK la DNA. Asa cum Manole a zidit-o pe Ana.

  3. Cum dreaq sa ai alternative daca tot dupa sutienul si chilotii Elenei privesc unii?

    • vrei sä uite la dopul cretin – 20-20 ?
      nu vedetzi ce aprozar au infintzat- cu tembele, inbräcate tzopeste,
      o rusine. eu nu o cunosc pe UDREA- dar era stilatä -f bine
      GARDEROPA ei era turnatä- o femeie la care te uitzi cu pläcere.
      „DAMELE” psd-alde sunt catastrofale- au atitudini de grajd.
      DAR AU TUPEU. sigur nu o pot uita pe UDREA.

    • de altfel se ocupä de toate prostiile, inventeazä comisii; vor referendum ;vor sä aducä milioane la BUC, – TOTUL COSTÄ
      ZGLOBIUL TÄRICEANU- se screme- se rätzoie -poate-poate
      obsearvä cineva ce grozav este el- r gretzos si escroc:

  4. CUM SÄ MEARGÄ BINE- ? LA EXTERNE UN BÄTRÄN KGB-ist
    o rusine, ambasador in USA- NASUL LUI TONTA- LA BERLIN
    UN NENE- CE SE JUCA PE LA „EUROPA LIBERÄ” SE SPUNE
    „ROLURI DUBLE”-dar o fi fäcut bine „cuiva”si s-a uitat……………………..

  5. f. interesant- Karl Marx- näscut in Trier ( cel mai vechi oras)
    fiul unui mare afacerist evreu- f. bogat- ( se plictisise probabil-
    SI a finantat organizatia si pe Engels)
    DE ALTFEL VREAU SÄ SPUN CÄ -ORASUL TRIER ESTE F: FRUMOS- MERITÄ SÄ-L VEDETZI

  6. räul pe care l-a fäcut M si E- nu se poate aprecia, catastrofal
    si bine intzeles, fiecare a interpretat si a mai pus un „motz”
    SÄ-I REEVALUEZE DL DRACU- CÄ DRAC-NEA O FACE

  7. Nuu, nici vorba, n-am plecat cu Elena ori Alina 😛
    Dar m-au invins evenimentele din jur.
    Juncker il va omagia pe Marx, iar orasul Trier va pune in vinzare o bancnota de 0 (zero) euro pentru omagierea titanului invatat al omenirii.
    Sa nu le vinba idei si scornicesteilor 😀
    Iar rusii au avut o revelatie relevanta: e clar ca britanicii l-au otravit pe Skripal, caci in 1916 tot serviciile britanice au participat la uciderea lui Rasputin.
    Ma astept ca rusii sa-i acuze pe britanici si de nemtii morti din cauza de armament britanic dus in URSS 😉

    • si uite asa , leprele ordinare Dragnea si escrocul bätran Täriceanu,
      isi fac jocul dupä plac. Johannis se burzuluieste, dar nimeni nu-l
      i-a in seamä, poate cändva isi vor da seama romanii, cat s-a luptat
      t Bäsescu cu nemernicii- ;sä tzinä Romänia pe drum:

  8. Sa ma calce norocul la loto daca americanii nu ne urmeaza orbeste:
    „Partidul Democrat din Statele Unite a intentat un proces împotriva Rusiei, echipei de campanie electorală a preşedintelui Donald Trump şi site-ului WikiLeaks, denunţând o presupusă conspiraţie pentru perturbarea scrutinului prezidenţial desfăşurat în SUA în 2016, relatează agenţia Reuters.”
    Noi ridem de pesedisti cu comisia aia pentru alegerile din 2009 😛

    • de scandaluri s-au tzinut intodeauna in USA, dar institutziile lor
      functzioneazä, nu este afectatä de cearta dinozaurilor.
      o fi si un adevär- cum s-ar fi inplicat si la democratzi-
      eu mä uit la Ro. mä oribileazä tupeul escrocului bäträn Täriceanu,
      ce a avut de acasä – cuib de securisti-e drept „IN CIVIL”
      marele liberal Amadeo-L.- a fost tot un liberal rosiu, el a introdus in lumea „paralelä” pe neisprävitul repetent- de care avertiza si el.
      s-a gäsit intodeauna de partea nemernicilor- längä Ponta-Dragnea
      escrocul bätran- schimbä jocul-FUGE CU DOSARUL LA ALTUL
      OARE NU-SI DAU SEAMA ROMÄNII DE MAFIOT „IN CIVIL”???

    • OBAMA A INCEPUT CRED SI APROBAT- CU AMBASADA,
      dar escroc cum este nu a fäcut-o.
      DE ALTFEL OBAMA NU A FÄCUT NIMIC- MII DE POZE
      SI VIZITE PT: IMAGINE

  9. Hi.

    Iar Marx.
    Intr-o lume libera fiecare poate promova ce nazbatie ii aterizeaza pe chelie.
    Marx inclusiv.
    Nu ca n-ar fi important, ca e clar ca a prins la o buna bucata din omenire, dar daca langa teoriile lui nu sunt aratate, explicate, probate si teoriile socio-economice real-alternative, probabil ca drumul duce incet dar sigur in fundatura de unde credeam ca am scapat.
    Back to the future !

    • Iata si reversul pamblicii Moebius taiate de foarfeca lui Juncker: dezmorteala lui @Viq. Pe soclu, eu as inscriptiona: „3D printers of the world, unite!”.
      Una este alta, eu zic ca efectul general este pozitiv: muncitorii de dupa cortina se ingramadesc la cozile de angajari de la centrele de fier vechi (cozile inseamna unire, intr-un fel…). Se cauta acum cu prioritate vopsitori care sa improspateze culorile de pe bucatile de fier vechi. Nenea Juncker ar vrea sa reasambleze cortina, doar ca bucatile vor fi montate de-a-ndoaselea.

    • INTERESANT CE AU TULBURAT SI DISTRUS FANTEZIILE LOR,
      ei cei cu bani ,se sätura se de bunästare si bogätzie, ii trebuia altceva
      Bolivar -fäcea revolte contra fam, Che.-argentinian (doctor)-PERVERS
      plin de boli si vicii- a fost un exemplu nefast- din nefericire a fost
      promovat de comunisti, si mitomanul-plagiator TONTA se credea unul

  10. Salutări la toată lumea! 🙂

    Întâi la temă că așa e frumos, cum bine zice un Viq prieten care și-a mai adus aminte de noi 🙂

    Alternativa la PSD, o dreaptă autentică și cu vigoare politică, este încă un vis frumos în Romania…
    Handicapul lipsei unui mediu în care sa se nască și să crească idei diferite privitoare la societatea românească din ultimii 70 de ani este greu de depășit.
    Deșertul totalitar care n-a permis decât supraviețuirea de pe o zi pe alta, neplivirea la timp a buruienilor care au creat acest deșert și acceptarea printre noi a celor care ne-au schimonosit istoria pe mult timp este o greutate de cărat în spate încă ceva vreme…
    Singurul partid care s-a împiciorongat rapid pe scena politică românească după marea bulibășeală đin decembrie ’89 a fost cel prezent și pănă atunci ca slugă la marele stăpân din răsărit. Cele două formațiuni politice de operetă cu lideri de import care trebuiau să asigure fundalul credibil pentru „democrația originală” dâmbovițeană s-au topit ca niște transplanturi nerecunoscute de organism.
    Acum grupările politice exPSD se constituie în jurul câtorva lideri vizionari dar nu suficient de rodați politic. Excepția care confirmă regula a cam obosit sa tot încaseze și de la unii și de la ceilalți….
    Mediul social este steril și greu poate naște mișcări politice de alternativă la comunismul adaptat noilor vremuri: PSD-ul a mimat refacerea economiei libere, solul pe care să crească intreprinzătorul, până când și-a umplut sacii din averea publică, devenind un pericol pentru supraviețuirea națiunii pe care doar DNA, o parte a Justițiției și Serviciilor o mai apără. Cum să se mai nască o dreaptă, o clasă politică a intreprinzătorilor autentici care să producă bogăția din care statul șă-și administreze corect partea lui și periodic, conform ciclului electoral normal, stânga să o distribuie în societate?!
    Alternative?! Vise…

    Cât despre Marx și sponsorul său Engels, mai bine se apucau de SF. Ar fi fost precursori de prestigiu, pe linia lui Jules Verne și Herbert Wells!!!

  11. Cand ramai fara tatuc, mai bine intri in amortire. E chiar decent procedeul. Decat sa te transformi in adulator trumpist, brexitist, viktororbanist sau mai nou fan netanyahu pentru care mutam ambasada. TRU madness!!

  12. Bla bla bla si hau hau hau; au si dottorii parerea lor.

  13. Azi tot supusul Majestatii Sale e ferice: se da bere si uischi daficea 😀

    • Un @Bill/Ovi de UK:

      Politicianul britanic, George Galloway:

      ”Poate să-mi explice cineva de ce toată România – care a luptat contra noastră în Al Doilea Război Mondial – poate să se mute aici (n.r. Marea Britanie), dar cei din Caraibe, care stau aici de 60 de ani, sunt deportați? Ăsta e Brexitul? Serios?” a scris Galloway pe Twitter, referindu-se cel mai probabil la cazul unui jamaican care riscă să fie deportat deși trăiește de 52 de ani în Marea Britanie.
      Alexandra, o româncă stabilită în Marea Britanie din 2012, i-a oferit un răspuns care a ajuns viral pe Twitter: ”Domnule, sunt româncă, sunt aici din 2012, acum mă aflu la mijlocul studiilor pentru doctorat, și nu am nimic de-a face cu Al Doilea Război Mondial dat fiind că m-am născut în 1994. Mulți din prietenii mei studiază sau lucrează în România. Nu sunt de acord cu nedreptățile comise atât contra cetățenilor din Caraibe, cât și contra celor din UE. Dezbină și cucerește nu merge.”

      Tehnica @Bill/George: divide et impera!

      • Asta o stiu supusii Majestatii Sale cu „România – care a luptat contra noastră în Al Doilea Război Mondial”, caci romanu` stie doar ca Churchill ne-ar fi vindut rusilor 😛 nici ei nici americanii nu ne-au luat apararea pen`ca le declaraseram razbel 😀
        Referitor la supararea lu` nenea George Galloway are si el un fix cu românii.
        Parca unii romani nu au si ei fixul lor, de a sta treji in transee?

        • @victor L, tocmai ce ziceai ca supusii Majestatii Sale sunt pe uischi, in timp Georgwell asta e clar pe drojdie. Dar supus cuiva este. Poate greselii, poate relei vointe, poate santajului, prostiei…cu siguranta nu al MS, insa.

