Cu capu-n piatra sau cu piatra-n cap ? Da.

Deci s-a votat.
1. Victor Ponta – 40,44%,
2. Klaus Iohannis – 30,47%,
3. Călin Popescu Tăriceanu – 5,36%
4. Elena Udrea – 5,20%
5. Monica Macovei – 4,44%

Dilemele, in masura in care au existat, au ramas.
Cine a fost chitit sa-si atinga micul interes mai aproape decat negul de pe nas, a votat harnic si i-a iesit majoritar cu virgula. Acum nu stie daca ii iese pana la capat sau daca nu cumva asta e capatul.
Cine a vrut schimbarea cu orice pret a ceva ce si-ar fi dorit sa continue, a schimbat un nimic pe alt nimic si a platit pret dublu. Urmeaza dobanda.
Cine a fost ingrijorat, tensionat si enervat ca nu are cu cine vota, a ramas cum a fost si se pregateste sa se enerveze pentru turul II.

Cu turul II optiunile ar trebui sa fie simple, ca la orice tur II. Daca la prima strigare e adunatura dupa lume, la a doua n-ai decat doi mameluci vai de mama lor. Alegi „raul cel mai mic” sau „binele cel mai mare” e fix acelasi lucru, asa cum e cand ai doua paie de lungimi diferite : il alegi pe cel care nu e lung sau pe cel care e scurt ?
Ai de ales … adica daca preferi cu piatra-n cap sau cu capu-n piatra !
Prin urmare discutia pe tema asta e la fel de eliptica de sens precum mitomanul de bun simt.

Prin urmare cred ca problema nu este „cu cine” se merita a se vota in turul II, ci „daca” merita a se vota.
Iar in aceasta directie parerea mea este aceeasi ca si pana acum in virtutea acelorasi principii.
Dreptul de a decide trebuie folosit chiar si atunci cand pizmasul il distorsioneaza din drept real in falsa impresie.
A favoriza un candidat care are fie si macar o celula, fie si un atom de talharie mai putin decat contracandidatul sau este mult mai mult decat o simpla selectie a unui „rau mai mic”. Este un semnal ce da directia in care electoratul doreste sa mearga lucrurile.
E mai mult decat „damage control”. Transmite un mesaj.
Intre doi derbedei, unul care te-a furat, te fura si spune ca te va fura si pe viitor si un altul care te-a furat, te fura dar spune ca nu te va mai fura (desi o va face iar tu poti deduce asta) daca il alegi pe cel de-al doilea dai un semnal referitor la directia in care iti doresti sa se transforme lucrurile.
Comunici ca doresti sa nu mai fi furat.

Da, adevarat e ca vei fi mai degraba mintit, se vor pastra eventual doar niste aparente in spatele carora isi vor rade de presupusa ta naivitate, de cat esti de idiot si bun de jumulit. Insa cel putin public declarativ vor afirma/promova valorile pe care tu ti le doresti.
Si, cine stie, poate candva intr-un viitor oarecum imprevizibil, cineva va mai face un pas. Te va minti si el dar va fura mai putin decat predecesorul, apoi un altcineva va mai face un pas….
„E un proces !”, remember ? 😀 😀 😀

Refuzul de a face asta mi se pare similar cu lipsa de reactie a celui talharit. Bine-bine, ma furi, dar sa ai si acceptul meu mi se pare nu doar prea mult pentru orice naturel nesimtitor ci de-a dreptul sinucigas.

Pe scurt, daca-mi manifest votul nu este pentru nici unul dntre ei, este pentru mine ca alegator.

Ca oameni politici, femei politice sau pirati politici pot avea alta parere, nu are din punctul meu de vedere nici o relevanta. Este vorba de votul meu, nu de al lor.
Ei pot transmite ce mesaj vor, ii priveste. Le respect dreptul de a face cum cred ca e mai corect din punctul lor de vedere. Au propria lor gradina de principii si le uda cum vor.

De asemenea daca Monica a fost sau nu iepurele lui Johannis, daca ordinea in clasament intre EU si MM are vre-o importanta in viitoarea evolutie a politicii si alte aspecte de gen, sunt subiecte ulterioare ce nu au acum nici o relevanta in tura a doua a catastrofei prezidentiale 2014.

Viq

177 responses to “Cu capu-n piatra sau cu piatra-n cap ? Da.

  1. Daca in turul unu au lipsit dezbaterile dintre candidati (am remarcat modul in care propunerea IPP a fost conditionata de vvponta, dar si promptitudinea IPP de a accepta conditia si a abandona total ideea), in turul doi vom avea se pare, (inca) o premiera

    Fără precedent în ultimii 25 de ani. Confruntarea finală Ponta – Iohannis din turul al doilea al prezidenţialelor S-AR PUTEA SĂ NU MAI AIBĂ LOC

    http://www.gandul.info/politica/fara-precedent-in-ultimii-25-de-ani-confruntarea-finala-ponta-iohannis-din-turul-al-doilea-al-prezidentialelor-s-ar-putea-sa-nu-mai-aiba-loc-13488356

    PS
    http://www.evz.ro/klaus-iohannis-refuza-participarea-la-dezbateri-electorale-in-formatul-lui-victor-ponta.html

    • Altfel spus, bataia de joc la adresa electoratului, continua…
      De la „raul cel mai mic”/”binele cel mai mare” am „evoluat” spre „bataia de joc cea mai mare” / „aroganta cea mai mica” ? 🙄

    • Mih,
      am dat si eu ieri linkul acesta cu aprecierea ca e NB pentru sas.

      • Cum va reusi Johannis (daca vrea asta) sa atraga la vot electorat din procentul de 48 care a stat acasa in primul tur – singura sansa de a castiga in fata lui ponta – refuzand dezbaterile directe, chiar si la televiziunile (obediente) puterii? Cu monologul n-are nicio sansa…Si nici (doar) cu cei despre care crede ca sunt/ar fi obligati moral sa-l voteze.

  2. dupa ce ca esti sunt proasta satului mai si semnalizezi .
    ===========
    Interventia de mai sus e prima pe care o fac pe ziua de azi. Nu si singura, probabil 🙄
    Mih

  3. Probabil ca vrind nevrind multi dintre noi isi vor calca pe inima si vor vota Iohannis.
    Tre imi este frica insa ca Iohannis nu vrea acest lucru.Nu vrea sa faca nici un efort pentru a cistiga alegerile.De fapt nici nu are cu cine.
    Ponta si ai lui servesc zi de zi munitie grea pentru opozitie.Opozitia se face ca nu vede sau chiar nu vede.
    Aseara madam Petrescu si stimabilul Vilocv au facut cadou opozitiei o bomba atomica.Opozitia crede probabil ca i un ceas cu cuc.
    Ca tu ministru de finante sa declari ca nu ai un draft de buget pe 2015 in conditiile in care Ponta promite marea cu sarea si sa nu o intrebe nimeni de unde stie ponta ca va putea da pomenile mi se pare revoltator.
    Dupa ea a aparut filozoful Vilcov care a declarat ca nu poate face bugetul fara sa stie noul cod fiscal.Deci va apare un nou cod fiscal -chestia aia care stabileste impozitele.Bravo tovarasul Ialomiteanu care specialist fiind nu a stiut sa i spuna ca schimbarea codului fiscal nu poate impiedica un proiect de buget decit , repet decit daca este nevoie sa cresti taxele.Mai mult decit atit cresterea taxelor se face dupa ce ti ai schitat bugetul si ai descoperit ca ti mai trebue banisori.
    Guvern de cacat,opozitie de cacat.
    Putin imi pasa daca Udrea il va pupa pe Ponta sau Macovei se marita cu Iohannis atita timp cit toti sunt niste pacalici.
    Unde esti tu Base mama ca punind gura pe ei sa trimiti la clasa ntia gasca ata de misei.

    • Tucule nu te grabi sa imparti verdicte.Stiu ca esti suparat si neincrederea te-a coplesit.Trebuie sa te impaci/sa ne impacam/cu ideea ca Base in acest moment numai are ace de cojocul lor.N-as vrea sa intinda prea mult coarda,ticalosii abia asteapta sa-l suspende si pentru 24 de ore,ca sa arate triumfatori ca ei sunt stapanii momentului.
      Ieri spuneam ,cu greata,negreata,trebuie sa mergem inaintesi sa fructificam putinele atuuri care ne-au mai ramas.

      Ceea ce spui de madama MTO este perfect adevarat.Ea a picat la finante ca musca-n zar,nu stie altceva decat sa repete minciunile stapanului Tonta.Chiar asa,bomba nucleara oferita opozitiei trebuie detonata in zilele care au mai ramas pana in 16 nov.Sunt destui specialisti care-l pot consilia pe Iohannis.

