Votul care ne doare

Teoretic România este un stat de drept cu o economie de piață liberă purtător de valori democratice într-o uniune europeană.

Cum platesc toti romanii accizele pe carburanti, energie electrica sau cafea la un curs fictiv leu-euro de 4,74 lei. Inventia Guvernului pentru a obtine mai multi bani din accize

Leul a fost stabil pe tot parcursul anului 2014, nu au existat oscilatii mari, cursul mediu fiind de circa 4,45 lei pentru un euro. Este o situatie fericita, avand in vedere ca volatilitatea cursului de schimb se regaseste imediat in preturi. Teoretic. Practic, Guvernul a facut in asa fel incat sa creasca preturile la toate produsele de pe urma carora ar putea obtine venituri din accize. A stabilit un curs valutar care nu exista, mult mai mare decat cel care este in realitate, doar ca sa incaseze mai mult din accize. Pentru tot anul 2014, cursul de schimb pentru accize este de 4,738 lei/euro, conform unei Ordonante a Guvernului. Astfel, preturile la tot ce inseamna produs accizabil (carburanti, energie electrica, alcool, tutun, cafea, produse de lux) sunt formate dupa un curs cu 6,4% mai mare decat cel real, platitorii fiind toti consumatorii.

O taxa la puterea trei pentru populatia Romaniei

Si, in al treilea rand, este un grav abuz faptul ca nivelul accizei pe bunurile de baza este stabilita in euro, dar acciza este platita in lei, in timp ce populatia are castiguri in lei, nu in euro. Practic populatia este taxata tot mai mult pe masura ce leul se depreciaza (si leul s-a tot depreciat, de la aproximativ 1.5 lei per euro la inceputul anilor 2000 la cursul mediu actual de 4.5). Si, ca si cum aceasta practica nu este suficient de aberanta, acum avem si rata inflatiei aruncata in formula. Iata deci un trio de taxe care ar face un expert fiscal sa se simta precum un om de stiinta care descopera o noua specie de broasca cu cinci ochi si trei picioare. Acciza in sine este o taxa. Legarea accizei la cursul valutar care s-a tot depreciat este alta taxa, o taxa care creste tot mai mult. Si legarea cursului valutar aplicabil in calculul accizei la rata inflatiei este si aceasta o taxa. Iata deci, o taxa la puterea trei, pentru populatia Romaniei.

Scăderea natalității firmelor – un semn că economia funcționează?! Vezi să nu

Dacă v-am trezit interesul asupra problemei atunci poate e important să aflați că, în ceea ce privește natalitatea firmelor, România se situează sub media europeană. O situație tare neplăcută și paradoxală, deoarece economia României este una… “emergentă”, “în dezvoltare” sau cum i s-o mai spune. Teoretic, de 25 de ani încoace România construiește capitalismul, alte state deja l-au terminat. Carevasăzică la noi – nu la nemți sau la francezi – s-ar aștepta cineva să vadă dinamism economic, inovație, euforie investițională, motoare turate… Să mai adaug că la acest indicator ne situăm în urma tuturor țărilor ex-comuniste?

Practic România este un stat populat cu o populație care își dă cu ștampila de vot în testicole fluierele picioarelor în timp ce recită Miorița.

275 responses to “Votul care ne doare

  1. … ha !
    Fila , dă-o’n ceapa mă-sii ! La ce muşterii ai … crezi că vei stârni oareşce interes cu astfel de postare aka teza de doctorat a lu’ mitomanu’ ?!

    vdm

    • dece astepti? curaj. Intra dupa gard, nu tot cu batul printre zabrele.
      Mobilizeaza-i si pe aruncatorii de brichete in pereti; este domeniul lor. Si o spun sincer.
      „Domeniul” meu nu este nici economia si nici finantele, mai ales finantele, cum am un leu/ma duc sa-l beu 😉 Dar simt ca leul e tot mai mic, mai pricajit, mai ceva ca mîţele care le vad prin cartier.

      „Să mai adaug că la acest indicator ne situăm în urma tuturor țărilor ex-comuniste?”
      Deduc ca ne-am pastrat locul.

    • de obicei nu sînt depresiv dar sînt și situații de-astea cînd n-ai cum să treci pe lîngă 🙂

      • Filadel
        Pe alte spatii cum este Contributors ,am semnalat inca din iunie de ilegalitatea produsa constient de guvern…
        De,ca sloganar si prost ce sunt…
        Curios este de ce s-au sesizat altii mai dotati ca mine ,atit de tirziu…pentru acum se face tam tam prin presa si televiziuni …desi cursul inventat de Ponta opereaza din martie…

        daca nu ma insel si aici,la Copac am semnalat ciudatenia si am rugat pe toti sa isi citeasca factura de energie …

        markwilliams spune:
        13/06/2014 la 9:57
        Astfel de dezvaluiri ar trebui sa ajunga mult mai des in fata romanului..care nu stie sa isi citeasca factura..nu stie sa vada ca azi plateste de trei ori mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut..nu stie sa studieze ce anume prevad ordinele ANRE de majorare a preturilor..ordine inscrise pe factura cu numar si data…

        Din aceasta nestiinta a sa romanul tace ,accepta si plateste toate hotiile guvernamentale sau ale Puterii

        Pentru ca aceste majorari exista in toate serviciile (apa – canal,termoficare,transmisii tv,energie electrica ,gaze etc.) consumatorul trebuie sa ia atitudine publica ori de cite ori descopera nereguli in facturi -conditionat de citirea corecta a lor..

        Curtea de Conturi nu se regaseste in finalitatea actiunii de control cu recuperarea sumelor deturnate,fraudate,sterpelite..inca nu am citit nicaieri de o actiune DNA in urma referatului ,auditului Curtii de Conturi..nici o institutie sau persoana nu are ecou public dupa o constatare a Curtii de Conturi??

        O majorare abil mascata chiar de catre guvern,acoperita de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 102/2013 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare este incasarea accizelor la pretul de schimb leu euro ,pentru 2014. Media anuală a indicelui preţurilor de consum calculată în luna septembrie a anului 2013 este de 104,77%, astfel, cursul de schimb valutar utilizat pentru calculul valorii în lei a accizelor stabilite în echivalent euro pe unitatea de măsură, valabil în anul 2014, este 1 euro = 4,7380 lei.

        Nu stiu daca exista o derogare obtinuta de la directiva de stabilire a cursului de sc himb stabilita pentru intregul spatiu comunitar de catre UE,adica pentru anul 2014,astfel:

        Pentru produsele supuse accizelor la nivel european, cursul de schimb valutar leu/euro utilizat la calculul accizelor pentru anul 2014 (01 ianuarie – 31 decembrie 2014) este de 4,4485 lei/euro, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene C286/1 din 2 octombrie 2013..

        Răspunde
        Razvan OrasanuRazvan Orasanu spune:
        14/06/2014 la 0:40
        Foarte, foarte buna observatia, voi investiga mai in amanunt.

        Răspunde
        Razvan OrasanuRazvan Orasanu spune:
        14/06/2014 la 14:34
        Foarte pertinent acest comentariu, voi cerceta….

        http://www.contributors.ro/economie/6-modalitati-prin-care-vi-se-fura-bani-din-buzunar-prin-factura-de-energie/

    • @nostraloda: tu, si ceilalti zburataciti p’aci ati luat urma musteriilor de la CDP in urma unei interpretari gresite. Musteriii nu e muste, dar voi aveti, fara discutie, mot. Si piramidele au, e adevarat…Eu, totusi, va-ndemn sa va cautati mustele voastre. Sunt zeci in jurul motatilor ca voi, pe toate drumurile patriei.

    • cel din dreapta, de linga fotel, nu prea seamana cu Cristi Diaconescu, dar deduc ca el ar fi.

      • Ba chiar seamana foarte bine, cum sta el trist si ghemuit, exclus din fotelul privilegiatilor, 😆 pare ca se gandeste cum sa adune si el bani de campanie fara sa foloseasca metoda Accidentul, ca pe aia cu Ice Bucket i-au luat-o fetele deja. 😆

  2. Inca bijbiim si cautam solutii (originale?!) pentru democratie:
    http://vreaupresedinte.gandul.info/

  3. Cursul valutar valabil în 2014 – accize

    Pentru produsele supuse accizelor la nivel european, cursul de schimb valutar leu/euro utilizat la calculul accizelor pentru anul 2014 (01 ianuarie – 31 decembrie 2014) este de 4,4485 lei/euro, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene C286/1 din 2 octombrie 2013..

    Acest curs este STABILIT si COMUNICAT tarilor care fac parte din UE..
    CITEZ:

    „ART. 218 Conversia în lei a sumelor exprimate în euro din Codul fiscal prevede că valoarea în lei a accizelor stabilite în echivalent euro pe unitatea de măsură se determină prin transformarea sumelor exprimate în echivalent euro, pe baza cursului de schimb valutar stabilit în prima zi lucrătoare a lunii octombrie din anul precedent, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene. Acest curs se utilizează pe toată durata anului următor.
    Accizele și timbrul de mediu vor fi calculate in 2014 la un curs mai mic cu 1,6% decât cursul la care au fost calculate accizele în anul 2013. În anul 2013, cursul a fost cu 5,16% mai mare decât cel pe anul 2012.
    Cursuri de schimb utilizate în anii anteriori:
    01 ianuarie 2012 – 31 decembrie 2013 | 4,5223 lei/euro
    01 ianuarie 2012 – 31 decembrie 2012 | 4,3001 lei/euro
    01 ianuarie 2011 – 31 decembrie 2011 | 4,2655 lei/euro
    01 ianuarie 2010 – 31 decembrie 2010 | 4,2688 lei/euro
    01 ianuarie 2009 – 31 decembrie 2009 | 3,7364 lei/euro
    Accizele reprezinta taxele speciale de consum care se datoreaza bugetului de stat pentru unele produse provenite din producţia interna sau din import, respectiv alcool si bauturi alcoolice (bere, vinuri, bauturi fermentate, produse intermediare, alcool etilic), tutun prelucrat (ţigarete, ţigari si ţigari de foi, tutun de fumat), produse energetice (benzina, motorina, pacura, gaz petrol lichefiat, gaz natural, petrol lampant, carbune si cocs, energie electrica).
    De asemenea, acest curs de schimb va fi utilizat in anul 2014 si pentru calculul timbrului de mediu conform OUG 9/2013.

    http://codfiscal.net/38516/cursul-leueu … l-de-mediu

    Jurnalul Oficial al Uniunii Europene C286/1 din 2 octombrie 2013..

    Cursul stabilit de catre guvernul Ponta si acceptat tacit de catre BNR este artificial si nefondat,abuziv si ilegal.

  4. Dar cine stabileste EXCEPTIA??Unde sunt inscrise prevederile legale pentru uzanta exceptiei???Exista o aprobare cu derogare de la indicatia UE??
    Ce simplu : TOTUL ESTE PERMIS doar prin o ordonanta de urgenta…care poate invinge o directiva europeana:

    Bază legală: Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 102/2013 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

  5. Uite cum s-a produs..simplu cu o fraza:

    CITEZ:
    „Prin excepţie de la prevederile de mai sus, în situaţia în care cursul de schimb valutar stabilit în prima zi lucrătoare a lunii octombrie din anul precedent, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, este mai mic decât cursul de schimb valutar stabilit în prima zi lucrătoare a lunii octombrie din anul anterior anului precedent, valoarea în lei a accizelor şi a impozitului la ţiţeiul din producţia internă, datorate bugetului de stat, stabilite în echivalent euro pe unitatea de măsură, se determină prin transformarea sumelor exprimate în echivalent euro, pe baza cursului de schimb valutar stabilit în prima zi lucrătoare a lunii octombrie din anul anterior anului precedent, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, valoare care se actualizează cu media anuală a indicelui preţurilor de consum calculată în luna septembrie din anul precedent, comunicată oficial de Institutul Naţional de Statistică, până la 15 octombrie.