  14. Macar de ar fi asta o alternatica:

    Daca aveti rabdare sa urmariti 😛
    Multimea de dottori ai natiei sint exact ca pachidermele din clip: inimoase, dar fara o solutie. Popolul, ala micu` ce voia sa iasa din apa, e balacit pina la epuizare pentru a-si arata fiecare neputinta practica.
    Ne vor scoate la mal cindva?
    😛 😀

    • Eu vad exact opusul: unde tu vezi inimosi sterpi, eu vad parsivi cu metoda. Nu atat obsesia perena cu Udrea, nici constanta denigrare a lui Basescu de cand este in opozitie cu PMPUN, ci perenul atac asupra lui Boc
      1) cand era PM
      2) cand a ramas in PNL
      3) cand si-a mutat grosul activitatii din politica in administratie (tii mte disputa cu TDS despre parcul industrial din Cluj?)
      Eu vad centrul luptei politics de azi intre primarii Firea si Boc. @Bill&celelaltefetealeluiTDS sunt in tabara impotriva primului, cu siguranta.

  15. ” Universităţi, vă acuz!”
    aprilie 22, 2018

    http://funeriu.blogspot.ro/2018/04/universitati-va-acuz.html?m=1
    E lunga acuza, dar trebuia cineva s-o spuna.

  16. Daniel P. Funeriu
    Ieri la 21:52 ·

    Jucam şi eu liniştit tenis, iar ei mi-au întrerupt tăcerea.
    „Cel mai dezolant pentru mine, care îi cunosc bine pe aceşti oameni, este că cei care ţipă astăzi, justificat, când cafteala e pentru bani, au tăcut ieri, atunci când duelul era pentru principii. Pentru că nu mi-au fost parteneri în duelul pentru principii, astăzi sunt perdanţi izolaţi în cafteala pentru bani. Pentru că atunci când au avut puterea au fost slabi şi astfel au creat premisele pentru ca astăzi, un Nea Caisă venit din neandertalul academic să poată da cu parul în ţeasta filosofilor şcoliţi prin străinătăţuri. Pe care filosofi nici măcar studenţii lor nu ies în stradă să îi susţină. Ceea ce nu înţeleg ei este că în cafteala pentru bani brutele şi şmecherii câştigă întotdeauna dar în duelul pentru principii câştigătoarele sunt elitele.”

  17. Viorica, fii bărbată!
    „Iohannis: Am anunţat deja această întâlnire, lăsaţi-i să vină măcar să vină măcar pe Eugen Teodorovici sau vicepremierul Viorel Ştefan.

    Dancila. Nu, nu vine nimeni în afară de mine

    Iohannis: Şi eu ce fac acum?

    Dăncilă: Şi eu ce să vă fac, dacă nu m-aţi întrebat înainte? Nu, dacă vreţi ne vedem doar noi doi.
    Plec în Israel. Oricum vin doar eu la Cotroceni, pentru că nu există niciun conflict cu BNR, nu accept altfel”
    Daca e adevarat, Iohannis e …n-am cuvinte 😛

  18. Pai e frumos, Klaus? dupa ce cu gurita ta ai spus ca le mai acorzi inca o sansa, vii acum si ii ceri demisia Vioricai?

  19. unu mai muncitoresc, unu mai sarbatoresc.
    Dixtractie placuta tutulor.

  20. proasta popii -din Telörman- este o tämpitä cu coronitzä,
    cänd vorbeste incurcä tot- cu o seninätate „debilä”

  21. pe saitul Netflix exista o poza cu Pablo Escobar intr-un lan cu flori galbene (sa fie rapita?).
    Oscar Manto il scoate pe Pablo si o teleporteaza in lan pe primarita Bucurestilor.
    Titlul tabloului: Lan de rapita cu japita!
    Ridem, glumim, dar nu e banc: japita e primarita Capitalei.
    Din lenea multora cu gura mare de a merge la vot.
    # rezist, te vedem, e motiv de doliu, nu de impopotonare 😛

  22. nu am crezut sä väd asemenea persoane ,proaste si inbräcate
    cu prost gust. chiar puteam spune oricänd , cä romanii au gus si f.
    bun simtz-
    „ACEASTÄ ADUNÄTURÄ LA PUTERE- AU IESIT DIN VIZUINI ”
    FIEREA ESTE O PAPARUDÄ OBRAZNICÄ SI ” I(NTZEPATÄ”
    si ( gästele indopate de teleorman au scäpat dela aprozar)
    BUCURESTIUL ESTE CATASTROFAL- NIMENI NU SE REVOLTÄ?
    MAI FACE JAPITZA UN CONCERT SI DUCE PROSTII !

  23. Sa vina DNA (si inca ce vina!), sa vina sa ne ia!
    https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22427229-judecatoarele-gabriela-brsan-iuliana-pusoiu-fost-achitate-definitiv-pentru-luare-mita-abuz-serviciu.htm
    Si Nitu a fost achitat (adica nu i s-a gasit nicio hiba).
    Sint curios daca Oprea are de suferit ceva despre acuza de ucidere a politistului Gigina.

  24. este uluitor cum scapä escroacele astea,
    altzii au fost arestatzi pe falsuri si martori mincinosi
    dece scapä? nitzu a fäcut dosare la comandä- etc.
    nitzu -revolutzionarul fals- cu beneficii ce nu le meritä::::::::::::::::

    • @ theo,
      exista si explicatii;
      – dosare prost facute;
      – sau, dosare la comanda, cu lipsa de dovezi.
      Nu e neaparat vina judecatorilor, ci in mare parte a procurorilor.

      • victor,
        cine ii dä dreptul „purcelei de teleorman” SÄ SPUN
        DIASPORA NU ARE HABAR -NU STIE REALITATEA”?
        colectivista asta parvenitä habar nu are cäte stim noi,
        este o mägäritzä nerusinatä- clar

        • Hm…asa a zis?
          De la „Cuget, deci exist” la „Ma acomodez, deci traiesc”:

          • victor L

            Si Siegfried a ajuns la concluzia „Ma acomodez, deci traiesc”.
            Nu avea garantat de la PMP continuitatea de europarlamentar, asa ca a gasit un cuib la PNL.
            Si, normal-normal, se zice ca demisioneaza din PMP; sau i se cere demisia.

          • victor L

            Nici Monicuta nu a procedat altfel 😛

          • Ro va fi mai bine reprezentata in PE de un Muresan decat de un Diaconu, nu crezi? Mai bine o Monica decat o Tusa sau o Sandru.

          • oldhashu

            Just, judex!

            Mai bine un pervers inteligent decât o țață de centură! 🙂

          • victor, omul asta chiar stie ce spune:

          • @Old: intre timp, a venit si solutia:
            PMP – Siegfired
            PNL – Sieghired
            Happy end!

  25. Asa a zis si Tiriac: mai bine ma aliez cu un hot decit cu un prost 😛

    • Tiriac s-a simtit obligat sa se Alliantz, desi nu-l obliga nimeni sa se pozitioneze in vreun fel. Spunandu-ne ca el simte ca buzunarul sau e mai in siguranta in proximitatea hotului decat a prostului, rezulta ca fermoarul sau este inca deschis pe sensul intrari. Sa fie sanatos si la punga si mai gros, atata timp cat plateste taxe si nu intra in conflict cu potera!
      Eu, pe de alta parte, observ tot timpul si aleg atunci doar cand imi vine randul. Ca principiu, evit in primul rand prostii si in al doilea rand hotii. Pentru ca prostii sunt intotdeauna si hoti, ei isi fura caciula.

      • Eu am inteles altceva: cu prostul nu are rost sa te aliezi la furat, dar cu hotul e perfect intentiilor tale 😛

  26. Muresan- este f. inteligent- vorbeste 3 limbi sträine la perfectzie,
    si limba romänä -nu o stälceste, este f. bine väzut si f. activ la UE
    din päcate a fost aleasä drä-cila-o incultä parvenitä ca tot PSD
    E F: GRAV- ESCROCUL TRÄDÄTOR TÄRICEANU-SE VREA PRES-
    EDINTE- ACEST BÄTRÄN ESCROC-ESTE COLABORATORUL
    PSD- DE INTODEAUNA- FEREASCÄ D-ZEU:
    OMUL TÄRI-ESTE TICÄLOSIA INTRUCHIPATÄ !!!!!

    • Nu-i contesta nimeni inteligenta, e vorba despre versatilitate.
      Versatilitatea celor inteligenti, numiti uneori inocenti versatili 😛

  27. judex,
    una spun eu si alta ma intrebi. Nu-i contest inteligenta lui Muresan.
    Nu de europarlamentarul Muresan vorbeam eu, ci de incercarea, daca e adevarata, de a prinde ciolanul de la oricine vine, ciolan sa fie.
    Daca tot am facut haz de necaz pe urma unor traseisti vestiti, acum dece inchidem ochii?
    Sau ne dedam si noi zicalei „au fost singurii care mi-au oferit o sansa”?
    Poate isi face si Muresan partid, ca Macovei.
    Succesuri 😛

    • @victor, noi nu putem sti motivele plecarii lui Muresan din PMP. Ar putea fi vorba de “ciolanul” PE, dar eu nu exclud alte posibilitati. Atat timp cat despartirea de PMP se face in termeni amicali, prezenta lui Muresan in PNL creste gradul de compatibilitate dintre PMP si PNL. Eu il vad pe Muresan mai aproape de Diaconescu decat de cel al lui Cristi Preda. Tocmai varianta “ciolanului” trebuie sa-l faca pe Muresan atent sa nu calce-n strachini daca isi doreste o cariera politica meritorie.

  28. dacä a fäcut mägäria sä negocieze cu ORBAN
    este ster dupä listä- asta sigur, BÄSESCU este
    mai bine väzut ca tot PNL-ul- de altfel Klausi-mausi
    a cam cacarisit-o ,diaspora il cam väd intr-un USL
    MASCAT- prea a jucat cu CIUMA ROSIE-ACUM SE PREFACE?

  29. Oooo, ce bine, mai vine cite cineva sa ne aduca lumina 😛 cu lampasul 😀

  30. Udrea, neUdrea, te doare mintea 🤕😬🤣

    „(…) Avocat: Care a fost implicarea Elenei Udrea în încheierea contractului dintre Romgaz și firma lui Rudel Obreja?

    Adrian Gardean: Direct nu cunosc să fi avut vreo implicare.

    Judecător: Dar indirect?

    Gărdean: Păi nu știu nici indirect. De la Nastasia știu (…)”

    „(…) Avocat: Știați că banii vor ajunge la Elena Udrea? (Curtea respinge întrebarea)

    „(…) Avocat: V-a spus Nastasia că banii vor ajunge la Elena Udrea? (Curtea respinge întrebarea)

    Avocat: Cât a durat discuția de la Bușteni cu Elena Udrea?

