Cafea trucată

Preiau aici în totalitate de pe trucajprost, detalile despre mizeria care a declanşat scandalul de ieri.

Cadru cu cadru trucajul in care Basescu ar fi lovit un copil.

Fiecare e liber sa analizeze si sa traga concluziile.

Inteleg ca ura fata de Basescu poate orbi. Tocmai de aceea public cadrele in continuare. Toata smecheria se petrece la secundele 14-15 asa cum se vede si in cadre, respecitv de la cadrul 221 pina la cadrul 240.

Video clipul de pe youtube este la 15 cadre pe secunda. Filmarea originala ar trebui sa fie la cel putin 30 de cadre pe secunda.

 

Cadrul 221.

 

Cadrul 222

 

Cadrul 223

 

Cadrul 224

 

Cadrul 225 . Mina lui Basescu inca se vede in totalitate .

 

Cadrul 226.   Mina lui Basescu a disparut complet in spatele capului femeii. Asta in doar 1/15 dintr-o secunda. Aici s-ar putea sa fi fost taiat filmul original si scoase citeva cadre.

 

Cadrul 227.  Observati lumina naturala pe fata tuturor celor din cadru. Cadrul urmator este cel critic. Inca se pot distinge fetele tuturor  .

 

Cadrul 228. Observati pumnul, pozitia lui, fata baiatului luminata diferit. Incercati sa uniti pumnul din imagine cu mina lui Basescu. Nu vi se pare ca e complet nenatural? Si-o fi rupt mina Basescu de la impactul cu fata baiatului?

 

Cadrul 229. Pumnul dispare, capul copilului se inclina pe spate, in continuare luminat artificial. Legile fizicii ne invata citeva lucruri despre inertie. Doar daca fata copilului ar fi fost din elastic ar fi respins pumnul in directie opusa. Mie cadrul acesta mi se pare sa fie identic cu cel anterior, singurele diferente fiind disparitia pumnului si pozitia capului copilului mult pe spate, ca si cum si-ar fi rupt gitul.

 

Cadrul 230. Din nou acelasi cadru singura diferenta fiind pozitia capului baiatului.

 

Cadrul 231. Acelasi cadru, capul baiatului si mai pe spate.

 

Cadrul 232. Acelasi cadru. Parca toti ar fi incremenit, doar capul baiatului luminat nenatural se misca.

 

Cadrul 233. De aici se pare ca deodata toti si-au revenit la viata si incep sa se miste. Observati expresia de pe fata copilului. Aici pare speriat, socat de ce se intimpla. La finalul clipului puteti vedea ca de fapt ride.

 

Cadrul 234. Artistul incepe sa-si stearga urmele. Incet-incet in urmatoarele cadre incearca sa metamorfozeze fata artificiala introdusa de el spre pozitia naturala in care se afla corpul baiatului.

 

Cadrul 235

 

Cadrul 236

 

Cadrul 237

 

Cadrul 238

 

Cadrul 239

 

Cadrul 240

 

Ofensiva tontomatelor de serviciu :

Imaginile şocante ….. Copilul se afla chiar lângă aceasta, iar camera de luat vederi a surprins când Traian Băsescu îl loveşte cu pumnul pe copil. (Realitatea.net – art. nesemnat)

„Băsescu are mâna întinsă în faţă, înspre femeia care-i cerea ajutorul. Îşi mută privirea asupra copilului şi îl loveşte pe acesta cu dosul palmei peste faţă”. (Jurnalul.ro – Adriana Duţulescu)

„…observ un singur lucru: lovitura pe care în aceste imagini personajul T. Băsescu o dă acelui copil este tipică pentru agenţii de pază ai serviciilor secrete: scurtă, laterală, fără elan, din încheietură, fără a-l privi în ochi pe cel lovit.”(Gândul.ro – CTP)

„Traian Băsescu a fost făcut KO de moguli, dar pe baza propriilor greşeli. Îmi pare rău că regizorii de emisie nu au dat în paralel şi reacţia lui Băsescu în timpul difuzării imaginii în care lovea copilul.” (VAX.Pubica-Laura Cernahoschi)

„De azi, Traian Băsescu se poate duce liniştit acasă. Palma peste bot pe care i-o administrează copilului este coşmarul din trecut venit să-i taie ultimele şanse pentru un viitor la Cotroceni”.(VAX.Pubica – Costin Ilie)

37 responses to “Cafea trucată

  1. neata,

    si de ce ride copilul?????????????????