    Pentru anul 2014, media anuală a indicelui preţurilor de consum calculată în luna septembrie a anului 2013 este de 104,77%, astfel, cursul de schimb valutar utilizat pentru calculul valorii în lei a accizelor stabilite în echivalent euro pe unitatea de măsură, valabil în anul 2014, este 1 euro = 4,7380 lei.

    • mark ochii mari! pe acesta logica cursul NU va scadea VREODATA. Chiar daca ion 2015 cursul e de 1 euro= 2 lei la calcul ramane tot 4,77.
      Mituitul Ciorbea -porc pesedist cu carnet penelist – nu a atacat, el fiind avocatul lui Ponta nu al poporului.

  6. Cursul pentru calculul accizelor e adevarat si valoarea … aberant de mare. Dar, nu e tocmai o stire fiindca e stabilita de la sfarsitul lui 2013.

    Cu restul informatiilor nu sunt de acord sau sunt … sceptic.

    1) efectul inflatiei asupra accizei este 0 (zero) fiindca deja se calculeaza la cursul convenit ca aberant (~4,74)
    2) natalitatea actuala a firmelor nu poate fi analizata dupa datele din 2009, 2010 cand, guvernul Boc, pe un maxim de cadere economica, a instituit impozitele forfetare calculate la nivelul de dinaintea crizei si cresterea TVA cu 5% (de ex. dar, nu numai).

    • Guvernul Boc, adevărat, dar uiți să spui cine din guvernul Boc. Mai precis Constantin Niță de la PSD. Era în guvernul Boc de uniune națională pe vremea aia, guvern de uniune națională tocmai din cauza crizei. După ce PSD a făcut varză totul pe unde-a trecut s-a retras de la guvernare fiindcă nu au vrut să-și asume responsabilitatea scăderii capitalului electoral pe seama crizei. Bine dar asta nu constituie o noutate pentru PSD.

      Dacă vei citi cu atenție articolul lui Bogdan Glăvan vei observa că ilustrează cu mai multe grafice comparativ, și explică, diferențele. Nu trebuie să fii de acord trebuie doar să compari două cifre și să observi că nu sînt egale iar cea veche e mai mare decît cea mai nouă.

      • filadel,

        E greu de transat care-i adevarul. Am spus cu ce nu sunt de acord si respectiv cu ce sun sceptic.

        Zici „Nu trebuie să fii de acord trebuie doar să compari două cifre” Compar si totusi … cu natalitatea firmelor sunt in continuare sceptic fiindca

        1) datele din grafice sunt vechi.
        2) datele despre anul acesta sunt inconsistente (trimiterea la ZF).

        Detaliez:
        Sunt date cifrele in mii: 2009- 72.4, 2010- 67.4, 2011- 88, 2012- 81, 2013- 86.7, 2014- 63.3

        Ce constat (sper ca si tu)
        – se compara valorilor din ani intregi cu o fractiune de an 2014
        – datele din 2014 la 31.07 http://www.onrc.ro/index.php/ro/statistici

        Deci, 63.3 fata de 86.7 cu 5 luni inainte de incheierea anului, nu justifica fatalismul abordarii.

        Chiar si cu acciza, mai ales la curent, lucrurile nu stau chiar atat de tragic.

        In orice caz, nimic comparabil cu loviturile din perioada Boc 😉

        • dar le bubui, serios! Acciza calculata la 4,77 se va perpetua, caci chiar daca euro scade sub un leu, logica lui Voinea se aplica.

  7. Hehehe 🙂 dragi uvrieri si pensionari 🙂
    V-a facut-o @filadelu. Hai sa va vedem cum comentati. Dar nu cu c/p din hn,capital si alte vreo doua ziare.
    Comentariile voastre. Genuine.
    Din care invatam toti si putem actiona toti
    Noi aruncatorii de brichete cei pe care pe care ne afecteaza masurile de mai sus mult mai mult decit pe voi – doar consumatori recte voi uvrierii si pensionarii cu pensii –

    PS
    Pentru sloganari: adica cei @doi frati patati 🙂 si altii.
    Vedeti ca Bliiin si-a facut obiceiul de la o vreme sa posteze pe FBookul lui diverse comentarii de la copac. De-ale sloganarilor, tot asa cum la tv in america se dau cu preponderenta imagini cu tigani, carute cu cai pe drum public, babe ranjind fara dinti etc. Pentru spectacol
    Nu ii mai dati atata marfa suculenta, caci nu vreau sa mi se faca rusine ca mai comentez aici 🙂

    • Sper sa iti fie rusine…desi nu am nici o sansa..
      Si,mai sper ca „prietenul” Bleen sa te citeze cu mostra de grandomanie de mai sus..
      Sau esti de al casei??

    • PS.
      Ai atita bun simt sa nu te mai bagi in fata altora??

    • Pai daca esti asa dastapt si a toate stiutor, ia lumineaza-ne „Luminatia Ta” odat fost @tanar, azi, @last.

      Ori n-ai a ne spune ceva de rau despre guvernarea pontanacului ? Ori socoti ca e bine tot ce face guvernul pontanacului ala prea cinstitu’ competentu’ ?
      Depun astfel de intrebari-framantari pen’ca ca nu te-am citit neam spunand ceva RAU despre dezastrul facut de pontanac & cinstitii, cum te citeam ( in km ) despre RAUL facut de Boc.
      Ori poate ca „Luminatia Ta” e specializat intr’u descoperirea si prelevarea RAULUI numai din guvernele ori actiunile lu’anti pesedea, adicatelea, a mamelucilor, deh ?

      Or ;
      daca aia antipesedea oarecum „institutionalizati” sunt mameluci, criticii antipesedea neinstutionalizati sunt bieti uvrieri ori pensionari cu pensie (ma ia cu niste banuieli ca tu oi fi pensionar fara pensie – ca prea ii invidiezi pe ai cu pensie – ) eu NU ‘nteleg nimic. Deh… pensionara cu pensie.
      Sa inteleg cumva ca aprecierile de bine ale „Luminatiei Tale” se duc numai spre pesedea ? Daca de ailaltii, numai de RAU ?
      Fa-ne sa intelegem „Luminatia Ta” ! Rog cu elocinta si umilinta a fi bun cu noi. A ne explica pe intelesul nostru, ce vrea „Luminatia Ta” de la NOI, cu NOI ?
      Vrea „Luminatia Ta” sa sustinem pesedeaua ?
      Vrea „Luminatia Ta” sa batjocorim tot ceea ce i se opune ?

      Lamureste-ne „Luminatia Ta” ! Lumineaza-ne „Luminatia Ta” !

      p.s.
      daca n-ai sa reusesti sa convingi niste amarati de pensionari si uvrieri sa batjocareasca ceea ce doreste „Luminatia Ta” n-o sa fie vina noastra. O sa fie vina „Ta, Luminatie”. Pen’ca o sa fii si „Tu” leit mamelucii aia de intelectuali de care razi adesea (las la o parte,cazu’ ca si de aia, ba razi, ba le plangi de mila, dupa cum iti iese cazu’ si necazu’). Adicatelea : daca nici „TU, Luminatie”, n-ai sa reusesti sa gasesti mijloacele (marketing politic sau cum i-o zice) sa ne convingi de ce ai vrea Matale sa ne convingi, stii ce am sa cred eu ? Tot…mameluc si alde Matale… „Luminatia Ta”,
      ceea ce n-ar fi chiar de rau, de rau, pen’ ca eu despre mamelucii de care razi ori plangi matale, dupa cum ti-e cazu’si necazu’, am o parere foarte buna.

      p.s.1
      asta fu postarea mea la tema propusa de Filadel si la care cu mana pe inima declar, nu ma pricep, „Luminatia Ta”,

      • Intradevar, noaptea luminez ca licuriciul

        In rest, poate ne vedem fata in fata cand Lumi (tot o luminiscenta) Williams, incepe sa organizeze maniferstari in favoarea Monicai Macovei. Cred ca 10 minute de discutie ne lamuresc pe deplin. Pana acum i-am propus intrevederi nereusite (caci de cele reusite nu vorbesc ) lui VictorL la Lugoj si lui Filadel. Poate te pacalesc pe tine
        In rest 10 vorbe 2 bani nu fac.
        Eu caut sa gasesc greselile alor nostri (Ponta fiind la 40% nu face nici o greseala) pentru indreptare.
        In plus vrei sa strig slogane aici : Jps Pontaaaaa ! 🙂 Sunt destui sloganari aici de ambe sexe care arunca mai bine ca mine cazanul de laturi.
        Iar eu nu vreau sa stric gloantele de elefant sa impusc iepuri. Ce zici de propunerea mea ? 🙂

  8. FILADEL:
    „Teoretic România este un stat de drept cu o economie de piață liberă purtător de valori democratice într-o uniune europeană.’

    Economie de piata libera…sugrumata de politica bancara care s-a folosit de actuala Putere ,de guvernarea Tariceanu ca sa vinda Romania la mezat..

    Disparitia bancilor romanesti si incurajarea dezvoltarii bancilor straine a c reat un mediu favorabil pentru un plan diabolic de dependenta al romanilor fara de creditarea de consum,cea imobiliara si a sectorului privat…

    In lipsa unei strategii de dezvoltare investitionala in economie ,guvernul ponta aplica cu nerusinare suprataxarea si impozitarea pe banda rulanta,dar face si imprumuturi inrobitoare pe zeci de ani ..unde altundeva decit la banci,ca sa sustina exercitiul bugetar pauperizat la maxim..
    Caderea preturilor la imobiliare nu este altceva decit continuarea politicii de dependenta inceputa din timpul guvernului tariceanu cind s-au facilitat imprumuturi fara garantii ….

    La aceasta ora active si pasive ,locuinte si firme private fac obiectul unor recuperari la sume infime ,in comparatie cu evaluarea lor din 2007-2008..
    Guvernul PSD continua distrugerea programata si asistata a Romaniei…dupa un plan bine definit si supravegheat de catre finantele internationale ,mana in mana cu institutiile de decizie din Romania…

  9. … vezi , fila ,

    ieczakt cum bănuiam : nimic din buricul gândirii părelolologilor de serviciu . Doar copy-paste’uri în voioşia clickului … Mă leşi ? De parcă noi , ăştia habarniştii … n-am şti să apăsăm pe ;enter … apăi să-l mai întrebăm pe … gugu ?!

    • „Mă leşi ?”
      Parerea mea: esti deja leşinată in interventii. Adica libera sa vorbesti nevrutele de care esti capabila.
      Ceva la tema? macar cit am zis eu: habar n-am.

    • Vezi
      Nostrastella
      Da si tu macar odata un exemplu cum ar trebui sa NU FIE copiat un comunicat oficial,un articol de lege sau o directiva…
      Hai,da-i drumul la povesti nemuritoare…
      Ca la misto..mahalaua este plina..

  10. Pina la urma de la cine asteptam coretitudine?
    – Ponta zice ca Basescu a facut lăcrimaţie la DNA;
    – administratia prezidentiala neaga;
    – DNA neaga existenta unor sesizari din partea dictatorului ori din partea administratiei prezidentiale.
    Ce conteaza? citeva sute de mii au inghitit galusca.
    Apoi, mimam ca donam singe de ministri pesedei.
    „Deși patru dintre membrii Guvernului Ponta au susținut în fața presei, săptămâna trecută, că au donat la rândul lor sânge pentru a da un exemplu personal, surse de încredere susțin că în realitate nici unul dintre demnitari nu ar fi făcut acest lucru până la capăt. Miniștrii s-ar fi așezat pe paturile Centrului de Transfuzie Sanguină (CTS) București, pentru ca presa să-i fotografieze și filmeze, apoi, după ce jurnaliștii au fost scoși din camera de donare, donarea ar fi fost oprită.”
    Iar mai departe venim cu „hehehe”. Ca ei se lupta cu pensionarii.
    Vorba amicului: „de nu i-ar mai ajunge nimeni dintre apropiati si familie la pensie”.