      • @Dora optimismul tau este revigorant dar as fi in stare sa fac pariu cu tine ca Iohannis+gasca si Ponta +gasca nu se vor ataca decisiv.Glumite pe teme neesentiale.Atit.

        • tucu2,m-am indoliat destul,vreau sa risipesc ceata ce m-a cuprins in ultimele saptamani,vreau si eu o mica,mica raza de lumina.
          Sunt de acord cu glumitele mitomanului,la Iohannis e mai greu,parca mi-ar tihni sa-si dezbrace haina sobrietatii macar in contactul direct cu Pinocchio.

  4. Buna dimineata! 😆
    @viq,se pare ca nu vom scapa niciodata de dilema votului pentru „raul cel mai mic”,oricat de credibil ar fi un candidat se vor gasi „binevoitori”care sa-i conteste bunele intentii.
    Pentru mine ceea ce a contat mereu a fost sinceritatea, incepand cu posibilitatile reale de care dispune un candidat la un moment dat,minciuna o resping in orice situatie,nu-mi trebuie sa fiu mintita frumos,asa cum nu accept mentalitatea multora ca „omul ” care se expune intr-o competitie fura mai putin decat altul.
    Am asteptat sa vii si sa ne lamuresti ce s-a intamplat cu adevarat la Londra,cum ai perceput tu din interior revolta romanilor „interzisi” de a-si exercita un drept fundamental,dreptul de a alege.
    @Mih,ne-am mai confruntat cu bataia de joc si aroganta politicienilor,insa niciodata n-am trait experienta masinariei infernale /subtile/ de a dirija votul din partea puterii spre zone favorabile lor ,e cazul inodorului si insipidului Tradiceanu,saltimbancilor V Tudor si DD senzationescu.Pentru „spionul”Mele strategia n-a fost pregatita.suficient,a fost cu toate acestea recompensat cu o promisiune.
    Merita sa discutam si pozitia lui Iohannis in privinta trocului,pe care eu am apreciat-o cel putin in aceasta faza prea proaspata dupa primul tur.Romanii nu sunt marfa de vandut ,obiecte de troc politic,trebuie depistant intai pulsul oamenilor care au votat cu alti candidati.Doamnele noastre poate au fost iepurasi,n-a folosit la nimic ,pe importantul loc 3 de „arbitru”tot omul lor a ajuns,cu „vivat useleul lor mizerabil”.

  5. Elev – „sa creasca salariile si alocatiile…sa fure cat vor, dar sa-mi fie mie bine”

    Student – „sa faca lucruri marete…sa lupte impotriva privatizarii…”

    Studenta – ” habar n-am, nu mai cred in nimic…am votat mereu cu acelasi partid si imi place partidul in continuare”

  6. Nu stiu cat de reprezentative sunt cazurile de mai sus. Dar nici n-ar putea afirma cineva ca…nu sunt. O farama din realitatea romaneasca a anului 2014.

    • Cazurile de mai sus sunt reale,dar nu reprezentative pentru tanara generatie O replica am avut chiar in ziua votului si de atunci in orasele tarii,in diaspora.De ce credeti ca Tonta se refugiaza in bratele celor din Ilfov,Galati,Bacau, Gorj?

  7. un singur atu la Iohannis, pana acum – declaratia ca nu negociaza
    opus – tiganeala lui ponta
    … sinistru sa ai de ales in acest fel

    • si cand ma gandesc cum este foarte posibil ca toate astea sa se fi stabilit inca de la inceput, cand usl nu era fost
      si cand ma gandesc cum TB a cam trebuit sa dea cu oistea-n gardul udrei
      🙂

      • ai bunul simtz si lasä pe presedintele Bäsescu in pace.

        • Theo,

          Pentru unii asta e peste poate. Adica atata pot. Au ramas blocati in oiste.

          • Lui Ponta ii sta in gat Basescu si e ,il sufoca incontinuare,reflexul a intrat atat de adanc in constiinta oamenilor incat nu vor scapa nici dupa un secol.
            Chiar acum l-am urmarit int-un speech gretos tinut in fata fanilor din fieful sau.
            Credeti-ma,mi-am iesit din pepeni si l-am injurat,certandu-ma cu televizorul.
            Placa deja uzata o repeta cu jalea pe care a trai-o tara in cei 10 ani,cei mai negri ani din istoria tarii-salarii,pensii taiate,teroare si lipsa de libertate.Nonsalant sustine marele vis de a reface usl-ul si de-al invinge pe actualul presedinte,numai asa poporul roman din care el face parte cu mandrie va putea flutura tricolorul patriei.Gretos,gretos!Apeleaza la sentimentalisme ,e gata sa stoarca lacrimi de crocodil pentru bietii oameni aproape pierduti.

          • Dora,

            Nici ai de „dreapta” nu-s departe de „aprecierile” lui vvp. Asta mi se pare mai…trist (eufemism pt „gretos” 😛 ) 😦

      • cam ai dreptate: cind te prea gindesti la altii dai in gropi si te esprimi sincopat.
        Dar, sincer sa fiu, nu am nimic impotriva parerilor tale.
        Deci tot Basescu e de vina?

      • hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

      • Mih,totusi in „dreapta” mai sunt curatei .ceea ce nu prea pot spune pt..partea stanga.Conducatorii sunt emblema coorporatiei din care fac parte.

    • Si invitatia adresata lui Tonda ca una din confruntari sa aiba loc la Timisoara,un loc simbol al luptei pentru libertate.Ticalosul plagiator aranjase doua din cele 4 confruntari la tv.-ul lui Ghita si Gadea.
      In ce sens spui ca e sinistru?Asta trebuia sa fie prima preocupare sa-si imparta ciolanul ?

  8. Salut prieteni! Eu unul nu am fost în poziţia de a alege răul cel mai mic în aceşti 25 de ani. De exemplu în 2006 cànd am votat E.Constantinescu şi Convenţia Democrată. La acea dată, eu unul , chiar credeam că lucrurile din această ţară se vor aşeza pe direcţia cea bună, nu în sensul că dintrodată va curge lapte şi miere, ci anume că, într-un timp relativ scurt ,vom deveni parte integrantă a valorilor occidentale. Dar, deşi m-am înşelat întro mare măsură, nu regret că am procedat asa!
    A doua oară a fost în 2009 cànd l-am votat pe TB şi PDL.
    In 2004, cànd l-am votat pentru prima dată pe TB, pot spune că am votat răul cel mai mic din următoarele motive:
    – am votat contra lui A.Năstase şi psd
    – TB, la acel moment, nu-mi oferea nicio garanţie că lucrurile din această ţară vor evolua aşa cum erau clamate de acesta. Mai ales asta cu ,,ţepele din Piaţa Universităţii”. Deoarece, TB provenea tot din sistemul comunist, era liderul unui partid de stànga desprins din FSN, iar activitatea lui ca ministru al transporturilor nu a rupt ,,gura tàrgului” ca să-i spun aşa.
    Insă, evoluţia lui ulterioară (TB s-a reconstruit frumos), m-a făcut să am încredere în el, să-l apreciez şi să-l susţin. Am devenit băsist!
    Aşa că asta cu ,,răul cel mai mic” este foarte relativă.

  9. Ce l-a apucat pe Ponta sa devanseze cu numirea unui alt premier?

    Paradoxal pare a fi extrem de sigur ca va ajunge presedinte!

    In realitate este o strategie de a isi asigura voturi!O gaselnita demna de gindirea ciumei rosii!Momeli pentru un electorat care nu ar vota PSD niciodata..electoratul lui tariceanu,unul de centru dreapta,dar si al lui melescanu-dogaru

    L-am auzit pe liderul UDMR pronuntindu-se cit de benefic ar fi pentru ei sa functioneze intr-un guvern Tariceanu..asta da momeala..
    Daca ne aducem aminte de toate retrocedarile,inclusiv de cazul Gojdu acordate de Tariceanu Ungariei..de faptul ca una din casatoriile sale a avut loc la Budapesta..ca functiona guvernul COMUN romano -ungar.,unde se luau decizii controversate,unele indfreptate impotriva Romaniei..

