Antract – cu „?”

Apele involburate nu sunt ape limpezi. Si nici ceata nu ne ajuta sa vedem mai clar ce se intampla in jur, sau ce se aseaza in fata noastra.
Trecand peste figurile de stil ce par potrivite cu evenimentele, ma opresc asupra unei idei pe care am mai tot vazut-o exprimata in diverse comentarii: ce se intampla acum reprezinta un moment de „resetare” pe scena politica in primul rand, actuala clasa politica va fi maturata si in locul ei va veni un „corp” politic nou, curat, total diferit.
Suna bine spre excelent. Dar mi se pare a fi doar expresia unei sperante disperate si nerealiste.
De unde va aparea acest „corp” ? Din neant ? Din spuma marii ?
Cum ar putea el inlocui total, sau macar semnificativ fauna politica actuala ?
Si ce „hocus-pocus” ar reusi sa faca sa dispara dintr-o data cohortele de politicieni corupti, cu partidele si complicii lor cu tot ?

Mergand mai departe, ne putem inchipui ca un asemenea miracol se intampla si pe scena politica, dupa o curatenie generala, totala si o recladire din temelii, totul arata perfect.
Ce facem cu ceea ce exista in afara scenei politice ? In societate ?
Ca sa nu mi se reproseze ca bat campii si ca s-o scurtez, cred ca este pierdere de vreme sa ne ambalam in utopii: actuala clasa politica nu are cum sa dispara instantaneu. Si nici mentalitatile pe care le are. Iar din involburarea de azi, politica si de dincolo de politica, ne putem astepta mai degraba la o reasezare a zonelor de putere si influenta,  pericolul fiind ca fenomenul sa insemne pierderea progreselor reale pe care Romania le-a facut in ultimii zece ani, atat in privinta democratiei…ne-„originale”, a statului de drept functional, cat si in asezarea pe directia Vest pe plan extern si increderea de care a ajuns sa se bucure in relatiile cu aliatii sai de azi.

Solutiile care ar trebui sa impiedice o evolutie nefasta nu prea au cum sa vina din exasperarile si sperantele noastre, ale oamenilor obisnuiti, oricat ne-am dori. Solutiile sunt la indemana celor pe care i-am ales sa ne reprezinte si a celor pusi in fruntea unor institutii fundamentale pentru apararea intereselor si securitatii tarii si cetatenilor ei.
Si totusi…Ne rezumam la postura de spectatori inerti, sau de chibiti care doar comenteaza subiectiv si steril evenimente ?
Am putea face mai mult de atat ?… CE ?
Aveti vreo idee ?

Mih

215 responses to “Antract – cu „?”

  1. Nu dispare asa usor clasa politica actuala. Dar daca DNA o tine tot asa, o sa schimbe cat de cat partidele existente. O sa se ajunga in scurt timp ca in Parlament sa nu se mai puna problema de voturi gen Martea Neagra. De asemenea, voturi ca ala pentru Vosganian o sa devina rare chiar si in randul pesedistilor. Nu mai merge discursul cu „e o investigatie DNA comandata de Basel”. Basel nu mai e decat un bunicut care tace pas cu pas, in timp DNA-ul intra tare pe protejata sa, cea despre care aflam chiar din gura marinarului ca e cea mai onesta, ca n-a mintit in 10 ani, etc. Urletele cu politia politica basista din 2011-2013 nu prea mai tin la „7.4 meleoane de copii pe strada”.
    Chiar daca PNL-ul si PSD-ul vor sa monopolizeze intreaga scena politica, nu cred ca vor reusi. DNA-ul si societatea nu prea le mai suporta ramanerea in urma. In plus, PNL-ul ar trebui sa aiba ca prim obiectiv nu cartelarea impreuna cu PSD, ci demantelarea acestuia.

    • Cata baza poti sa pui pe ce face/vrea/urmareste PNL ca sa ajunga la ce ar trebui sa faca?

      • Daca ar fi sa judecam dupa ultimii doi ani, as avea motive sa pun in orice caz mai multa baza decat pe ceilalti. C-or fi pesedisti, c-or fi basiti sau „adevarata dreapta”, sau ce-or mai fi.

        • Ultimii doi ani? Vorbesti serios? Ma rog, e opinia ta. Si totusi ce motive, ce argumente ai gasit in evolutia PNL din ultimii doi ani, care te fac sa pui (mai multa) baza pe el?

          • Au jucat politic mai inteligent decat ceilalti. Deci au sanse mai bune sa inteleaga oportunitatile ce se ivesc. A nu se intelege ca-s fan sau ceva…

          • Mi se pare cam flu rationamentul…
            Excluzi varianta PNL = GIOP2?

          • Pai nu. Nu exclud. GIOP =/= prostie. GIOP, neGIOP au fost mai destepti. Degeaba dreapta noastra e buna-moral-reformista, daca e tampita. Nu se poate ocupa DOAR DNA-ul de adversarii politici, mai trebuie sa faci si tu cate ceva.

          • Ok! KWJ, Mahalache, Gorghiu, Orban, Fruzaverde, Hasotti, Dobre, MRU, Blaga, Predoiu si multi altii (mai mici, sau mai mari, mai din fata, sau mai din spate) sunt mai isteti ca vvp-ul & Co. Cu ce ma incalzeste „jocul lor politic mai inteligent” daca tot GIOP sunt? Mi se pare ca asa stand lucrurile dimpotriva, am si mai mari motive sa ma tem pentru ce sunt capabili sa faca.

          • Sunt mai isteti si decat Traian, Elena, Monica, Cristian Diaconescu.
            Aici e buba.

          • Nu-ti impartasesc parerea (nu 100%) si cu atat mai putin ceea ce pare sa fie bila alba pe care le-o acorzi. Dar si daca as face-o, pericolul, nocivitatea pe care o reprezinta, ramane. La ce-mi foloseste sa le „admir” istetimea si plecand de la asta, eventual sa-i si sustin?

          • A, si daca aici e „buba”, mi se pare mai potrivit, din postura mea, sa discut nu despre „istetimea” , ci despre toxicitatea lor.
            In plus, ceea ce poate parea uneori lipsa de inteligenta, poate ca este (uneori si/sau in parte) respectarea auto-impusa a unor reguli/limite pe care ceilalti au nerusinarea si interesul sa le calce constant in picioare.

        • Mai, frana de rulment, vezi ca ai cam ars etapele: dupa antiudrism trebuia sa urmeze antibasismul. Te-ai cam grabit sa-ti dezvalui antimscovismul.
          .
          .
          .De-abia la final, dupa ce-o daramati si pe MM….ehehe, de-abia duoa aia poti sa-ti dai jos masca si sa ne arati tatuajul cu Mahalache pe frunte.
          P.S.
          Mai alergati in zigzag?

    • Bună dimineața! 🙂

      Uite, Bill, ca aici sunt de acord cu tine pe două puncte din trei 😀
      …mai puțin cu ăla cu bunicuțul!
      …care și-a scos Cassandra la treabă, ca și atunci când cu bilețelu’ cu parfum de naftă 😀
      Vorba cuiva, persoană importantă p’aci: «Mai VDM!» 😉

  2. Se poate face, dar.
    Dar nu pentru miine-poimiine.
    Numai un proiect pe termen lung, cu rabdare si tenacitate.
    Avem nu doar abilitatea sa darimam noaptea ce am construit ziua, dar si placerea sa vedem ca moare capra vecinului.
    Sintem lipsiti de repere; cum se iveste cineva cu o idee, nu incercam s-o analizam, ci o distrugem intr-o veselie. Nu aducem argumente pro/contra, ci acuze pentru demolare.
    Sintem inca in faza copilariei ca natiune; ne plac basmele si sintem inca sclavii lui Fat Frumos si Ileana Cosanzeana. Si nu ar fi chiar rau, dar noi ii vrem in politica.
    Iar in politica nu avem inca, din ceea ce ne-a lasat in urma Iepoca de Aur, ceva cit-de-cit distinct intre stinga si dreapta. Avem o tocana de partide.
    Cit-de-cit, caci timpurile nu mai sint pentru a face distinctie clara, gen comunism vs capitalism (cine mai vrea resuscitarea comunismului este doar o stafie).
    Cel ce a spus ca vrea Justitie privata ori cel ce indemna „intariti-va Statul” aveau niste scopuri in viata. De genul „dupa mine potopul”; se pare ca l-am adoptat cam toti.
    Sintem o tara condusa de un plagiator.
    A nu se uita, Darie!

  3. Daca e totusi inevitabil sa apara miscari politice noi, tot inevitabil e ca unele din ele sa fie anti-NATO, anti-UE si pro-Rusia.
    Asa cum apare M10, apare si Partidul Romania Unita, o franciza a Partidului Rusia Unita, condus de Bogdan Diaconu. Puric, Capsali, Ilie Serbanescu si altii ca ei vor profita de dezamagirile produse de binomul PSD-PNL. Important e sa ramana marginali si izolati politic.