    Gărdean: Câteva minute, respectiv 2-3 minute.

    Avocat: Având în vedere că Udrea nu voia să fiți implicat, cum a decurs discuția? Pur și simplu v-ați prezentat și ați și ajuns la sponsorizări? (Curtea respinge întrebarea) (…)”

    „(…) Gardean: (…) Eu nu cred că am zburat, pentru că elicopterul avea patru locuri (…)”

    http://evz.ro/dosarul-gala-bute-denuntatorul-elenei-udrea.html

  31. EU NU O CUNOSC PE UDREA; DAR DE LA INCEPUT A FOST
    TOTUL O EXAGERARE- 5 MANDATE DE ARESTARE- ARUNCATÄ IN PUSCÄRIE CU CÄTUSE SI TAM-TAM- CEVA MIZERABIL
    DOSARUL ESTE -FÄRÄ PROBE-FÄRÄ ISCÄLITURA EI; FÄRÄ SÄ
    AIBÄ MARTORI-
    NUMAI PRESUPUNERI- MINCIUNI SI DECLARATZII FALSE !
    S-AU REFUZAT ORCE INTREBARE-DECE???

    ASTA ESTE JUSTITZIE?

  32. Inca o victorie: „Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a decis, joi, în primă instanţă, achitarea lui Victor Ponta şi a lui Dan Şova în dosarul Turceni-Rovinari, anunță Mediafax.”
    Oare o sa se inflameze deontologii sau daca nu e vorba de blonda se fac ca ploua 😛

  33. pe Udrea o linseazä- pe Mazäre- escroc de miliarde,
    ponta-este achitat, Välcov- condamnat si in cercetäri
    are voie sä ducä cu Däncilä l Dubai.

    • Foarte corect zici! Cel mai bine ar fi ca Duamna sa se refugieze in Costa Rica. Dar sa nu fuga din țara, ca ar fi păcat. Sa meargă asumat! Sa fie dreptate.

    • Vezi ca aseara Duamna Elena s-a dezis de Basescu in fata lui Gadea si Cristoiu.
      Asa ca, apuca-te de injurat. Nu glumesc. S-a dezis. S-a debasificat U. La A3 in direct.

      • Fostul preşedinte al Curţii Constituţionale a României, Augustin Zegrean, a declarat, vineri, că Toni Greblă este „o victimă a sistemului” şi toţi judecătorii Curţii bănuiau că este nevinovat. Zegrean îi recomandă fostului judecător CCR să se îndrepte împotriva statului român şi să ceară despăgubiri.
        „Sigur, nu trebuia să i se întâmple toate acestea, a fost o victimă a unei perioade tare nefaste din istoria dreptului românesc. Noi bănuiam de atunci că nu sunt multe probe împotriva lui sau că nu sunt deloc. Justiţia se face pe probe, nu pe vorbe! Este păcat pentru că i-au distrus cariera, i-au distrus câţiva ani de viaţă, în care nu i-a fost uşor şi sunt încântat că, în sfârşit, s-a terminat”

      • @Billetelul roz inca te roade…Roadele ca poamele.

  34. Nici caprele nu mai sint ce au fost 😛
    „Fostul judecător al Curţii Constituţionale Toni Greblă a fost achitat vineri de Înalta Curte, anunță Agerpres.

    În acelaşi dosar, au fost achitaţi şi oamenii de afaceri Ion Bîrcină şi Mihai Prundianu, dar şi Gheorghe Grecu şi Victor Dolghi.

    Instanţa a decis şi ridicarea sechestrului dispus de procurori în acest caz.”
    Caprele si strutii pot sa se bucure in libertate, spre necazul unor procurori incompetenti.

  35. ce sä mai crezi ???? omul a primit si masini- haine ,terenul pe care
    este ferma nu-i apartine- e tot un fel de „BELINA”
    F: CIUDAT- tonta-sova-chiuariu………………………..nevinovatzi!?

  36. VINOVAT ESTE BÄSESCU – UDREA- etc

  37. vai de tembelizm,
    Udrea a spus cä era mai bine dacä nu-i numea pe Coldea si
    kÖVESI- ACUM ASA GÄNDESTE- ESTE OK
    dar tot ea alerga la Ponta si Maior s-o punä pe Kövesi
    nu a spus cä se dezice- ci -cä si TB a fäcut greseli, desigur
    prin prisma ei.
    interesant este cum sunt ocolitzi MAIOR-DÄNCU-DRAGNEA-ETC

  38. asearä am väzut scurt, un vagabond opraznic -tupeu ordinar de tälhar
    TONTA- EXPLICA CUM ESTE EL DE CINSTIT- CUM AR VOTA SI PE „TÄRI” (nu mä mirä-ii leagä escrocherii) CÄT DE GROZAVÄ A FOST
    GUVERNAREA LUI SI A LUI NÄSTASE
    si bine intzeles negativul in persoanä TB-

  39. Protestam, injuram, dar mai si ridem: Viorica i-a dat Suveranului Pontif „Sămânţe de mărar”. Si in limba incilcita a englezilor i-a spus ca e „foarte bucuros” pentru intilnire 😛
    Dar traducatorii nostri, de rai ce sint, nu au inteles. Viorica i-a zis Papei „sper ca esti foarte bucuros de intilnirea cu mine”.

  40. Protestam, ne mai dixtram, dar e rost de ingrijorare:
    „A doua sau a treia zi după ce a fost chemat la DNA domnul Greblă, am făcut singura conferinţă de presă din viaţa mea de judecător la Curtea Constituţională, la care am invitat toată presa din Bucureşti şi am spus ce se întâmplă. Am spus inclusiv faptul că suntem ameninţaţi de SRI. (…) Am spus şi altora. În zilele acelea, a fost la noi la Curte o delelgaţie a MCV şi un judecător din Curte le-a spus: «mie îmi este frică să mai fiu judecător la Curte». S-a notat şi notat a rămas. În ce priveşte vizita preşedintelui Iohannis, noi l-am invitat la Curte, era de o lună preşedinte. Dar pentru că au fost evenimentele acelea, l-am invitat, i-am spus ce s-a întâmplat şi evident că am avut o discuţie în care fiecare judecător şi-a exprimat teama faţă de ce se întâmplă. Dar toată societatea a tăcut. De frică, probabil”, a spus fostul preşedinte CCR, Augustin Zegrean”

  41. Daca judecatorilor CCR le e teama, citi dintre judecatorii de instante nu tremura in fata procurorilor?

  42. ce este interesant, MAIOR-PONTA- GHITZÄ-COLDEA erau cu PSD
    EI AU CREEAT SISTEMUL PT: A SUZBORDONA TOT:
    SE PARE UNII NU STIAU DE ALTZII- S-AU LUCRAU PE KONT
    PROPIU- observ cä il menajazä pe MAIOR- DECE????
    MÄ MIR ,CÄ NU AU CONCLUZIONAT- VINOVATUL E TB

  43. Mamma mia, ca la bazar: unii cer mult ca sa primeasca ceva. S-o vedem si pe asta.
    „DNA cere pedepse cu executare pentru Liviu Dragnea: 7 ani și 6 luni pentru instigare la abuz în serviciu și 2 ani și 6 luni pentru fals ”
    Pai, daca se da chiar si pe jumatate din cit se cere, tot cutremur se numeste. Nu-i de gradul 7,6 pe scara Richter, dar e de 8 in politica mioritica.
    Sint mai nerabdator ca de cistigarea unui Grand Slam de catre Halep 😛 😀 😛
    (Am pus bautura la rece!)

    • Eu cred ca Simona ar fi mai castigata daca si-ar muta prioritatea de la castigarea unui turmeu mare spre castigarea Fed Cup in 2019.
      Psihologic vorbind, pentru ca presiunea de a castiga ACUM RG mi se pare aproape insuportabila, dar mai ales ca modalitate de a-si prelungi cariera la varful tenisului mondial cu 4-5 ani. Conditiile sunt azi coapte pentru recladirea scolii de tenis din Ro in jurul celor 6-7 valori certe din tenisul feminin, cu un maxim de sanse in 2019. Daca ii reuseste, Halep ar putea deveni un simbol asemanator Liei Manoliu. Ce frumos ar arata arena de tenis SH din Constanta, unde sa se dispute anual un mare turneu international…
      RG (sau altul) vor fi tot acolo si in urmatorii ani…

    • POTZI PUNE BÄUTURA LA RECE;
      DAR NUMAI PT: HALEP
      DRAGNEA––NU V-A FI CONDAMNAT:

  44. Cite unul mai cade in plasa:
    „Radu Mazăre, condamnat la 6 ani și șase luni de închisoare pentru abuz în serviciu. Decizia nu este definitivă”.
    Sa fie primit!

  45. In sfirsit, Sica a plecat la lupta cea mare: „Președintele PNL a depus plângere la Parchetul General împotriva Vioricăi Dăncilă și a lui Liviu Dragnea pentru înaltă trădare, divulgare de informații secrete și uzurpare de funcții.”
    Desi pare peste poate, prea sint gogonate acuzele.Mai ales de „înaltă trădare”.

  46. Nu sintem nici buricul Pamintului, dar nu stim nici cine pe cine a influentat: „Societatea Cambridge Analytica, în centrul unui scandal mondial legat de datele utilizatorilor Facebook, a cerut intrarea în faliment în Statele Unite, unde a depus o cerere la un tribunal din New York, anunță AFP.”

  47. SCA- din care face parte ginerele lui Melescanu-
    nu a avut nimic in „afacere”??? CEVA PUTE

  48. Ca sa auzi si sa nu crezi: procurorii Parchetului Brasov au cerut/propus ca toate deciziile CCR sa fie anulate si „sa o luam de la capat”.
    Motiv intemeiat pina le Ceruri si inapoi ca Tudorel sa-i ironizeze: pina si procurorii brasoveni trebuie sa cunoasca legea.
    Cu asemenea propuneri cu ce esti mai bun decit GIO?

  49. In Londra e iarasi rost de guleai 😛 MARE.
    Viq o fi pe acolo?

  50. judex,

    oameni frumosi , o fam. frumoasä,
    se spunea „OMUL SFINTZESTE LOCUL”;nu este usor,
    eu stiu cum este sä o ei dela capät, dar se poate.
    desigur, Australia este o tzarä ce poate oferii multe oportunitätzi
    -azi depärtarea nu mai e o problemä.

    • Da, @theo. As adauga, in cazul particular al omului din fotografie (antrenorul lui Halep, strans legat de Adelaide): “omul sfinteste locul 1”. Iata un binom care trebuie musai salvat.