    🙂

    🙂

    :mrgreen:

  2. Bună dimineața!

    Păi, îl amuză prostia trucatorului care a uitat sa-i coloreze fața. 😛

  3. asculțati-l pe CTP, vorbeste din experiența. 😉

  4. VAX Pubian este tot a lui vantu. e normal sa fie partas. dar daca observam, cristi rogozanu a fost mai rezervat, nu a dat direct verdicte ca si leproasa de laura cernahoschi, e bine, mi-a adus aminte sa scuip prin locurile pe unde trece/scrie ea.

  5. – Există limite?
    – Cît de departe se poate merge în situaţii de acest gen încît să nu fie prea departe de democraţie?
    – A fost acesta parte din jocul politic permis într-o democraţie?
    – Asta înseamnă libertate sau dictatură?
    – Vom vedea un efect legal în urma acestui complot orchestrat?
    – Implicaţii asupra siguranţei naţionale?

  6. Oldhaşule,
    lumina albastră e folosită la trucaj, mai ales pe computere, aşa cum se fac trucajele din cinematografia americană. Mai grav însă: „profesioniştii” lui peşte, au uitat liniile directoare de trucă, cum a demonstrat ieri un fotograf profesionist Agarici…
    Am fost coleg cu fiul lui Agarici, locotenentul pilot care dobora bolşevici… Câte a avut de pătimit şi momul ăla! S-ar putea să fie rude…
    Mai mult: unul care era la 1m distanţă (cu mustaţă şi ochelari, şi apare parţial în cadrele 225-230), a venit la Radu Moraru şi a ifirmat totul.
    A fost la iRealitatea şi după 3 minute în emisie, ăia l-au ignorat, făcându-i vânt de pe platou…
    Jigodiile sunt disperate, dacă au ajuns aici…
    Mă bucur că Patriciul a dat banii de pomană…
    Vorba lui Agarici: „Dom’le! Ca să faci asta corect, îţi trebuie aparatură excelentă dar profesioniştii or fi învăţat la Spiru Haret”…
    Mi-a plăcut că tipul a făcut măsurătorile de culoare, cadru cu cadru…
    Ăsta da, profesionist!

  7. Filadelule,
    disperarea lor nu are limite, după cum şi ura lor nu are limite…
    Nu vezi că le iau minţile?
    Lacomi jecmănitori de ţară, în frunte cu jogodia kaghebistă! Antiromâni şi primejdii naţionale…
    Asta sunt – cu toţii!!!

  8. Eu propun sa ne autosesizam si sa actionam in instanta Realitatea TV, pentru dezinformare, manipulare obscena. Sa cerem retragerea licentei de emisie a acestui post.

  9. Tiganca imputita a fost inainte sau dupa referendum? Interesant pentru a vedea impactul! Si inca o intrebare: chiar vor romanii sa traiasca dupa cum li se dicteaza de la televizoare, inclusiv sa manince recoltele-record ale lui Ceausescu? Ca despre asta este vorba, pina la urma, daca mai putem accepta sa ni se faca programul vietii la televizor. Inainte erau 2 ore de emisie, astazi, la fel, doar ca sunt repetate de 12 ori! De pilda, cele doua televiziuni nu au spus ca ciolos este nominalizat de Barroso comisar la agricultura. O fi minor?