    Pe de alta parte,pensionarii care au primit majorarile din 2008 soldate cu aducerea Romaniei in prag de faliment vor fi pacaliti din nou cu promisiuni subliminale…

    • TÄRICEANU; UN F: SLAB PREMIER , CE VROIA SÄ RETRAGÄ TRUPELE DIN AFANISTAN
      -A ARUNCAT DELA GUVERNARE PDL; PT CÄ MM, NU A VRUT
      SÄ ACOPERE ESCROCHERIILE LUI PATRICIU––UNDE ESTE SI EL
      BINE BÄGAT–––dece nu cautä nimeni???????
      -TÄRICEANU A ARUNCAT CU BANII- CA SÄ-L SUSTINÄ PSD
      EL SI HAITA ROSIE AU BÄGAT IN CRIZÄ ROMANIA-
      A FÄCUT ESCROCHERII MARI ROMPETRO-STERLING;INSULA SERPILOR; ETC:
      – AFACERILE CU VERESTOY! BURSÄ ;ETC:

      OMUL TÄRICEANU ESTE UN HOIT INPUTZIT

      ESTE COADA DE TOPOR , CE O SÄ DEA ODONANTZE DE URGENTZE; IN SCOP BINE STIUT:

      TÄRICEANU NU ESTE LIBERAL; NICI NU A FOST NICIODAT
      S-A FOLOSIT DE MANTAUA ASTA; CÄ DÄDEA BINE:

  10. Introducerea in ecuatie a sefilor de la SRI si SIE nu este altceva decit o declaratie de fidelitate a celui care a fost format ,educat,crescut spre a ii servi..

    • Pentru mine subiectul cu serviciile a fost mereu ceva misterios,m-am mai dumirit dupa desele aprecieri facute de presedinte.Incerc sa intru in profunzime si sa vad cum e cu agentul dublu.

  11. Se adeveresc spusele Presedintelui:Ponta va fi sluga serviciilor..

  12. De pe fb:

    Vlad M Imperialistu
    10 hrs · Edited ·
    Opozitia noastra ce de toate zilele: in timp ce Klaus Iohannis spune ca PSD este de „stanga neautentica”, MRU se ingrijoreaza ca intre pesedisti se afla oameni cu ideile „extreme dreapte”.
    1. PSD este autentic socialist.
    Churchill numea socialismul „filosofia eşecului, crezul ignoranţei şi evanghelia invidiei”. La toate astea trebuie adaugata coruptia – orice sistem socialist sfarsteste prin a generaliza coruptia. Socialismul respinge performanta, incurajeaza lenevia, condamna moralitatea.
    2. PSD este autentic de stanga.
    Conceptul de „extrema dreapta” o este inventie stalinista care este folosita astazi pentru a denumi stangi care nu mai sunt frecventabile. National-socialismul, fascismul si legionarismul (ca sa numim doar cateva asemenea fenomene) sunt miscari colectiviste de stanga, aflate in razboi deschis cu mostenirea culturala a tarilor si popoarelor pe care le pretindeau ca le apara. Toate preamaresc Omul Nou. Daca printre pesedistii de astazi sunt oameni care au idei tampite despre istorie/ etnii/ orice altceva, acestea nu sunt ale „extremei drepte”, ci ale stangilor nefrecventabile. Profilul de stanga al PSD ramane intact, stimate MRU.
    Asta inseamna sa ai de a face cu doi liberali. Emotivi, se tem pentru soarta socialismului romanesc. Bietul socialism, hai sa ii plangem de mila!

  13. a fost o luptä grea, comunistii au fäcut si crescut metodele de urä si denigrare a presedintelui, este incomod cand nu te lasä sä furi si sä mintzi, comunistii mafiotzi vor liniste.
    T: BÄSESCU a deranjat mafia si escrocii securisti si l-au bombardat
    cu invective cu scenarite ,cu jocuri securiste lucrate de fostii………
    a reusit sä lupte 10 ani, tocmai pt. cä ii cunostea.
    PONTA,plagiatorul mincinos, cu obräznicea de neam prost il insultä
    si il amenintzä la fiecare declaratzie pe presedinte.

    nu am väzut pt. aceste atacuri murdare, nici o autoritate care sä
    sezizeze DECE??? NU-I MAI DAU PENSE! NU-I DAU CASÄ NU MERITÄ
    IL TRIMIT LA PUSCÄRIE !FAMILIE DE HOTZI!
    e vorba de presedintele Romaniei.
    e rusinos cä nimeni nu s-a sezizat, astea nu le-a spus numai in campanie, le spune de aproape 3 ani.
    au meritat romanii un presedinte ca TB, NU !
    dacä nu era el se präbusea tzara, acum o sä vä inghitä oastea
    mafiotzilor securisti a haitei rosii. se pare o meritatzi

  14. Asta merita repetata:

    SOCIALISMUL este filosofia eşecului, crezul ignoranţei şi evanghelia invidiei – Winston Churchill

  15. Theo,
    Cine sa se sesizeze??Chiar daca exista plingeri oficiale,sesizari din partea Presedentiei ele nu sunt luate in seama!
    Pretutindeni CIUMA ROSIE a imprastiat microbii binecunoscuti:Functii,onoruri,liber la furat,bani negri…
    Imi vine sa cred ca intentionat s-a vrut decapitarea seniorilor,in favoarea lupilor tineri care au preluat din mers precedentul..
    Pretutindeni,incepind cu Parlamentul,toate institutiile statului sunt penetrate de oamenii sistemului ticalosit…
    Se continua,fara nici un control,afacerile oneroase cu alcool,armament,droguri,prostitutie,carburanti…nu degeaba serviciile au fost imputernicite sa poata desfasura LEGAL orice activitate comerciala…

  16. S-a inventat special pentru Romania imunitatea pentru declaratii politice si pamfletul care nu este considerat ca si calomnie sau injurie…

    Spuneam mai devreme de CRIMA MORALA a actualei puteri..si asta face parte din actiune..Mocirla morala

  17. Cititi art.din Ziare.com”Iohannis are sanse sa castige aceste alegeri. Ma ingrijoreaza perspectiva unui blat de proportii „.
    E interesant!

  18. Va rog sa remarcati cita liniste este in Romania fara Base.
    Inca un ppic si va semana perfect a cimitir.
    Cimitirul sperantelor noastre.

    • Totusi linistea este buna.
      Dreapta intelectuala se poate concentra pentru a face studiul fe fezabilitate pentru proiectul privind schimbarea clasei politice.
      Stiu ca se studiaza doua directii
      -schimbam chilotii actualilor politicieni
      -schimbam notiunea de schimbare.

  19. Declaratie recenta a dir.SRI, George Maior

    „Directorul SRI, George Maior: Nu am manifestat interes pentru funcţia de prim-ministru. Instituţia rămâne independentă din punct de vedere politic şi nu ne implicăm în dispute electorale”. Sa-l credem?

    Si o noua lovitura data de putere contacandidatului Iohannis. Au inceput sicanele. A inceput controlul guvernului in Sibiu(in 3 nov.imediat dupa primul tur) privind retrocedarile in care e implicat Iohannis.

  20. Johannis, cel „tacut ca o lebada”, ar trebui sa fie mai agresiv cu adversarii. Uite ca se poate: 😛

  21. In anul 2000 dupa o politica dezastroasa si o lipsa de cadre si de viziune inspimimtatooare PNT a disparut din rindul partidelor ce au cea de spus in tara asta.
    Stau si ma intreb ce soarta va avea PNl daca dupa acest menuet practicat in aceste alegeri pierde sansa de a da presedintele.
    De fapt ma intreb ca prostul pentru ca in tara asta sunt doua partide de prosti hoti si pomanagii care nu vor dispare.PSD si PNL.Prea seamana cu 80% din electorat.
    Sunt mindru ca sunt roman!

  22. O opinie pe care eu o impartasesc (sublinierea imi apartine):

    (…)Partizanii Mișcarea Macovei speră să atragă o parte importantă din așa-numitul electorat „bă­sist“. Realitatea de pe teren e însă mai com­plicată decât par să realizeze avocații pro­iectului, care tind să ignore o serie de pro­vo­cări majore. Prima observație este aceea că nu trebuie confundat scorul dezamăgitor al Elenei Udrea cu sprijinul pen­tru Traian Băsescu. O parte importantă dintre cei care au preferat-o pe Monica Macovei sau pe Klaus Iohannis Elenei Udrea nu s-au despărțit de­fi­nitiv de Traian Băsescu, chiar dacă nu au agreat sprijinul său pentru candidatul PMP. Ei știu foarte bine că, în ciuda retoricii de campanie, fără im­plicarea președintelui nu am fi vorbit astăzi, așa cum vorbim, despre in­de­pendența justiției, iar reformele Monicăi Ma­covei nu aveau nicio șansă fără suportul de la Cotroceni, adesea în pofida opoziției din PDL. De aceea, odată cu intrarea formală a lui Tra­ian Băsescu în PMP și cu implicarea tot mai accentuată a lui Emil Boc, percepția asu­pra partidului, nu tocmai favorabilă în pre­zent, s-ar putea schimba. Iar dacă cumva Vic­tor Pon­ta câștigă, cu atât mai mult acest elec­torat își va pune speranțele în actualul pre­ședinte, pe care îl văd în mult mai mare mă­sură în stare să se opună tăvălugului pe­se­dist. (in RL si Rev 22)

    • Exista aici si legatura cu atacurile excesive, in stil A3 la Nutzi. Cele de „alaltaieri”, de „ieri”, de „azi”, dar care vizeaza de fapt, si mai ales, implicarea politica a lui Basescu…Cea de „maine”.