  51. Cum sa nu se obrazniceasca pesedistii?
    „Magistraţii ÎCCJ au decis, marţi, să îl achite pe preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, în dosarul în care acesta a fost acuzat de mărturie mincinoasă. Decizia nu este definitivă.”
    Dar va fi, si o sa-i reproseze si Ginerica lui Klaus ca nu e penal 😀
    Cu atitea achitari recente, DNA-ul e varza, chiar livada de Portocala 😛
    Aceiasi concluzie: dosare intocmite de Portocali, ori intocmite din rautate, fara dovezi..

  52. trebuie sä vä spun ceva, aflat dela un om ce cunoaste pe CONTI
    VIITORUL PREMIER ITALIAN
    CONTI ESTE UN SMECHER ORDINAR- SCOALa a fäcut-o ?????
    SI-A TRECUT DIFERITE STUDII-IN MULTE TZÄRI- ESTE UN MINCINOS- A FOST LA CONFEWRINTZE- VIZITE;INFORMATZII
    NU STUDIU: UN FIGURAT
    UN FEL DE PONTA – DAR O HA-HA-LERÄ ITALIANÄ

  53. Deontologii si Vestalele Justitiei au dat-o iarasi in bara si ar trebui ei sa plateasca, nu Romania:
    „Procedură de infringement împotriva României

    De-a lungul anilor 2016 şi 2017, am tot umblat pe la televiziuni arătând şi vorbind despre directiva 343/2016 privind prezumţia de nevinovăţie şi a dreptului de a fi prezent la proces în cadrul procedurilor penale. O groază de propagandişti au susţinut că Băsescu s-a întors împotriva Justiţiei. Realitatea este că directiva trebuia implementată în legislaţia română până în aprilie 2018.
    Astăzi, Comisia Europeană a declanşat procedura de infringement împotriva României pentru neintroducerea în Codul de Procedură Penală şi în Codul Penal a prevederilor acestei directive.
    Dragi propagandişti, fie că sunteţi magistraţi, politicieni sau analişti, luaţi notă că directivele Uniunii Europene sunt obligatorii şi pentru Justiţia din România.
    Intervenţiile mele au fost pentru ca Justiţia din România să progreseze, în timp ce voi v-aţi bătut pentru o Justiţie a anilor ’50.
    PS. Atenţie, că v-am vorbit şi despre definiţia corectă, aşa cum o dă Comisia de la Veneţia, pentru abuzul în serviciu. Fără prag valoric, dar cu prag de faptă.”

  54. Citind comentariile la postarea marinarului, constati ca e adevarat: 42% pot citi, dar nu inteleg ce citesc 😛

  55. Ce mai tura-vura, cuvintul „infringement” nici nu exista in DEX 😀
    Asa ca putem neglija avertismentul .
    „Procedura de infringement declansata, joi, de Comisia Europeana impotriva Romaniei pe Directiva UE privind prezumtia de nevinovatie”. Deci este pentru „prezumtia de nevinovatie” 😛
    Chiar daca este vorba „de primul pas pe care trebuie sa il faca o tara membra – sa anunte in ce masura legislatia din Romania este in acord cu directiva europeana si ce masuri intentioneaza sa ia autoritatile.”
    Ce nu e clar? este in legatura cu prezumtia de nevinovatie, in jurul ei se ratoieste infrigementul.
    Cit priveste intrebarea „CINE trebuia s-o faca?” ma gindesc ca nu marinarul. Directiva e din 1916.
    Mai exista pe FB la marinar o intrebare de genul „da` dvoastra ati fost 10 ani presedinte, dece nu ati facut-o” 😉
    Prezumtia de nevinovatie nu e un apendice la cine stie ce masuri „Joi, autoritatile de la Bucuresti au fost instiintate de catre Comisia Europeana cu privire la declansarea procedurii de infringement din cauza neimplementarii Directivei Europene 343 din 2016.”

  56. Domnule Victor, multumesc pt raspunsul elaborat.

    Eu consider ca la intrebarea CINE trebuia s-o faca, articolul raspunde: Autoritatile romane (logic, cele de dupa 2016).

    Am vrut sa spun ca cele 3 puteri deopotriva au neglijat rezolvarea situatiei.
    (Nu propagandistii, deontologii samd, acestia NU sunt autoritati, sunt vorbeti)

    D-na Theo, considerati ca cele de mai sus inseamna „Basescu e de vina”?

    • @ felixks,
      da, autoritatrile romane.
      In 2016 era „guvernul meu”, tehnocratii, multi veniti de la Bxl, iar apoi a venit GIO. Chiar nu inteleg dece a fost tergiversata atit implementarea a ceva elementar, „prezumtia de nevinovatie”. Cred ca si pesedistii ar fi trebuit sa fie interesati, ca sa nu-i mai numeasca Klaus penali 😛

    • Daca incerpind cu guvernul Ponta, traversind guvernarea tehnocrata pina in zilele noastre, nu stim sa accesam banii, sa ne stergem pe buze. Doar ca, zic gurile rele, guvernantii nu sint interesati de fondurile europene, caci nu se poate fura 😛

  57. In cautare de alternative, masive miscari de trupe in politica Ro…Fluiditate care se supune legilor miscarii de pe scena cea mare, implacabile:

    Originalitatea Ro este ca, in timp ce profesionistii “lor” cauta variante ingenioase, utile, frumoase si in acord cu legile naturii, “vorbetii” nostri utilizeaza nu pana, ci ventilatorul pentru a imprastia simultan culori si miasme. Impact dublu, cum ar veni. Scopul: unirea celor care nu vad cu cei care nu au miros impotriva celor care nu inteleg. Conflict inghetat, as spune.

  58. Marinarul se consoleaza: „I-am trimis lui Dragnea trei lingăi”.
    Ce sa-i faci, sint acri strugurii 😛

  59. victor,
    jocul lui Dragnea si Ponta este pt. prosti, ei acapareazä tot si
    PSD-ALDE O SÄ AIBÄ „COMITETUL CENTRAL”
    asta e intentzia- härjoneala lor este de cocosi, ei se vor unii
    si cum observi- ei nu se denuntzä serios- se joacä
    vor pune mana pe tot- ROMÄNII DORM
    VOR FII IMEDIAT IN BRATZE CU RUSIA;SÄRBIA-ISRAEL
    UE -O SÄ FIE DE VINÄ–CÄ NU SUPORTÄ CE FAC EI

  60. Sica Mandolina zice ca fuga parlamentarilor de la PMP este un semn ca Basescu ajuta PSD. Sa ne fereasca Cel de Sus ca Sica sa ajunga premier.

    • In inocenta sa sapientala, Orban ne anunta cum se pregateste el sa intareasca „opozitia” cu pontisti MTO-isti si cu antidragnisti din PSD. Nicu un cuvant despre PMP. Poate pentru ca JosBasescu a fost creierul USL….o fi crezand el. In replica, TB imprumuta de la Bute o eschiva si se RPD sa ii faca respiratie gura la gura lu’ Za Prezident-holograma Zamazarandzafazar. Evident, miscarea lui TB este menita a se opune refacerii USL, cea mai antinationala formatiune politica din istoria Ro (incluzand PCdR).
      Daca opozitia din Ro a ajuns sa-l prefere pe Ponta lui Basescu….apoi isi merita soarta cu varf si indesat. Aloooo, mai exista vreo minte lucida in politica din Ro? Cristi D, Sieg_fired?

      • 2 oportunisti -färä caracter- päcat- nu au scuze

        • Nu sunt de acord. Ceea ce le lipseste celor doi este nu caracterul, ci anvergura. Daca au ales despartirea de PMP in locul infruntarii principiale, deschise si barbatesti a lui TB in interiorul PMP (pentru mine, PMP este azi singura opozitie veritabila – dreapta conservatoare, esentiala, punctuala si constructiva – la actuala guvernare), macar sa-si depaseasca conditia in cadrul altor formatiuni: Muresan ar putea prelua tineretul PNL de la abulici indoctrinari ca Mares&Neantu’, in timp ce Diaconescu – un politician natural de stanga – ar putea sa schimbe radical imaginea alterata a PSD in UE. Cum ar arata o Ro cu un PNL condus de Muresan si un PSD sub Diaconescu? Eu zic ca mult mai bine ca azi.

  61. Sicä -este o caricaturä de golan bäträn, bun de nimic

  62. Revizie tehnica 😛

    • unde?
      OMUL ESTE O HA-HA-LERÄ- FÄRÄ CARISMÄ
      UN POLITICIAN CARE NU ARE CEVA NATIV-
      E GREU SÄ-L MONTEZI-INPÄIEZI SI SÄ-L NUMESTI
      PRESEDINTE- NU AR FI NICI PT: ANTIPA -O ATRACTZIE ORBAN

      TB-NU ESTE UN OM FRUMOS- DAR E NATIV CARISMATIC
      POLITICIAN- ARE O NATURALETZE OMENEASCÄ, BUNÄ-
      chiar il cred un om bun- cu toate kantele lui, ca oricare.
      ASTA ESTE UN OM FRUMOS- SUFLETUL
      este cu 10 ani mai mic ca noi- dar nu am väzut un om
      atät de atent la „nimicuri,” la caracterul oamenilor, i-a analizat
      romänii nu-si dau seama ce si unde erau- färä TB-ACUM !

  63. In urma deciziei CCR 😛 😀

    • O PORCÄRIE-UNDE NU AVEA CE CÄUTA POLITICUL

    • CURIOS AUD PESTE TOT CUM TB- A NUMIT-O
      CÄND PONTA A POVESTIT CUM S-A SFÄTUIT CU
      AI LUI – DAR DESIGUR TB. SATISFACE URÄTZENIA
      SUFLETELOR COMUNISTOIDE
      CEL MAI TICÄLOS ESTE TÄRICEANU- ESTE CANCERUL POLITICI
      LIPIT DE ORCINE-CU IFOSE SI FASOANE- DAR PERVERS

  64. DUPÄ MINE ROMÄNIA SE AFUNDÄ……………………………….

  65. Theo,
    nu stiu cit de mare e porcaria de care zici, ca nu sint specialist in constitutionalitate, dar am un prost obicei: sa nu ma tot jelesc si daca vreau stat de drept, e bine sa mai respectam si institutiile Statului, nu doar pe Codruta. Ca asa cum pot gresi „ticalosii” de la CCR, tot asa poate gresi si Fecioara carpatina. A cam mototolit fata Justitiei, cu livezile de portocali si cu achitarile rasunatoare din ultimul timp.
    Incit „Alta intrebare” jubileaza: După decizia CCR de azi sunt trei cuvinte „Codruţa go home”

    • ai dreptate- dacä dela inceput inläturau pe tämpitzeii procurori
      era altfel, sigur „ciuma rosie” a speculat fiecare miscare..
      AS VREA SÄ STIU CARE AU FOST JUDECÄTORII CU „DA”

  66. CURIOS- COLDEA ELIMINAT-KODRUTZA-PA
    NUMAI MAIOR SE RÄSFATZÄ IN USA

    • Citit.
      De observat ca si Danilet spune ca CCR a dat propria interpretare a Constitutiei, bazindu-se pe un articol din Constitutie. Ca procurorii sint sub autoritatea ministrului Justitiei, sau cam asa ceva.
      GIO lucreaza mai organizat decit opozitia, folosindu-se de greselile ivite in Justitie.