    • De unde citezi, care e sursa chestiei cu donarea ?

    • Lasa ca am gasit singura, Rv si RL ;dubla manipulare :
      -Ce spune reporterul RL :
      ,,Directoarea Centrului de Transfuzii Sanguine București, dr. Doina Goșa, a confirmat, pentru „România liberă“, că într-adevăr unul dintre miniștri nu a mers până la capăt cu donarea, iar ceilalți trei au donat doar cantități care nu pot fi folosite în spitale.
      Ce spune directoarea :

      „Fetele i-au scos acul unui ministru pentru că le-a fost teamă că va leșina. S-a simțit rău. În rest, unul a donat 320 de militri, iar la ceilalți nu știu pe de rost cantitățile acum“, a menționat directoarea, care nu a dat mai multe detalii.”
      Deci unde scrie ca NU se poate folosi ?
      Ce spune victoras :
      ,,Apoi, mimam ca donam singe de ministri pesedei.”
      Directoarea afirma ca doar UNUL nu a donat ca i-a venit rau .Mai imprastiati baieti 😉

      • nici nu ma asteptam sa nu sari din oficiu ca avocat al diavolilor rosii 😉
        Obiceiul din nascare/ leac nu are 😛

        • Victoras : Si tu si RL sau invatati sa manipulati sau va lasati de meserie.Imi face rau amatorismul, imediat il depasiti ,la manipulare slaba, pe Gadea, zau !

          • markwilliams

            Loda
            Imi exprim compasiunea pentru suferintele tale ..
            daca iti face rau amatorismul..cine te obliga sa mai stai la cenaclu??Sau si mai corect,Cine te obliga sa citesti??
            Si ca si consecinta sa raspunzi cu „dureri”?

          • intreaba orice asistenta medicala [chiar si PSD]: in interiorul aceleasi pungi NU SE AMESTECA sangele.
            Dar n-ai sa intrebi ca sa nu te autofaci de kko.
            Iar transfuzie independenta [aka UNITATE sanguina] de 300 ml nu exista.
            dar ce conteaza asta in fata grandorii rosii si sindicaliste a unei profe?

    • de la @hehehe
      Tu cu inca 10 pensionari din Lugoj va duceti luni sa donati sange – gratuit – ca apoi intr-un material sa fie trimis guvernului Ponta si popularizat pe tot internetul ca uite noi niste bosorogi din Lugoj ne gandim la tara mai mult decat voi guvernul Ponta ? Efectul poate fi distrugator.

      Despre de ce nu este tentant sa donezi sange in Romania asta e alt subiect care tine tot de finantare. @Brichetarii suparati si timorati fac ca taxele incasate sa nu permita prea multe.

  11. Salut copăceni! Pe înţelesul celor care ,,am votat ca o cireadă!”:
    – Crestin-democrat Tu esti proprietarul a doua vaci. Vecinul tau n-are nici una. Pastrezi una si daruiesti vecinului tau sarac pe-a doua. Dupa aceea regreti.
    – Socialist Tu esti proprietarul a doua vaci. Vecinul tau n-are nici una. Guvernul îti ia una si o da vecinului. Tu esti prin lege obligat sa te întovarasesti cu vecinul tau, ca sa-l ajuti la cresterea animalelor.
    – Social-democrat Tu esti proprietarul a doua vaci. Vecinul tau n-are nici una. Te simti vinovat pentru succesul muncii tale. Îti dai votul la alegeri pentru formarea unui Guvern care sa te impoziteze. Aceasta te obliga sa vinzi una din vaci ca sa poti plati impozitul. Guvernul, pe care l-ai ales, cumpara cu banii obtinuti din impozit, o vaca si o daruieste vecinului tau. Te simti acum împacat.
    – Liberal-democrat Tu esti proprietarul a doua vaci. Vecinul tau n-are nici una. Na si?
    – Comunist Tu esti proprietarul a doua vaci. Vecinul tau n-are nici una. Guvernul îti confisca vacile si-ti vinde tie laptele. Tu stai ore întregi la coada pentru lapte. Esti acrit.
    – Capitalist pur Tu esti proprietarul a doua vaci. Vinzi una, mai iei eventual si-un credit de la banca si-ti cumperi un taur urmarind sa obtii o turma întreaga de vaci.
    – Intreprinzator american Tu esti proprietarul a doua vaci. Vinzi una si o închiriezi înapoi (leasing). Capitalul obtinut din vânzare îl maresti înfiintând o societate pe actiuni. Obligi cele doua vaci sa dea de patru ori mai mult lapte. Te minunezi ca una cade moarta. Dai un comunicat de presa in care comunici scaderea costurilor societatii cu 50%. Actiunile societatii cresc.
    – Întreprinzator francez Tu esti proprietarul a doua vaci. Faci greva pentru ca tu-ti doresti trei. Intre timp faci pauza de masa. La vie est belle!
    – Întreprinzator japonez Tu esti proprietarul a doua vaci. Prin tehnica moderna de genetica reusesti sa “redesign” animalele la o zecime din marimea lor originala si totusi sa dea de douazeci de ori mai mult lapte.
    – Întreprinzator german Tu esti proprietarul a doua vaci. Prin tehnica moderna de genetica reusesti sa “redesign” animalele astfel încât devin blonde, beau o groaza de bere, dau lapte de cea mai buna calitate si pot sa alerge cu 160 km / h. Din pacate vacile cer 13 saptamâni de concediu pe an.
    – Întreprinzator italian Tu esti proprietarul a doua vaci însa nu ai habar unde sunt. În timp ce le cauti întâlnesti o femeie frumoasa. Lasi cautatul balta si o inviti la masa. La dolce vita!
    – Întreprinzator rus Tu esti proprietarul a doua vaci. La numarare îti rezulta mereu 5. Bei si mai multa vodca. Le numeri din nou si ajungi acum la 42. Bucuros numeri înca o data si acum sunt 12. Dezamagit lasi numaratul si deschizi o noua sticla de vodca. Mafia apare si-ti ia vacile – egal câte vor fi.
    – Întreprinzator elvetian Tu dispui de 5.000 de vaci din care insa nici una nu-ti apartine. Tu ai doar grija de ele pentru altii. Cât lapte dau vacile nu povestesti nimanui.

  12. salut 🙂 nu sunt foarte mare specialista in economia de tranzitie si finantele manipulative in scopul de a favoriza scopul acestei economii de tranzitie scop care de 25 de ani este acelasi…japca…rata de schimb pentru calculul accizelor este rata de schimb din data de 1.10. a anului precedent…acesta este si motivul ptr.care bnr ,,ajuta,, intarirea euro fata de leu in perioada de referinta…deci motivul exceptiei nu poate fi aceia ca in anul precedent cursul a fost mai mic decat in anul anterior anului precedent…cursul de schimb a crescut de la an la an…este perfect legala si obligatorie directiva europeana si ar fi de bun simt sa fie aplicata ca atare fara inventarea de golanii guvernamentale penibile…cat despre rata de crestere a natalitatii firmelor…tot de bun simt ar fi sa judecam nu numai strict numeric inscrise in registrul cam.de comert ci mai ales dupa numarul firmelor active si profitabilitatea lor…parere de amator judecand dupa realitatea care se simte in buzunare si nu dupa teorii pornind de la sofisme care convin…cum ar ..boc e de vina …ca forfetarul a redus cirnatul firmelor inactive de ani de zile care zaceau la registru de dragul statisticii triumfaliste unele…si de dragul evaziunii sau spalarii de bani altele..

  13. Totul în guvernarea PSD este imagine virtuală. Semnele pe care le vedem sînt mai mult ghiceli de bun simț. Sînt convins că dedesubtul imaginilor spoite de ponta și gang-bang-ul lui se ascunde o realitate înfiorătoare pe care nu o pot estima. Probabil că va fi destul de clar după alegeri cînd toate blocajele artificiale de acum pe monedă, cifrele din statistici și economie vor cădea fiindcă nu vor mai putea fi susținute iar fardul nu-i va mai interesa pe pesediști. Atunci vom privi realitatea în fața-i hîdă și vom băga mîna în buzunar. Degeaba.

    • Fil
      Guvernul ponta a indreptat Romania spre faliment…si ai dreptate ca o realitate infioratoare se ascunde sub imagini spoite subtirel…
      Sa dea domnul sa fie doar expresia neputintei unui act de guvernare responsabil…
      Cred,insa ,ca este mai mult decit o fardare politicianista..este o strategie pe care Ponta o executa dupa programe si planuri ce apartin papusarilor care trag sforile marionetei
      Faliment…dependenta financiara si salvarea prin operatiuni comune cu China si Rusia…

  14. Am auzit că ponta a plecat aseară cu treburi prin străinătate. Urmează niște ordonanțe de urgență.

  15. Va rog
    Comentati la subiect…
    Incetati cu atacul la persoana..

  16. Teoretic România este un stat de drept cu o economie de piață liberă purtător de valori democratice într-o uniune europeană.

    Așa este …doar teoretic ….si doar pe hirtie .

    N-avem bazele sănătoase ale capitalismului autentic .

    In România funcționează capitalismul politic , care a generat sărăcie, atentat la banul public, fiind un tip de capitalism corupt, principala piedică pentru mediul economic concurenţial, libera iniţiativă, formarea I.M.M -urilor si a clasei de mijloc. ….opusul a ceea ce reprezintă în esenţă si în practica modernă sistemul capitalist cu bazele sale

    In fond si la urma urmei s-a procedat la distribuirea avutiei naționale si a rolurilor pe criterii politice.

    Doar Traian Basescu a incercat să anihileze acest capitalism politic corupt prin descentralizare si toti am vazut ce-a iesit ….impotrivire generală .

    Piratul a incercat să facă multe pentru România ,fiindca avea o viziune si politica ,dar si economică …dar n-a avut cu cine ,n-avut partid care să-l susțină in demersul său ….ce-a reușit a fost evitarea crizei ,a falimentului total a Romaniei ,scoaterea justiției de sub control politic si cit de cit intarirea statului …..e foarte mult pentru un singur om si citiva apropiați

    • „…e foarte mult pentru un singur om si citiva apropiați” Poate ne arăți și nouă declarațiile de avere care-ți stârnesc uimirea. În ultima vreme două persoane care trăiesc din politică au uimit poporul cu mari agoniseli. Le ai?

    • Spune Night:
      „N-avem bazele sănătoase ale capitalismului autentic .”

      Odata cu aderarea Romaniei la Uniunea europeana si La NATO ni s-a dat ocazia de a iesi definitiv din sfera de influenta ruseasca si a implementa modelul capitalist occidental.. care trebuia sa aduca si o economie de piata functionala

      Privatizari pe un euro catre destinatari rezervati politic, liberalizarea preturilor pina la limita suportabilitatii,desfiintarea bancilor cu capital romanesc si instrainarea celei mai performante dintre ele BCR a dus Romania la disfunctionalitati majore,transformind-o intr-un dominion bancar strain..

      Ma refer la productie si consum..,la capitalul bancar..sa nu mai vorbim de alienarea resursei umane..

      Un capitalism de jaf si acaparare cu instrainarea resurselor si vinzarea pe termen indelungat ,fara scrupule a viitorului urmatoarelor generatii..

      Devalizarea statului a capatat proportii uriase ,distrugerea,furtul si vinzarile subevaluate de active,insusirea de creante si alte rezerve bancare fara drept…nu s-au produs sine die,ci prin tactici si metode legiferate…de catre guverne impuse politic si care au avut menirea de deturnare a implementarii capitalismului autentic..