    • Da, PRU ar trebui sa ramana marginal si izolat. Poate sa ne ajute faptul ca ramanem mereu in urma „tendintelor”. Dar nu-i nici sigur, nici de ajuns sa mizam doar pe asta acum. 🙄

  4. Ziua buna.

    Da, Mih, intrebare legitima, simpla, clara.
    Raspunsul e mai dificil.

    Sa facem ceva !
    Ceva mai mult decat chibitii ce comeneaza steril evenimente !

    Sa… ce ?
    Sa ne organizam intr-un partid ?
    Intr-o miscare civica ?
    Sa organizam proteste de strada ?

    Nu e nimic rau in asta, dar nu cred ca e pentru toata lumea.
    Eu spre exemplu am o lista de lucruri ce le-as face si o lista de prioritati.
    As vrea sa schimb si clasa politica din Ro dar asta nu are un loc de frunte pe lista de prioritati.
    Respectand insa aceasta lista, am gasit o mica fereastra si pentru ceea ce facem aici.
    Nu ma intereseaza sa fiu membru al niciunui partid.
    Nici in structuri organizatorice de tip social.
    E mult ?
    E putin ?
    Aici se deschide o tarla de posibile discutii ce risca sa ramana la fel de sterile.

    Cred ca sunt un adept al democratiei in forma ei responsabila. Poate e o contradictie in termeni dar pentru moment o vad drept solutia cea mai potrivita progresului societatii.
    Asta inseamna printre altele ca fiecare cetatean are datoria elementara de a se implica minim in buna functionare a structurii sciale, in armonizarea relatiilor si eficientizarea lor cu rezultate concrete, palpabile in viata fiecaruia.
    Aici ma aflu.

    Si pe palierul asta am incercat sa deschid o poteca pentru cei mai elementari pasi : relationarea interumana, impartasirea experientelor, acceptarea diferentelor, intelegerea mecanismelor si altele de genul asta.
    Trebuie sa recunoastem ca nu iese foarte bina nici macar asta.

    Trebuie sa plec acum.

    O zi excelenta tuturor.
    .

    • Mesaj pentru Viq (daca trece 😉 ) :
      ,,Mih | februarie 2, 2015 la 14:18 | Răspunde

      Pentru @Loda: la acest topic te-am trecut in pauza. E drept, fara avertisment sau explicatii (si imi asum asta si orice critica ar urma). Pentru ca este doar o pauza si doar la acest topic.”( Je suis Charlie ?)
      ,,Viq :
      Dar e parerea mea.
      Iar in sec XXI AM DREPTUL SA AM O PARERE !!!!
      Am dreptul s-o am, am dreptul s-o fac cunoscuta si daca am chef, am dreptul sa o pun pe versuri, pe muzica, dans tematic sau s-o fac scenariu de serial sitcom. Am dreptul si sa fiu ridiculizat daca e cazul.
      Dar nu am dreptul sa NU am dreptul !!!!! ”

  5. incepem sa filosofam si sa o ardem cu schimbarea clasei politice in intregime doar cand incepe justitia sa ii salte pe ai nostri. pana acum nu trebuia schimbata clasa politica, doar tampenia numita GIOP era ceva rau. (se sugera aci acum ceva vreme ca nu is toti la fel)…

    o cred ca prea multa lume o da zilele astea in penibil. udrea e anchetata… schimbam clasa politica. nu stiu daca sa rad sau sa plang.
    nu e nicio resetare a clasei politice. unii au furat. si sunt anchetati. dar pe unii dintre anchetati ii iubim tare tare mult. ce sa ne facem???!!!

    dar imi place, ce sa zic…

    • „incepem sa filosofam si sa o ardem cu schimbarea clasei politice in intregime” – la ce/cine te referi?

    • „pe unii dintre anchetati ii iubim tare tare mult” – pe care? cine? unde? cand? Intrebarile vin in primul rand din pluralul/generalizarea la care recurgi.

    • io cre`ca esti de plins daca nu accepti schimbarile si ramii incremenit in proiect.
      Tu te-ai considerat prost cind cineva in care ai avut incredere te-a dezamagit? sau tu esti perfect si cunosti totul?
      Cea mai urita postura este sa te dai independent si sa lovesti in toti, caci doar cei implicati pot sa greseasca. Ca la loz in plic: numai cine joaca poate sa cistige/sa piarda.
      Iar daca nu te implici, nu poti rezolva nimic, nici nu pierzi, dar nici nu cistigi; stind doar pe margini si chibitind.
      Atitudinea asta este de genul celor din galeriile Dinamo si Steaua care se duc la stadion doar pentru ca sa se bata cu suporterii rivali. Nu meciul ii intereseaza, ci potolirea adrenalinei, a arata cit de destepti sint ei.
      Sus scrie vizibil: „Antract – cu “?” – sper ca nu e nevoie de traducere ori desen 😛
      Deci nu cu dat la gioale, ca pe maidan.

  6. s-a resetat și blogul. Teorie aplicată deja…

  7. Salut din coltisorul meu din Ardeal! 😆
    Pe mine ultimele evenimente nu ma mai mira,nu ma surprind,ma bulverseaza ca si pana acum.Ma asteptam la noi reactii si explozii informationale care sa ne reaminteasca de” arealul” dambovitean in care ne-am balacarit nu are nicio sansa de schimbare.S-a schimbat „odiosul regim Basescu?”.,placa preferata a Giop-ului preferat uselist?Asa s-ar parea daca i-am da crezare „ideologului”Ghise care afirma raspicat ca tot raul dispare din societate odata cu trimiterea lui TB la puscarie.
    Nu ne putem lua dupa spusele unui extremist,obsedat si iesit din logica politicii inaugurata de victoria lui KW.Iohannis.

    Suntem insa departe de ea?Stransa „colaborare”a noului presedinte (nu coabitare-uf ce cuvant odios), cu premierul Ponta,presedintii Senatului ,Camerei din Parlament nu aduc indicii de vreo schimbare consistenta.

    Aceste randuri vin sa completeze excelenta postare a lui Mih 🙂 careia ii multumesc din tot sufletul.
    Da,: Ne rezumam la postura de spectatori inerti, sau de chibiti care doar comenteaza subiectiv si steril evenimente ?
    Am putea face mai mult de atat ?
    Ce? ,continua ea. Pai,nu putem decat sa criticam si la momentul oportun sa punem stampila pe aceia pe care-i consideram curatei moral si motivati pentru a aduce ceva nou in politica.

    • Servus, Dora! 🙂

      Multumesc pt apreciere, dar vorba lui Viq, nu-i asa de greu sa (-ti) pui intrebari 😀 😀 😀
      De mirat, in general, nu prea are ce si cum sa ne mire, poate doar „detaliile” si amploarea „conexiunilor” care continua sa iasa la iveala.
      Un proces care a inceput de ceva vreme (se aduna niste ani, totusi) si de care numele hulitului si uratului Presedinte Basescu se leaga indisolubil.

      • Servus,Mih 🙂
        inainte imi cer iertare pentru greselile de redactare a textului de mai sus.
        Nu m-am debarasat de vechiul obicei de a reciti textul dupa ce l-am expediat. Nu stiu daca poti face tu corectura si sa adaugi prepozitiile lipsa…..e pacat de el,hai ca am devenit „modesta”.

        Cei care incearca sa minimalizeze sau sa anihileze contributia piratului la intregul proces de modernizare si consolidare al statului de drept ,se vor ineca in propriul venin aruncat din ura.

  8. Eu nu cred că este o resetare a scenei politice. E o operație chirurgicală de profunzime. Medicii coordonatori sunt profesioniști străini. Se elimină spaima de est…aruncând …copaia în care s-a plămădit. De fapt plămăditorii ei…din categoria „cine zice ăla e”. Oligarhii prieteni și-au trăit traiul…și ne-au mâncat mălaiul…Acum scăpăm de cozile de topor…

    • Mai concret se poate?

    • Nu te rezuma doar la scena politica.
      – cunosti ce s-a intimplat recent la decernarea premiului Opera Omnia „Mihai Eminescu?”
      – stii ce se intimpla in arealul medicinei?
      citeste http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-19276828-profesorul-patima.htm
      Societatea, prin noi toti, certareti de meserie, asta a ajuns.
      Ca lumea politica e putregaiul principal, da.
      Dar n-o ajutam, caci ne place cum e.
      Dupa expresia: lumea e rea, si noi ca ea.

    • ady,
      resetarea scenei politice nu a inceput recent…..daca te referi la actiunile DNA-ului, care si-a incheiat acum investigatiile incepute cu mult timp in urma.Un dosar nu se face de pe azi pe maine,,,,,,altfel,ar fi suspect si legat indisolubil de noua putere istalata.A,da ,unele dosare puteau sta in asteptare,motivele le pot explica pocurorii, altele de ani buni fara explicatie..

      Problema oligarhilor,mogulilor e veche unora ca: Patriciu,Vantu,Voiculescu le-a expirat timpul….urmeaza generatia mai tanara.