  67. Salvatorul Ghinea (dece n-a ramas onorabil oengist?) vrea sa depolitizeze Statul. Si CCR.
    Un raspuns pe masura:
    „euNuke spune:
    30/05/2018 la 20:56

    Nu. Nu puteti sa depolitizati statul, cel putin nu atata timp cat modelul nostru de stat este cel occidental al democratiei liberale constitutionale. Cine numeste judecatorii la Curtea Suprema a Statelor Unite? Cumva vreun guvern tehnocrat autonumit pe veci la conducerea tarii? NU! ci Seful statului cu acordul Congresului, printr’o procedura democratica ce presupune deopotriva confruntarea si colaborarea intre tabere! In Franta cine numeste judecatorii Consiliului constitutional? Cumva vreun creier gigant apolitic de pe planeta Gigiduru? Nu? Dar in Germania? Curtea Federala e alcatuita cumva de vreun tovaras Juncker care citeste in stele vointa profetului Marx? Nu?! Dar cum asa? Cum e posibil ca aia de prin marile puteri democratice sa aiba judecatori cautati, periati si numiti de niste politicieni?

    Nu va convin procedurile astea complicate de numire a judecatorilor? Nu va convine ca exista mai multe partide in Parlament? Nu va convine ca la curtea constitutionala se iau si decizii cu caracter politic [logic, din moment ce oamenii aia lucreaza in baza legii fundamental politice a statului]? Pai nu mai bine va construiti statuletul vostru utopic undeva intr’o enclava nord-coreana? Poate va da voie Kim sa va fauriti acolo o entitate experimentala, apolitica, pura si incoruptibila. Hai, la revedere si drum bun!”

  68. Statele Unite au fost alese să fie ţară invitat de onoare la ediţia din acest an a Bookfest. Frumos. Sau ocazia sa le dam o scatoalca de bun simt: „Scena pare glorificarea verandei unei plantaţii”
    Ce dreptate avea kaghebistul cind ii reprosa unui american ca ei linseaza negri; a prins-o si romanul. Mai ales cel intelectual si corect politic 😛
    http://www.mediafax.ro/cultura-media/tensiuni-la-bookfest-2018-cativa-scriitori-si-au-anulat-prezenta-la-standul-sua-scena-pare-glorificarea-verandei-unei-plantatii-foto-17238277
    Filme si carti despre Sudul american au vazut-citit…sau au strimbat din nas?

  69. Si daca fictionarii romani sint stupefiati de „terasa Sudului”, ambasadorul american e si el retinut: „Urmărim îndeaproape evenimentele. Aceasta este o problemă internă a României”

  70. Parerea mea: marinarul a luat-o razna.
    Vrea ca Iohannis sa declanseze un referendum in urma deciziei CCR.
    In felul asta deciziile CCR, care sint general obligatorii, devin facultative, pen`ca asa vrea Basescu. Repet: cred ca sare calul rau de tot.

    • Marinarul gandeste in termeni institutionali, mult pe deasupra persoanelor care ocupa vremelnic functii in stat. Nu cred ca azi cunoaste cineva mai bine decat TB angrenajul statului roman, iar marinarul isi da seama ca erorile DNA sunt utilizate de GIOP pentru incalecarea statului. Eu sunt surprins ca asa de putini oameni inteleg ca este vorba, pur si simplu, de realizarea echilibrului puterilor in stat, nu decarbitrarea meciului dintre Kovesi si Dragneatariceanu. Asa cum Kovesi nu este Justitia, nici Dragnea nu e Legislatia, nici Dancila nu este Administratia, nici Tariceanu nu e Politica, nici Johannis nu e Statul. Institutiile trebuie sa ramana in afara micilor lupte personale (indiferent cat de mare ar fi mizele personale, acestea sunt neimportante in raport cu functile institutiilor in mecanismul statului).
      In concluzie: TB nu greseste, TB se chinuie sa tina la suprafata, in plina furtuna, o corabie cu marinari fie beti, fie nepriceputi, fie neputinciosi, in conditiile in care piratii au cucerit timona. Si se pare ca nu-l intelege/ajuta (…aproape) nimeni.

      • servus. judex!

        good point! 🙂

      • Daca vrem sa scriem eseuri, pot fi de acord cu tine. Si aplaud 😛 Dar pentru ca vorbim dintr-un stat de drept, nu concep incalcarea unei decizii definitive si irevocabile (ca banal act administrativ) ori a unei decizii general obligatorii. Ar trebui ca inainte de schimbarea Constitutiei, sa schimbam DEX-ul.
        Ai observat temperarea ambasadorului american? ori spusele oficialitatilor germane, austriece? suna in genul „E o problema interna a Romaniei”.
        Basescu, pentru mine, este omul politic cel mai cel dintre politicienii de dupa `89. Dar nu e fara greseala. Mai demult cerea demisia Codrutei pentru a limpezi apele in Justitie, si avea dreptate. Acum, cu propunerea de referendum, parca zice „incurca-i, drace!”
        Daca nu sti sa accepti si infringerile, nu vei sti nici sa cistigi.
        Sa nu uitam sa mergem la vot, sa vedem citi sintem si (daca stim) ce vrem 😀

        • O „putere” se afirma permanent, altfel nu este Putere. Echilibrul dintre puterile statului este fragil si dinamic. Ca urmare, echilibrul este permanent alterat de competitia dintre puteri, de unde si mecanismul fin si complicat de (re)echilibrare al statului de drept.
          Eu cred ca tentativa de suspendare a Presedintelui, in afara regulilor statului de drept, a USL2012 marcheaza un asemenea moment de dezechilibru, de unde si desfasurarea:
          0) GIOP incaleca Statul: lucrul este evident, astfel incat SUA-Nuland si UE-Barroso (chiar si SOV cu al sau vizionar „Intariti-va statul!”) reactioneaza frontal, fara intarziere, deschis.
          1) Statul contraataca: binomul DNA&SRI este raspunsul simetric pe care Statul il gaseste pentru contracararea binomului GIO&P322.
          2) Statul incaleca GIOP si dilueaza componenta „I”: GIOP este azi GiOP.
          3) Binomul „paralel” se dezmembreaza, GiOP este prins in chingile MCV+deficit 3%+cerinte NATO+MTO (cadrul general impus de mult hulitul TB). In drum spre reechilibrare.
          Pe scurt, @victor L: echilibrarea puterilor intr-un stat de drept este un proces de durata, dinamic si nu este nici usor de obtinut, nici permanent. In prima repriza, miza a fost eliminarea lui „I” din GIOP. Au fost excese si greseli, cu siguranta, dar parca „I” a devenit „i”. Si lupta continua.
          „E-o lupta viata, deci te lupta”….

  71. dupä ce s-au pupat Kövesi si Dragnea -el a sters-o si l-a pus
    pe DOREL -S-O TRIMITÄ ACASÄ:
    MARINARII POT FII BETZI- DAR MAI RAR CÄND SUNT TRÄDÄTORI

  72. NU KÖVESI E SUBIECTUL- CI ELIMINAREA ATRIBUTZIILOR
    PRESEDINTELUI: ASTA AU VRUT CIUMATZII
    EI VOR O MUMIE – NU PRESEDINTE- DE AIA SE LUPTA CU TB

    • De acord ca GIO vrea diminuarea atributiilor Presedintilor, dintr-un motiv clar (cel putin pentru mine): vor trece multe alegeri si nu vor avea un Presedinte. Asa ca la Cotroceni ar vrea un Notar.
      Dar buba asta tot de la Codruta a plecat, de la neprihanirea ei.

  73. Ca fapt divers „cine sintem si ce vrem”.
    Pe pagina de FB a ministrului fara Bac, la ultima postare, s-a dezlantuit un hirdau de ura la adresa PDL-lui, a lui Basescu si a lui Funeriu. Tot acesti „cetateni onesti” zbiara „sa vina DNA, sa vina sa va ia!”.
    Ei vor demiterea Parlamentului, a CCR, a guvernului…dar nu incearca niciunul o coagulare impotriva GIO. Iesim pe strada 😛

  74. @ judex,
    – inceacrca sa faci abstractie de PSD, eu vorbesc despre respectarea unor legi si cutume;
    – si mie imi place poezia, dar cind a fost vorba despre, grecii i-au scos din Cetate 😛
    – Basescu e atit de mult injurat, in mare parte pe nedrept, incit ar fi indicat sa nu faca nicio consesie pentru ca sa fie mai putin injurat; Facerea de bine e injuratura de mama. In incercarea de a proteja Justitia, greseste –
    http://www.mediafax.ro/social/girbovan-a-justifica-nerespectarea-deciziei-ccr-prin-apel-la-referendum-este-abandonul-democratiei-constitutionale-17239174
    Iar Basescu, facind aceste concesii, nu va fi mai putin injurat.
    „”Un referendum privind respectarea unei decizii a Curtii Constitutionale inseamna renuntarea la democratia constitutionala, specifica tarilor cu democratie vestica, si revenirea Romaniei la democratia „populara””

    • Victor L,

      Pe Basescu il doare-n basca de injuraturi, asa cum pe Klaus il doare-n basca de ce se intampla in tara asta.

      CCR NU e mai presus de…”poporul suveran”, asa zice Constitutia.
      De ce n-ar fi democratic sa fie romanii intrebati daca sunt, sau nu de acord ca presedintele sa se subordoneze unui ministru? Pentru ca despre asta cam e vorba.

      Nu, nu cred ca Garbovan are dreptate. Daca presedintele si-ar asuma declansarea referendumului [si poporul suveran are dreptul constitutional & democratic sa se pronunte prin referendum] si daca asta inseamna incalcarea Constitutiei, el ar fi cel care isi asuma si costul. Asta nu darama nicio democratie.