  10. Salut, mr Arizona!

    Se-ncinge jocul p’aici, ciuleandră, nu altceva!
    Domnia ta stii sigur despre ce vorbesc, poate tinerii care butoneaza ca mitralierele sa aiba nevoie de o lamurire – e jocul ala popular care începe ca o hora lenta, pe o fraza muzicala repetata obsedant al carei ritm creste, cu fiecare reluare, până la finalul paroxistic cu jucatorii aproape epuizati.

    Cânta Maria Tanase:

    http://www.trilulilu.ro/marius349/7478adf43ad38a

  11. Robert,

    nu-i nevoie sa scoatem Rautatea TV din rahatul in care a intrat la comanda stapanului de sclavi, le-am oferi un motiv de victimizare. Asta e „dezavantajul” libertatii de exprimare, te faci de cacao pe propria mâna. 😀

  12. Salut toata lumea!

    Oldhashi, nu cred ca asta e libertate de exprimare. Un ziarist care se respecta mai intai verifica informatia, pe urma o da pe post. Astia au anunta din start ca habar nu au dac e trucat sau nu, si totusi o discuta non-stop, ca si cum ar fi de buna. Si ii mai pun si pe altii sa „comenteze”. Ce s comentezi? Daca nu stii daca e adevarat sau fals domuentul, cum sa discuti despre el?!!!

    Nu le place ca Basescu n-a comentat. As vrea sa-i vad pe ei intr-o situatie atat de penibila, sa vad ce comentarii „corecte” ar face!

    Realitatea pretinde ca a facut nu stiu ce mare isprava. Nu era cine stie ce credibila nici pana acum. Dar de acum incolo… o sa stie toata lumea ca un post de scandal. S-a autoclasat prin acest gest.

    Cazul insa este tipic pentru o societate cu o perceptie vaga a notiunii de democratie. Are dreptate Robert M., daca il lasam asa, s-ar putea constitui in regula. Eu n-as vrea sa fiu in rolul victimei unor astfel de „jurnalisti”, nici sa fiu „informata” prin astfel de metode. Daca nu se autosesizeaza Societatea Civila, cineva tot trebuie sa faca acest demers! – altfel, sa stiti ca pe aici e cam… putred marul democratiei.

  13. agri,

    mai intâi, o observatie: nick-ul meu corect este „oldhashu” de aproape cinci ani. Mai exită pe net un „oldhashi” aparut dupa mine, cineva sau ceva, se pare, din zona Asia. E bine de evitat confuziile…

    apoi, o actiune in instanta initiata de bloggerii portocalii le-ar oferi simbriasilor minciunii motiv de victimizare si munitie, desi oarba dar zgomotoasa, impotriva celui de care se leaga acum speranta spargerii coalitiei mogulilor tradatori de tara.

    s-au facut suficient de râs cât sa le ajunga pâna la inchiderea obloanelor!

  14. Toata istoria de aseara mi-a amintit de Ucraina; ma intreb cat mai e pana o sa-l iradieze sau ceva de genul; si nu, nu cred ca exagerez.

  15. Oldhashu, pardon!, n-am vrut sa-ti denaturez nick-ul! Stiu ca e „u”, si nu „i”, doar ca literele astea sunt vecine de tastatura si… mai intra una in fata celeilalte, deh, printre vecini…

    Asta e explicatia – e o greseala a tastaturii mele neascultatoare.

    Inteleg ce zici. Nu vorbeam de o actiune in perioada electorala – asta ar putea fi interpretata asa cum zici si ar putea avea efecte pe care eu, cel putin, nu mi le doresc (eu vreu doar sa stiu ca nu se creeaza un precedent si ca nu o sa ajungem sa renuntam televizor, ca urmare a „evolutiilor” din domenului televiziunii)…