      Ma intereseaza „cozile de topor”,de care stiu sigur ca exista,ne poti ajuta sa-i aflam?

    • Eu nu incep cu „poate”.
      Sigur, autorul e batut in cap:
      „Poate că acuzaţia adusă de Adrian Papahagi Elenei Udrea, că în campania electorală a jucat rolul de iepure pentru Victor Ponta, merge puţin cam prea departe, deşi zvonurile privind un blat între Traian Băsescu şi Ponta au abundat, iar relaţia dintre cei doi este mai apropiată decât lasă să se înţeleagă declaraţiile de faţadă de la televizor”.
      Daca spui ca marele politicaian Papahagi a mers prea departe cu afirmatiile, tu dece iti permiti sa le ingrosi fara dovezi, ci doar pe aparente?

  9. Cu doctoranzi de genul kuglei patrate, sigur societatea va avea succese nenumarate; cauta prin toate reziduurile pentru a ne prezenta diamante.

  10. O declaratie care va produce scenarii:
    „Din 21.12.2014 nu am mai avut nici un fel de declaratii publice si pentru moment nu mi-am schimbat decizia. Imi este tare bine in mijlocul familiei”
    – ii e frica?
    – le-a „vindut” pe Bica si Elena? (dupa Flota si Justitie).
    – etc, s.a.m.d.
    V.V.D.N.M. 😛

  11. @Bill

    Inteleg de ce consideri bune anumite articole. Un grad de selectivitate facem fiecare dintre noi. Nu lipsite de subiectivism, poate de cele mai multe ori.
    O sa-ti spun de ce nu-ti impartasesc preferintele, inca inainte de a citi articolele pe care le recomanzi.
    Mi-a displacut profund, incepand cu 2013 si continuand in 2014, felul in care s-au comportat jurnalistic „puristii” si „justitiarii” din presa (au mai fost lucruri de felul asta si inainte, dar nu de asa amploare si virulenta).
    Am mai tot spus si repetat: nici nu-mi plac, nici nu am incredere in excesele agresive, pline de umori, vehemente, stridente, adesea vulgare, vadind un fond resentimentar care n-are legatura cu profesionalismul jurnalistic si obiectivitatea pe care o astept de la cel care relateaza o stire, sau face analize politice, sociale etc.
    Sustinere pt ceea ce spun – articolul citat ieri, cu punctul de vedere al cuiva care nu este fan Udrea, ba foarte dimpotriva (si argumenteaza asta), dar care incearca sa priveasca subiectul „EU vs SRI” cu obiectivitate.
    Astea fiind zise, adaug ca si tu esti (prin comentariile facute) unul dintre exemplele de excesivitate (si obsesie „tematica”) dar si de lipsa de onestitatefata (fata de blogul asta si fata de copaceni) si adesea, de bun simt elementar.

  12. Interdictia de intrare pe blog era, conform celor scrise de tine doar pentru ieri si tema de ieri.Atunci ? De ce anume te temi ?

  13. Rugaminte pt @Loda: inceteaza sa mai pretinzi ca iti este incalcat dreptul de a avea o parere (alta decat a mea sau a altor copaceni).
    Cred ca stii foarte bine ca nu despre asa ceva e vorba (si nu astept infirmari si nici confirmari din partea ta).
    Dovedeste-ti buna credinta/intentii pt un dialog pe blog, renuntand nu la parerile tale (ca nu a asteptat/cerut/pretins nimeni asa ceva), ci la…te las pe tine sa te gandesti despre ce ar putea fi vorba. Daca vrei, evident.
    O zi buna!

    • ,,Rugaminte pt @Loda: inceteaza sa mai pretinzi ca iti este incalcat dreptul de a avea o parere (alta decat a mea sau a altor copaceni).
      Cred ca stii foarte bine ca nu despre asa ceva e vorba ”
      Dar despre ce este vorba ? Abia astept sa aflu si poate mai sunt si altii, din cei care citesc dar nu comenteaza, curiosi? Ca nu am incalcat nici o regula a blogului.O zi buna si tie !

      • „Stilul”, @Loda, in mare spus, „stilul”. Cine citeste ce comentam pe aici poate intelege si singur, fara alte explicatii suplimentare (in plus, ar fi repetari ale unor lucruri deja spuse si nu doar o singura data). Si isi poate forma propria opinie, indiferent care ar fi aceasta.
        Iar tu „esti curioasa” doar pentru a avea iar (a cata oara?) ocazia de a lungi o discutie fara rost. Repet: ar trebui sa te intrebi si eventual sa si gasesti singura o explicatie la de ce comenturile tale starnesc reactiile pe care le starnesc.
        Daca chiar te preocupa asta. Sa spui ca gresim noi, restul, mereu si tu nu ai nicio contributie, nu prea tine.

        • Scuze daca viitoarele tale comentarii nu vor aparea imediat. Nu stau chiar non-stop pe blog. Multumesc anticipat pt intelegere!

        • M-ai omorat ! Ok, nu voi lua premiul Nobel pentru literatura caci ,conform criticului literar din tine, stilul meu lasa de dorit. Dar, for God sake ,aici nu-i <<Romania literara" nici ,,Contemporanul " nici ,,Convorbiti literare " ! E ,,un blog social" in care scrie fiecare cum stie si, ma rog, cum e de talentat.Pot sa accept ca sunt antitalent vis-av-s de ceilalti (concurenti ai lui Carta) dar asta nu poate fi un motiv de interzicere. Eu am gasit o explicatie ,e dreptul meu si mi-o ceri chiar tu : cand nu mai ai argumente te enervezi si profiti de faptul ca poti asa ca …out Loda 🙂 Bine si asa .

          • Cred, deci cred, ca te faci ca nu intelegi (s-a mai intamplat). Ma rog…Nu am scris stil, ci „stil”. In rest, cum spuneam, lungim o discutie degeaba. De aia ma si opresc aici.

          • Ba chiar nu inteleg, esti probabil prea profunda, pierderea e a mea.Oricum ramane asa : eu cu ,,stilul meu” tu cu ,,raspunsurile tale” (juridic s-ar numi ,,abuz in serviciu” 🙂 ).O sara buna, sine ira et studio.

          • @Loda, still….

  14. Loda e adversarul facil si tolerat oricum. E adversarul care mai alunga plictisul dintre antracte si cafele muzicale.

  15. „1- scandalul Ponta – ofiter acoperit SIE (ingropat prin actiunea comuna SIE – Guvern)
    2- scandalul Turcescu – autodeclarat ofiter acoperit in presa (ingropat prin intrarea in campania electorala)
    3- scandalul Melescanu candidat la prezidentiale cu sprijinul unei asociatii pro-ruse (ingropat prin infringerea categorica in alegeri)
    4- scandalul Maior – premierul lui Ponta (ingropat de victoria lui Klaus Iohannis)
    5- scandalul acuzatiilor la adresa CCR (ingropat prin demisia lui George Maior)
    6-scandalul Udrea”

    Prelungind boala banuielilor fara tratament, poate fi cu intentie, dar, mai ales, prostie.
    O analiza pe HN
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-19278215-sase-scandaluri-serviciile-secrete-jumatate-timpul-pentru-discutie-plicticoasa-despre-proceduri-mecanisme.htm

  16. @john,

    Nu am citit decat doua trei randuri din comentul tau. Este in spam si daca Viq sau Old considera ca poate primi verde, o sa-l scoata ei.
    Dpmv este de evitat (spre inacceptabila) pt blog zvonistica de felul celei adusa de tine si promovarea ei.
    Sorry! 👿

  17. Salutare tuturor,
    Incep sa se faca greseli.
    Inalta Curte a stabilit ca nu este de competenta sa sa judece cererile de arestare ale lotului Obreja.
    Cererile de arestare vor merge la Tribunalul Bucuresti. vor merge

    • Servus, Ion!

      Pe mine ma intriga teribil cazul Grebla: mult mai „soft” mediatizat, este vorba totusi de un ditamai judecator CCR (nu o, scuzati, „curva” de politician) si mi se pare scandalos ca nu-si da si nici nu-i cere nimeni sa-si dea demisia. Zegrean explica astazi ceva despre de ce nu e demis (n-am prins chiar tot).
      In plus, am inteles ca era informat (???) despre ce se mai intampla in dosarul de la DNA.

      • Mih, Grebla nu isi va da demisia la nivelul sau de nesimtire. Zegrean legal nu are ce sa faca asa a fost construit modul de functionare al CCR prin Constitutie si lege organica.
        In ceea ce priveste scurgerile de informatii de la DNA catre Grebla, cred ca este adevarat. Multe cartite sunt inca acolo. ”acoperite bine cu pamant” In plus s-au reactivat bisericutele din primavara lui 2013..

        • Multumesc, Ion pt precizarea legata de declaratiile lui Zegrean.
          Despre ce bisericute vorbesti?

          • Mih, fa o incursiune in presa vremii (aprilie 2013).
            Iti dau si un citat dintr-un ziar ”În fine, declaraţia lui Daniel Morar, miercuri seara la RTV, că în fruntea DNA ar trebui pus un procuror care să aibă experienţă în anticorupţie a determinat 97 de procurori din totalul de 124 ai DNA să semneze o scrisoare către CSM prin care cer şi ei acest lucru.”