      Ma rog, lucrurile nu sunt foarte clare, legile in sine sunt astfel formulate incat fac posibile interpretarile.
      Uite ce zice Augustin Zegrean (cred ca e indreptatit sa se pronunte pe subiect cel putin cat Garbovan): „Spaţiul de manevră al preşedintelui este prevăzut în Constituţie. Cel care numeşte şi revocă, în general. Nu-i poate nimeni impune să revoce sau să respingă. Nu poţi să îl forţezi pe preşedinte să facă cum zici tu” / https://www.money.ro/poate-presedintele-sa-spuna-nu-la-cererea-de-revocare-explicatiile-expertilor/

      Nu cred ca Johannis va recurge la referendum, nu risca el sa-si piarda beneficiile. Poate ii si convine situatia creata [„spatele” Lulutei nu mai pare asa solid, derapajele din DNA sunt de notorietate, poate prefera sa „scape” de povestea asta cu „mana” CCR, fara sa riste dezaprobarea iohannistilor lulutofili – doar viseaza inca cinci ani la Cotro, nu?

      • Mih,
        sintagma asta cu „poporul suveran” este inselatoare, chiar periculosa.
        Nu poti chema de fiecare data poporul suveran sa-si spuna parerea despre lucruri pe care majoritatea nu le inteleg. Daca sa respectam au ba Constitutia si Institutiile tarii.
        „Poate fi contestată decizia CCR din 30 mai 2018?
        Decizia CCR urmează a fi motivată pe larg și ea se va publica în Monitorul Oficial. Ea nu poate fi atacată de nimeni și nicăieri. Din momentul publicării ea devine obligatorie pentru toată lumea.”
        Danilet pe Contributors.
        Eu nu discut daca e dreapta ori nedreapta decizia CCR. Eu vreau sa accentuez ca s-a ajuns aici din cauza Fecioarei Luluta. Si ca odata ajunsi aici, decizia CCR este general obligatorie. Cu scincete si injuraturi, ne-am facut-o cu mina noastra. GIO stie sa exploateze greselile. Si o face politic, nu toate hoteste. Pentru asta a spus Klem „E o problema interna a Romaniei”.
        NB,
        am dubii ca pe Basescu l-ar durea la basca de injuraturi; si mai ales din partea unor fosti aliati sau oportunisti.
        Apoi, cine constata incalcarea Constitutiei? doar CCR. Care a constatat in doua rinduri ca Fecioara Luluta a incalcat Constitutia. Si? s-a ajuns aici, cind GIO jubileaza.
        Votez cu tine: „Ma rog, lucrurile nu sunt foarte clare, legile in sine sunt astfel formulate incat fac posibile interpretarile.”
        Dar pina facem altele, sa nu aruncam copilul cu apa murdara.

      • Democratia a devenit un sport extrem in Ro, @Mih. Nici poporul nu este chiar asa de suveran, exemplu fiind referendul P300 (oooofff, iar incurcalume asta de Basescu, referendum care ramas si in ziua de azi pur consultativ). Contributia Ro la dezvoltarea democratiei ateniene este introducerea mecanismului de check&balances intre vointa populara si ce vrea muschiul reprezentantilor ei. Un thriller psihologic despre schizofrenie ce te tine cu muschii creierului incordati pana la final!

  75. Desi sint de acord cu marinarul, tot stau pe ginduri daca sa-l aprob sau nu.
    „Băsescu, a spus, joi, că pentru a câştiga o dispută cu PSD „nu se poate altfel decât cu bâta””
    Metaforic suna bine 😛
    Totusi, prima data ar trebui sa mergem la vot, si daca nu si nu, atunci sa luam si parul. Dar au fost foarte multi absenti la vot. Care nu au dreptul sa puna mina pe par.

    • Victor L, Judex, dragilor,
      Ne dam si noi cu parerea, ca mai mult ce sa facem?
      Lucrurile sunt tulburi si vremile urate. Cat despre oameni, incepand cu ai de ne conduc azi, ce sa mai zic…JALE!!!
      Victor L, intru totul de acord cu tine – si eu am un cui, ba un ditamai pironu’ pe Slujirea, ca multe se trag de la ea, mai ales „munitia” oferita japitelor parlamentaro-guvernamentale si vulnerabilizarea institutiei DNA (ba, si a altora, inclusiv cea prezidentiala)
      Despre „bata” metaforica, Basescu a vorbit de cea prezidentiala, nu de ale noastre, dar n-are Klaus stofa pentru asa ceva.
      Cat despre „basca”, poate fi inlocuita cu „pix”, sau „spitz”, ca sa nu ajungem la batranul „emanat”. Pe omul Basescu e posibil sa-l doara, desigur. Pe omul politic Basescu, mai putin.
      ………………………..
      Revenind la disputa pe subiectul referendumului, cred ca sunt putine sanse sa ne lamurim pe deplin, iar referendumul, putine sanse sa devina solutia.

    • A, am uitat sa adaug ca alaturi de Scumpa, Plavanis (asa-l alinta lumea 😛 ) are si el o tona de vina ca lucrurile au ajuns unde au ajuns.
      Dar in fond, nu pentru asta o fi fost el inventat drept candidat la prezidentialele din 2014?

  76. Nu de slutirea politicienilor ma cutremur, ci de slutirea „societatii civile”, a jurnalistilor si a multor intelectuali.

  77. Asta n-o spun eu: „Inspecţia Judiciară CĂŞTIGĂ procesul cu CSM după cenzurarea anumitor părţi dintr-un RAPORT de control făcut la DNA. Decizia nu este definitivă”.
    Daca si CSM cenzureaza/taie din ceea ce nu place, Dumnezeu cu mila!

  78. „klaus rämäne premierul dela grivco,” asta e pärerea
    mea si a multora. cät priveste referendum- sä respecte
    pe cel cu -300 parlamentari, altfel sä facä numai sä cheltuiascä
    bani? TB- a luat apärarea presedintelui-a postului sä nu fie
    numai figurant- ROMÄNIA ESTE TZARÄ SEMI-PREZ……s-au ?
    cä TB -e injurat -sunt campanii concertate- numai asa si vezi
    ce mare politician este, contra unei haita de lupi.

  79. Cica daca nu ar fi prosti, cum s-ar mai da unii destepti? 😛 iar daca nu s-ar face greseli, cum s-ar mai lauda unii ca sint fara pata si prihana? 😀
    S-a descoperit ca un membru CCR, Lazaroiu, ar fi trecut de cei 9 ani in functie, si ar fi ilegal acolo. Asa inchisi la minte sa fie „ticalosii de la CCR”?
    In alte institutii stiu ca din cauze punctuale, fostul sef, caruia i-a expirat mandatul/mandatele, a fost numit interimar pina la rezolvarea situatiei. Par egzamplu concret, Horodniceanu, la DIICOT.
    Dar daca la CCR Lazaroiu este ilegal acolo, e grav.
    O sa aflam (oricum, scorul ar fi 5-3, fara „ilegalul” Lazaroiu).

  80. -deci ciuma rosie, are mai multzi „tzäntzari”

    EU CRED KLAUS ARE CONSILIERI CATASTROFALI
    S-AU
    ASTA ESTE TACTICA ………………pasul si rahatul

  81. Pina la urma Tapalaga si Pantazi au descoperit un fîs; nu e nicio neregula cu Lazaroiu la CCR.

    • @victor L, daca la targ prinzi un hot cu mana in buzunarul tau si judecatorul spune ca tentativa de furt se pedepseste cu 3 luni de inchisoare, asta nu inseamna ca decizia se aplica doar de la urmatoarea tentativa.

      • @ judex,
        cu regrete, dar exemplul tau nu se incadreaza in discutie.
        Pina nu vom accepta ca pe linga Viorica, PSD-ul are si hiene cu carte, ca Tudorel, nu ii vom invinge.

        • @victor L, golirea de continut a atributiilor Presedintelui este in afara Constitutiei. Un sextet iresponsabil darama prestigiul CCR:

          P.S.
          Pasivitatea lui Johannis este o palma pe obrazul celor care l-au votat in 2014. Daca demiterea sefei DNA se face pe baza „conflictului constitutional” si Johannis accepta zgarda Dor(el)(neanu), Ro intra in perioada Presedintelui-spectator, in ciuda, nu in spiritul Constitutiei.
          P.P.S. Tapalaga si Pantazi sunt doi juristi/guristi-amatori nepriceputi, care au contribuit la ratarea miezului problemei.

          • dar si Klaus s-a läsat „plimbat”nu este politician
            si sincer nici nu-l intereseazä- joacä in horä!!!!!!!!!!!!!!!!

          • @ judex,
            asa, mai in gluma mai in serios: pe tine si pe marinar va preocupa „golirea de continut a atributiilor Presedintelui”, iar pe Klaus chiar ca il doare la basca 😛
            Dece pling deontologii si nu se revolta asupra atitudinii lui Klaus? pen`ca Basescu e de vina.
            Uite ce scria ieri criticul de teatru,. Doctor în filologie, Mircea Morariu:
            „In 2012, CCR, avându-l în frunte pe fostul jurist de CAP Augustin Zegrean, căruia astăzi gura nu-i mai tace l-a slujit pe alt glăsuitor logoreic, anume pe Traian Băsescu pe care l-a salvat de la demitere.”
            Iti dai seama cit de corecte sint cronicile de teatru pe care le scrie?

          • @victor, la Contributors majoritatea baietilor saraci cu pretentii de cu duhul este covarsitoare. Ei sunt, de fapt, Distributors. Cu ridicata, ca detaliile ii incurca. In afara de Daniel Funeriu (adus acolo doar pe post de sac de box) sau @eunuke, putine sunt ideile valoroase care apar, gur(nal)isti inchipuiti ca Morariu, Felea, Voncu, etc…nefacand altceva decat sa-si trateze complexe de inferioritate sau obsesii bolnave. Ce este nelinistitor pentru mine este perfecta asemanare cu prestatiile de la Copac ale trompetei @bill, sau a parsiveniei din aparitiile insidioase si cetoase ale lui @Mihai2/58…Nu-ti aduce aminte de agenda mercenarului pentru „Partidul pentru Oameni”?

    • Au descoperit pe naiba. Astia au plecat de la HotNews, dar tot UMPresa sunt.

  82. tot ei au descoperit ,iscälitura lui Udrea pt, meciul de box,
    si de altfel a fost Predoiu,care täcea chitic -pänä s-a descoperit
    acum- cum e posibil????

  83. m-ORARIU -MARE IUBITOR DE „DREPTATE”
    atät a intzeles el särmanul- de aia este asa luftibus – klaus

  84. Prevad ca mitingul pesedist de simbata va fi un fiasco, chiar daca vor umfla si ei cifrele participantilor ca deontologii nostri.