    Vorbeam de o actiune de principiu. Ma simt insultata, dar nu din cauza filmului. Filmul, ca toate filmele de pe net – se uita si comenteaza cine are timp. Ma simt insultata de felul in care realitatea crede ca ma poate manipula, aruncand pe piata orice film „gasit” asa, ca din intamplare, in gradina internetului. Scuza-ma, e ca si cum m-ai invita la tine si mi-ai pune pe masa ceva ciudat si urat mirositor si ai zice: „Ma, nu stiu daca e comestibil sau e o toxic, dar, te rog, serveste-te!” Prima reactie ar fi , si a si fost in aces caz – dupa emisiunea Ora de foc – de revolta. A doua, mai asezata, e sa te evit, urmare a acestui incident (normal: cine stie – din prostie ori din rautate – se pare ca ai fi putut sa ma otravesti, nu?), dar nu fara a-ti spune direct, a-ti arata explicit, in limitele normelor de comunicare intre oameni, ca ASA NU SE PROCEDEAZA.

    Iata de ce ma gandesc sincer la posibilitatea de a-i da in judecata. Apropo, eu nu cred ca fac parte din blogosfera portocalie (adica nu prea stiu ce inseamna asta). Nu am facut campanie electorala, nici n-am prea avut cum sa ma implic, dar nici nu-mi pot permite asa ceva acum… Comentez in calitate de simplu cetatean care reuseste sa mai intre din cand in cand pe net. Intamplator, acum am comentat mai intai pe acest blog, dar e doar o intamplare ca nu am trimis mai intai un mesaj la realitatea.net, de exemplu…

  16. Sevus! Agri, este bine ca nu ai transmis la iR nimic pentru ca este pierdere de vreme dar betiv si drogat cum sunt mi-am dat seama tarziu, cam prin vara!

  17. M-am gandit si la asta, dar nu de asta n-am comentat acolo. Este pura intamplare. Daca nu aveam la indemana acest link, as fi comentat la ei pe forum…

    Nu e primul caz in care ma simt insultata in acest mod, prin manipulare, dar e prima data cand asist la un spectacol atat de dezgustator, in direct, premeditat, in plina campanie electorala, cand nu prea este timp pentru clarificari…

  18. iR nu-ti publica nimic care contravine intereselor lor sau daca ai un punct de vedere interesant il preia cineva si il face stire pe numele lui asa ca… grija mare!

  19. Eu l-am votat pe Crin din tot sufletul ,da cand am vazut pe mana cui vrea sa ne dea am hotarat ca nu merita si ca este un om de cea mai joasa speta si ca nu ma voi mai duce la vot.Dar…….observ de ieri ca la realitatea si antene se joaca atat de murdar astfel incat nu pot sa nu-mi pun intrebarea:de ce? Este ceva dubios la mijloc de sunt atat de disperati acesti moguli ai Romaniei.Deci si prin urmare MA VOI DUCE LA VOT SI VOI VOTA SI CU MAINELE SI CU PICIOARELE BASESCU BASESCU ,BASESCU. HAI LA VOT ca nu se mai poate, ne iau de prosti pe toti!

  20. Multumesc, Gino. Eu am patit asa ceva pe site-ul antenei3 – am scris, mesajul n-a fost acceptat, iar peste o zi a aparut un articol si o store in care erau folosite argumentele mele si, oarecum, se contraziceau pe ei insisi. Asta vara… Mi-am zis atunci ca tot e bine, ca am reusit sa impun un punct de vedere, deci n-am pierdut timpul degeaba. Dar sigur, niste ziaristi competenti nu procedeaza astfel.

    Despre realitatea nu stiam, dar daca au aceeasi politica editoriala…

  21. Salut, Ioana. Si eu sunt revoltata. Nu sunt in situatia ta. Am fost oarecum in afara dezbaterilor electorale. Ma informam, imi formam o opinie, dar ma oprieam aici… Si acum imi pare rau! Ai dreptate, sunt disperati. Am impresia ca miza lui Patriciu este mult mai mare, decat ar vrea sa se inteleaga. Poate gresesc, dar excat asta am inteles eu din emsiunea Ora de foc de ieri.

  22. *neaţa şi aici.

