Daily Archives: mai 5, 2014

Prezidentiabilul meu. Portret-robot.

Tanti Motto : „Daca nu stii in ce port vrei sa ajungi, nici un vant nu este favorabil !” (Seneca)

Spuneam la un moment dat… ba la mai multe momente date, cred, ca personal imi aleg reprezentantii politici in doua etape, plecand de la ce vreau eu sa faca si nu de la ce-mi promit ei. Primul pas fiind potriveala dintre trasnaile din mintea mea cu actiunile ce mi le promit ei iar cel de-al doilea consta in nota de credibilitate pe care le-o pot acorda celor ce trec de prima proba.

Cu cat mai simplu si clar, cu atat mai usor de respectat, de aplicat si deci, eficient.
Asta ma scapa de angoasa teribila si cvasigeneralizata actualmente, ca nimeni nu ar fi suficient de bun sa ma reprezinte.
Pentru ca multe concluzii sugereaza ca radacinile acestui sentiment, pe care-l incearca o multime uriasa de personi bine intentionati (exclud de aici indivizi mai mult sau mai putin profesionisti, ce intretin interesat aceasta stare de spirit, atatand permanent nemultumirea fara cap si coada) stau in aceasta eronata schema de identificare a preferatului politic.

E ca si cum ai avea un sac cu piese multicolore, numerotate, si ai scoate din el cate una spre a o alege pe cea mai buna. Una e prea rotunda…. alta e prea albastra, alta are un numar cu ghinion, alta prea multe colturi….

Alegerea unui prezidentiabil posibil al unei forte de opozitie nu face exceptie. Iar eu mi-as schita cateva repere de baza prin prisma carora sa urmaresc evolutiile concurentilor si sa notez performantele.
De acord, mai e un pic pana acolo. Dar eu cred ca daca mi-as clarifica un pic coordonatele de acum, as putea urmari in perioada urmatoare, care va fi SIGUR extrem de fructuoasa in evolutii semnificative, cine, cum si cat se brodeste cu ceea ce mi-as dori sa vrea, sa poata si, in fine, sa faca un presedinte post-Basescu.

Si pentru ca azi e „bank-holiday”, sunt liber de pe plantatia de noapte si ma lafai la slujba veche si bleaga unde pot sa ma dau pe blog, m-am gandit sa ascult si sugestii, daca are cineva.
Repet, as prefera sa vina din perspectiva a ce vrea/poate face mai degraba decat din a ce/cine este posibilul pretendent la fotelul de la Cotroceni.

O zi excelenta tuturor !

Viq