          • Despre bisericutele astea interne nu prea cam stiu si nu deduc suficient intru lamurirea mea din ce apare in presa. Dar am inteles intr-adevar ca ele au existat la vremea respectiva si nu ma mira ca nu au disparut intre timp.

  18. Daca DNA nu va face niciun rabat, niciunul dintre politicienii care au participat la (macar) o singura sesiune de alegeri in Ro, fie acestea (euro)parlamentare sau prezidentiale, nu poate scapa fara vanatai. Liste sau finantare, „imi e totuna”…
    Cu cine se va „primeni”, in acest caz, politica din Ro (300, http://www.youtube.com/watch?v=Bne8iulLdo8) ? Simplu: pe Terra nu se mai accepta nici pete albe, nici vid de putere; s-or gasi 300 de politicieni prin lumea larga…De exemplu: poate se intorc Haissam si Dughin, poate candideaza SMURD, poate isi ia cetatenia baiatul ala care se cheama CEOdelaOMV…300 nu e un numar atat de mare incat sa ne speriie, nu?
    P.S. Evident, in niciun caz nu vom accepta revenirea lui Traian Basescu. Dictatorul tocmai ce si-a exercitat inca o data influenta malefica: de data asta, pentru a-si impune pensionarea.

    • @JUDEX
      Nu imi fac probleme de genul cine va fi in parlament ca cei 300 se intorc înapoi in Sparta si dupa ce vor face curatenie la ei ii vom instala la noi. 😀
      Treaba este alta ca trebuie sa dipara hahalerele (copy-paste from Jiji) alea din parlament si de prin alte cotloane.
      Nea Jiji acest deschizator de cale spre Jilava ,acest razboinic al lumini la care trag toate insectele din parlament spre locul unde isi are domiciliu actual trebuie impulsionat sa straluceasca intens pentru a vedea baietii din sparlament calea dreptati. 😀

  19. salutare
    oare sa fi reusit idioata asta sa il ingroape politic pe TB?
    de peste 3 ani tot spun de pericolul ei …

    • Ei, parca ar conta ce zici tu. Astia au votat-o acu trei luni.

      • Afirmatiei asteia „Astia au votat-o acu trei luni” iti prezint salutari de mama. gen NCM.

        • @victor L
          A inceput razboiul?
          😀 😀 😀

          • @ dorian65,
            niciun razboi; este uimirea ca unii am/au ramas incremeniti in proiectul MM (pe care am votat-o constient ca e un vot pierdut).
            Ori, proiectul MM poate reusi pe termen luuuuuuuung, da` lung, numai daca alergatorii pe dreapta, Papahagii, Paleologii, Baconschii se vor stabiliza undeva si vor munci si pentru prostime, nu doar pentru functiile lor. Si vor lasa pentru mediul academic diplomele obtinute.

  20. Ultimul eveniment la care a fost prezent generalul Florian Coldea, prim adjunctul şefului SRI, actualmente şeful interimar al principalului serviciu intern de informaţii, a avut loc anul trecut, în 18 decembrie, la sediul central al SRI. Invitat special: fostul şef al Securităţii, Iulian Vlad. La Timişoara, în acele zile, românii în frunte cu preşedintele ales Klaus Iohannis comemorau morţii de acum 25 de ani. FLUx 24 a descoperit pe siteul SRI un film în care şefii SRI, Maior şi Coldea, împreună cu fostul şef al Securităţii, Iulian Vlad, lăudau fosta Securitate. De la momentul preluării de FLUX 24, videoul ba a reapărut. ba a dispărut. La ora 00.20 a fost blocat. Am făcut însă capturi. Filmuleţul SRI legat de fosta Securitate se intitulează: TRADIŢIA BINELUI (…)

    http://www.flux24.ro/exclusiv-video-de-la-reuniune-sri-generalul-sri-florian-coldea-si-fostul-sef-al-securitatii-iulian-vlad-laudand-killeri-lui-ceausescu-in-ziua-in-care-presedintele-iohannis-comemora-mortii-de-la-ti/

    • (…)Practic, SRI şi-a asumat în acest mod acţiunile Securităţii. Lupta aşa zis antiteroristă a Securităţii în perioada comunistă a constat în foarte multe crime făcute în străinătate, în special în spaţiul NATO. Secţia română a Europei Libere, finanţată de Congresul american, a fost tinţa a numeroase acţiuni ordonate de Securitate în care a fost folosit în câteva cazuri şi teroristul internaţional Carlos Şacalul. Trei directori ai Europei Libere au murit în urma unor acţiuni ale Securităţii. De asemenea, Securitatea română lucra la aceea vreme şi cu grupările teroriste arabe. Le-a finanţat logistic şi financiar, inclusiv într-un atentat pus la cale împotriva preşedintelui Ronald Reagan, din fericire eşuat (…)

  21. Sara buna !

    Iar s-a alunecat pe coaja Udrea !
    Parca era vorba de cu totul altceva azi !!!!

    Bill, Cristi si care mai sunt, …
    … dragilor am retinut o observatie facuta de cineva cu mintea la el zilele astea, dupa ce blonda a dat foc la gaziera !
    Suna cam asa : „Nu toti cei ce o critica pe Udrea sunt acoperiti ai serviciilor, dar toti acoperitii serviciilor o critica pe Udrea”.
    Asta sugereaza niste posibilitati ! 😉

    Asa cum oamenii normali stiu, aici nu e nici templul Udrei nici al lui Basescu, nici al lui Macovei nici al lui MRU… si cine mai vreti voi.
    Despre blonda se spun si de verde, si de rosu, si de galben…fara osebire.
    De cele mai multe ori de nici un fel.
    Ca pana sa fie pe ecran scandalul asta, singurii care aduceau vorbe despre ea erau … Bill, .naparstocul ala de Stellu si (cand mai apuca) Last.
    Dupa care fugeau la ei in hogeac cu „stirea zilei” : ” Bai, la pom iar vorbesc despre Udrea”. 😀 😀 😀

    Mai copii, cresteti mai iute ca viata-i scurta si imbatraniti adolesecenti.

    Lasati blonda sa-si faca puscaria daca o merita si incercati sa vedeti si voi mai departe de varful bocancilor.

    • … sa repet ce am spus?
      Si de asta asta chiar nu te mai inteleg, Viq! … (de fapt te inteleg, dar ma fac ca nu te inteleg … am inteles de mult timp, don’t worry! 🙂 )

      Spuneam – ar fi culmea ca idioata asta sa ii fi incheiat cariera politica a lui TB! Ceva mai grav decat atat nu prea se intampla in zilele de azi, cu toate arestarile de la televizor. Pe de o parte.
      Pe de alta, parca acum as vrea ca scenariul cu filmuletul sa fie cel real si Coldea (si altii) sa incerce sa scoata castanele micilor prostii din focul inhaitatilor.

      • Cristi,

        „idioata” nu are cum incheia alta cariera decat a ei.
        Ca o face acum cu surle, trambite si saxofoane, sau ca dimpotriva, tocmai ecranizeaza „Biletelul Rozi. SII.Ep.3”, nu cred ca poate avea efect negativ asupra carierei piratului.

        Presupunand ca ar fi implicata pana peste freza blonda intr-o ampla si subtila miscare poltica a lui Base, daca iese bine, piratul castiga puncte, daca iese prost, piratul nici nu exista in peisaj.
        E in parc cu nepotelele 😀 😀 😀

        Iar privind ceea ce a facut deja pana acum, doar o calatorie in timp mai poate schimba ceva.
        Care nefiind, nu exista, asa ca ….

    • Sa zicem ca nu e templu. Totusi, din cei 14 candidati la alegeri, majoritatea celor de la copac au considerat ca cel mai potrivit este Udrea. Asta nu mi se pare un detaliu. Intre timp, se pare ca o fi devenit, iar subiectul udrea e vazut ca o provocare. Asta in zilele in care ea face cam ce au facut Bercea si cu Pavel Abraham. Pusi sub acuzare, ataca institutuiile anticoruptie. Macar astia doi au avut cam acelasi discurs tot timpul. Dar Udrea a schimbat discursul cu 180 de grade. De la inganarea temelor dragi basistilor, la discurs antenist standard.

      • Sa zicem ca ai o obsesie.
        Udrea sau CDP?
        Care-i problema ta, in fond?
        Ai ceva de sustinut, de promovat in afara de „inteligenta” nPNL (GIOP2)?
        Ca pe MM vad ca ai bagat-o in categoria „prostii nostri” si cam atat.