      PS
      N’asa ca „merita” sa ataci si sa discreditezi chiar si un blog „marginal”, vai de capu’ lui (dar declarat cu incapatanare pro-Basescu) unde s-au gasit niste prapaditi de „pensionari”, „bugetari” si alti neica nimeni d-astia sa stea la taclale si sa vorbeasca zilnic inclusiv de „idolul” lor (pe care inteligentii de „””dreapta””” il vor musai disparut)?

    • Glumesti Mih?
      A aparut asa ceva in 22?

    • Eu votez impotriva puciului bine facut. De fapt, am votat deja. Nu, nu e vorba de Iohannis aici, raman on topic. Daca as avea doua voturi, as vota si impotriva puciului prost facut.

      • Kugla cu Kagula pe Bascula

        QED!
        Sa vina si @inguduratul sa vexeze cu siretenie!

        • Vizionarule ce esti tu, mai Basca! Deasupra ochilor tai, doar cerul. Senin. Si condorii. Intr-un fel, ai dreptate, numai ca n-ai inteles nimic.

        • Am venit ma defectulel, chiar acum am venit si te trimit in origini. Acolo unde incepe divizarea ovulului. E drept ca la tine divizarea nu s-a desfasurat conform legitatii biologice si-ai iesit direct defect cu patalama 😛 Se vede ca te doare foarte tare mai billuta-margicuta comentariile mele. Te obsedeaza, nu-i asa? Vezi ma Epigonel ca ti-au cazut neuronii pe jos si iarasi s-au imprastiat-stricat. 😛 Suna la Depanero cu taxa inversa 😛 Poate reusesc sa ti-i recupereze. Nu sunt mari sperante dar incercarea moarte n-are 😛

        • capul la fund,pauza s-a terminat

    • Mih,
      concluzia autorului este descuranjanta

      „Însă dincolo de această analiză, problema de fond este aceea că, în mod evident, nu pot creș­te în spațiul autohton două mișcări po­li­tice concurențiale, pe același culoar, una în ju­rul lui Traian Băsescu și o alta în jurul Mo­ni­căi Macovei. Ele fie vor converge într-o for­mu­lă unitară, fie una dintre ele, poate am­bele, se vor dezagrega.”

      Ni se pare ca presa mai prietenoasa cu dreapta este curatica si ajuta.Nu vad nici un ajutor in incercarea de destructurare a cautarilor unor entitati politice care isi propun sa orienteze societatea in directie buna.E dreptul cutezatorilor sa incerce si cine se regaseste in proiectul lor politic sa-i urmeze.Viata va fi si dupa 16 nov. si momentul 2016 nu e departe.E si tinta noului partid PMP si al curentului regenerator din partea MM.

      ps.Vreau sa-mi iau adio de la B1 ,mi-a tradat asteptarile.Conferinta de presa cu Iohannis a avut 2′ de transmisie.intrarile intempestive ale mitomanului ,urmate de Dragnea s-au bucurat de minute lungi de transmisie.Interventia aparatorilor lui Ponta devin virulenti si obraznici.

      • Concluzia, ca…ea, concluzia. Mie mi-a placut sa citesc in amarata asta de presa (nu insist) un lucru adevarat, ignorat si, mai rau, negat, cu resentiment gros de multi „dreptaci” si „””dreptaci”””.

  23. Cineva mi-ar replica mutenie lui Iohannis.Da,conferinta continua in mutenie ca in fundal era neamtul,iar disputa continua in studiou.

  24. Vad ca Ponta incearca din rasputeri sa l anime pe Iohannis.Ca sa l faca sa vorbeasca a trimis corpul de control la Sibiu.
    Sa vedem daca este suficient ca neamtul sa scoata trei cuvinte sau mai trebue ceva.
    Pentru cei ce doresc liniste Iohannis este candidatul ideal.
    asta i propaganda electorala..

  25. 😆  😆  😆  😆 

    Mey băsistilor ,luați-vă popcorn si coca cola si priviti lupta dintre cele 2 GIOP-uri ,care se  vor subția de tot pînă in 2016 …Stati linisitiți dragilor ,fiindcă toti vor da socoteala pentru ce-au facut din tara asta .

    Vorba lu’ Turcescu „va fi bine” si cu „Dumnezeu înainte ” …stie el ce stie .

    Am tot afirmat pe aici ,că americanii dacă au parteneriat solid cu o țară ,cu baze americane si investii strategice de apărare ,nu mai pleacă veac ,decît dacă vor ei si aici vorbesc de Pentagon si CIA ,nu de politică ….iar România acum e foarte importantă strategic in fata expansiunii rusesti …SUA a investit in scutul de la Deveselu ,plus vor veni investiții americane mari ….n-au nici un interes ca banii lor să ajungă in buzunarele baronilor …

    Stati liniștiți cum sta si Piratul ….indiferent care GIOP vine la putere ,va face politica strategica SUA…se stie de cind lumea ca Pentagonul si CIA sunt foarte pragmatici cu politica lor de aparare strategică si joacă totdeauna la 2 capete cind nu e sigur de un partener …   😀 

    Americanii le- au strîns de OO pe ambele GIOP-uri ..   😆 😆 

    Tontălaul dacă vrea să fie Presedinte ,musai trebuie să facă politica SUA ,democrație,JUSTITIE liberă prin pro americanul  Maior  …v-ați prins acu de ce Ilici e nervos ????…Hahahahah …isi vede toate conservele rusesti la bulău si sistemul dărimat exact din interiorul PSD ….de altfel a si preconizat dispariția PSD .

    Cu musiu scîndură Joiannis ,treaba stă tot cam așa ….nu degeaba Crizel dupa o vizită in SUA ,a venit val vîrtej si a rupt USL si la parasutat pe Joiannis in fată ,după care s-a dat la fund ….ca tot ii era lui frica de departamentul de stat american .

    Pe americani nu-i interesează lupta politică ..pentru ei democratia e sfînta …alegerile democratice si lupta contra corupției la fel …dar ,ar fi fost culmea să piardă un punct strategic important de luptă împotriva expansiunii comuniste rusesti din cauza unor alegatori imbecili care votează cu burta in loc de creier …au găsit ei metode de a democratiza GIOP-urile .    😀 😀 

    DNA isi va continua lupta anticorupție ,corupții vor sfîrși la bulău  justiția va fi liberă ,indiferent cine va fi Presedinte ….premier va fi Maior ,iar pontălăul dacă sare din schema ,va fi urgent suspendat exact cu legea aia cu 25%din 30% din alegători.

    Nu mi-as fi dat seama pe cine mizau in PSD ,pina nu s-ar fi apucat nasicu să-l atace pe Maior ….acu ‘cu cantidatura lu’tante Monica ….candidatul PMP era Cristian Diaconescu ….ar fi luat voturi si de la PSD ….mai slabea PSD …oricum era mai bun in turul 2 decît Joiannis …apariția lu’tante Monica a încurcat socotelile politice românești ,nu americane ….acum,cred ca Soros voia si el ceva,sau doar blaga voia impartirea electoratului basist ,pt ca Piratul să nu mai fie o forța după   …am vazut cu ocazia asta si conservele socialiste progresiste sorosiste …inca nu-mi dau seama cine i-a spus pas lu’Moni ,romanii sau americanii .

    Oricum campania lu’ Moni a mers pe patentul televiziunii Nașul.tv ,cică cu donatii ,”transparenta ” si tot tacîmul pe care l-am mai fumat o data …  😀 

    Oricum e bine să mergem la vot si să votam candidatul dreptei pentru a stopa devalizarea bugetului de stat ….si pentru a întări statul mai mult …pe americani nu-i intereseaza ciolanul si politca,atita timp cit dezideratele lor sunt duse mai departe , pe pesedei da ….or să mai ciupeasca ei ,dar nu in stilul cunoscut si nu vor mai da tunuri.