      Categoric se mimeaza economia de piata …se plastografiaza grosolan principiile ce reglementeaza functionalitatea sistemului autentic capitalist..

      Principalii devalizatori,imbogatiti fara munca ne rid in nas:
      V-a trebuit capitalism?? spre satisfactia batrinei cirpe kaghebiste care isi vede astfel la un pas de indeplinire visul sau de restauratie a socialismului
      perestroika…

    • „Doar Traian Basescu a incercat să anihileze acest capitalism politic corupt … e foarte mult pentru un singur om si citiva apropiați …”.

      Pai … cine sa fie apropiatii!? Videanu, Berceanu, Udrea-Cocos, Blejnar, Mircea B …

  17. Poate exista capitalism fără autostrăzi? Nu!. Dar o viziune de capitalism fără autostrăzi? Da! Și la ce folosește? La nimic…Cel mai mare finanțist a țării eșuează în viticultură, iar cel mai destoinic politician în …pom…i(n)cultură…Nu căutați viziunea, căutați femeia…

    • Frumos scris si bine. Sunt sigur ca colegii tai vlaston si beton nu sunt la fel de tari. 🙂

    • deci, Italia pana la prima autostrada [1964] era o tara comunista????
      Apropos, stii diferenta intre superstrada/drum expres si autostrada?
      Stii ca minimul de trafic este 40 000 vehicule pe sens [ca sa fie rentabila si deci „mentenabila” dar cu TAXA]?????
      Nici Comarnic Predeal nu face in week-end aceasta cifra…
      PS/ In ultimii 5 ani Italia a construit NUMAI superstrazi.

  18. agaton ne dă clasă

  19. Ce spuneam mai sus:
    http://www.ziare.com/victor-ponta/premier/guvernul-merge-inainte-cu-ordonanta-alesii-locali-au-10-zile-la-dispozitie-sa-isi-aleaga-partidul-1318632

    Guvernul Ponta nu renunta la adoptarea ordonantei de urgenta care le va permite primarilor si consilierilor judeteni sau locali sa migreze la ce partid doresc, in ciuda criticilor vehemente aduse de opozitie.

    Mai mult, proiectul de ordonanta prevede un termen foarte strans in care alesii locali trebuie sa se decida, de doar 10 zile, informeaza Realitatea TV.

    • Ei sunt decisi de cel putin cateva luni (dupa europene) sau de cativa ani (dupa 2012) Asteapta in blockstarter semnalul.

    • Ponta va fi in China maine, asa ca va conduce Dragnea sedinta de guvern.

    • Politica nu e pentru nulitățile convenabile cu care sunt împănate 99% toate partidele. Din cauza lor o putere manifest impotentă în menirea ei dată de alegători poate face orice cerea „mușchii ei” dar numai ce e bine pentru țară, nu.
      Problema e pusă corect. Poporul alege ceva și apoi aleși se plimbă brambura. Nu e corect. Trebuie respectat votul, altfel de ce mai este cerut? Prin decizia din 2006 se așezaseră lucrurile cel puțin la nivelul administrațiilor locale unde votul e dat pe impresii directe nu …televizioniste. A apărut problema „USL” …marea lovitură pe care a primit-o PSD. Nu întotdeauna cine te ajută îți vrea și binele. Prin alianță cu stânga, PNL a luat aceleași număr de mandate cu PSD…și de aici problemele apărute după ce PNL a plecat în altă alianță…Aici e durerea PSD-ului sedus și abandonat…Opoziția, din același aluat uman ca și puterea, strigă…onomatopeic…în loc să propună o soluție sănătoasă pentru țară la o problemă reală, creată chiar de ea. Care ar fi soluția? Dacă o alianță care formează guvernul se destramă, chiar și declarativ prin voci autorizate…guvernul e își dă demisia și se procedează democratic la formarea unui nou guvern. Dacă nu se reușește constituțional se ajunge la noi alegeri. La fel și în consiliile locali și județene…Trebuie să fii geniu în politică pentru a face o astfel de …contrapropunere puterii? E o propunere firească, de bun simț? De ce nu o face nimeni din opoziție …și toți se văicăresc ce rea e puterea?

  20. PSD, cel mai mare partid din România post-decembristă, este azi, mai mult ca oricând, un producător de instabilitate și un finanțator de forță al manifestărilor acesteia.

    Motorul are două curele principale de transmisie.

    *Prin baroni, se acționează pe partea legislativă, economică și cea a justiției.

    Începând cu nefasta epocă Năstase, acești aristocrați ai furtului organizat de bani publici au devenit o adevărată instituție, totul într-o țară în care instituțiile statului deveneau programatic tot mai fragile.

    De ce anume pot fi în stare și cât de departe ar fi dispuși să meargă s-a văzut la modul străveziu odată cu primăvara lui 2012, când PSD, prin gheara numită USL, a preluat puterea.

    A urmat un an plin, 2013, și traversăm un 2014 începând cu finele căruia, în funcție de rezultatul alegerilor prezidențiale, am putea asista la zorii unei noi perioade sde gri intens.

    *Pe de altă parte, se acționează prin rebelii de tip post-vadimist, precum proaspătul parlamentar demisionar Bogdan Diaconu.

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/cel-mai-mare-pericol-pentru-romania–347465

  21. Băi ,mai sunteti multe ciori malteze p-aci ???.

  22. Laurentiu Mihu
    greseste nepermis: cel mai mare pericol pentru Romania sint pensionarii.
    Minti luminate atita vad. Acum ceva ani o alta minte luminata pornise o cruciada impotriva pensionarilor prin Cotrafort-ul sau din Romlit. Nu conta ca si parintii lui erau pensionari, erau ai lui si fara pata si prihana, ceilalti, toti, erau niste mizerabili.
    De nu ar mai ajunge sa li se reproseze si lor de alti prosti aceleasi mizerii.
    Ca se numesc @ tds ori @ fini, nicio diferenta. Atita pot, atita produc.

  23. Băi, n-am mai văzut atît mizerie! Să te prefaci că donezi sînge.

  24. Jalnic !Un videoclip jalnic…
    o tirfulita fara voce si fara sex appeal liniaza niste invective si mirlanii supozitate prin latrina 3..

    Mars ,Antoane…cu vidanja cu tot…

  25. stimati cetateni
    mi-e greu sa inteleg cum un comandant poate tute o tara,
    poate doar daca tara e reprezentata de cineva de sex feminin, blonda, si desigur fosta ministreasa… dar care nu ne prea reprezinta…
    si ca sa scriu la tema, sa nu se oftice de oftica bunul meu prieten marcu, spun ca inteligenta mea nu a priceput cum e cu natalitatea firmelor.
    daca era vorba de natalitatea in firme, intre director sau patron si bunaciunea de secretara, era altceva…
    dar cum e criza, patronii au renuntat la secretare si nu la patroni, asa ca , patronii ramanand singuri in firma, adica deci fara secretare, nici macar d-alea naspa, au trecut cu totii de dreapta, dar singuri…
    si cum stie foarte bine si bunul meu prieten nicht, folosind doar dreapta (politica, desigur), poti avea satisfactii de moment, dar in nici un caz nu ajuta la cresterea natalitatii firmelor…
    ps. doamna teo, te rog sa nu raspunzi, textul meu e greu si este doar pt cei care stiu de gluma.
    danke dir.

    • Procedeeul este copiat fidel din blogul Nasului..
      Probabil cineva a transferat nota de plata pentru produs de la Nasul aici la Copac..

      Sper ca adminii sa nu admita infestarea progresiva:Loda,Purly – veterani
      Profun cu ceva vechime..anton si John au intrat in paine…
      Care vor mai fi si care vor mai presta impotriva Presedintelui ,dezinformator si manipulator ,anume adusi sa presteze …o sa vedem in curind… Iar eu
      le spun de pe acum:
      Traian Basescu nu mai candideaza!
      Mentinerea sperietorii cu regimul Basescu este caduca…
      Si orice jignire sau minciuna va avea parte de replica!

      NU UITATI IN CE SPATIU POSTATI!

      • ce sa facem, fratele meu,
        daca vremurile e grele… si astia plateste mai bine…
        daca tu esti mai fraier, asa, si lucrezi cam ca boul, pe gratis, eu ce vina avem ?

        • bine,nefraiere…
          Constiinta si morala nu accepta plati..
          Ele exista sau NU!
          Ramai acolo…si zi bogdaproste ..prostituindu-te spiritual si moral..

  26. udrea este cel putzin frumosa si inteligentä
    dar handicapatul, are o tutä blondä uratä ca dracul.

  27. Salut!

    Guvernu’ lu’ victor viorel, cu toata G(IOP)asca dupa el, face ce stie: guverneaza prost, minte si baga mana in buzunarele romanilor. Pentru unii, motiv de nemultumire, pentru altii, motiv de contrat (si nu doar atat -!!!) prima categorie (cel putin, din buna parte a comentariilor de mai sus, asta vad). De unde se poate deduce (inca o ocazie, printre destule altele) ca exista persoane care apreciaza guvernarea pontanaca. Si consecintele ei…Dar asta nu ma mira. Doar confirma…
    O zi buna, tuturor (cu exceptia trolilor)! Si spor fiecaruia la ce se considera motivat si priceput sa faca mai bine (trolii, inclusi)

    PS
    Filadel, cum mai merge procesul? Se aduna probe? 😛

    • pe bune, mih ?
      asta face guvernu ponta ?
      dar ia zi, sti vreun alt guvern care a facut altfel ?
      ia, sa zicem… luam la intamplare… guvernul boc, de fapt basescu…oare cum o fi procedat ?
      te intreb pe tine, ca daca-l intreb pe bunul meu prieten marcu o sa ne umple iar de lozinci…
      oare bocu o fi bagat bani in buzunare sau o taiat de-amboulea lefurile ?
      hai, lumineaza-ne.

      • Mih,
        Se umple blogul de coropisnite ca sa nu spun altfel…
        Obraznici ,tupeisti..ataca si dezinformeaza..
        Vad ca exista putina rezistenta la paduchelnita
        Sa ne facem ca nu vedem?

        • vezi, draga marcule
          cum te baga-si in discutia dintre doi oameni mar precum o musca in …in ceva, nu conteaza…
          bai, si de cate ori nu ti-am spus sa te porti civilizat, nu ca o rromanca care nu miroase a flori…
          nu mai sper la nimic bun de la tine…
          ma intreb cum de ti-a revenit glasul dupa europarlamentare… ca erai cam plouat dupa marele succes , ala de sase la suta…

          • Care „discutie”? Daca tu te baga-si in vorba, altul n-are voie? Mai sunteti multi care dati lectii? 👿

          • markwilliams

            Bey,postacule
            PMP a inregistrat o mare victorie pentru faptul ca a reusit sa cistige doua locuri de europarlamentari.

            Scorul inventat de tine este exact scorul unui mare partid precum PDL…
            PMP..un partid care abia s-a nascut a luat fata FC ,lui Ungureanu…
            Si tu indraznesti sa spui ca PMP a fost perdant lka scor in europarlamentare??
            Ia mai scutura maculatura aia dupa care te dai rotund….

      • Da, asta face guvernul ponta-GIOP. Zi tu ca nu-i asa! N-o baga pe aia cu „ba pe-a ma-sii”, ca nu-i argument.

      • Cu „luminatul” sunt altii.
        Eu imi spun parerea: guvernul vvponta-GIOP este cel mai incompetent si corupt guvern!!!

    • Mih
      n-am avut timp să mă ocup. 🙂

  28. Mai,infiltratule
    Vrei sa zici ca Boc a luat banii de la pensionari si a taiat salariile de la bugetari pentru ca si-a bagat banii in buzunar??
    Esti de o mizerie nemaiintilnita..daca poti sa afirmi asta..