    Ioana,
    Sincer eu am făcut un efort să accept rămânerea unor liberali în siajul lui Crin, deşi nu prea mi-a reuşit 😀
    Am încercat asta pentru că înţeleg vicierea raţiunii de unele ataşamente mai vechi devenite obişnuinţe şi de încartiruirea lor între gardurile informative ale prelucrării de partid.

    Sincer cred că a fost o greşeală trecerea forţată cu vederea a lipsei de consistenţă a proiectelor lui.

    DAR …

    Răbufnirea urii lui Patriciu, o ură bolnavă, iraţională şi realmente primejdioasă la nivel de stat, descalifică ireversibil orice susţinător care mai rămâne acolo.
    URA este singura ideologie de partid pe care Patriciu o opune acţiunilor clare de reformare a clasei politice pe care piratul LE FACE, de la vot uninominal la Parlament unicameral şi de la cota unică la libertatea presei.
    Ce face Patriciu nu mai e ideologie liberală.
    E demenţă.

  23. Agri,

    Virulenţa şi josnicia atacurilor este „turnesolul” care arată nu numai că ce face Băsescu este clar împotriva intereselor lor de clan, dar mai ales că ceea ce face, măsurile concrete pe care le pune în practică, lovesc extrem de puternic în întreaga lor structură, construită sistematic din ’89 încoace.

    Efectiv Băsescu vrea să le distrugă sistemul.
    Şi cred că ne putem aştepta la absolut ORICE din partea unor asemenea nemernici.
    Am speranţa că Băse nu a intrat în lupta asta complet neacoperit.
    Are familie. Sper că ştie ce face.

  24. Sunt exasperat de mizeria din presa.
    Am lucrat la radio, la ziare si la o televiziune locala din tulcea si imi aduc aminte cum si horoscopul trebuia verificat inainte sa-l dai pe post.
    CNA si justitia trebuie sa se autosesizeze. Clubul roman de presa la fel. CTP s-a autodiscreditat, grabindu-se sa manace cacat pe marginea acestor imagini jenante.
    Totul are o limita. Si cacatul se mananca pana la cur. Dupa care este canibalism si se pedepseste.

    PS. Cum putem actiona legal impotriva realitatea tv? Are cineva cunostinte juridice?

  25. Robert M., nu cunosc daca si cum putem actiona in judecata (probabil, in virtutea dreptului la informatie corecta), dar chiar as vrea sa o fac.

  26. Problema e ca sunt multi care cred din prima acest gen de „informatii” si reactioneaza prin indepartarea de persoana vizata !

  27. Omule,

    Asta e.
    Ignoranţa se plăteşte şi ea.

  28. hi!
    Da voi sinteti toti ultrasi portocalii?
    Pai si Basescu are moguli de casa, Videanu-marmura, Casuneanu, Umbrarescu-asfaltangii, Bucsaru, Paunescu-mogul media si multi altii. N-am chef sa votez cu nici unul, da cînd vad extremisme din astea cu inchiderea unor posturi tv, din cauza ca nu il pupa in cur pe marele Carmaci, poate’m schimb decizia.
    Si nu sariti , amindoua gastile numite pdl&psd, au pradat tara aproape la fel, da voi de aici sinteti prea fanatizati politic, sa intelegeti unele chestii evidente.
    ps. poti sa stergi postarea oricum e prima si ultima.

  29. Anonim,

    Hi !
    Cred că nu chiar toţi.
    Doar majoritatea din cei ce pun vorbe.
    „Ultraşi” ce-ncearcă a desluşi idei exprimate prin litere, nu „deştepţi” ca tine care se uită la poze.
    „Ultraşi” ce cunosc destule cuvinte spre a încerca să comunice ceva nu „inteligenţi” ca tine ce glăsuiesc cu sficterul.

    „România bunului pârţ”

    Când vorbeşti de „închiderea” televiziilor te referi probabil la tupeul „dictatorului” de a veni la Răutatea Tv să se comporte ca un om faţă de nişte jogodii !!!
    Al dracu’ dictatoru’ frate 🙄
    Cum îşi permite el să….. să….. mă rog,să existe, na !