        • MM e ok. Ea mai degraba e lipsita de resurse si sclipire decat de iteligenta. Am pus-o mai mult pentru ca nu a avut totusi nu stiu ce rezultate. Dar la eficienta, fata de farsa PMP, de exemplu, e destul de buna.
          Un inteligent mai versatil a fost MRU.
          Cu problemele lui Predoiu in justitie, s-ar putea sa-l vedem premier in scurt timp. Si nici macar nu a atacat Statul de Drept 🙂
          Deci se poate si fara asta, nu e conditie sine qua non de succes politic, asa cum a parut sa fie din 2012 incoace 🙂
          Eu zic sa nu va inflamati inutil.

          • Marchiza de Bill si marchizul de Bila poarta masti comandate la Casa de moda (noua) Mahalache. La promotie, doi (…si-un sfert?) pentru unul.
            Concurenta cu rivala Cocosanel da un spectacol pe cinste.

    • Tinerii si soarele:

  22. La tema, ca asa-i fromos !

    Mih,
    m-am mai gandit azi, printre slujba.
    Poate ca ceea ce facem/putem face aici prin discutiile noastre nu este chair atat de steril cum am fi tentati sa credem.
    Poate ca mijloacele astea noi de conectare ofera premisa unei „revolutii” in functionarea democratiei si creeaza posibilitatea unui impact de proportii in armonizarea sociala.

    Hai sa ne gandim cand si cum se mai adunau 2-300 de persoane ZILNIC sa discute despre trebile cetatii ???
    Chiar daca cei mai multi din cei ce „discutau” aveau gura lipita.
    Preferau doar sa asculte pe cei cativa mai guralivi.

    Poate nu e lipsit de interes a gandi o varianta prin care asemenea „nuclee” socio-umane sa participe le actele de decizie.
    Daca nu ma inseala memoria, am gasit odata undeva o idee pe tema asta, care avea in vedere implicarea cetatenilor in actele de decizie ce priveau comunitatea, chair in timpul exercitarii mandatelor alesilor.
    La primaria urbei spre exemplu.
    Cred ca tot pe la TED era ceva.
    Poate-mi gasesc timp sa caut materialul.

    Desigur nu e vora doar de pom.
    Poate fi o comunitate virtuala mai larga, diseminata, care sa poata avea impact. Mai sunt si alte „nuclee” asemeni, care pot sa-si contureze obiective, scopuri, mai de Doamne-ajuta decat sa monitorizeze ce zice unul si altul la Copac.

    • Servus, Viq!

      Eu cred ca pasul de dinaintea primului pas spre mai mult decat postura de spectator/chibit, ar fi ne-ignorarea realitatilor inconjuratoare care ne afecteaza, ca vrem sau nu. Plus efortul de a ne descurca cat mai bine prin hatisul informational care ne ia cu asalt, (cel mai) adesea nu spre beneficiul nostru real.
      Si avand in vedere cele de mai sus, da, cred ca si tine ca nu-i pierdere de vreme in discutii sterile faptul ca ne intalnim pe blog.

      • problemele vin din sărăcia care a cuprins țara. Ani buni resursele au fost învestite în capitalul uman și în cel industrial. De 25 de ani acest capital mai produce suficient pentru nevoile țării. Cauza? Cel industrial nu mai e, cel uman neutilizat (și cel mai valoros) produce bogăție în alte zări. Inclusiv în politică capitalul uman majoritar și decident, chiar în funcții cheie, (binefacerile democrației) fauna care ne conduce se extrage din cei care încă nu și-au luat lumea în cap. E un efect firesc al globalizării, al integrării în UE. Dar nu întotdeauna ce este și firesc este util unei națiunii pe termen lung. Până când extremiștii, de dreapta ori de stânga, vor pedala pe furtul de capital uman,pe un comerț modern cu sclavi, cauză majoră a chinului popoarelor lor, (acum merg pe furtul bogățiilor solului și subsolului,cauza bunăvoinței pe care o manifestă de 25 de ani față de țările MCV-iate și nu numai) ar trebui să apară politici europene de susținere a sistemelor din care preiau cea mai mare forță de muncă din țările sărace…învâțământ, sănătate, IT etc. Poate o parte din contribuțiile sociale plătite în țara unde se fac veniturile să fie redirijate spre țara care a cheltuit peste 25 de ani (la medici peste 30 de ani) pentru a-i face apți de activitate pe care o fac acolo cu succes. Ori …transferurile să se facă, ca la fotbaliști,…
        Ceva trebuie făcut …Altfel viitorul nu sună bine…

  23. Gata !

    Trag obloanele ca mi-a intrat nisip sub ochelari. 😀 😀

  24. S-a cam practicat si in blogosfera de dreapta:

    Vai, vai, rusii sunt la granita si noi ne fragilizam prin atacuri la Cea Mai Loiala…

    • asta spuneam și eu. Aveți acum și un nume. Chiar două. Unul e Gușe.
      E o vorbă populară…dacă tăceai filozof rămâneai. Și una a unui filozof. Despre lucrurile de care nu poți vorbi trebuie să taci. …Nu să spui că taci…Când nu te iei nici după popor, nici după filozofi…e o problemă…

      • Cand cineva din presa intreaba: „ce ne puteti declara despre…?”, cum trebuie sa procedeze cel intrebat:
        – obligatoriu sa-si spuna parerea?
        – are dreptul la un „nu am nimic de declarat”?
        – care ar fi a treia varianta daca primele doua nu sunt ok?

        • în niciun caz așa: „Asa cum stiti, din 21.12.2014 nu am mai avut nici un fel de declaratii publice si pentru moment nu mi-am schimbat decizia. Imi este tare bine in mijlocul familiei”.
          Prima parte a răspunsului îl știa tot poporul. Și era și filozofic corect. Nu mai trebuia spusă. Acoperea complet muțenia, pe principiul….dacă a zis că tace, tace.
          Ulitma propoziția nu e o declarație publică? Să înțelegem că orice declarație îi modifică …confortul?

          Din logică știm că prima obligație a unei afirmații este să nu fie contradictorie cu e însăși. Dacă mai crează și contradicții prin mesaj …

          • Polologhie degeaba.
            Reformulez si repet intrebarea: care ar fi fost varianta a treia si corecta, in opinia ta (daca prima parte a raspunsului nu trebuia sa existe si a doua nici atat 😛 )?

          • Am răspuns. tăcerea acoperită prin declarația din decembrie. Ori numai prima parte a răspunsului.

          • In sfarsit, acum e…ceva mai clar 😛 . Mai vechiul:

            Ori ca tace, ori ca nu, intotdeauna au fost si vor fi nemultumiti si parerologi. Parerea mea 😛
            [Cel mai adesea si mai mult, in general vorbind, mi-au ridicat semne de intrebare si mi-au displacut cei care si-au dorit sa taca]

    • Vai,vai, faptul ca un raresbogdan abordeaza anumite teme, cu un anumit scop, n-ar trebui sa duca la trimiterea in derizoriu a temei „rusii sunt la granita” (numai la granita???), chiar daca asta serveste…altor scopuri. Sau cu atat mai mult cu cat.

  25. Cum se mai innoieste noul PNL?

    Primarul Sectorului 4, Cristian Popescu Piedone [PC], este pe cale să treacă în tabăra liberalilor. El dorește, în schimb, să fie candidatul PNL la Primăria Capitalei (EvZ)

  26. Un liberal: Sterescu Victor
    (…) Din notele Securității reiese că acesta ar fi relatat ofițerului tot felul de informații despre oamenii pe care îi cunoștea, cine sunt, cu ce se ocupă și dacă aveau preocupări politice (…)
    SV=nume de cod
    Nume real, Dinu Zamfirescu Membru…CNSAS

    http://www.romanialibera.ro/special/dezvaluiri/dinu-zamfirescu-nu-a-fost-colaborator-al-securitatii–dar-avea-nume-de-cod-366065

  27. On topic:
    Despre Asociaţia Elevilor din Constanţa s-a mai vorbit (in special despre fostul lor lider, Alexandru Bajdechi, azi student la Drept)
    Din plangerea penala pe care au facut-o de curand elevii constanteni impotriva primarului Mazare:

    „Numitul Mazăre Radu-Ştefan refuză de 15 ani de zile să aplice legea şi să acorde elevilor reducerea de 50% la transportul local în comun, pe care legea le-o garantează. În acest moment, prejudiciul este de peste 50 de milioane de euro“

    http://www.paginadepolitica.ro/mazare-psd-reclamat-de-elevii-din-constanta-la-dna-pentru-un-prejudiciu-urias/

  28. Comisia juridica a aprobat cererea DNA de incepere a urmaririi penale in cazul Elenei Udrea (HotNews)

  29. Toni Greblă se lăuda că are o „cârtiță” la DNA. Procurorii îi prezintă acum NOILE ACUZAȚII. (EvZ)

  30. Ultima minune din Rusia lui Putin: cercetatorii au creat vaca anti-criza. Presa guvernamentala spune ca rezista cateva luni fara mancare (HotNews)
    😛

  31. Radu Morau a publicat pe blogul sau o poveste despre cele intimplate zilele astea.
    Este un scenariu la fel ca celelalte dar eu cred ca merita citit.
    Tin sa va atrag atentia ca o incrimineaza pe Udrea dar are logica.
    Probabil ca lucrurile sunt ceva mai complicate si eu nu m as grabi sa trag concluzii insa articolul merita citit pentru ca are multe elemente confirmate chiar de Udrea.