  85. Saracutul de el, de Sova e vorba: a scapat de dracu si a dat peste tat`su. Procurorii cer ani grei de temnita in alt dosar 😛

  86. Au si americanii ticalosii lor de la Curtea Suprema:
    ” Un tribunal din statul Colorado a stabilit că decizia cofetarului Jack Phillips de a-i refuza pe David Mullins şi Charlie Craig în 2012 constituie o discriminare, interzisă de lege. Însă Curtea Supremă a decis luni – cu şapte voturi la două – că decizia instanţei din Colorado îi încalcă drepturile lui Phillips.”
    https://www.hotnews.ro/stiri-international-22488708-curtea-suprem-sua-dat-dreptat-unui-cofetar-care-refuzat-fac-tort-nunt-comandat-cuplu-homosexuali.htm

  87. Doo sint asteptarile (pe linga alte sute) pentru care e freamat:
    2 – „Curtea de Justiție a Uniunii Europene, așteptată să decidă astăzi în dosarul unui cuplu de homosexuali care a cerut recunoașterea căsătoriei lor în România”.
    Casa de piatra, dar dece trebuie sa decida CJUE daca Romania are legile ei?
    SI numero uno, sentinta pentru blonda Elena.
    Tot e bine: daca azi nu joaca Simona, joaca Elena.

  88. „Penalule, penalilor!”
    „”Va facem cunoscut ca prin ordonanta nr. 250/P/2018 din data de 25.05.2018 a Directiei Nationale Anticoruptie – Sectia de combatere a infractiunilor asimilate infractiunilor de coruptie s-a dispus declinarea competentei de solutionarea cu privire la denuntul formulat impotriva lui Radu Gabriel Bucsa, Carmen Georgeta Iohannis si Klaus Werner Iohannis in favoarea Parchetului de pe langa Curtea de Apel Alba Iulia.”

    Comunicarea este semnată de procurorul șef al Secției a II-a din DNA, Marius Bulancea, și procuror șef serviciu Iuliana Crisan. ”
    „Declinarea competentei” este sintagma actualizata a „spalarii pe miini” , gen Pilat din Pont. 😛

  89. La multi ani!

  90. Scuze, dottore, ca nu pot fi prezent la bucuriata, „sint” la Paris 😛
    O sa-mi fac ceva timp si pentru bucuria dottorala, e o onoare 😀
    Aaaa, cu asa `telectuali precis ca se cutremura PSD-ul 😉

  91. Dottore, nu am de gind sa-ti stric bucuria: he he he 😛
    Ce se sparie pesedistii de asemenea opozitie `telectuala. Jos Udrea!

    • NU-I NIMIC VICTOR- TOTUL SE PLÄTESTE- NICI BILELE
      „NU RÄMÄN ROTUNDE”- DUPÄ SUFLET
      LUI UDREA I-AU MÄSURAT GEANTA; URMÄRIT IN CONCEDIU-
      IN MADAGASCAR -BRAZILIA-AMERICA-SÄPTÄMÄNAL IN TURCIA
      PT: ALTZII ESTE NORMAL

  92. Culmea e ca tâlharul Dragnea nu are dreptate deși spune propoziții adevărate. Cum sa nu existe un stat paralel când copilul, nepoții, amanta, fratele, diverși colaboratori, concubini, coțiitori precum și cocăcălărimea manelistă cu care mai încingi câte-o horă ici și colo, sunt mai toți hoți dovediți iar Tu, The CMIOS (cel mai informat om din stat) ai zero habar?

  93. Si o melodie asteptata: „Poliţiştii au solicitat marţi seara instanţei emiterea unui mandat european de arestare şi a unei cereri de urmărire internaţională pe numele Elenei Udrea”
    Scrie citeva carti si scapa repede 😛

  94. dacä Dragnea scapä- necondamnat- atunci il numim DRAC-STALIN

    AR FI CHIAR PE FATZÄ…………..

  95. Sa ne aprovizionam cu pop corn (si bere) 😛
    „Aproximativ 6.000 de părţi civile şi vătămate, precum şi urmaşi ai acestora, urmează să fie chemate la audieri de procurorii militari în dosarul Revoluţiei, potrivit unui anunţ al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie (PÎCCJ)”.

  96. Beizadeaua Nicu a lu` Ceausescu ar fi zis „nu puteti voi zugravi cit a construit tata”.
    Nu poate lumea citi cit poate scrie Mircea Morariu, pe Contributors. Cit toti ceilalti autori la un loc 😛 Dar daca cu aceiasi deontologie isi scrie si cronicile teatrale, chiar ca se duce dreac recolta de rapita.
    Lupta de succes impotriva GIO se amina.

  97. D’aia nu mai prea calc eu p’acolo!
    …doar cu ocazia vreunui articol semnat de prof Crânganu ori Funeriu senior…

  98. Salut!
    Ca tot a venit vorba de presa serioasa, „quality”: Rev 22 / GDS, preia mai nou creatii politico-declarative made by VVP.

    https://revista22.ro/70271649/ponta-fondul-suveran-i-a-fost-impus-lui-dragnea-de-un-grup-de-afaceri-ruso-israelian.html

    • GDS? n-am auzit de GDS 😛
      Dar sa preiei si sa publici parerile prim plagiatorului national, mi se pare mai mult decit penal deontologic pentru ce se pretinde publicatia.

  99. Mitingul PSD de simbata este o plagiere a mitingurilor Iepocii de Aur.

    • DECE SE REVOLTÄ? PROTESTEAZÄ?
      UN MAFIOT? UN COLABORATOR SRI? CU S-AU FÄRÄ SORICI
      ALDE-PSD- CHELTUIE MILIOANE SÄ SE IMPUNÄ- SÄ
      INPRESIONEZE PROSTIMEA

      CHIAR STAU ACASÄ ROMÄNII -CÄND DRAGNEA A CHELTUIT
      MILIARDE DIN BANII LOR ? –CHIAR VÄ PROSTESTE !

  100. Bravo Simona.
    Iarasi in finala.
    Sa moara haterii de necaz.

  101. ne bucuräm din suflet pt. Simona, trebuie sä apreciem,talentul,
    dar si munca imensä.

  102. Ca la un meci de fotbal: a fost sau nu a fost fault, penalty ori gol (ca Revolutie se pare ca n-ar fi fost, cum am crezut eu si mii de alti prostovani). Se contrazic arbitri, ce sa mai zic de spectatori. Multi functie de echipa cu care tin.
    E cazul deciziei CCR. Desi se repeta (cind ne place) „unde-i lege, nu-i tocmeala”, un fel de „Dura lex sed lex”, si se spune clar ca deciziile CCR sint general obligatorii odata publicate in MO, Zegrean nu vorbeste aceiasi limba cu Horatiu Dumbrava, ambii fosti sefi CSM. Si mai sint multi altii care se contrazic.
    Pai daca ei nu au aceiasi parere, ce sa creda profanii?
    Nu cumva a intervenit vizibil „Interesul poarta fesul”?
    Iar daca e vorba de interes, ce mai chichirez Justitia?
    Basescule, tu esti vinovatul!

    • Dumbrava a fost sef CSM, Zgonea, sef CCR.
      Dar da, ai dreptate, este bizar ca oameni din aceeasi zona de pregatire si competenta profesionala sa aiba pareri atat de diferite pe un acelasi subiect.
      Si nu-i doar cazul celor doi, mai sunt si altii.

      Cat despre concluzia ta, e deja de multa vreme stabilit „for ever” ca Basescu a fost, este si va fi cauza tuturor relelor trecute, prezente si viitoare :))))))))))

      • Mih,
        ai dreptate, imi dau o bere drept pedeapsa 😛
        NB,
        am auzit intrebarile de la citiva oameni simpli:
        – se prapadeste DNA-ul fara Kovesi?
        – dece nu isi da Kovesi demisia sa se descilceasca dracului nodul si sa il salveze pe Klaus din incurcatura?
        Dece?
        C e nu stie multimea, stiu citeva ambasade .
        C-asa-i in tenisul politic.

  103. In plus, vreau sa-l trag de mineca pe marinar.
    Daca procurorii isi desfasoara activitatea sub autoritatea ministrului justitiei (asa cum scrie la Carticica ce o are peste tot la el), nu inseamna ca si instrumentarea dosarelor va fi sub autoritatea ministrului. Daca vor sa fie probi, procurorii, sa nu calce in livada Portocala 😛

    • ce are „sula cu prefectura”
      „SULA A FOST PREFECT LA ROMA- ” DAR NU PUS DE BÄSESCU
      NICI PROCURORI NU-I PUNEA EL, FÄRÄ RECOMANDARE

  104. Sa se prapadeasca lumea, daca nu-i convine, numai sa cistige azi Simona 😛

    • Eu cred ca semnificatia victoriei intr-un turneu de Mare Slam este mai mica la femei decat la barbati. Diferenta, in a cazul fetelor, este doar ca joaca doua meciuri in plus fata de turneele celelalte, in timp ce sistemul de 3 din 5 la barbati lcele 4 mari turnee este o serioasa proba suplimentara de anduranta. Sigur, o victorie a Simonei la Rolland Garros ar fi o solida confirmare a pozitiei ei dominante in WTA azi si ar mai inchide gura haterilor de profesie, dar nu i-as extinde semnificatia la a spune ca este o incununare a carierei ei. Doar depasirea a inca unei bariere pe un drum inca lung, o bariera ceva mai inalta.

  105. Nu e spre bine, lumea nu vrea sa se prapadeasca 😛

  106. Daca si in Bucuresti ploua ca in fata geamului meu, este pentru ca americanii pling, iar manifestantii pesede vor fi ciuciulete.
    Hai Simona.
    Este un exemplu de sportiv care crede in el.

  107. Ca sa parafrazam un mai vechi slogan, „Simona, Presedinte!”

  108. Au trecut 40 de ani de cand Virginia Ruzici castiga finala la Roland Garros

  109. Stîrnit (si enervat, recunosc) de asertiunile ca protestatarii
    .pesedisti sint „stirbi”, ca sint bunicii care distrug viitorul nepotilor lor, am cautat citeva clipuri cu mitingul de ieri. Pai sa ma ierte deontologii, dar proportia tinerilor si a maturilor era mai mare decit a stirbilor si bunicilor. Si erau cei mai vocali.
    Ramine cum au stabilit: tara noastra viitor de aur are.!
    Jelitul prin articole sclipitoare are efect ZERO

  110. Din ciclul „uite cine votbeste!” – ride ciob de oala sparta 😛
    „Ponta acuză ”modul ticălos și schizofrenic” în care Dragnea și gașca lui au manipulat oamenii aduși la mitingul PSD”.
    Unde sint imaginile de pe Arena Nationala de ziua lui?

    • are acelas diagnostic PONTA-de aia stie
      PONTA-este minciuna si impostura intruchipatä- un acoperit ce
      a fost läsat liber, dupä toate dezväluirile, el a fost activ la toate
      intzelegerile mafiote-binoame,bidoane-orce……………………………….

  111. Sa fie in contul Tezurului:
    „Ambasadorul Rusiei, Valery Kuzmin, a rămas fără portofel, în timp ce se afla în Piaţa Mare din Sibiu, hoţii furându-i bani şi cardul diplomatic.”