    Uite om de stat, numa bun de votat, care se comportă, care vas’zică :
    http://www.liberaliipentrubasescu.ro/?p=21

    PS.1
    Păi dacă-i prima şi ultima, cum să arunc o asemenea raritate ?
    😀 😀 😀 😀

    PS.2.
    Apreciez că ţi-ai pus chipul piratului la gravatar.
    Subconştient…. subtilitate…. mâna destinului.. 🙄

  30. Am scris ca e ultima?
    Am gresit , mai am ceva putin si te las cu amicii de partid…cre ca ma confunzi cu altcineva, da’ daca atita poti…
    În superficialitatea ta, nici nu ai citit bine ce am scris si denaturezi.
    NU o sa votez cu nici unul si nici liberal NU sint, intelegi sau vrei sa-ti desenez???
    Am exprimat o parere si am o impresie la fel de proasta si referitor la „Alianta de la Grivco” recte Patriciu, Vantu, Voiculescu si la mogulii gen Popoviciu a idolului tau/vostru Basescu, ca să nu mai scriu de podoabe gen Ritzi, Udrea, Placinta samd.
    Si inca ceva, portocaliule strident , bun la jigniri, mai putin la logică: DACA idolul tau, intreba la referendum: romanii doresc DESFIiNTAREA PARLAMENTULUI?.. fac pariu pe ce vrei tu ca rezultatul era DA in proportie egala cu cel oficial adica 75%-80% si asta nu e prea in regula pentru democratie in viitor.
    Pe de alta parte- Who the f*cking cares?.. daca pierde sau nu shefu’ tau , dar daca pierde, ai grija sa nu i-ti manânce mausu’ degeţelele de la atatea invective.
    – spor la propaganda..ai destui clienti fidelizati si daca simti nevoia sa ai ultimul cuvant.. DA-TI!!! :)) :))
    ..esti foarte slab pregatit in confruntari de opinii, dar ai timp sa inveti si sa primesti si cate o lectie…”bro”.

  31. Ano,

    „Am scris ca e ultima?
    Am gresit..”
    Aha 🙄
    Pe bune ?
    Nu mi-aş fi da seama.

    „..cre ca ma confunzi cu altcineva.:”
    Hihihi. Aha. Aşa cred şi eu 😀
    Am crezut că e altcineva, când colo … erai tu.
    😀 😀 😀

    „…am o impresie la fel de proasta..”
    Felicitări.
    Măcar impresii să ai 😉

    „…DACA idolul tau, intreba la referendum: romanii doresc DESFIiNTAREA PARLAMENTULUI?.. fac pariu pe ce vrei tu ca rezultatul era DA in proportie egala cu cel oficial adica 75%-80%.:”
    OK.
    Ţin pariul.
    Pe ce ?

    „…esti foarte slab pregatit in confruntari de opinii..”
    Corect.
    Suntem de aceeaşi părere.
    Am parte numai de anonimi isterici şi de obsedaţi ai demolării de partea sinistră a baricadei. Şi „confruntări” de genul ăsta nu mă ajută.
    That’ the way it is.

    Nu ţin să am ultimul cuvânt, aşa că-ţi ofer ocazia să punctezi :
    Cine crezi că ar fi bun pentru postul de preşedinte al României în următorul mandat :

    A. Mircea Geoană
    B. Traian Băsescu.
    C. Amândoi
    D. Nici unul din ei.

  32. Odihneste-ti neuronul, BPN-PNL decide pentru tine! Am zis toti pentru ca Geoana e doi intr-unu!

  33. Seara bună, copaceni!

    Viq, te compatimesc!
    Ca „woodman in charge” ești nevoit să iei în seamă toate aiurelile aparute in codru, politetea te obliga sa rapunzi omeneste oricui, fie el om sau patruped, dar nu oricum, ci combativ, elegant si inteligent.
    Eu îmi pot permite să mă conformez replicii Domnului Stefan din „Apus de soare”: „Sa ma cobor la tine sau sa te ridic pâna la mine?” și să raspund selectiv omului cu alte optiuni și păreri decât mine ori sa las patrupedul zgomotos in plata domnului.