    • Salut, Tucu!

      Doar o subliniere a ceea ce spui tu (despre graba si concluzii), plecand si de la faptul ca eu am cel putin mari rezerve in privinta lui RM (categoria aia la care risti sa nu poti face usor diferenta intre fragmentele de adevar si celelalte „ingrediente” cu care sunt amestecate – si ca sa te convingi ce e adevarat si ce nu, ai nevoie si de alte surse de informatie mai credibile)

      Tocmai ma pregateam sa intru pe un „aici” sa citesc ce a spus RM.
      „Aici”-ul este intr-un text de pe reporteRVirtual care cuprinde si asta:

      E problema lui [a lui RM] dacă spune adevărul în ceea [ce] susține, dar dacă toate informațiile sunt la fel de certe ca aia că eu am lucrat în campania din 2009 cu Mircea Geoana, atunci mai are de săpat…
      Este adevărat că am lucrat cu unul din candidați în campania din 2009, numai că-l chema Traian Băsescu. Cu Mircea Geoană a lucrat Cozmin Gușă
      .
      http://www.reportervirtual.ro/2015/02/dan-andronic-evz-desfiinteaza-dezvaluirile-lui-radu-moraru-nasul-tv.html

      • Si pentru mine Maior, LCK, Coldea, Basescu si Udrea ar trebui sa fie in aceeasi tabara. De altfel, asa ar fi normal. Cine stie, poate ca de data asta chiar avem un mecanism original de check&balances. A 5-a putere in stat. 5 vs. V?

      • @Mih
        Abureala este atit de mare,faptele atit de contradictorii incit cel putin eu caut un fir logic pe care inca nu l gasesc.Sunt obligat insa sa iau in calcul tooate variantele care mi se propun.
        Pentru mine , om convins ca Udrea este basista pina n maduva oaselor
        a fost un soc sa o vad pe ea de o parte a baricadei si pe Kovesi de cealalta parte.Asta a fost primul semnal de alarma pentru ca nu cred ca Kovesi ar putea juca cu uslasii.Pe de alta parte o afirmatie a lui Udrea m a lasat fara grai.Sustine ca ar fi fost o sursa altenativa de informatii pentru Basescu.Asta inseamna ca o fractiune din serviciile secrete o informau pe Udrea peste capul conducerii lucru extrem de putin probabil din simplu motiv ca primul gind care ar fi trecut prin capul lui Maior sau Coldea ar fi fost sa afle care i sursa informatiei..
        Nu stiu care i adevarul si ca de obicei este probabil undeva la mijloc.Partea proasta este ca nu stiu nici care i mijlocul.

        • Tucu,

          Ai perfecta dreptate, in vartejul asta de abureala, ceata, fum si praf, orice om obisnuit si normal simte nevoia unui fir logic care sa-l ajute sa inteleaga ce se intampla si mai ales, spre ce ne-om indrepta. E bine si de urmarit ce se furnizeaza ca informatii, cu efortul ulterior de a cerne si…discerne. Eu incerc sa selectionez ce apare prin presa (excluzand in general ceea ce stiu sau mi se pare lipsit de o minima credibilitate) ca altfel, mai rau ma zapacesc, decat sa inteleg mai bine.

          In privinta „sursei alternative de informatii” despre care vorbesti, eu am inteles-o putin diferit: EU, umbland printre politicieni, oameni de presa si afaceri, putea afla de la acestia despre diferite chestii, TB putand sa completeze si/sau compare aceste informatii cu cele furnizate de servicii (putea inclusiv sa-si dea seama daca serviciile sunt „selective” in informatiile pe care i le furnizeaza)
          O fi si asa, si asa…

          Nu putem decat sa urmarim ce se intampla in continuare si sa cautam pe mai departe firul logic si sa ne lamurim cat de cat.

          • Pericolul cel mare este acela ca EU sa fi intentionat sa atraga atentia asupra diferentei dintre „alternativ” si „complementar”.

    • tot ce afirmă răspicat e bazat pe ce s-a afirmat public. Inclusiv pe ce declară Udrea. Tot ce presupune, și presupune multe, îi vor deveni afirmații răspicate imediat ce va mai apărea vreo declarație publică. Nu are nicio dovadă. Declarații bazate pe alte declarații. apă de ploaie. Dacă acționarii asta au cumpărat, asta primesc. Amăgeli…
      Elena Udrea a călcat pe…Greblă. A fost prima ei dovadă că generalul Coldea taie și spânzură în înțelegere cu Kovesi. Călcată… cu aplomb, grebla te pleznește pe neașteptate…Greblă nu mai pare să aibă scăpare…

  32. Dezinstitutionalizarea lui Traian Basescu este cosmarul celor pentru care denigrarea lui TB a fost misiune, obsesie sau refulare: A3stii, mogulii, „puristii”, menelereiii, dottorii, smurzii,…Antibasistii sunt si ei o categorie separata, asa cum sunt si basistii. Oare de ce de ei nu se ocupa nimeni? Pacat! Am zis pacat? De fapt, e mai mult, este o (sic!) greseala. Pentru ca aici sta divizarea esentiala a Ro, nu numai in timpul celor doua mandate ale lui TB. Ceata se va topi, incet-incet, daca in loc de „basisti” si „antibasisti” vom vedea conflictul dintre basism si antibasism. De-abia atunci vom intelege compozitia taberelor. Deocamdata, ceata este groasa s-o tai cu cutitul. Chirurgical sa fie, daca zice @ady…
    P.S.
    Eu cred ca cei care o rod pe EU sunt aceiasi care o rod si pe MM. diferenta fiind ca pe Udrea pun sare, iar pe Macovei – zahar pudra. (aceiasi car pun pe catei – covrigi). O alta diferenta este atitudinea celor doua in farfurie.

    • Nu degeaba l-au atacat invartosat, direct si/sau indirect (mai ales) spre sfarsit de mandat si/sau au lansat „idei” de genul expirat, pensie, parc, bunic, puscarie

      Fain PS

  33. Victor L, d-l Liiceanu a glumit în pățania cu vinul presupus otrăvit? tu ai băut?

    • @ ady,
      Liiceanu, daca ai observat, a folosit cuvintul „paranoia” pentru perioada mineriadelor.
      Nu stiu daca le-ai trait constient (adica matur macar) mineriadele.
      Numai asa ai putea sa intelegi ce a glosat glumet/serios, Liiceanu. Si, mai ales, daca ai fi avut ceva contacte, cit-de-cit, cu fosta Securitate de unde provenea Magureanu.
      NB,
      nu aveam cum sa beau, ca nu eram acolo 😛 dar sigur as fi baut 😉

  34. Bolcaș va ajunge la CCR.

    • glumesti?

      • citește mai sus ce am scris despre grebla care o va pocni pe feblețea ta și o să înțelegi că am o intuiție feminină implacabilă…

        • 😛 😛
          care „flebetea ta” daca spun, de au auzit si surzii, ca am votat cu Monica?!
          Tu esti acel @ incomod? ti-am dat un raspuns si, da, observ ca aveai 14 ani si acum iti dai cu parerea, cam prea doct 😛

          • a fost o rătăcire, o toană. Știm toate…Prima dragoste nu se uită…

          • toate le stii, dar dupa cum ai dovedit, foarte superficial; si despre mineriade si despre iubire 😛
            Acum o precizare, ca nu suferi:
            – blonda, ca om politic, a fost de parte buna/a mea zic eu, a baricadei;
            – ca persoana/caracter, daca se adeveresc acuzele procurorilor, lasa mult de dorit. Dar deocamdata, n-o sa ma apuc sa ma documentez, caci nu vreau sa-i fiu avocat, eu unul astept; prea se arunca unii ca ulii asupra stirvului. Si e posibil ca din cauza de „bubele ei”, sa trecem cu vederea bube mult mai mari la unele institutii.

        • Te inseli.Un om acuzat de antisemitism nu va ajunge nici o data intr o functie importanta nicaieri in UE sau State.

  35. Grebla a demisionat.

  36. Dialogul zilei, intre Sebi si Tapalaga: diferenta dintre a rumega fapte si a mesteca vorbe.
    Si raspunsurile pe care ile primesc cei doi (separat, de la cititorii fiecaruia) sunt ipe masura. SL este crucificat pentru indirecta crucifiere a elitei. Inca o dovada ca un GPS este mai util decat un GDS.
    DT vorbeste despre opansurs fara sa-l inteleaga, dar nimeni nu-i da replica.
    Concluzie: doua voci, doua audiente. Diferite. Falie. Basism si antibasism.
    Concluzie: Anitibasist este acela care sustine ca Basescu fie a inventat, fie tradat basismul.