    Cred ca nimeni nu-si inchipuia ca munca Piratului de 10 ani cu SUA ,ar fi fost lăsată la voia intîmplarii cu PSD la butoane si schimbarea orientarii României ..   😀 

    Multumesc Comandante !!

    • @night,
      Frumos scris frumos gindit poate este si adevarat.
      Dar cu nervii mei cum ramine ca doar nu americanii o sa l vada pe Ponta in fiecare zi la televizor.
      Poate s au hotarit sa pastreze intr o tara prietena un presedinte mai prost decit Obama nu zic nu dar o fac pe nervii mei.

      • Pai ,mergem să votam scîndura de Joainnis ,că ala vorbește puțin … Hahahahahahaha .. Si parcă e totuși altceva.,decît imbecilul asta de Pontălău

        Am scris asta numai aici si aici rămâne ….că nu vreau să demobilizez electoratul dreptac feisbucist,dacă il postez pe FB …))))))

    • servus 🙂 frate esti de groaza…dar nu mai da si tu tot din casa…ai rabdare 😆 e randul nostru sa ne relaxam..cu vigilenta…va fi un spectacol sa-i vezi cum le cade masca…

  26. salut 🙂 mai oameni buni hai sa ne adunam mintile si sa ne regasim bunul simt…ma refer aici la TOATE factiunile de dreapta si alegatorii lor.. turulI al acestui scrutin a aratat ca dezbinarea,barfa invidia magaria si atacul murdar la persoana nu ne face mai placuti votantilor ci dimpotriva…MM cu isteria anti basista a castigat 4 virgula la suta din care se scad 3% votul pdl..acuma ca am invatat fiecare cat ne costa..orgoliile turbate…hai sa ne venim in fire si toata suflarea care nu doreste mafia rosie moskow-beijing sa votam in corpore KJohannis oricat nu ne place sasul tacut si putin patat este in mod sigur pro-european si nu va face nimic care sa deraieze de la principiile bruzel ue stat de drept…nu cred ca va face blat cu pucistii psd-usl-tariceanu de care s-a detasat pina si ,,tradatorul,, c.antonescu…parerea mea hai sa lasam reforma telectuala pentru dupa 16 nov. ..KJ la cotroceni mai inseamna si ponta out …psd ferfenita…sint sanse de schimbare a majoritatii parlamentare…pe termen scurt K.Johannis este singura solutie ..buna

    • erata bruxelles

      • @emily
        Votam Iohannis ca macar asta tace .
        Ce facem insa cu Ponta ca Iohannis tace si cind nu trebue.
        Cit despre bun simt nu crezi ca ai pretentii prea mari?Punem pariu ca in maximul 2 saptamini ai sa auzui ca am pierdut alegerile din cauza lui Basescu Udrea?

        • servus tucule 🙂 johannis are butoanele peaxa vest nu pe axa est… 😆 deocamdata pina in 2016 nu ne vom inneca in marea neagra si nu vom fi ,,emigrati,, in novosibirsk…cat despre discutii ca am pierdut va fi prea tarziu sa inventam vinovati…cat despre TB-EU-E.BOC vom mai auzi si numai de bine…elitistii lui peste vor constata inca o data ca mru-forta civica este un ,,succes consacrat in limita popularitatii ,,elitelor cu posmagii uscati,, 😆

    • @emily, eu am ajuns purist. In locul lui Pora. Numai ca pentru mine ACZ are chelie, nu breton. Daca pretul caderii lui Ponta este aneantizarea lui Basescu, ei bine – pretul mi se pare muuult prea mare. Pentru ca GIOP ar captura regina, dand la schimb un simplu pion(ta). Orice actiune care vizeaza eliminarea lui Basescu din centrul politicii din Ro este, pentru mine, antinationala. Mai pe ocolite, proGIOP. Daca aceasta actiune este pornita de un Ponta, un Blaga, un Iohannis sau o Macovei – conteaza cat negrul sub unghie. Eu joc cu albul. Si raman calm.

      • De ce i-o fi asa de greu lui KBr sa se „elibereze” spunand: „Am fost un pucist, dar m-am vindecat!” ? Eu vreau un presedinte liber, nu vad cum un purist adevarat se poate converti de pe o zi pe alta in vidanjorul GIOP. De aici si neincrederea mea in adevarata agenda a lui KI. Vreau o asigurare. Atat. Dar sa fie valabila.

        • Pai ,vorba lu’ Viq ..lcred ca nici Joiannis nu se vrea Presedinte … Hahahahahahaha ….de aia papagalii aia penelisti l-au trădat …isi inchipuie că pontălăul ii mai poate salva de pușcărie ……

          Totuși trebe votat Joainnis ,fiindcă PSD e periculos din prisma conservelor rusesti

        • servus @judex 🙂 te inteleg frate si sunt de acord cu tot ce spui dar acum trbuie sa trecem puntea in flacari si nu avem timp sa ne scuturam de scame…iar KJ nu-si poate permite sa arunce peste bord si putinii corifei de organizatii locale care n-au luat-o la fuga spre trotineanu..ar putea in schimb sa discute ,,acoperit,, cu cine trebuie…stie el ce si cum la telefoane secirizate..daca este ce cred eu asa va face ..stiu ca a sunat la unul care inca nu -a raspuns inca..sa vedem xe se mai intampla pina pe 16 nov

  27. PS. din cate cunosc exista destui psd-isti vechi cu functii in organizatii locale si mai ales multi alegatori care in mod traditional votau psd speriati de violenta metodelor si pericolul planurilor lui ponta si gasca din jurul lui…,,asta e nebun sa ne fereasca D-zeu sa ajunga asta presedinte,, este concluzia celor mai multi simpatizanti psd pana mai ieri cu care am discutat zilele acestea..

  28. De ce trebuie totuși votat Johannis …in primul rind că e altceva decît PSD ,vorba lui Emily si a lui Florin …chiar dacă nu trece sticla si nu e un lider autentic ,are axa spre vest …nu trebe să-l stringă nime’ de OO pentru asta …..PSD e periculos ,fiindcâ conservele rusesti pot să-l îngroape pe Pontălău ….e bine să-l votam pe Johannis pentru anihilarea pericolului rusesc …

    • Americanii ne ajută si in acelasi timp se ajută pe ei ,dar nu ne bagă si in traistă …trebuie să-i ajutam si noi pe ei ,dacă tot i-am așteptat 70 de ani să vină in RO ..l

      Gata ,votam Johannis ….am scris comentul de mai sus ,ca să nu mai stam nervosi si incordați si să putem judeca la rece .

  29. Incredibil cat de pervers poate fi acest Craciun ; a „mirosit ” ca pe net se mobilizeaza lumea sa iasa impotriva lui Ponta, si s-a bagat el sa culeaga roadele. Izolati-l pe fariseul Craciun. Acel individ va compromite orice miting !.Despre Blaga , doar atat : sa-ti fie rusine Vasile !

  30. Pe Johannis n-o să-l poată face nimeni să vorbească mai mult. Eventual o să vă obişnuiţi cu stilul lui. O chestiune care mi-a fost sesizată de un prieten, specialist în comunicare şi relaţii publice în cadrul unei companii multinaţionale, deci specialist, în anul 2004 (spre disperarea acestuia). In timpul campaniei electorale locale din acel an şi-n care Johannis candida pentru al doilea mandat, toţi contracandidaţii lui au contractat cele mai bine poziţionate bannere din oraş, spaţii largi în media locală, aveau discursuri lungi în care promiteau marea cu sarea, trăgeau toţi cu ,,tunul” în sas, au umplu oraşul de material publicitar. Neamţul, fără promisiuni, fără pomeni electorale sau sociale (,,zgàrcit” la acest capitol, dă curs numai acelora la care-l obligă legea), cu o campanie sărăcăcioasă şi cu un simplu discurs (dacă poate fi numit aşa): ,,Eu nu vreau să mă laud. Las la aprecierea sibienilor să-mi judece faptele şi dacă ei consideră că merit să mă voteze atunci să facă acest lucru”- asta pe tonul său càntat.- a fost votat de 90% dintre sibieni!!!

    • Mai Florine
      acum voteaza si moldova si Muntenia si Georgica din Calarasi.
      Crezi ca vre unul din ăștia a auzit de Iohannis?Stie cu ce se maninca?
      Una este Sibiul unde l cunoștea toata lumea si alta este Romania profunda unde romanii nu știu nici macar cum se numeste limba pe care o vorbesc.

  31. Emily

    Gata ,nu mai zic nimic … Hahahahah …doar atît ….Base a pus-o pe udrea să vadă citi basisti duri mai are ,cu transfer de simpatie ….cu 500.000 de talibani,care te urmeaza orbeste ,poti face un partid de 25-30 % pentru 2016 …. Eheheheh .

