Primavară rece

Mai întăi un Bun Gasit ! tuturor copacenilor, ca așa-i fromos, no !
Mă bucur că revăd nickuri familiare ce au prins rădăcini lângă pom 🙂

Simt nevoia să spun ceva despre prezentul balamuc mondial, din perspectiva de pe insula proaspăt separată de zăpăceala Uniunii Europene.
O să toaletez un pic prin casă, pun niște floricele pe primăvară și revin 🙂

Viq

4 responses to “Primavară rece

  1. Servus, Viq!
    Căt mă bucur că ai dat un semn de viață!
    Păcat numa’ că așa de rar…
    Pe aici, deocamdată, încă mai merge! Cam ca celui care ajunsese pe la etajul patru în plonjonul de la nivelul opt 🙂
    Mare lucru efectul isteriei !!!

  2. Salut Old !
    Sunt ocupat, pretene !
    Am proiecte personale ce-si asteapta randul si contextul e extrem de fluid.
    Am spus si daca n-am spus-o, o repet : Copacul nu l-am sadit singur si nu pentru mine. Tot ce am vrut de la el e sa fie un loc onest si deschis pentru oameni asemeni 🙂
    Cel mai probabil pentru ca increderea in sursele traditionale de informare a scazut drastic.

    Sper ca esti/sunteti bine si aveti grija.

  3. Bun regasit si buna sa va fie inima, prieteni!

  4. Bun regasit Light !
    Imi pare rau ca revin in asemenea circumstante, dar cum ziceam, sunt in mijlocul unor proiecte personale. Proiecte care din nefericire se prea poate sa fie intarziate consistent de evenimentele actuale.

    Am doar senzatia ca sunt elemente importante ce scapa atentiei si pe care as dori sa le pun pe masa din poiana, sub pom.

Lasă un comentariu