  37. Ziua bună ,copaceni !!!!

    Ceață totala ???….să o mai dispersăm un pik ,chiar dacă pe piață se aruncă intoxicări    🙂 …un posibil scenariu 

    1.)  . Problema este că între Udrea şi Coldea s-a produs un declic cu care domnul Maior nu a fost de acord. Pentru a evita un asemenea scandal, Maior a demisionat. Să ştiţi că SRI este condus de un Colegiu Director, în care votul este secret. 

    În cazul Elenei Udrea, Consiliul Director a hotărât ceva cu care domnul Maior nu a fost de acord, iar domnul Maior a plecat“, a declarat pentru cotidianul Adevărul Cristian Troncotă, decanul Academiei Naţionale de Informaţii

    http://www.flux24.ro/declaratie-bomba-in-scandalul-udrea-sri-decanului-academiei-de-informatii/

    Deci ,acum știm de ce a plecat Maior …si nu cred că n-a informat partenerii strategici ai RO .

    2.) Nu uitati că Tante Nuți are master in Securitate si Apărare ,plus că este avocat …deci nu semnează ca primarul ,are destui ani in administrație ,exact cum spune si pritenul Mark Williams ….cam știe cu ce se mânca acuzatiile ,dovezile ,probele .

    3.) Umbla vorba prin tirg ,că in DNA ar fi 3 fractiuni …una de vreo 60 de procurori corecti fara tinichele ,care lucreza pe cazuri grele ….una PSD ,de unde pesedistii afla  informații ,cazul Greblă ,Mazăre etc…. ..si una sereistă acoperită cu niște steluțe pe umăr ,dosarul Mircea Basescu ,închis fiindcâ faptele nu exista si omul a stat degeaba 5-6 luni la bulău .

    Tineți minte ce spun  acum.

    Dacă dosarul Udrea ,e făcut in stilul Dosarului Mircea Basescu si asa se pare ,din moment ce n-au stiut nici macar cărei instanțe să se adreseze ,Udrea si PMP vor fi noii  Lideri  de facto al dreptei .

    De ce tace Traian Basescu ???….de ce nu s-a înscris in PMP ???

    Scandalul Udrea -Coldea ,trebuie să curețe definitiv conservele rusesti si acoliții lor din SRI si SIE ,inclusiv scena politică ….probabil atunci va ieși din tăcere Traian Basescu .

    Nu știm dacă Coldea e parte a planului sau e tradator …vom vedea …dar gruparea Ghiță -Ponta trebuie să dispară ,fiindcă sunt susținuți de ruși .

    • Elena Udrea
      Ieri la 22:36 ·
      Cândva am spus că “justiţie până la capăt” este un principiu eficient doar dacă este însoţit de adevăr până la capăt.
      Mă uit la tv şi mă minunez! Oameni din politică sau presă, care de-a lungul timpului au venit la mine cu diverse solicitări sau care s-au finanţat din banii celor acuzaţi de încălcarea legii, expun teorii despre justiţie, stat de drept, corectitudinea politicienilor etc.
      De mâine, vă promit serial cu fiecare dintre ei.

  38. Mey, vorba lu` acoperitu`: noi mai guvernam ceva?
    😉
    Tara merge in virtutea plagi, pardon, inertiei.

  39. DNA cere Camerei Deputaţilor aviz de ARESTARE pentru Elena Udrea. (RL)

  40. OMG! A ajuns Serban Nicolae, avocatul lui Catalin Voicu sa laude SRI-ul si pe Coldea.

  41. ”Huston we have again a problem”. DNA cere incuvintarea arestarii preventive de catre CD pentru o fapta pentru care nu s-a inceput urmarirea penala.

  42. Erata. ”Houston”

  43. Dupa harnicia procurorilor, ar trebui sa le cerem sa aiba putina rabdare, sa nu le inchida, ci sa le inchiriem:
    „Autorităţile din Suedia au anunţat că vor închide patru penitenciare şi un centru pentru arestări preventive, ca urmare a numărului redus de condamnaţi care execută pedepse privative de libertate.”

  44. DNA cere un al doilea mandat de arestare pentru Elena Udrea, in dosarul Microsoft (HotNews)

  45. Plauzibil si scenariul Nasicului …il ceti acum …dar nu-l cred pentru ca Nasicu veșnic a avut pe cineva in colimator…pe Basescu ,pe Udrea si acum pe Maior …plus pe cine a promovat pe tv lui ca soluții salvatoare …Călin Georgescu ,cel care l-a adus pe. Dughin in RO ,Dan Puric ,turnator dughinst ,Radu Golban ,euroscepticul fondator al partidului Geoana -Vanghelie ,protestele soroșiste,meritocratia lui Primola – un manifest de extrema stingă, candidatura din partea PER,partidul balama a lui Hrebenciuc ,Ovidiu Hurduzeu cu România profundă ,dughinst ….cam multă stingă dughinistă parerea mea ,ca să cred scenariu asta ,in care se contrazice total…atunci de ce l-a mai atacat pe Basescu ,dacă Maior era capul răutatilor .

    In fine ,treaba lui.

  46. nu este normal,
    ce se intamplä cu U, este o inscenare mizerabilä, sä acopere
    coabitarea si mimarea de guvernare.

  47. Totodată, Udrea a spus că a văzut cum au reacționat Raluca Turcan și soțul său Valeriu Turcan (fostul purtător de cuvânt al președintelui Traian Băsescu),  jurnalistul Oreste Teodorescu și deputatul PSD Cristian Rizea la probleme sale cu legea sugerând că va face dezvăluiri despre aceștia.

    „Voi spune tot ce știu despre acești oameni care mi-au cerut bani”, a declarat Udrea la B1 TV.

    http://www.paginadepolitica.ro/noile-tinte-ale-elenei-udrea-sotii-turcan-oreste-teodorescu-cristian-rizea-psd/

  48. @pr/l:
    La-nceput a fost maimuta. Tehnica oglinzii a fost dezvoltata mult mai tarziu (cam pe cand fracul a-nlocuit definitiv coada). De ce? Simplu, pentru ca maimutaritul insemna invatatura, nu minciuna.

  49. Deja cred ca procuratura inceope sa i dea dreptate Elenei Udrea.
    Cererea de arestare preventiva venita inaintea cererii de urmarire penala , greseala corectata ulterior seamana cu dorinta de a i pune calus.
    Oricit de logice ar fi toate scenariile din lume chestia cu arestarea preventiva sfideaza orice ratiune.

  50. TOTUL ESTE INPÄNAT SI REGIZAT;
    DACÄ ERA DREPTATE DRAGNEA PT: MANIPULAREA VOTURILOR TREBUIA DEMULT JUDECAT; PONTA A CHELTUIT 10 MILIOANE
    NUMAI PT: PARANGHELIILE DE PROMOVARE SI ALTZI 10 MILIOANE
    PT; CUMPÄRAREA VOTURILOR SI PRIMARILOR:
    -ESTE NORMAL??????????

    • @theo: cu cat mai anormala si ciudata este procedura, cu atat mai mari sunt sansele ca acuzele in cazul Elenei Udrea sa se dovedeasca, in cele din urma, nefondate. Cu cat mai repede se intampla acest lucru, cu atat este mai bine.

    • Nu este deloc normal, ar trebui si el judecat de urgenta.

  51. dece este ocolit pt. toate escrocheriile TONTA???
    7 case dubios obtzinute, dar nu intereseazä pe nimeni.

    • doar justitia se poate exprima pe fapte din astea. altfel si basescu a dat flota. dar nu e ok sa zicem asa. serios. trebuie sa lasam justitia sa isi faca treaba.

      • Esti neinformat, taca…S-a dovedit ca Basescu nu a dat flota. A pitit-o, impreuna cu cei 7 pitici (evident, tocmai de-aia li se si spune „pitici”). A pitit-o, pentru uz personal, tocmai in Somnalia, din cauza ca nu-i place porecla de „ex-pirat”.
        P.S. Apropo de Insomnalia, ai gasit vreun tratament pentru orbirea ochilor larg deschisi?

  52. Udrea, de la 21:00 pe TVR1

    • CTP este revoltat ca Basescu nu tipa sa-si salveze „omul la apa” (adica, Elena Udrea). Cap sec =>desert=>Fata Morgana….Sa-i dea cineva apa, chiar daca omu’ pare insetat. Da’ eu cred ca e insetat fe razbunare: minerii n-au avut, nici ei, apa sa ude florile de la Universitate si uite ce-au facut. Dati-i apa, urgent!!!!
      Paradoxal, CTP e insetat si se ineaca de ura. Simultan. Nu cred ca exista remediu.

  53. tam-tam-ul numai de UDREA, se face ca sä acopere lipsa de
    Guvernare si prostiile lui Ponta ; plagiatorul impostor:SÄ SE AUDÄ MAI PUTIN DE GREBLER -OPRISAN-MAZÄRE, etc.