    Pe blogul ăsta o singura persoana cu alte opinii politice are un discurs care nu e de neglijat, ceilalti doi vorbesc mânati de fiere.

    Ai nervi de otel, omule ! =d>

  34. orange, aprins la faţă

    1 unde vezi tu isterie?..poate la aplaudacii Conducatorului Iubit, cam pina la postarea 28.=)
    2 pe functia ta din PDL, sau doar lipesti noapte afise cu ăilalti de mai sus..a???..ce zici…ori dupa alegeri cand se limpezesc apele si ies pe maluri gunoaiele, te las pe tine să alegi.
    Nu ai tu ani, cat am pierdut eu timpul pentru a studia psihologia la nivel de individ si de mase, de aia stiu sigur ce spun si nu numai eu.
    4 chiar ma confunzi!! Ha ha ha, pe bune ca ma distrez zdravan.
    5 „partea sinistra a baricadei” e doar in capul tău, daca Geoana era presedinte si TU ERAI ROSU NU PORTOCALA cum esti acum , procedam la fel, daca nu intelegi, nu te duce capul.
    6.nici unul, din pacate, o generatie de politicieni ratata, evident tu nu intelegi anumite stari de fapt, de aia ma abtin si ii las pe cei ca tine sa voteze..fii mandru, tara are nevoie de cei ca tine, altfel cum?!
    7. Esti subtire băiatu’, te pierzi cand ceva te depaseste , stii de fapt cei cu IQ asemanator, se adună…fără supy..ok?
    8..as mai sta de povesti dar tre’ sa ma duc la padure dupa lemne, că iarna nu-i ca vara. : ) Si cam atit portocaliule .

  35. Ano,

    1. La tine.
    Un person echilibrat, normal la scufie, nu intră să spună…. nimic. E chestie ce ţine de partea medicală a domeniului e care te-ai străduit să-l caligrafiezi.

    2.D’acord.
    Pun la bătaie funcţia mea din PDL.
    Dacă pierd ţi-o iei.
    Şi poţi s-o mesteci ca pe ciungă….
    Da’ dacă tu pierzi, îţi dai cuvântu d’onoare că înveţi tabla numărătorii ?

    3. Asta e cifra la care tre’să-nveţi literele.

    4. Mă cucur. 😀 😀
    Mişto blog, este ?

    5. Normal că e „în capul meu”.
    Alături de celelalte lucruşoare din Univers.
    Păcat că în cele de lemn nu poţi pune nimic, aşa că n-ai de unde şti cum e.

    6. Right.
    O ţară fără preşedinte.
    Nu e o idee rea.
    Da’ se poate şi mai bine.
    Una fără preşedinte, fără Parlament, fără Guvern (vezi ? suntem pe drumul cel bun.. 😀 ) fără administraţie, fără popor şi fără ţară.
    Probleme = zero
    Asta ai produs-o singur sau ţi-a şoptit omuleţu de pe umăru’ stâng ?

    7. „..Subţirel.:” 😀 😀 😀
    Mulţam. Eşti un drăguţ.
    Dar NU.
    Sunt hetero de modă veche.
    Cât despre AiKiu, nu te îmbăta cu apă rece.
    Faptul că ai nemerit acilea e un accident.
    Iar că-ţi şi răspund, e accidentul accidentului.
    Nu e suficient să pretinzi că te apropi de inteligenţa copacilor pădurii.

    8. Meri sănătos.
    La noi e verde. Nu te pot ajuta.
    Meri la penelei că s-au gălbenit.
    Săptămâna viitoare se scutură, iar duminică s-au ars 😀 😀

  36. Old,

    😀 😀 😀 😀
    Ezerciţ, bătrâne.
    E saturday evening, ce naibili !
    Relax de relaş 😀

Lasă un comentariu