  32. Vad acum, pe „fruntiera” la B1: „Blaga acuzat de luare de mita” ??????
    Am citit corect? Ca tocmai au bagat Publicitate 🙄

  33. Eminescu a fost scos la interval: „Cine o indragi strainii, manca-i-ar inima cainii”.
    Presedintele Consiliului Judetean Galati, Nicolae Bacalbasa 😛 😉 , cu referire la Klaus.
    Asa, nepot de tatic a lui mos Teaca, spunele veneticilor:
    „Şi de-aceea tot ce mişcă-n ţara asta, râul, ramul,
    Mi-e prieten numai mie, iară ţie duşman este”.
    Mai boul lu` Bacalbasa, parca plagiatorul tau spunea ca are stramosi albanezi, nu se pune? scirba dracului.
    Si-apoi, fa un excurs genealogic sa vezi ce a facut o strabunica de-a ta de porti numele ala neaos romanesc!
    Scuzati, ma inervai si pe kugla asta 😛

  34. @Mih ,v-am pus un raspuns la postarea de la 17:24.
    Trebuie avertizati si cei din diaspora asupra „calitatilor” acestui cameleon PSD ist .

  35. M-a impresionat pina la lacrimi:
    „Dan Voiculescu: Am auzit ca este in derulare o actiune pentru gratierea mea, la cererea cetatenilor. Apreciez gestul, dar ii rog sa nu o faca”.

  36. Am si eu o intrebare pentru „Viqleanu” si pentru admini, voi cititi mizeriile aparute la adresa Copacului si a comentatorilorde aici pe un site care este gazduit in stanga Copacului? Site-ul se numeste „Alegator de dreapta”
    Va place? Daca da, intoarceti alternativ obrajii. De la palme incasate, in curand vor trece si la pumni. Iar eu unul nu sunt masochist si nici nu-mi plac masochistii. Aveti vreo jena sa-i „bagati” afara de aici?

    • Marturisesc: nu il citesc.
      Mi s-a mai atras atentia ca sint balacarit, dar e problema lor, fac concurenta latrinelor,
      „foaie verde loboda, gura lumi-i sloboda” 😛

    • Gîndule

      😀 😀 😀

      Lasă-i in pace ….acu ce vrei si tu să zică ???….că au fost iepuri sorosiști sau blegoși ….ei ,nește „elite,unici experți ” si ce mai vor ei să fie …..au luat o țeapa cit ei de mare cu tante Moni ….pe mine ,unu’ nu mă intereseaza chiar deloc ,in ce fel isi adorm ei constiinta „marii analisti experți ‘ ai netului …vor mere cu Mămuca Moni si vor face exact ,ăla praf ,cum a facut si năsicu …..Nășicu poate mai are o șansă cu Turcescu ,dar am indoieli in ce o priveste pe Moni.

      Dă-le pace ,măcar au o ocupație … hahahahahahaha

      • Moni va cauta si ea un mr.Pink …ii doresc căutare fericită ,cu Preda ,Baconschi ,Papahagi si restu’ sorbonezilor si harvardezilor lipsiti de caracter ….vor vedea ei cum o scot la capăt cu fonctiile ..hahahahah …chiar nu vezi ce bine se potrivesc in gindire …Baconschi ca si tataie ii scriau ode lu’tante Nuți …dacă nu i-a băgat in seamă a ajuns „fufă” …dacă ii lua in seama atunci e o zeită …

        • vorbesti despre „inocentii versatili”?
          Pornesc cu entuziasm la drum fluturindu-si diplomele, dar se plictisesc repede: Noua Republica- Forta Civica si acum Monica Macovei.
          Au ei rabdare, ani de zile, sa construiasca ceva? caci ar trebui sa le spuna cineva ca un partid se construieste mult mai greu decit se obtine o diploma la Sorbona ori Harvard; sa nu mai spun de un doctorat la Universitatea Bucuresti (fara rautate, dar e un fapt).
          In orice partid trebuie sa te supui oprobiului public, iar fetele fine nu pot suporta.
          Ehei, cale lunga pentru un nou partid.
          Care cale nu trebuie inceputa cu arogante gen latrina 3, ci cu dovada ca diplomele obtinute te ajuta la ceva, nu doar sa-i injuri/balacaresti pe cei cu alte opinii 😛

          • De snobii astia frustrati nu mai pot eu si de ‘telectualii de mucava …toti cei pe care i-a susținut Piratul au urcat politic..cine s-a dezis de el a ajuns mai jos ….cine a sfătuit-o pe Moni să se dezică de TB ,a sfătuit-o prost ….din cite am inteles Piratul ar fi susținut-o dacă mergea la PMP ….avea sansa să fie pe locul 3 ….dar ,a preferat să meargă pe mina coruptilor si lu’ Blaga ,fiindcă nu stie să gindească politic ….si si-a inchipuit că TB e gata ,mina moartă …oricum din 4,4 % cit are Moni ,mai mult de jumătate sunt basisti

    • Mizeriile au inceput la Copac cu mult inainte de a-si face respectivii blog. Intai mai soft, apoi, din ce in ce mai hard. Ca le continua acum pe blogul acela, nu ma mira (de citit, nu-l citesc: chiar nu ma intereseaza si n-am de ce sa-mi bag nasul in miasmele de acolo).
      In privinta includerii ADD in blogroll, nu eu hotarasc, dar sunt de acord cu tine ca ar trebui scos. Ce imi este la indemana, e sa le mai tai din „entuziasmul” cu care continua sa apara la Copac.

      • Insuccesul de a se impune „cu binele”, ca lider si „formator de opinie” (si insuccesul „reorientarii” Copacului, blog eminamente pro-Basescu) al unui personaj pe care il cunoastem cu totii, sta la baza „simpatiei” si „atentiei” de care ne bucuram din partea respectivului & Co.

        • intr-o democratzie , fiecare are dreptul sä sustzinä pe cine vrea.
          ei sunt amatori opotunisti, ce nu stiu ce inseamnä politica.
          dar treaba lor, sä se injure intre ei, nu pe noi la copac.

          • Eu i-as numi arivisti. Mai curand decat sa sesizeze oportunitatea, grija tromboneilor de care vorbim a fost s-o ucida. Pe altarul propriei infatuari. Oportunitatea a trecut, iar ei (s)-au ajuns. La capat. Furia si funia. Pentru completare – sapunul, ca o manea spala pe alta.

    • vin sä ne distrugä blogul, ei pot avea diplome cu sacul,
      nu au bun simtz,nici 7 ani de acasä.
      si eu vä rog,sä-i läsäm in vägäuna lor,

    • Ne fac reclama.Negativa dar tot reclama.Din nefericire nu cred ca i viziteaza nimeni pentru ca la un moment dat se rugau de noi sa comentam si acolo:Ba chiar au vehiculat si niste nume onorabile.
      Oricum nu cred ca o sa mai dureze mult pentru ca acum isi fac partid si la cit ii cunosc eu in 3 luni incep sa se certe intre ei.

    • Salutare tuturor,
      Gandule, ma faci sa nu mai cred in semnificatia dictonului „Aquila non capit muscas”.

  37. eu räman cu BÄSISMUL- un curent de democratizare , un curent
    cu linie stabilitä de un bun roman, PRESEDINTELE BÄSESCU.
    vreau sä-l adaug si pe dl. BOC, curajos si cinstit.

  38. Sara buna !

    Asa cum am repetat destul de des, abia am timp sa cetesc ce se mai pune aici, necum sa bantui pe la tristii aia.
    Ceva vreme in urma mai treceam pe acolo, pentru cativa amici vechi a caror caracter il apreciam chiar daca pe unele aspecte nu suntem de acord. Pe masura ce s-au inveninat si ei tot mai mult am renuntat. Mai bine sa nu stiu toate mizeriile ce ni le arunca acum intr-o sinistra inconstienta.

    I-am ajutat cu blogul lor, i-am promovat si aici, si pe RHB (RomanianHotBlogs) sa-si faca si ei propriul rost si sa-si vada de el. Gandind ca sunt ceva asemanator, oameni relativ normali, dar cu optuni usor diferite.
    Se pare ca nu sunt.
    Au alte scopuri/obiective si alte metode de a si le atinge decat cele pe care le folosesc oamenii cu minima morala.
    In ideea asta au facut si o fixatie bolnava pentru pom, intr-o maniera care ma face a cred ca scopul lor nu era de la bun inceput sa construiasca ceva ci sa darame ceva.

    Ok.
    Mai inchidem porti.