    Cind de fapt,tu stii de ce s-a procedat astfel..
    Mizerie umana la patrat…

    • cetatene
      n-am spus ca boc a bagat bani in buzunarul lui.
      am spus doar ca a luat (fie si mprin taiere), nu ca a dat ceva poporului.
      pt mine, intre ponta si boc nu e nici o diferenta.
      iar in ceea ce priveste jignirile, ma intreci cu mult.
      eu nu-mi permit sa te jignesc, mai ales cand sti cat de mult te pretuiesc.
      tu o faci insa cu o placere viscerala, ceea ce ma face sa cred ca asa ai fost programat, pt ca sufletul tau blajin nu ar fi in stare de asa ceva,.
      gresesc, cumva?
      de fapt, draga prietene, eu nu vad nici o diferenta intre cuplul scarbavno-manelist gadea-badea si cuplul marcu-nicht, cu exceptia popoului pe care il ling.
      sa nu ma pui sa-ti aduc citate, ca , vorba unui fost presedinte, am camioane.

  29. Vad ca este necesara reimprospatarea memoriei
    Sunt deja prea multi sustinatori ai lui ion Iliescu…si sistemului pe care l-a mentinut la Putere pina in zilele noastre ,sub o forma sau alta…

    http://archive.org/stream/Ion_Iliescu-Biografia_Secreta.pdf/Ion_Iliescu-Biografia_Secreta_djvu.txt

  30. mih
    eu nu-s d-aia care o baga p-aia cu … care ai zis tu…
    pana acum eu nu am vazut nici un guvern cat de cat corect, cinstit si cu drag de a face ceva pt tara.
    ponta are puscariasii lui, o gramada…
    tariceanu i-a avut pe ai lui, biletele roz, etc
    vacaroiu a pus bazele vanzarii tarii.
    dar si prea iubitul vostru boc a avut cel putin o gaura neagra prin care se duceau o gramada de bani…plus taierile, plus tvaul, plus servilismul si slugarnicia aceea ordinara, da sefu, cata dreptate aveti… pt. mine, boc n-a existat, era doar o holograma.
    care e mai curat decat altu, asta nu stiu si nici nu mai are , cred, importanta.
    imi cer iertare daca sunt mai ateu politic decat ar trebui aici, pe una din putinele oaze de basism autentic si fundamentalist.

    • Nu-i vorba de „fundamentalisme”, ci de pareri, optiuni, sustineri: ceva normal. Urat obicei ai/aveti sa puneti etichete.
      Ramane cum an spus: GUVERNUL vvponta-GIOP = CEL MAI INCOMPETENT SI CORUPT GUVERN! Parerea mea. Si a multor altora, din cate se poate usor si din ce in ce mai des, constata.

      • Urat obicei ai/aveti sa puneti etichete.
        Ramane cum an spus: GUVERNUL vvponta-GIOP = CEL MAI INCOMPETENT SI CORUPT GUVERN!

        De-asta-mi place mie sa ma destind la … umbra copacului 😉

        • Dacă poți spune despre adevăr că-i o etichetă atunci da.
          Dar ce sînt atunci cuvintele?

        • Cum am specificat: e o parere. Si o constatare. A multora.
          Un „renume”, chiar, castigat pe „merit” de … cel mai incompetent si corupt guvern 😛 Nu-i o eticheta inventata de mine.

          • Eu cred ca viitorul guvern PSD, cel al lui Mazare va f mai corupt decat guvernul Ponta. Multi baroni au vazut gratiile de pe partea racoroasa in guvernul Ponta.
            P.S. Capitalismul nu a aparut din cauza ca baronii erau rai, ci din cauza ca printre baroni erau si unii foarte rai.

      • PS
        Ordinar e vvponta care minte cu nerusinare. Si toti grajdanii lui slugarnici care mint si ei cat cuprinde.

        „Ateu politic”? Asta-i sinonimul mai nou al „postacului”? 🙄 Doar intreb, nu dau cu paru’. Si nici macar nu astept vreun raspuns.

        • Am inteles si ce a spus Filadel si la ce tu subscrii : etichetele puse de voi nu sunt etichete ci adevaruri (pe care ati pus monopol) adevarurile spuse de altii (si care nu va convin) nu sunt adevaruri ci etichete.Evrika !

      • ,,Urat obicei ai/aveti sa puneti etichete.”
        Hi, hi, pai tu ce faci ? Critici si doua randuri mai jos pui etichete 🙂

        • Sa mai zic o data? Sau sa repet ce a spus Filadel?
          Nu esti de acord ca GUVERNUL vvponta E CEL MAI INCOMPETENT si CORUPT guvern? Sau te-a deranjat cuvantul „postac”?

          • Nici macar nu m-a deranjat, m-a amuzat, inconsecventa ta, critici ce practici sau practici ce critici, alege 🙂
            Sa nu-mi spui ca ,,Quod licet Jovis, non licet bovis”

          • Amuza-te! Vad ca e … la moda. In rest, faptul ca GUVERNUL vvponta E CEL MAI INCOMPETENT si CORUPT guvern, este o realitate :P.

    • deci Eurostat care:
      a. a validat un deficit TRIMESTRIAL [IV/2008] la Tariceanu de 13% a inventat o gaura neagra?
      b. a taiat un MILIARD de euro din „realizarili” lui Vosganian/tariceanu minte?

      sau mai simplu esti/sunteti un mincinos ordinar?

  31. Ma scuzati daca va inoportunez din discutii doctrinare,
    dar i-am pierdut mail-ul lui Viq si vreau sa-i las ceva funny pt maine la cafelutza.
    http://adevarul.ro/locale/craiova/foto-video-strada-chartres-bretagne-adresa-imposibil-pronuntat-200-familii-sarata-am-incercat-invat-spun-degeaba-1_53fd64e10d133766a89df30e/index.html

  32. Dna Udrea,. il ia consilier pentru externe – unde sta destul de prost – pe Bogdan Chireac ? Oare ?
    Vezi pe FB la Raluca

    care a fost propunerea ?
    19 hrs
    Raluca Boboc Bogdan ChirieacSee Translation
    19 hrs · 1
    George Ripa Poftim? Uau. Deci e proastă de mai multe ori. Şi ticăloasă. Dar şi sentimentală, săraca, că Pielea e prieten, din armată, cu Cocoş.
    19 hrs · 1
    Raluca Boboc Iti dai seama ce campanie negativa se poate face cu gafa asta.See Translation
    19 hrs · 1
    George Ripa Nici nu era nevoie de gafa asta.
    Mi se pare în primul rând un răspuns nebăsist.
    În al doilea rând, un răspuns de coafeză. Fostul ghid are treabă cu externele cum are şi Lelia. Au citit ziare străine de la turişti şi când s-au angajat în presă era lib…See More
    19 hrs · 5
    Raluca Boboc Sau pe Teo See Translation
    19 hrs
    George Ripa Iar începeau eforturile monumentale
    19 hrs
    Raluca Boboc :))
    18 hrs
    Victor Dobre scrie mai des:)
    18 hrs
    Mirel Valentin Axinte Probabil a impresionat-o porecla.See Translation
    18 hrs
    Ivan Zubeldian Problema scoasă la iveală e mai gravă decât prostia lui Udrea: Pieleac e omul ei de casă de multă vreme, de dinainte de a fi făcută lumina și viitorul dreptei de Băse, de dinainte de a fi văzută ca singurul conducător valabil al PDL-ului, înainte de „…See MoreSee Translation
    11 hrs · 3
    Tatu Ioana-rodica a uitat cum a fost în 2009…te pup !See Translation
    10 hrs · 1
    Liviu Pantazi Bogdan Chireac (alias informatorul Barbulescu) este f. bun de consilier. Bine ca nu il ia pe SRS (alias H-15)See Translation
    8 hrs

    • Dă, băh, link-u că se embeduiește și putem ceti.
      2. Vezi că Ralu pe contributors ți-a cam spulberat opțiunile. 🙂 Prune la orizont? Sper că nu.

      • Mah_Bah_Filadel
        Care sunt optiunile mele spulberate Mah_Bah_Fila ? Eu optez pentru Monica Macovei, si nu am naivitatea sa cred ca va castiga. Ci ii doresc doar sa scoata un scor bun ca sa devina liderul dreptei din era Postbasescu. Pentru 2019. Daca se poate ceva si pt 2016 atunci aferim.

        Raluca si voi toti de aici va focusati pe amaratele astea de alegeri din noiembrie.
        Asa ca sunt vaccinat. mah_bah_Fila . Nu vii mah la o bere bah Filla ?

        De chelea vs udrea ce zici mahule ? 🙂

        • Aaaa dacă votezi Macovei acu pentru mai tîrziu atunci dap. Ai dreptate. Am crezut că te grăbești ca fata mare. 🙂

          Ralu face ce trebe să facă – după cum încep să cred că și EU (conține și răspunsul la Chelea). Devine jenant de la o vreme pentru intuiția mea dar desigur eu nu sînt în publicul țintă. 🙂

      • …el are prunele la purtator.

    • De neinteles ..si inadecvata
      redarea acestei misculatii mediatice…
      Pentru ce??
      Decizia finala se ia in runda a doua..

      UNITI_VA ,candidati de dreapta
      Nu va lasati dusi de rauvoitori,de nime in drum…
      UNITI_VA si SO pe PONTA!
      Acolo trebuie lansata lupta!Pe frontul subrezit al Pontacului!
      Dati-i la MUTRA!
      Daca sunteti sinceri si dedicati Dreptei!Eliminati orice disputa dintre voii!
      Puneti-va priceperea si atacul pe tunuri indreptate impotriva candidatului PSD!

      ATACATI din toate flancurile ..scoateti in turul II un candidat incapabil sa mai poata riposta…Tocati la unison..,daca av eti verticalitate si scop comun

  33. ce este cu aceste evaluäri de carciumä?

  34. JEGUL HANDICAPAT ESTE VINOVAT CÄ NU A FOST LA COTROCENI
    ACUM DÄ VINA PE PRESEDINTE; O MARE NERUSINARE.

    • Asa sa vada
      Neamtu Mamelucuuu
      MRU Mamelucuuu
      Tomacu Mamelucuuu
      cum se face promo de efect. Doar cu inteligenta (care este pe gratis ) si cu 3 puieti in hardaie.
      E greu mamelucilor ?
      E greuuuuuuuu !!
      🙂 🙂

      • Monica a atins o coarda sensibila, teii fac parte din simbolistica orasului Iasi, campania ei e organizata bine si intr-un mod inedit.

  35. Exact
    Europenele erau importante de scos la un 12-15% (chiar si un 20% ar fi fost posibil in scenariul meu ) nu pentru 3 cocofici in plus la Bruxelles ci pentru libertatea de negociere a lui TB. Acum a pierdut-o. Un scor bun pt MMacovei va face sa se orienteze spre ea dupa noiembrie, cei pe care TBasescu prin udrea incerca sa ii aduca spre el . MM poate sa incerce sa aduca mai multi, indiferenti si nemultumiti difuz.

  36. mih
    chiar daca nu astepti raspuns,
    eu il dau, ca asa e politicos si frumos.
    ateu politic inseamna ca nu ma doare nicaieri de toata pleava asta care isi zice politicieni.
    de nici unul.
    nu ma doare pt ca daca m-ar durea ar fi naspa, ca cine stie unde m-ar durea si sti , cred, ce nasol e sa te doara o masea , daramite sa te doara prin cine stie ce locuri mai ascunse.
    deci nu ma doare si de aceea nu imi pasa daca ala e mai hot ca alalantu sau invers.
    dupa umila si proasta mea parere, astia ori sunt hoti prosti, ori sunt prosti de-a binelea.
    singurul lucru care efectiv ma deranjeaza e ca astia, prin prostia lor, isi bat joc de noi.
    si ar mai fi deranjant cand vad cum va scremetzi sa demonstrati ca hotul asta sau ala prost e mai bun decat alalant hot si prost.
    in rest, numai bine si plecaciuni.
    am fost cat am putut eu de scurt.