  112. cät de pervers potzi fi?
    p
    Ponta si Dragnea cu tov. Täriceanu a distrus romänia, Cäcäräu
    s-a retras repede- sä nu descopere si escrocheriile lui
    ei se intänleau inafara tzärii si fäceau planuri- Däncu este un
    pion „rosiu” SI PERVERS
    de TÄRICEANU -CIMPANZEU ROSIU- UN TRÄDÄTOR SI UN
    MIZERABIL ESCROC
    AMADEO SPUNEA- „ESTE PROST SI O CANALIE” STIA EL
    CE MARE SE DÄ ESCROCUL- ?

  113. Domnule Preşedinte, poţi să dormi liniştit, nu mai ai nimic de făcut !
    Preşedintele Iohannis se află intr-o situaţie extrem de dificilă cu doar două variante de acţiune şi cu o pierdere ireversibilă pentru democraţie :
    Prima variantă : să respecte decizia CCR şi să o revoce pe Laura Codruţa Koveşi (LCK) ceea ce îl va pune într-o situaţie extrem de dificilă faţă de propriul electorat;
    A doua variantă : să nu respecte decizia CCR şi să nu o revoce pe LKC, ceea ce îl descalifică pentru funcţia de preşedinte şi îl pune în faţa unei suspendări.
    Pierderea pentru democraţie : problema nu este LCK ci faptul că preşedintele nu mai poate decide cu privire la numirea şi revocarea procurorilor şefi, această decizie fiind trimisă, prin ministrul justiţiei, înapoi la partid, ca pe vremea lui Năstase. Este foarte interesant de văzut cum va mai putea apăra Preşedintele independenţa procurorilor pe care o clamează în toate declaraţiile publice, când nominalizările vor fi făcute de Dragnea, la partid.
    Cum s-a ajuns aici ? Prin incapacitatea de a anticipa ferocitatea PSD de a controla justiţia şi toată puterea, prin comoditate, prin non-combat.
    Preşedintele nu a schiţat niciun gest la desemnarea premierului Grindeanu ;
    Preşedintele nu a schiţat niciun gest la numirea premierului Tudose ;
    Preşedintele nu a schiţat niciun gest la numirea premierului Dăncilă .
    Am tras semnalul de alarmă la vremea potrivită. Preşedintele ar fi trebuit să-şi impună punctul de vedere cu ocazia numirii pe bandă rulantă a premierilor. Poate l-au fascinat ceremoniile de instalare a noilor guverne dar a uitat să impună cu aceste ocazii, numirea directorului civil la SIE, clarificările legate de politica externă, desemnarea ambasadorilor, desemnarea procurorilor şi până la urmă, realizarea unui document de coabitare în care să facă foarte clare atribuţiile partajate cu guvernul.
    Şi, uite asa , un preşedinte ales cu peste 6 milioane de voturi, dublu faţă de toate voturile obţinute de PSD şi ALDE la un loc, este pus la colţ, de o gaşcă de politicieni incompetenţi dar avizi de puterea totală în stat ,iar funcţia preşedintelui este golită de atribuţiuni.
    Asemenea greşeli se fac doar dacă nu cunoşti PSD-ul, iar Preşedintele Iohannis cu siguranţă îl cunoaşte pentru că PSD-ul i-a fost „far călăuzitor” atunci când şi-a obţinut „nobilul titlul” de „Premierul de la Grivco” .
    Sub augusta lentoare a Preşedintelui Iohannis s-a produs schimbarea arhitecturii puterii executive şi golirea de conţinut a funcţiei şi a autorităţii Preşedintelui României, lucru extrem de dăunător pentru echilibrul de putere în stat.
    Singura soluţie pentru a mai salva ceva, pentru a nu reveni al epoca Iliescu-Năstase, este un referendum cu câteva întrebări bine gândite şi bine explicate românilor
    Altfel, somn uşor Domnule Preşedinte !
    Poţi să dormi liniştit, nu mai ai nimic de făcut .
    PS – NEIMPORTANT. Ca fost Preşedinte, am scris acest text cu amărăciune dar şi cu revoltă. Pe mine m-a costat enorm apărarea Instituţiei Preşedintelui Ales al României.
    / Traian Basescu pe fb.

    • De acord cu ceea ce scrie in proportie de 99,99% 😛
      Dar are si el un fix cu referendumul. Nu se poate initia asa ceva.
      Apoi, inafara postarii sale. Parca majoritatea lumii e hipnotizata: situatia de azi, in mare masura, e creiata de Feciara Neprihanita. Demisia ei l-ar scoate pe Klaus basma curata. Asa, desi era el mototol, acum o sa fie si mototolit 😀
      NB,
      nu sint de acord cu piratul la postarea cu huiduielile adresate Gabitei, la sarbatorirea Simonei. Cei ce au huiduit erau niste badarani, caci au pus-o in situatie jenanta pe Simona. Nu m-ar mira ca deontologii sa atite DNA-ul si cintra Gabitei ca impotriva blondei Elena pentru gala Bute 😀

      • UDREA A FÄCUT CEVA PT.GALA BUTE-si a fost huiduitä de PSD
        FIEREA ESTE CARAGHIOASÄ SI OBRAZNICÄ- NICI EA NICI
        STATUL ROMÄN-NU A FÄCUT CEVA PT: SIMONA

    • Mih,
      rämän la pärerea ,klaus a fost si este „PREMIERUL DELA GRIVCO”
      LE-A FÄCUT JOCUL LOR A „CIUME ROSII” acoperit-pas cu pas

    • Pe scurt, povestea Presedintelui-jucator:
      1) Pas cu pas, Farabasescu s-a transformat in Faraiohannis.
      2) Cap compas: fara Presedinte.
      3) Scopul: fara repere si fara puncte de referinta, povestea se transforma in istorie.

  114. Nu-mi imaginez ce va fi dupa refuzul lui Klaus de a respecta o decizie CCR Daca va neglija decizia, dupa cit de cocos se da 😛 Nu ma refer la cazul Kovesi, ci la nesocotirea unei decizii CCR. De catre Presedintele tarii!

    • OMUL ARE INTZELEGERI- SIGUR-ORI E BLEM-BLEM
      URLÄ FIECARE PE ALÄTURI SI -FAC CE VOR- ESTE ORCE
      DAR POLITICIAN NU:
      SINCER A FOST SI ESTE T BÄSESCU- POLITICIAN

      NU INTZELG ROMÄNII- CUM SUPORTÄ CIREADA DE VÄCUTE
      DE TZOAPE MIZERABILE- NICI EI NU-S ALTFEL

  115. bunä,
    am aflat ceva de TÄRI;- CUM SÄ NU FIE VÄNÄT ; NU ROSIU
    ACTUALUL SOCRU- UN MARE PSD-IST-se crede mai mult din „TRECUT”–este clar dece tzipä CIMPANZEUL BÄTRÄN.
    …………….

  116. Distractiv pina la lesin: pesedistii sustin ca huiduielile de pe stadion au fost adresate Simonei Halep, nu Gabitei 😛
    Dupa citi hateri obsev eu, in frunte cu Banciu, unii se poate sa fi huiduit cu dubla adresa.

  117. Scenariu SF, din ciclul „ce-ar fi fost daca”?
    Daca prim plagiatorul cistiga alegerile prezidentiale. Dupa cum se cocoseste acum, ar fi fost mai dur cu fostii lui colegi. Niciodata nu vom sti ce am pierdut 😛

  118. BANCIU- A INEBUNIT DEMULT- la inceput a fost glumetz,
    si unele f. bune, dar cu timpul este destetäciuna untruchipatä
    insultä pe orcine, chiar si colegile.
    e cazul sä plece- el si asa este -specialist

  119. La crearea PMP, Basescu sigur nu si-a dorit pentru formatiune rolul de partid balama intre ticalosi si habarnisti. Grea sarcina pentru Tomac&PMPUN….

  120. „”O româncă a câştigat la Roland Garros – „Fier vechi, fier vechi””
    Sa nu uitati, voi, cei ce ati spus ca sinteti Charlie 😛
    https://sport.hotnews.ro/stiri-rolandgarros2018-22508906-simona-halep-titlul-reac-charlie-hebdo-romnc-tigat-roland-garros-fier-vechi-fier-vechi.htm

  121. Ori Aksimrt a fost flamind, ori eu tont 😛
    „reacția Charlie Hebdo: O româncă a câştigat la Roland Garros – „Fier vechi, fier vechi”
    https://sport.hotnews.ro/stiri-rolandgarros2018-22508906-simona-halep-titlul-reac-charlie-hebdo-romnc-tigat-roland-garros-fier-vechi-fier-vechi.htm
    hai cu eu sint Ciarli 😀
    Si o alta stire care ma zgirie:
    „Inalta Curte de Casaţie şi Justiţie l-a achitat joi pe fostul deputat Sebastian Ghiţă în dosarul în care a fost judecat alături de foşti şefi din poliţie şi parchete. Fostul deputat PSD nu se mai află în țară de mai bine de un an. Decizia nu e definitivă.”
    Nu sint prea multe achitari? sa fie CCR vinovata sau Basescu?

  122. Aksimet intra la suspiciuni rezonabile 😛

  123. Nu, nu am insomnii din cauza de Ghita tv
    Si eu ma banui de o fixatie cu Justitia, dar nu se poate sa fii calm:
    ” Achitările au fost date de magistraţii instanţei supreme fie pe motiv că faptele nu există, fie pe motiv că faptele nu sunt prevăzute de legea penală.”
    Pai, un asemenea dosar e facut doar de un prost, ori, ceea ce se tot vorbeste prin tirg, la comanda.
    „Totodată, instanţa supremă a revocat mandatul de arest preventiv emis pe numele lui Sebastian Ghiţă şi în baza căruia a fost cerută extrădarea din Serbia.”
    Se naste intrebarea: pe ce baza a fost ceruta extradarea? pe inexistenta faptelor, inexistenta lor in legea penala?

    „Este a doua decizie de achitare pe care fostul deputat o primeşte după ce a fost achitat şi în dosarul în care a fost acuzat că i-a dat mită fostului primar al Ploieştiului, Iulian Bădescu. ”
    Gasiti-i ceva, mai Portocalilor 😛

  124. nici o grije vor gäsii si pt -DRAC-NEA;
    II SCOT PE TOTZI INGERASI- PE UDREA NU
    GHITZÄ -„A SERVIT INTERESELE PATRIEI”- A FÄCUT A FACERI DE MILIARDE-A FOST SPEDABIL CU SEFII- INDIFERENT CARE
    LE ESTE FRICÄ????

Lasă un răspuns către victor L Anulează răspunsul