  39. bunä viq,

    si eu am fost dezamägitä, asa sunt unii oameni,
    din päcate ar fi trebuit sä ne däm seama, dupä
    cum s-au näpädit cu injurii pe presedinte, dar au
    devenit turbatzi.ne-au distrus de multe ori temele blogului.

    • Theo,

      nu de Last sau Bill am eu regrete 😉
      M-am limpezit in ce-i priveste, de ceva vreme.
      Ci de amici pe care-i stiu de ani de zile. Inca mai cred ca sunt persoane cu caracter.
      Dar care au capotat comportamental intr-o maniera pe care n-as fi banuit-o.

      Dar e mai bine asa.
      Dam examene toata viata.
      Unii le iau altii le pica.

      Nu era Last, era altcineva.
      Nu era acum era mai tarziu.
      Doar chestie de timp si conjunctura.

      Au si animalele de prada rolul lor pozitiv in sanatatea turmei si armonia naturala 😉

    • dar ce foloseste dacä se constatä dupä cevacateva luni, cä
      s-a fraudat iar mitomanul este presedinte.
      nu este corect, sä ajungi presedinte prin furt.

      dar partidele din opozitzie dece nu fac reclamatzii, ce asteaptä???

  40. LA b 1, ceva penibil, ………..e mare lucru ,sä stii sä nu exagerezi

  41. Devotcenko opozantul lui Putin a fost gäsit mort.
    Ponta are acelas caracter, de cate ori la amenintzat pe presedinte
    cu moartea, cu inchisoarea?
    NU OBSERVATZI CE CARACTER ARE NEMERNICUL??

  42. PMP-ul il va sustine pe ponta.
    Acum la realitatea tv Gelu Visan membru PMP spune ca cei care vor sa protesteze in Romania pe data de 14 noiembrie pentru cei din Diaspora si cei din Diaspora impotriva lui ponta sunt manipulati de un serviciu secret pentru a favoriza un candidat,adica Johannis dar nu o spune direct.
    Am o intrebare:cei care ati votat cu Udrea veti vota cu ponta? Udrea are impresia ca ea va deveni liderul opozitiei!
    Johannis Presedinte!

  43. Prostul crede, poate, dar le da si motive `teligentilor; noroc ca nu e blonda singura vizata 😛
    „Victor Ponta le curteaza pe Monica Macovei si Elena Udrea: Le respect, au avut curaj sa intre intr-o lume in general a barbatilor”.
    Ca daca stirea aparea doar vizind-o pe Udrea pornea artileria: blat 😉

  44. @ victor L, te-ai aprins,ceea ce imi intareste spusele lui Visan.Daca Johannis nu ajunge presedinte ,Udrea il va putea toca din opozitie pe ponta,e simplu.Va incerca chiar sa rupa ACL si multi sa treaca de partea ei. Sunt basist inrait,dar jocurile astea imi provoaca scarba.Punct.

    P.S. Te rog sa nu mai jignesti. Multumesc!

    • Un trombonar aveam, iata ca a aparut si un basist. Taraful e gata, maneaua pe (la?) post. El basist, CDP – basist, lipeala este gata! Ce de lighinioane mai misuna prin padure…

      • in loc sä vadä cum sä castige fiecare om, aiureazä
        oamenii cu fantezii bolnave.nu asa se castigä democratzia
        inproscand si vorbind de räu pe cineva, uitatzivä la voi:

    • iar cu Udrea? obsedatilor. fiecare face ce vrea.UDREA sä facä ce DORESTE, e dreptul ei, cu stilul vostru inräitzi pe orcine, bolnavilor.
      noi discutäm altceva,

    • nu te-am jignit, ci am reactionat la ceea ce tu spui ca iti provoaca scirba, pentru ca scirba ta este din zvonuri pe care le imprastii cu nonsalanta.
      Nu poti sa intrebi senin „cei care ati votat cu Udrea veti vota cu ponta?” fara sa ti se dea un raspuns pe masura. Chiar atit te duce mintea incit sa crezi ca exista cineva dintre alegatorii blondei care sa voteze cu plagiatorul? daca asta crezi, atunci meriti raspunsuri mult mai aspre decit al meu.

    • N-a fost suficient de clar.
      Dimpotriva.
      Well……

    • Veve, s-ar putea ca tu sa fii basist „inrait”. Noi suntem doar basisti consecventi. Avem si noi greturile noastre. Unele mai mici, altele mai mari. Cred ca va fi si criteriul dupa care vom vota „NU ponta!” (intrebarea ta a fost absolut deplasata, apropo de jigniri) Punct.

      • Intrebare deplasata…nu cred. Eu cred ca, dimpotriva, a fost plasata cu premeditare si cu acuratete, exact acolo unde a tintit autorul. Care autor, in schimb, sunt de acord, este deplasat. Si ar fi bun de plasat taberei alergaretilor.

  45. ce nerusinare,
    la ICR- Viena s-a intampat ceva nemaiauzit.la 20,30
    cei din comisie au chemat politzia, cä sunt agresat.
    politzia a declarat, nu a constatat nimic, lumea civilizatä
    nimic deranjat, „nu stim dece au sunat”
    vä datzi seama cä haita lui ponta,vrea sä intimideze???
    groaznic.

  46. @Mih,iti multumesc. Eu ca basist am votat cu Macovei si pe 16 voi vota cu Johannis. Romanii s-au saturat de jocurile politicienilor.

  47. cu ani in urmä, mä uitam cu mare pläcere la NASU- LA B1
    il urmäream si dupä, dar nu intzeleg dece s-a degradat asa stilul,
    am vrut sä-l urmäresc pe Turcescu, dar stilul lui nasu este acum
    urat,mahala,intrigi,jigniri, päcat.se pare il deranjazä si pe el Udrea.
    asta nu este conduitä de jurnalist.
    päcat, Turcescu imi place, dar nu mai mä uit, nasul nu mai „este”

  48. URATÄ EMISIUNE A FOST LA B1

  49. Ca sa vezi,am atatat stupul! Nu-i nimic,mi-am spus punctul de vedere .Intervin rar dar o fac la obiect,credeti-ma ca Basescu ii va trage presul de sub picioare lui Udrea.Favorita lui Basescu nedeclarata a fost Macovei.
    Voi reveni candva,citesc ca sunt si prost si vreau doar sa ma victimizez.
    Pe curand ,cand Udrea va incerca sa fie țața din opozitie! :)))))))))))

    • tzatza ai poate acasä, aici nu jignesti pe nimeni.
      dacä mai vii fi civilizat, nimeni nu-tzi dä dreptul sä jignesti.

    • Cred ca ti-ai pierdut „Punct”-ul. Ma lipsesc de-al meu si ti-l ofer cu mare placere 😀

    • Nu, Veve.
      Se zice „am ratat stupul !”
      Cel pe care-l intregesti e dincolo, dar taman ce-am luat puntea catre el.
      Il gasesti tu.

      Favorita lui Basescu, cel putin pentru alegerile astea, a fost Macovei evident. E public.
      Piratul a trimis mesageri cel putin de doua ori ca s-o invite pe Macovei sa fie candidatul PMP la presedintie. Madama a refuzat contactul.

      Problema e invers.
      Basescu NU este favoritul lui Macovei.
      Iar asta e o mare problema !

      La buna revenire !

      • Viq,
        Daca MM venea catre PMP,isi arata adeziunea fata de fundatia creata de catre Presedinte ,nu mai exista nici o Udrea la concurs..Iar MM era la aceasta data cu un procent format din cel al ei + al lui Udrea si ar fi figurat pe locul trei,in locul lui Tariceanu..
        Daca luam in calcul ipoteza eliminarii lui Johannes inainte de turul II,finala se juca intre Ponta si Macovei..Nu am nici un dubiu ca MM ar fi cistigat Presedentia..