    • Daca nu te doare si nu-ti pasa, de ce te tot deranjezi sa intervii cu contre cand e criticat guvernul ponta-GIOP? Lasa-ne sa discutam ce credem noi de cuviinta si vezi-ti de treaba, ca n-a dat nimeni buzna peste tine sa te „deranjeze” de la „ateismele” tale.

      • ai dreptate.
        corect era:
        da, imi place sa discut despre politica
        dar nu pun suflet pentru nici un person de pe scena politica.
        adica, ateu fiind, nu fac zeu din nimeni.
        sunt cum s-ar zice, ateu practicant.

  37. Monica Macovei este preferata celor care nu mai accepta actuala clasa politica,in integralitate..Ea poate fi detasata de partide ,chiar si de propriul ei partid si conceputa ca si o speranta pentru toti cei care nu vad nici o solutie pentru eliminarea actualei clase politice….Nu ii vad insa o reusita care sa o duca in meciul final.. Simpla apelare la statul de drept nu este suficienta pentru obtinerea unui scor major…

    Ponta este OBLIGAT sa participe la Prezidentiale chiar de catre ciocoimea si baronii PSD,care s-au saturat de nesatul sau pentru Putere,de cererile lor materiale neonorate,de justitia care nu poate fi obedienta…Un sut in c..r este un pas inainte,dar si o modalitate de a scapa de un dictator ,in propria lor ograda..
    Ponta nu are si nu prezinta un program al unui viitor Presedinte..un program de Tara..campania sa se axeaza pe mentinerea atentiei impotriva Lui Traian Basesscu:Jos acest regim ..in sfirsit scapam de regimul Basescu…un leit motiv care a dat rezultate de citeva ori..acaparind atentia electoratului captiv….fidelizat mediatic prin intermediul Antenei 3…

    Johannes este doar o gaselnita care poate rezolva favorabil cerintele unei elite liberale de conjunctura..nimic nu ne garanteaza ca odata obtinuta Presedentia ACL nu da mana cu PSD ,alcatuind o structura puternica ,un partid stat prin care PNL sa isi asigure ,pe termen lung Puterea…

    Johannes nu este decit o alternativa la esecul PSD…garantia ca PSD nu va pierde Puterea..indiferent care este cistigatorul..{insipid,inodor,incolor..fara convingere,fara aplomb,fara implicare incisiva.}..

    Kelemen Hunor stie ca prezidentiabilul UDMR este lipsit de sanse..dar joaca o carte de tatonare asupra negocierilor de viitor cu PSD..oricum maghiarii voteaza la prezidentiabile..in turul II cu oricine le face cu ochiul si le atinge sufletul

    Calin Popescu Tariceanu isi doreste o revenire mediatica ca si om politic ,dar si publicitate pentru noua sa formatiune politica… in acest mod isi poate consolida baza de negociere postelectorala…daca ar obtine un scor bun..

    • Punctele de suspans sunt de la tine si restul e luat de pe site-ul PMP?

      • Luminita
        Te rog sa ma ignori
        Please
        Rautatea nu face niciodata casa buna cu socializarea

        • Textele sablonarde si inflexibilitatea ideilor inseamna la tine socializare??
          Daca vrei sa socializezi eu zic sa nu te mai dai atat de batzos,
          ca s-ar putea sa vina unii sa iti ceara sa platesti taxa pe stalp.

          • Taxa pe stalp are si efecte positive: ingroapa firele. Odata cu firmele, e adevarat.

          • markwilliams

            Ti-ai facut un scop din a ma ataca la orice comentariu??
            Fa dovada inteligentei tale iesite din normal si nu ma mai citi…

  38. Romania are o economie molaie pentru cacea mai profitabila ocupatie este aceea de hot. Ilici i-a pus pe hoti (cei mai multi recrutati dintre fostii militieni din intersectiile patriei) in conducerea politica a statului, iar acestia isi fac legi pe chip(i)ul si asemanatea lor.

  39. Simona Halep în turul III la US Open.

    • Pe Ciorbea n-o sa-l determine nimeni sa-si faca datoria fata de romani. Nu pt asta a fost pus in functie, ci dimpotriva: pt ca guvernul vvponta-GIOP sa „guverneze” prin OUG dupa bunul plac, fara grija ca CCR s-ar putea pronunta in cazurile de neconstitutionalitate a acestora. Adica sa-si faca de cap, sfidand Constitutia. 👿

      • mih, acum câteva zile vă avertizam că marele avantaj al Elenei Udrea e imaginea bună pe care a lăsat-o printre primarii din țară, iar marele dezavantaj este că Dragnea e făcut din același „a-luat” și va merge exact pe „momirea” primarilor și a consilierilor locali și județeni. Aici este miza scandalului pe OUG prezumată. Primarii încă… (fidel)i Elenei Udrea nu vor rezista tentației de a trece în tabăra …cu vrabia Dragnea în mână și să nu mai tânjească la cioara de pe gardul Cotrocenilor, vopsită în papagal și antrenat de Președinte…

        • @anton 🙂 corect asta-i meciul…si eu cred ca dragnea nu va castiga…mai mult decat atat faptul ca va incerca sa fraudeze alegerile prezidentiale dupa modelul 2012 ii va asigura o celula de 3 sau 5 pensionati la jilava…

      • Comentariul meu era strict la adresa AP si la faptul ca Ciorbea, pus de GIOP in aceasta functie serveste GIOP. „Guvernarea” prin OUG (cu mult mai multe decat in guv. Boc- dar atat de contestate de opozitia de atunci si care se dau pe banda rulanta fara respectarea conditiilor legale) este inca o „marca” vvponta, iar Ciorbea „vegheaza” ca treaba sa mearga „ca unsa” si CCR sa nu poata interveni.

        • se spune : „când vrei să lovești un câine gândește-te întâi cine e stăpânul lui”. Așa și în cazul acestei OUG. Am descoperit acum migrația? Se inventează acum? Vin alegeri importante și se folosesc tehnici și practici îndelung exersate pentru un succes asigurat. Sunt practici noi? Nu, dar se strică …vechi cabale urzite în anii în care…cine poate , oase roade…

        • @Anton, ce nu pricepi de te tot agati de un comentariu care nu se refera la o OUG anume, ci la obedienta lui Ciorbea fata de guvernul vvponta ?
          Este inadmisibil de exemplu, ca institutia Avocatului Poporului sa ignore total o solicitare a institutiei Prezidentialecum s-a intamplat in cazul OUG la Legea educatiei*. Asta, in timp ce raspunde prompt la sesizarea unui detinut („fie el chiar si” Jiji Becali) despre regimul vizitelor in penitenciar. Educatia nu e oare mai importanta pentru romani decat „problemele” si fitele lui Jiji? Drepturile detinutilor puse inaintea drepturilor si intereselor copiilor? Asta face AP Ciorbea, un „grajdan” al guvernului vvponta-GIOP si eu despre asta vorbeam.

          *)http://www.hotnews.ro/stiri-esential-17589193-ordonanta-urgenta-care-modifica-legea-educatiei-fost-publicata-monitorul-oficial-vezi-textul-integral-oug.htm

    • 1 „Toti o apa si-un pamant” e una din sintagmele mult si demult vehiculate in „spatiul” comentariilor de…comentatori „atei politic”, fara „dureri”, „dezinteresati”, cultivatori si vanzatori de „lehamite”, dar si degraba saritori sa contracareze critici la adresa actualei puteri.

      2 A demasca, în conformitate cu interesele naţiunii, manevrele adversarului politic şi impostura profeţilor săi falşi este mai mult decat necesar, cat de dificil o fi sa se inteleaga asta?
      ––––––
      Mi se pare ciudat ca de pe pozitii clamate de dreapta, sa nu te deranjeze mesaje de tipul 1 (un exemplu dintr-o gama mult mai larga, desigur) si sa-i blamezi (adesea, mistocareste sau grobian) pe cei care isi exprima parerea/critica/respingerea/revolta fata de actiunile actualei puteri (vezi 2) Ba chiar sa ai cuvinte de admiratie pt ce face un vvponta…

  40. Bulgaria, devastata de propaganda rusa: Raport oficial al Ministerului Apararii de la Sofia

    Un raport strategic realizat de Ministerul Apararii de la Sofia releva faptul ca Bulgaria face subiectul unui razboi informatic rusesc, entitati mass-media, economice si politice bulgaresti facand propaganda pentru Moscova, relateaza Novinite.Potrivit autoritatilor de la Sofia, „Bulgaria este una din zonele cu cea mai mare concentrare a riscului si amenintarilor din comunitatea Euro-Atlantica”.

    http://www.hotnews.ro/stiri-international-17980360-bulgaria-devastata-propaganda-rusa-raport-oficial-ministerului-apararii-sofia.htm

    • Si 2 comentarii semnificative

      „Romania o va lua rapid pe urmele Bulgariei. Intai vor baga tara in faliment – cu recesiunea tehnica si performantele economice actuale nici nu va dura mult pana vor pune totul pe butuci.
      Imediat fratii chinezi si fratii rusi ii vor oferi generosi o mana de ajutor micului Tupilescu si uite asa Romania se va alatura clubului select al tarilor cvasi-falite dar finantate obscur de la rasarit Bulgaria-Ungaria-Cipru…
      Traim decenii de impliniri marete!
      Traiasca prietenia romano-chinezo-rusa!”

      • +1 (1 vot)     Drepturi si libertati (Miercuri, 27 august 2014, 20:24)
        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Bz.

        Daca Hotnews ar fi business-ul meu n-as lasa picior de propagandist al rusilor sa otraveasca ecosistemul. Nu ma intereseaza nici cit negru sub unghie de „libertatea de exprimare” atita timp Rusia e in plin razboi cu noi. Altfel, de ce n-am putea lasa trupele ruse sa vina la Bucuresti in numele libertatii de circulatie?!?

      • +1 (1 vot)     Drepturi si libertati (Miercuri, 27 august 2014, 20:24)
        Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui Andrei Bz.
        Daca Hotnews ar fi business-ul meu n-as lasa picior de propagandist al rusilor sa otraveasca ecosistemul. Nu ma intereseaza nici cit negru sub unghie de „libertatea de exprimare” atita timp Rusia e in plin razboi cu noi. Altfel, de ce n-am putea lasa trupele ruse sa vina la Bucuresti in numele libertatii de circulatie?!?

      • Cap de pod e Moți…

  41. supărat rău Președintele. ponta i-a luat fața cu Leancă, comisarul pe afaceri externe, iar turcii îi întorc …spatele..Încă trei …cutume făcute praf. E de nesuportat. Azi îl trimite pe …Onaca la depunerea jurământului…

    • Ponta a fost si ramane un timpit..
      Nu este permis sa treci peste reguli si cutume institutionale ..cind ai calittatea de prim ministru..
      Nu poti sa faci ce vrei tu si umorile tale personale ,daca ai respect pentru Romania…
      Ponta este OBLIGAT ca si prim ministru sa se incadreze in atributii,in proceduri si legislatie in raport cu prevederile constitutionale …
      Un astfel de om,cu asemenea tare de caracter nu are ce cauta intr-o functie cheie pentru administrarea unui stat.
      Tipul asta este exact opusul- cind te lasi condus de instincte si orgolii -esti primejdie la statul de drept si democratie. si atunci.nu ai dreptul la decizii majore in numele unei natiuni…
      Individul asta nu are minte nici cit un strut…un produs al unui partid politic la fel de lipsit de morala si respect pentru Lege.

