You have to believe we are magic

Multumim frumos, Olivia … !

Pentru tot !

Viq

16 responses to “You have to believe we are magic

  1. Unul câte unul se duc reperele tinereții noastre! E tot mai gol în jur …
    RIP Olivia!

  2. Nu de moartea altora ma cutremur, ci pen`ca imi vine si mie rindul. La vesnicie.

  3. A murit Regina.
    Previzibil, dar as mai vrea s-o vad. M-a impresionat intotdeauna, chiar si cind o criticam ca l-a primit in caleasca pe pingelica si Lenuta.
    SI, uite, au trecut 200 de zile de cind criminalul de la Kremlin se pare ca si-a semnat sfirsitul.
    Un opinia mea, vesticii si in special Germania si Franta poarta vina pentru ceea ce face Putin in Ucraina.
    Merkel, ajunsa cancelarul celui mai puternic, economic, stat din UE, este cea mai mare realizare a STASI de dupa `90.

  4. VA SALUT CU DRAG; VICTOR ESTE UN PROPAGANDIST
    RUS: O RUSINE SA SPUI CA ALTE TARI SUNT VINOVATE CA PUTIN OMOARA SI DISTRUGE UCRAINA

    RUSINE: CINE OMOARA NU ARE SCUZE:

    PROPAGANDA RUSEASCA INTUNECA MINTEA :

    • Guten Tag, theo!
      …pe victor L il mai ia gura pe dinainte, dar eu cred ca altceva a vrut sa spuna: anume, ca Merkel l-a oplosit pe Putin pana i-au crescut coarnele cu care acum vrea sa darame staulul si sa dea iama printre mioare.

  5. OLD,
    tuturor celor dragi dela Copac,
    sanatate, tie si fam tale salutari cu drag.

    • theo,

      Mulțumesc pentru urări și mă bucur că nu ne-ai uitat! La mine se cam adună necazurile vârstei și se împuținează prietenii adunați de Doamna aceea neiertătoare…
      Toate cele bune ție și familiei tale 🙂

  6. Old, cam asa este si la noi , undeva e normal.
    cand ne intanlim cu cineva, se discuta …..dupa 2 vorbe cine a mai murit , :::::ASA E JOCUL :
    PE MINA NU MA INTERESEAZA POLITICA
    DAR SA ATACI DE DRAGUL PUTERII SA OMORI OAMENI
    aici este de condamnat
    va salut pe toti si sanatate.

  7. ‘Neata buna !

    Cumva, nu stiu cum, mi-am creat o ferastruica sa vad ce face Pomul !

    Dupa ce m-au acrit complet aberatiile lui Mih de pe Facebook (BTW, mi-a luat ceva timp sa ma dumiresc ca persoana chiar are o problema) m-am gandit ca luminisul asta nu-si prea are rostul. Si pentru ca eu am sadit candva nazdravania asta, ar fi tot responsabilitatea mea sa iau ramasitele trunchiului uscat si sa-l scot din peisajul si asa destul de trist si fara scheletul lui.

    Cand colo…. surprise !

    Adevarat e ca nu se inghesuie mai nimeni sa foloseasca cumva blogul, dar Victor, Theo si, mai cu seama , Old tin sa se intalneasca macar din an in Pasti sub copac.
    Dragilor, felicitari !
    Tocmai m-ati razgandit 🙂

    • E bine, Viq, că te-ai răzgândit și ai lăsat Copacul pe loc! Măcar pentru alinarea unor «seniori» care se mai întâlnesc p’aci ca să-si uite cele tristeți și singurătăți pe care ni le produc urmașii răspândiți prin spațiul comunitar. Apropo, unul din juniorii mei bântuie Albionul pentru niște interviuri pentru o slujbă pe bani mulți, dar «să fac, să dreg, să pătimesc», vorba unui prieten bun, plecat de ceva vreme, dacă stiu v’un loc sau nume de firmă ! Și nici ceva mai multe despre el… Deh, trăim în lumi care nu se intersectează: a lui prosperă, a mea nu vrea să se termine! Nu știu contul lui Mih pe FaceB și nici pe al tău, nu v-am întâlnit deși sunt mai activ acolo sub numele meu adevărat. Am câțiva clienți nostalgici ai Epocii de aur și ai conducătorilor iubiți de atunci pe care încerc să-i mai răcoresc la creieri…
      Să auzim de bine!!!
      Oldhashu aka Victor Horobeanu

      • Salut batrane prieten !
        VH 😀
        In principiu evit sa mai pun vorbe pe net, pe FB inclusiv.
        De umblat mai bantui sa am idee ce se intampla dar nu-mi permit sa intind cascavalul. Prioritatile sunt altele. Eu am renuntat sa mai dezbat orice subiect romanesc din decembrie 2012. Am inteles ca e inutil. Trist dar cred ca pentru sarmanul nostru popor nu exista alta cale de trezire decat suferinta. Si din pacate e capabil sa suporte mai mult decat alte natii. Cand si cum va avea loc fenomenul sperat n-am idee. Am doar banuiala ca va fi peste foarte multi ani, cu mult dincolo limitele mele de supravietuire.

  8. Salutare!
    Rămurelelor rămase devotate Copacului, toate cele bune!
    În tăcere, am mai revenit și eu pe-aici, e drept fff rar.

    De data asta pun ȘI cu un scurt comentariu.
    Spune Viq : „Dupa ce m-au acrit complet aberatiile lui Mih de pe Facebook (BTW, mi-a luat ceva timp sa ma dumiresc ca persoana chiar are o problema)…” [argumentele lipsesc, probabil nu au fost considerate necesare]

    Consider pasajul respectiv ca fiind o părere cu încărcătură subiectivă acceptabilă, dar și cu o lipsă de fairplay care mărturisesc, m-a surprins și decepționat.
    De la diferențe de opinii și opțiuni până la „aberații” și „probleme”, e o cale mai lungă, sau mai scurtă, în funcție de cum gândește omul.
    ………………………………………………………….
    Dincolo de orice altceva, în prag de SĂRBĂTOARE, vă doresc tuturor sănătate, pace sufletească și CRĂCIUN BINECUVÂNTAT!

    • Salutare, Mih!

      Îmi pare bine că ai mai dat pe aici si regret că ai folosit ocazia doar pentru o răfuială cu ViQ! Nu pot să mă pronunț asupra diferendului vostru, nu ți-am văzut posturile pe faceB pt că nu știu sub ce nume le publici. Dacă vrei, pe mine poți să mă vezi cu numele real, mentionat în răspunsul către ViQ de mai sus.
      Toate cele bune îți urez și sărbători fericite! 🙂

    • Salut, Old!

      Dpmdv nu e vorba nici despre vreo răfuială și nici de „folosirea ocaziei”. E un drept la replică. Atât.
      Toate cele bune!

  9. Tuturor copăcenilor care mai trec pe aici le urez un an nou mai liniștit și mai fericit decât cel prin care am trecut și petrecere frumoasă diseară! 🙂

Lasă un comentariu