        Tariceanu a fost introdus exact pentru aii asigura lui ponta succesul!
        Procentajul sau nu foarte diferit de al Elenei udrea este dobindit prin cedarea voturilor pesediste..o strategie gindita de maestrii in minarii pesedisti…Nu m-as mira ca listele alea suplimentare sa fi fost completate de votanti ai lui Tariceanu…

  50. Cine este domnul ponta???

    • ar fi o nenorocire acest pervers mitoman PONTA,
      ASTA ISI FACE RECLAMÄ PE BANII ROMANILOR,
      nu stiu cum romanii nu se trezesc, nu jigniri,misoginism
      si insulte poate sä-i uneascä.cand sä lupte contra lui ponta
      au obsesia UDREA; chiar dacä nu o simpatizezi ii ei
      apärarea.mä uit la prostiile ce spune SOVA- al tanärtembel
      agresiv si mincinos. astia sunt ci pe care trebuie sä-i combatä
      SOVA un tanär golan spilcuit ;dar cu o spoialä de educatzie:

  51. http://www.comisarul.ro/politic/exclusiv/documentul-secret-semnat-de-dragnea-cu-in_265749.html#modal-gallery/1

    Cum cumpara PSD voturi si cite trocuri face ca sa ajunga la Putere..
    Deturnarea de la scopul votului ,prin introducerea unor artificii fara nici o legatura cu electoratul legitimat constitutional si care,in final asigura cistigarea alegerilor…
    daca ar fi sa le enumeram putem chiar determina cite procente isi asigura Ponta prin eludarea Constitutiei ,incalcarea legii electorale,eliminarea democratiei.. si nici de cum prin vot al carui proces a devenit o fatada ,o mascarada pentru a se acoperi ilegalitatile …

  52. Comunicat de presă SRI
    Referitor la solicitările de a comenta apariţia în spaţiul public a numelui directorului SRI, domnul George Cristian Maior, în legătură cu posibila nominalizare în funcţia de prim-ministru al Guvernului României, Serviciul Român de Informaţii face următoarele precizări:

    Reiterăm faptul că activitatea Serviciului Român de Informaţii are ca principiu obiectiv, respectat la toate momentele şi nivelurile, neutralitatea şi echidistanţa politică. În acest sens, subliniem hotărârea conducerii SRI de a evita implicarea în eventuale dispute cu substrat electoral, în vederea prezervării propriei misiuni precum şi a bunei reputaţii dobândite în rândul cetăţenilor României şi al partenerilor instituţionali din ţară şi din străinătate.

    Poziţia oficială a directorului SRI, domnul George Cristian Maior, este consecventă, aşa cum a fost aceasta exprimată atât public, cât şi în discuţii directe cu principalii beneficiari:

    “La momentul învestirii noului preşedinte al României îmi voi prezenta, spre evaluare, mandatul de director al SRI. Este o datorie de onoare şi un obiectiv profesional legitim, după 8 ani în fruntea Serviciului Român de Informaţii. Până la acel moment şi atâta timp cât voi ocupa această funcţie, nu manifest şi nu confirm interesul pentru un anume rol profesional viitor”.

  53. Cea mai bună veste pe ziua de azi e că Obama a pierdut majoritatea in ambele camere …ca si politica SUA fată de RO …

  54. La Realitatea TV e unul Sova care spune”Eu l-am cunoscut pe VV Ponta prima oara la o olimpiada pe tara la Istorie”
    Acelasi Sova: „Datorita baronului de Braila, Bunea Stancu, incepand de anul viitor, Braila va avea o filiala a Politehnicii Bucuresti”.

  55. De ce trebuie să mergem la vot si să votam Johannis

    „Vladimir Putin și Viktor Orban au invocat diferite versiuni ale aceleiași tezei: ordinea democratică pe care am construit-o în Europa Centrală după 1989 a fost temporară – că aceasta poate fi contestată și chiar înlocuită dacă suntem dispuși să încălcăm regulile, fie că se utilizează bani murdari, tancuri sau urne de vot.

    Succesul României este contra-dovada esențiala a acestei teze. România este o dovadă că idealurile și instituțiile occidentale “funcționează” într-un moment din istorie în care avem nevoie cu disperare de exemple de succes ale Occidentului la nivel mondial.

    Gândiți-vă pentru o clipă la cum ar putea arăta viitorul României dacă aceasta ar atinge potențialul său maxim: al 6-lea stat ca mărime din Europa, cu 20 de milioane de oameni, si a treia cea mai mare rezervă de gaze în UE, toate acestea ca o democrație consolidată în inima sud-estului Europei, cu instituții stabile, un standard de trai în creștere, investiții stabile din Vest și un sector energetic în plină expansiune.

    Aceasta este o Românie cu viziune transatlantică, ce ar fi un exemplu puternic de stabilitate, de soluții de energie și democrație în fața vecinilor săi.

    Aceasta este România de care are nevoie Occidentul, din punct de vedere strategic, în aceste vremuri. Ne așteaptă în anii următori o competiție geopolitică și ideologică globală mai crâncenă decât ne-am fi putut imagina oricare dintre noi în urmă cu 25 de ani.

    America va avea nevoie de aliați maturi care sunt capabili să ofere securitate regiunii lor și să modeleze succesul ordinii Vestice. Angajamentul nostru strategic și economic va fi cu atât mai mare pentru aliații care reușesc cel mai mult în aceste domenii.

    Cu cât România va avea mai mult succes, cu atât mai mult Statele Unite vor fi prezente în țara și în regiunea dumneavoastră.”

    http://www.turcescu.ro/2014/11/mesaj-din-sua-pentru-romania-acum-ori-niciodata/

  56. Buna dimineata !
    Nu avem nici un draft pentru buget! Nu pot sa cred ca reprezentantii Romaniei se vor intalni,foarte curand, cu delegatia FMI si nu avem ce sa le prezentam . Greu de crezut. Nu se stie nici cursul care este utilizat pentru bugetul pe 2015. Cred ca de aici se trage „secretizarea” ,cica de Basescu ,a bugetului.Vad ca pana la urma si Dragnea mai imparte niste bani pe la tot felul de revolutionari.Daca mai avem resurse bine face, ca nu da de la el. Sper ca sa ajunga sa-i alerge asistatii cel tarziu prin decembrie 2015.Ca pana atunci,cu putin „efort” pot sa ne bage in faliment,ca tara.Am ajuns ca in 2014 sa mai vad o gretosenie transmisa in direct la B1. Ma refer la importantul eveniment ,predarea cheilor la autoturismele repartizate MI.!! Am crezut ca faza cu autobuzele scolare a fost cel mai penibil moment in direct.Dar nu ,acuma a depasit orice inchipuire .Cum sa te prezinti tu PM ,intr-o tara europeana ,tantos ca un cocos ,sa predai cheile la niste autoturisme,cu un discurs scris parca de Iliescu cand era tanar; secondat de un pupincurism din anii 80 practicat de ministrul de interne.Nu stiu daca mai exista o tara in lume ( poate Haiti ) unde televiziunile sa intrerupa orice, pentru un direct la predarea CHEILOR unor masini!!Iar vestea cea mai tare este ca republicanii au devenit majoritari in ambele camere ale Congresului ;fapt ce va influenta politica externa a SUA.

  57. Buna dimineata dragi copaceni! 😆
    Ma bucura pozitia voastra anti Ponta cu variatiuni.Asa e romanul,inventiv.
    Cu toate acestea n-a venit momentul sa devenim mai transparenti,sa ne aruncam mastile si sa redevenim ceea ce suntem in realitate?
    Sa ne lepadam de haina imprumutata la un moment dat din motive diverse si sa fim noi insine !Principiile de viata sanatoase sa primeze,sa lasam orgoliile de persoane superioare si sa aterizam in lumea reala ,unde e nevoie de noi

  58. depemures, 😆
    Nu poti fi contrazis. O oglinda nedeformata il prezinta pe mitomanul Ponta in adevarata sa „spendoare”,al unui politician care nu si-a definit inca ce reprezinta:un premier lamentabil sau un candidat la presedentie la fel de lamentabil.
    „Nu stiu daca mai exista o tara in lume ( poate Haiti ) unde televiziunile sa intrerupa orice, pentru un direct la predarea CHEILOR unor masini!!”

    Clar ca nu exista,doar in Romanika noastra!

  59. Culmea penibilitatii:”Prim-ministrul Victor Ponta le-a laudat pe Monica Macovei si Elena Udrea, afirmand in acelasi timp ca ii respecta pe alegatorii acestora din primul tur”.
    Ce sa vezi,”unificatorul tuturor romanilor” le lauda pe distinsele doamne MM si EU ca,”.
    au intrat intr-o lume a barbatilor”.
    Mai sa fie,excrocul are nevoie si de voturile dreptei,nu ajunge ca a facut un ghiveci toxic adunand toate ciurucurile?.

    • Servus, Dora

      vvp este un campion al „culmilor” si se intrece mereu pe sine, ramanand intr-un perfect „acord” cu el insusi. O sintagma scurta care l-ar putea descrie – derbedeu politic. Desigur, mult prea putin pentru o „personalitate” care aduna mult mai multe trasaturi definitorii. Toate la superlativul…negativ.

  60. ‘Neata! 🙂 Si-o cafea

    Glenn Frey (Eagles) n.6 nov.1948

  61. Postare noua!

Lasă un răspuns către judex Anulează răspunsul