    • @anton..de data asta cred ca vezi un meci acolo unde el nu exista…crede-ma ca nimeni nu vrea sa fie in pielea pontanacului cu imaginea lui externa…leanca este omologul lui ponta iar c.ashton nu s-a intalnit cu el sa-l felicite…eventual vvp a mai primit o lista cu niste puncte de respectat…si in fine cu turcul Presedintele se va vedea la in septembrie la cardiff la reuniunea NATO 🙂

      • ce fatzä sä-i i a, lenca-fleanca, este comunist de bazä,
        au aceias doctrinä si tembelizm ca mitomanul PONTA:
        PONTA ESTE NENOROCIREA ROMANIEI:

  42. „Luatul fetei” e cam din categoria „taiatul pamblicii” la km aia de autostrada la care s-a lucrat in guvernarile Boc: unii au facut ceva cat de cat, vvponta n-a facut absolut nimic, dar vine si taie pamblica si se impauneaza cu munca altora.

  43. Uitati-va la http://macoveipresedinte.ro/donatii/
    Nu stiu daca uvrierii si pensionarii isi pot premite un 15 Euro pentru cea numita aici mai antzartz : idioata utila MM dar merita macar sa o cititi

    Este o bijuterie in privinta donatiilor.

    Are preambulul motivatia demna si footerul legal.
    Raspunde perfect la what next : Da posibilitatea sa platesti si prin Paypall si prin SMS ! Adica daca ai o enervare de moment pui banul, nu stai sa pui OP sau sa butonezi din card , pana iti trece impulsul 🙂 🙂

    Echipa MM o face bine, inteligent si legal.
    Odata voi povesti ce tampenii facea MRU referitor la donatii.

  44. http://adevarul.ro/news/politica/floarea-piept-portofelul-spate-nefura-pontadragnea-1_53fe19550d133766a8a22db4/index.html

    Apoi mi-am luat seama: nu, premierul României nu poate fi chiar atât de inept. Declaraţia sa, mai cu seamă că a fost transmisă live, avea altă noimă. Şi anume aceea de a anunţa cohortele de consilieri schingiuiţi de legea antitraseism că, fie şi riscând recesiunea, Guvernul a strâns o teşcherea doldora de bani, pe care e dispus s-o slobozească asupra poporului rapid, „până în octombrie-noiembrie”. Campania electorală începe pe 2 octombrie, alegerile se ţin pe 2 şi 16 noiembrie. Destul de mare coincidenţa, nu?

    • Apropos de particula Dragnea, arunca un ochi pe alergator pe dreapta . E un articol curajos pus azi dimineata care prognozeaza si explica de ce steaua lui Dragnea apune in propriul partid. E o supozitie interesanta, stimulativa intelectual si … riscata

  45. E dreptul fiecaruia sa opteze pt ce candidat considera el de cuviinta (fiecare avand motivatia proprie). Asa cum nu e obligatoriu sa-ti manifesti vreo optiune, daca niciunul dintre cei de pe lista nu intruneste criteriile pe care le consideri importante.
    Eu, de exemplu, nu sunt prea incantata de niciunul dintre candidatii de pe „trotuarul nostru”
    Pe Johannis il consider candidatul GIOPucistilor – in 2012 nu au fost „probleme de comunicare”, cum a afirmat. iar aceasta afirmatie imi ajunge ca sa-l resping in acest moment. Daca ajunge in turul 2 (si depinde cu cine) – ma voi decide atunci, dar nu voi considera ca l-as putea vota „fara urma de retinere”
    Pentru MM, pot sa reduc semnele de intrebare (in acest moment) la unul singur: ramanerea in ACL/PDL-Blaga, care stirbeste din forta, autenticitatea, si credibilitatea unui candidat declarat „independent”. Este parerea mea si nu inteleg nici sa nu mi-o spun, nici sa se afirme ca o „injur” pe MM.
    Udrea- nu consider ca are profilul unui presedinte de tara (asa cum il vad eu). Poate sa castige voturi dintr-o zona mai degraba dezamagita de PSD, in care eu nu ma incadrez (pt ca nu am avut „asteptari” de la PSD, dimpotriva), dar asta nu-i un argument dpmv, care sa ma si faca s-o votez.
    Cristian Diaconescu mi s-a parut a corespunde cel mai mult cu ceea ce s-a tot discutat a fi „profilul” unui prezidentiabil. Semne de intrebare, suficiente (repet, dpmv, la acest moment): nu stiu daca va ajunge in final sa intre in competitie (campanie f slaba pana acum) si sustinerea lui Catarama.
    Despre ceilalti (ponta -sau alt PSD, tariceanu si „vocea rusiei”-cum il cheama) n-are sens sa discut.

    • @mih asta este sindromul comun al fetei mofturoase cu mai multi petitori.
      Acelasi fenomen este si pe partea PSD
      Fii sigura ca dintre toti cei ce il vor vota pe Ponta . 90% l-ar prefera pe Adrian Nastase 9% pe Ion Iliescu iar 1% doar pe Ponta (adica socrul, neamurile, mama )

      Adrian Nastase ar fi ideal , nu pt ca l-a laudat Traian Basescu, ci pt ca e mana forte, stie sa fure, lasa si pe altii sa fure, a fost la parnaie si a strans atata ura in ouale de la Cornu ca i-ar toca marunt si ani de zile pe toti cei non psd plus jumatate din psd.

      De Iliescu nu mai explic cine l-ar vota si cu ce motivatie …

      • Esti mare specialist in pus…”diagnostice”, stiu. Dpmv esti si unul dintre cei mai putin credibili „analisti” de „dreapta”.

        Dpmv nu de „mofturi” e vorba ci despre faptul ca exista minusuri si semne de intrebare pentru oricare dintre candidatii respectivi. Pe care am dreptul (si poate chiar obligatia) sa le iau in calcul pt ca nu sunt inventii, ci realitati. Bunele si mai putin bunele (sau relele, in unele cazuri) are dreptul fiecare sa le inventarieze si sa le puna in balanta inainte sa decida in final, pe cine va sustine…chiar si „bosorogii” si „pensionarele” pe care te straduiesti de multa vreme sa-i acoperi cu dispretul comentariilor tale, adesea injurioase (un om care crede si respecta valori si principii de dreapta, nu dispretuieste pe criterii socio-profesionale sau de varsta – de ex.)
        Daca voi ajunge sa sustin un candidat pe care il sustii si tu, nu datorita interventiilor tale o voi face, de asta te asigur. Ar trebui sa accepti (probabil ca e imposibil) ca nu-i poti convinge pe toti si asta nu inseamna obligatoriu ca „neconvinsii” au probleme sau ca tu ai dreptul sa-i jignesti.

        • @mih
          stiu ca nu poti convinge pe nimeni in viata asta in afara de cei dispusi sa se lase convinsi

          Ce spun eu este absolut corect. Imagineaza-ti ce ar fi daca din partea PSD ar candida la presedentie Ponta, Dragnea, Prostanacul, Vanghelie, Oprescu iar pe partea noastra doar , sa zicem Crin Antonescu.
          Ai vedea sindromul de care spun., etalat pe fata.

          Iar faptul ca in sufletul lor majoritatea ar dori o mana forte si inraita ca Adrian Nastase e dincolo de orice dubiu.

          Despre babaciuni si pensionari, numai de bine 🙂

      • Avem câteva certitudini despre candidații anunțați.
        Diaconescu ar fi cel mai potrivit. Ponta e un pericol real. Johannis poate fi un președinte cu rezultate dacă folosește în favoarea țării știința guvernării deținută încă de nucleul dur al PDL…Restul, cu certitudine nu trec de maximum 10%, oricât s-ar zbate, oricât s-ar exhiba…Elena Udrea riscă să piardă și cei 6% cu care zice că s-a lansat…dacă mai face încă o gafă ca cea cu B.C. la o altă întrebare chiar serios pusă. Cel mai înfocat membru al echipei ei este…un văr îndepărtat…de la Jafo…La un soclu solid, la un viitor președinte…nu oricine toarnă beton de calitate…

  46. Despre matrapazlacurile guvernului vvponta-GIOP, Avocatul Poporului si drepturile cetateanului/consumatorului

    Guvernul poate fi dat în judecată pentru umflarea artificială a accizei

    http://www.romanialibera.ro/economie/finante-banci/guvernul-poate-fi-dat-in-judecata-pentru-umflarea-artificiala-a-accizei-347794

  47. Si despre (alte) probleme ale vicepremierului PSD-GIOP Dragnea:

    Vicepremierul a condus ședința în care au fost aprobate ilegalitățile pentru care a fost arestat președintele Consiliului Județean Cluj.

    http://www.evz.ro/exclusiv-evz-tutela-penala-a-lui-liviu-dragnea-in-dosarul-uioreanu.html

  48. Buna dimineata.
    Am vazut la TV mitingul organizat de PNL -PDL in Piata Victoriei.Am vazut si sincer,desi nu i suport nici pe PNL isti nici pe PDL isti , nu m am putut abtine sa nu i admir.Este , poate, cel mai bine si mai destept organizat miting de multi ani incoace.
    Nu am vazut la miting nici PMP ul nici pe Doamna Macovei.
    O fi atit de greu sa se inteleaga sa faca un protest impreuna?
    O fi atit de greu sa depaseasca cretinismul obisnuit si sa realizeze ca pentru obiective comune ar trebui lucrat impreuna.
    Probabil ca da.

    • Monica Macovei protesteaza la Avocatul Poporului la ora 12.00, PMP anunta o miscare similara trei ore mai tarziu

      Candidatul independent la Presedintie Monica Macovei protesteaza, joi, de la ora 12.00, la sediul Avocatului Poporului, cerandu-i acestuia sa atace la Curtea Constitutionala viitoarea ordonanta de urgenta a Guvernului Ponta care va permite migratia politica a primarilor, presedintilor de consilii judetene si consilierilor locali si judeteni. Trei ore mai tarziu, si PMP si-a programat un protest la sediul Avocatului Poporului, din Strada Eugeniu Carada nr.3.

      Separat….. Nu cumva sa le dea Macovei o boala infectioasa cu transmitere rusinoasa,

      Popor de prosti, politicieni de rahat, dreapta lui peste prajit. oameni de nimic
      Vai de capul lor, de al vostru, si de al meu ca mai stau chibitand pe plaiurile mioritice

      • @Last,
        nu am fost noi de multe ori de acord dar de data asta ai facut o afirmatie pentru care te sustin in totalitate oricit de urit ar suna.
        Cu o mica complectare.
        Popor de prosti .Da . Prosti insa care au avut ”intelepciunea” sa aleaga pe cei mai prosti dintre ei.

    • Intr-o astfel de ocazie se vede prostia dreptei, lupta de orgolii intre partide le tine dezbinate.
      Daca la alegeri pot avea cati candidati vor, cand e vorba de proteste contra incalcarii statului de drept ar trebui sa se caute unul pe altul si sa iasa in strada impreuna, sa strige pe o singura voce, n-ar avea nimic de pierdut, dimpotriva.

      • Si incepusera sa apara tot felul de „teorii” in care se arata intelepciunea lui Basescu si intelegerea ascunsa intre Udrea, Diaco, Johannis, Blaga, Macovei, care candideaza separat dar compatimesc impreuna ca sa ameteasca Ponta. 😦
        Vedem acum ca ei toti sunt niste trogloditi si ne lasa pe noi balta.

  49. Ce se mai stie despre dosarul fraudarii referendumului???Pe unde zace??

    • La Vocea Rusiei ai intrebat?