  54. BERCEA , se laudä cä a plätit campania lui VALCOV si i-a dat
    80 de mii de euro, de unde au astia banii??

  55. C S-O INFUNDE PE uDREA PUN MARTORI MINCINOSI SÄ DECLARE

    S-O TERMINE CA IMAGINE; SÄ GUVERNEZE IN LINISTE IMPOSTORUL:

  56. udrea: “Doamnei Sorina Matei i s-a platit salariul sau i se plateste de catre domnul Nicolae Dumitru. Si asta la cererea lui Coldea”

    fain frate.
    super fain.

    mih, iertat sa fiu, dar ma distrez tare, tare, tare de tot!

    http://www.luju.ro/opinii/interviu/exploziv-elena-udrea-pentru-lumeajustitiei-ro-judecator-iccj-a-luat-o-decizie-de-arestare-a-unui-important-om-la-comanda-in-sistem-sunt-oameni-care-nu-mai-vor-sa-functioneze-de-teama-si-la-ordinele-lui-coldea-si-kovesi-sunt-multi-procurori-si-judecatori-c

  57. Om mai vedea ce-o mai fi. Da’, c-o cer cu mare precipitare pe Udrea inauntru, s-a vazut de la distanta. Pai se poate? Stau atatia oameni la coada aia de-atata timp si ea intra peste rand? Treaba-i asta?

  58. Citesc pe paginile online ale ziarelor ca EU a declarat ca Kovesi conduce tara cu catusele in mina si ca ea, EU, ar fi zis ca a platit oameni sa ii dea informatii, sa-si vinda principiile. Incep sa cred pina si eu ca nu e complect nevinovata.

  59. Coldea. Era vorba despre Coldea.

  60. @ Mih: apropo si de Coldea, cam mult fum ca sa nu fie foc chiar deloc, asa. Continui insa sa ma intreb daca putea Coldea sa ii impun a lui Dinu Pescariu sa dea declaratiile care o incrimineaza pe Udrea. Declaratiile respective sint semnate undeva in noiembrie 2014, pe vremea cind Maior era solid inca in functie. Poate o sa se afle cumva.

  61. Dacă se dovedește că gen. Coldea s-a întâlnit cu Udrea ori cu unul dintre cei pomeniți într-un cadru neoficial, acesta trebuie să zboare imediat din funcție. Nici nu contează ce au discutat, ori probe pentru trafic de influență. Relația cu politicul, în limitele legii, o are directorul SRI nu șeful operativ. Apoi pentru dovedirea implicării în operațiuni ilegale, după demitere, este treaba parchetului militar. De ce nu spune Udrea că s-a întâlnit cu Maior? Poate pentru că acesta și-a dat demisia și ea nu are nicio probă care să-i susțină vorbele de …ocară contra SRI. Acum strategia ei este să obțină și demiterea lui Coldea, doar divulgând întâlniri în afara celor oficiale, interzise acestuia. O face la nervi, pentru că i-a trădat așteptările în ceea ce o privește. La fel și Bica (deși la ea pare firească o colaborare directă cu Coldea, peste Maior). O fi știind Maior ce zice Udrea că făcea Coldea? Mie mi se pare că la comisia de control SRI trebuie să vină Maior, nu Coldea. Eu cred că ori totul e o făcătură la disperare a Elenei Udrea ori atunci Maior are o problemă cât casa. De ce nu vorbește nimeni despre Maior? Inclusiv Udrea? Să fie Coldea omul care a zădărnicit ambițiile politice ale PMP? Falanga PDL, din zona Aradului, clădită de Seculici-Falcă, pare că e cea mai imaculată parte a fostei puteri… Și ce mai bine plasată în PNL. A fost și cea mai activă în campania electorală. În acea zonă e parlamentar și MRU…

  62. Dacă e așa ,atunci God bless America !!!!…..vom fi recunoscatori Americii.

    SUA declanseaza Jihadul contra Rusiei din Romania!

    Atentia pe care o acorda Statele Unite tarii noastre creste pe zi ce trece, pana si clasa politica romaneasca mirandu-se ce este cu toata aceasta „fratie de sange”. Pentru ca, orice s-ar spune, parteneriatul strategic dintre liderul mondial si ceea ce ar parea un simplu punct pe harta lumii nu doar ca este respectat, dar se intareste tot mai mult, pe zi ce trece.

    Comentati si cititi aici: http://www.enational.ro/dezvaluiri/sua-declanseaza-jihadul-contra-rusiei-din-romania-456869.html/#ixzz3QqxkzGrV

  63. ‘Neta, all!
    O cafea si o pagina noua pentru comentarii 🙂

  64. Si încă o știre destul de lamuritoare

    Vă pot spune că Academia este o instituţie de învăţământ de elită, te pregăteşte pentru viaţă din toate punctele de vedere. O singură tristeţe am avut: în momentul în care am constatat că epurarea SRI de elemente ale Departamentului Securităţii Statului e doar o poveste! Mare parte din foştii mei colegi erau fii de ofiţeri de Securitate…

    Educaţia primită însă nu prevestea probabil ceea ce avea să urmeze…

    http://www.ziarulalbacazapada.ro/Articole/8/Narcis-Daju-jurnalist-fost-ofiţer-SRI-Academia-este-o-instituţie-de-invaţamant-de-elita-O-singura-tristeţe-am-avut-In-momentul-in-care-am-constatat-ca-epurarea-SRI-de-elemente-ale-Departamentului-Securitaţii-Statului-e-doar-o-poveste!-Mare-parte-din-

  65. iar alergi după himere. Nu prea ți s-a nimerit nimic. Praful s-a ales de toate alegerile tale. Normal. Realitatea e mai cruntă decât coșmarul indivdul. E o sumă de coșmaruri. În Levant lucrurile sunt din ce în ce mai tensionate. SUA nu vrea să pățească un nou Pearl Harbour, acolo. Turcia și nici Grecia nu mai sunt ce au fost. Norocul nostru este că suntem foarte aproape de acea zonă. La fel și în cazul conflictului din fosta Yugoslavie. Ghinionul poziției geografice, din 45, devine noroc după 1990. Dacă privim în istorie poziția pe care o avem a fost mereu la extremele hazardului. Ori noroc ori ghinion. Acum trăim în etapa norocului. Revine după o sută de ani, când miza erau gurile Dunării…importante pentru lumea occidentală în plin avânt al industrializării. Am mai avut acest noroc în plină ascensiune romană când grânarul Romei, Egiptul amenința Roma cu foametea…În majoritate timpurilor, în vremuri liniștite în lume, zona noastră nu era prea tentantă pentru civilizațiile de tip mediteraneean, celto-germanic, ori mongolo-tătaro-slav care au dominat, succesiv, lumea…Uitați-vă ce variații uriașe de temperatură între anotimpuri ori chiar în același anotimp, ce perioade lungi de secetă ori de ploi abundente…Niciunde, unde au apărut civilizații care au dat state devenite imperii, nu există aceste condiții climatice atât de imprevizibile. Iar „civilizatorii” n-au prea rezistat mult timp aici…

    • @ady,

      Pentru o mai buna intelegere a comentariului tau (intelegere care dpmv include si o doza necesara de credibilitate in ceea ce te priveste), ai putea sa ne spui ceva si despre ne-praful alegerilor tale?

      • îmi plâng de milă…

        • iar itzi dai ochi peste cap;
          intelectual manelist.?

          • ție ți-a ieșit. Ca la barza chioară.
            Un singur neamț a fost și a și ieșit.(probabilitatea era de 1 la 148) Băftoaso!

        • merita sa-ti plingi.
          prin Banat, si inainte si dupa `89, se zicea, bineinteles in gluma intre amici, ca in Romania au ramas cei mai fraieri nemti („cumj? tu nu ai plecat? normal, nu te incadrai!”); desteptii au plecat.
          Acum, @ ady, zimbaretule,
          daca romanii, si tu si eu printre ei, sint mai fraieri decit cei mai „fraieri nemti”, ce mai chichirez gilceava?
          Stai blind si invata sa intelegi un text, nu ajunge ca il poti citi (apropo de un articol unde n-am intilnit 😛 cam incomod ).

          • Acel text este cântecul de lebădă al autorului…Păcat. Privește-i numărul de postări (probabil că diferența până la numărul obișnuit sunt banări) și pe cel de vizualizări. S-a prăbușit ca …francul elvețian. Invers. Și eu știu că sunt cam…incomod, dar nu sunt eu…

          • din pacate nu esti incomod, ci total neinformat si, ceea ce e mai rau, nu reusesti sa intelegi un text simplu.
            NB,
            nu uita ca tu m-ai agatat la Copac cu o intrebare despre articolul lui Liiceanu de pe Contributors; si tu si dublura ta ati recunoscut ca in timpurile povestite de Liiceanu, cind te putea apuca „paranoia”, erati tineri (14 ani). Si ai dovedit ca nici din relatare lui Liiceanu nu ai inteles acele timpuri. Ca la 14 ani ma indoiesc.

          • 14 ani de muncă…

          • multi inainte cu sanatate:
            „ady | februarie 4, 2015 la 15:16 | Răspunde
            aveam 14 ani…”
            (Acum poate ca ai 14 ani de munca 😛 )
            Subiect incheiat din partea mea.

Lasă un răspuns către ion Anulează răspunsul