    • Ultimele stiri de care imi aduc aminte sunt de prin iulie…

      „În prezent mai sunt pe rol 900 de dosare pe la toate parchetele din ţară. Au fost soluţionate 1000 şi ceva în total au fost 2000 şi ceva. Majoritatea au fost soluţionate cu NUP fiind soluţionate înainte de intrarea în vigoare a Noului Cod Penal”, a declarat Tiberiu Niţu.(…)
      (…)în cazul lui Liviu Dragnea judecătorii audiază martori şi inculpaţi, fiind vorba de câteva sute de martori şi câteva zeci de inculpaţi.
      (Biro Attila /Gandul /3 iulie 2014)

  50. Indiferent dacă OUG privind migraţia de 10 zile a primarilor:

    Vă mai amintiţi cum a rămas Traian Băsescu Preşedinte după referendumul din 2012 ???

    B O I C O T !!!

    Am ajuns la concluzia că numai boicotând alegerile prezidenţiale România poate scăpa de ciuma roşie. Definitiv şi irevocabil.

    Boicotul trebuie să fie cerut de OPOZIŢIE, de DREAPTA.

    1. Iohannis, Luisa MM, UdRea şi alţi catindaţi de dreapta să nu-şi mai depună candidaturile.
    2. Să nu desemneze reprezentanţi în secţiile de votare.
    3. (de fapt 01) Să îndemne cetăţenii cu drept de vot să NU SE PREZINTE la vot.

    Ştiu, mulţi vor spune că nu e acelaşi lucru, că indiferent câţi se prezintă, ASTA E, nu se prevede nicăieri, nici în Constituţie sau altă lege că ar fi necesar un anume cvorum.
    Aşa este ! Cu toate astea alegerile vor putea şi trebuie contestate de opoziţie. Plus sprijinul extern. Da, asta e, fără sprijin extern, ciuma se instalează pentru cel puţin 10 ani. Că dacă le iese pe urmă o să se vrea şi dragnea preşedinte.

    Nu uitaţi că în 2012 ne spuneam că aşa ceva nu se poate. Şi s-a putut !
    Ce-au stricat atunci nu s-a mai reparat niciodată. Tot cu OUG Avocatul popoului a devenit avocatul pesedeului, Monitorul Oficial al pesedeului, parlamentul al pesedeului, senatul al pesedeului, mass media a pesedeului doar 89,98% şi tot aşa …

    • Indiferent dacă OUG privind migraţia de 10 zile a primarilor trece sau nu:

    • Sebastian Lazaroiu

      Nu stiu de ce mai facem alegeri in tara asta. Ca vine PSD si da rezultatul prin OUG. A luat PSD 30% la localele din 2012? Ok. Mai fac prin ordonanta 20% de primari pesedisti si au 50%.

    • Tu-ti mai amintesti cum vituperai impotriva lui sare’n ochi (care incerca sa te convinga ca boicotul e singura solutie) cu sloganul: „nu pot ei fura cat putem noi vota” ? Atunci, cand era vorba de o singura persoana (TBasescu) si de cvorum, ne puteam permite sa nu participam. Acum, insa, daca vor candida doar Ponta si Ghise (de ex.), e treaba de impartit procente. Asa ca, sazi bland 😀

      • corect, @ Laura,
        boicotul nu e o solutie acum.

        • La fel spuneaţi şi în 2012 !!!
          Prezenţa, acum ca şi atunci, înseamnă validarea furăciunii care se pune la cale.
          Cred că sunteţi de acord că dragnea va face TOT CE ESTE POSIBIL să iasă ponta.

      • Cred că mai mult ca sigur mă confunzi.
        Atunci am susţinut boicotul înainte să o facă saren ochi şi mi-am luat la castane … numai night şi MW mi-au făcut o droaie de cucuie.
        După OUG din 2012 s-a schimbat ceva, adică s-a reparat ceva. NU !
        Tot la psd e Av. popoului.
        Tot la psd e Monitorul Oficial.
        Tot la psd e şefia parlamentului ruşinii.
        Tot la psd e preşedinţia senatului.
        Au rămas fapte împlinite.
        Tot ce nu le-a reuşit a fost debarcarea lui Băsescu.
        Daco OUG este adoptată vom avea parfte tot de fapte împlinite.
        Rezultatul faptelor împlinite va fi ponta preşedinte.
        Boicotul poate avea efect devastator pentru psd.
        Chestia cu chişen freză şi ponta în turul II al pantalonilor nu va poatea avea loc. Pentru că oricât de tâmpiţi ar fi pesediştii, nu pot izola România.
        Reacţia UE şi SUA va fi instant, v-o garantez. Interesele lor în România nu depind de ponta, din contră.

        Aşa că eu voi BOICOTA aceste alegeri. Şi din cauză că NU AM PE CINE PUNE VOTUL . Nici un potenţial candidat de dreapta nu întruneşte condiţiile minimale pentru a fi preşedinte. Mă refer la integritate, morală, spirituală, materială.

  51. „Popor de prosti”
    cind afirmi asa ceva ori esti beat ori primul dintre ei.
    Limba romana iti permite sa nuantezi.
    Aici este unul cu barba:
    http://vreaupresedinte.gandul.info/

  52. Pim, e alta situatie acum. Nu poti boicota, ca e sigur ca Tariceanu, Ghise si Udrea vor candida. Atunci, primul mitoman al Tarii va putea spune ca are concurenti.

    • Si eco-Cernea (daca aduna Ghise, poate s-adune si asta semnaturile necesare, nu?)

    • Treaba e că nu eu trebuie să boicotez, trebuie să o facă, să o ceară OPOZIŢIA, eu doar achiesez dacă o fac. UE, SUA nu vor rămâne impasibile, te asigur.
      Bineînţeles că trebuie argumentat foarte solid demersul şi argumente sunt mai mult decât suficiente.

      • Pim, n-am de gind sa devin o baba cicalitoare, dar iti reamintesc de situatia din Ungaria. Iti mai amintesti cit a protestat UE?
        Booooon, acum ce mai vedem? Victor cu K sfideaza aceasta UE si ea tace „strategic”. Inclusiv in legatura cu elucubratiile fascistului in legatura cu Putin.
        Iti mai reamintesc, ca prim-mitomanul, impotriva boicotului, va oferi acestei UE toate motivele unei mimate democratii: mai multi candidati, orientari politice diferite. Iar ea va alege tot sa taca strategic, caci formal, democratia va aparea ca functionala. O reeditare a tacticii batrinului stalinist, inca traitor intr-o Europa pe care o uraste.
        Boicotul ar folosi, daca neamul prost ar trebui sa candideze singur. Atunci da, nimeni nu l-ar accepta drept ales democratic.

        Nu sa-mi ceara sa boicotez astept de la partide, ci astept de la romani sa iasa atit de coplesitor masiv la alegeri,( facind abstractie de politicienii blatisti), incit Ginerele National sa piarda turul intii. Asta ar fi o premiera splendida in Romania si o dovada pentru noi insine, ca popor, ca stim sa reactionam la mize mari. Iar de data asta miza e Tara. Si mai astept ca Diaspora sa actioneze ca in 2004. Stim ca se poate. Trebuie doar constientizat de catre toti cei ce de regula stau acasa, sunt demotivati, n-au miza sau n-au mai mincat mititei demult si iata, exact ziua in care pica turul intii de prezidentiale, e perfecta pentru ostoirea poftei.

        • De la români te sfătuiesc să nu aştepţi nimic. Mulţi, dar proşti. Şi când prostia este organizată de psd – să te fereşti.

          Este opinia ta şi o respect. Pot avea şi eu dreptul la opinie?
          Ponta mizează pe înghiţirea găluştii, adică pe faptul împlinit care nu mai poate fi remediat decât prea tardiv sspre deloc.
          Exact cala anexarea Crimeei. Toată lumea s-a lamentat. Putin s-a făcut că de fapt el apără cetăţenii sovietici şi aşa a rămas. Adică Crimeea Respublik Sovietik. Haraşo.

  53. Președintele Petro Poroșenko acuză oficial Rusia de intervenție militară în Ucraina și cere convocarea unei reuniuni de urgență a Consiliului de Securitate al Organizației Națiunilor Unite și, ulterior, al Consiliului Uniunii Europene, potrivit unui comunicat oficial al Administrației de la Kiev(…)
    Poroșenko a mai anunțat că în următoarele ore va fi convocat Consiliul Suprem de Securitate al Ucrainei. În acest context, președintele ucrainian a anulat o vizită oficială în Turcia.

    http://deschide.md/ro/news/externe/4647/ALERT%C4%82-la-Kiev–Consiliul-de-Securitate-CONVOCAT-de-URGEN%C8%9A%C4%82.htm

    http://www.president.gov.ua/en/news/31102.html

  54. @ Mih,
    sa nu indraznesti sa spui ceva „inteigent marca @ stela”.
    E marca inregistrata, prostie garantata, dupa spusele cuiva.

    • Victor L,

      Eu imi cunosc si lungul nasului si limitele. Si le pot intelege si pe ale altora, fara sa ajung sa jignesc grobian. Asta nu inseamna ca sunt obligata sa suport mizerii.
      Si cu mine sunt si altii de acord (dovada ca eu am folosit matura si spam-ul, altcineva, direct lada de „gunoi”.

  55. cel mai bun este BOICOTUL; cu asa manipulare si twmbeli ca
    PONTA;GHISE;TÄRICEANU, nu trebuie mers la vot.

    boicotul este singura armä, contra handicapatzilor

    • Boicotam alegerile cand nu ne convine ?
      Hai sa boicoram democratia caci nu prea ne convine
      Alta arma este sa dam o lovitura de stat militara contra handicapatzilor. 🙂 🙂 Ii calcam cu tancurile 24 de ore apoi restauram democratia fara ei .. cum ne convine noua .
      …..
      Sti ceva matusa @theo? . Matale sa nu te duci la vot in noiembrie, caci e lunecus la Munchen. dar nu mai indemna la boicot. Vrei sa se aleaga ei intre ei ? handicapatzii intre ei ? Doamne fereste !

  56. Acuma pe bune doamna admina ,

    am vrea sa vedem si noi commentu’ cenyurat . Te/a injurat ? Ce/a facut asa grav … incat sa merite o astfel de masura ceausista !
    –––––-
    „Noi”?
    Ai „personalitate multipla”? Sau doar nick-uri?

  57. Rusii invadeaza Ucraina. Armat. UE, ba e „preocupata”, ba „regreta”, ba nu vrea sa ofenseze Moscova…

    UCRAINA: Trupe RUSEŞTI au cucerit oraşul Novoazovsk din regiunea Doneţk. Uniunea Europeană, extrem de preocupată de situaţia din teren (RL)

  58. Votul care urmeaza va fi unul in premiera: va fi votul (primul) care ne defineste. Nu va exclude ceva durere, asa e. Dar nu excesiv de multa.
    Noua masteri mari, calare pe cai verzi, cutreiera panourile publicitare ale politicienilor. Cu dottore, 10.

  59. Ardashir-Khwarrah (Gloria lui Artaxerxes)

    Se retrage in favoarea Elenei?
    Se retrag amandoi in favoarea lui Catarama?
    Se retrag apoi toti trei in favoarea lui Mele?
    Apoi Mele in favoarea lui Ghise?
    Ce urmeaza??
    http://www.stiripesurse.ro/udrea-si-cristi-diaconescu-prima-aparitie-impreuna-dupa-scandalul-din-pmp/
    😛

  60. Boicotul nu este legiferat si nu se considera un m ijloc de a impiedica continuarea scrutinului.Se va lua doar act ca unii dintre candidati s-au retras.

    Ar fi o PROSTIE ,pentru ca romanii nu pot fi niciodata solidari in unitate.
    Si desigur Ponta va avea drum bun si cale sigura la Cotroceni avind suficient electorat fidelizat ce ii va asigura succesul!

    Ce este greu de inteles??
    Poate fi doar un fitil care sa sprijine candidatura lui ponta!

  61. Cristian Diaconescu și-a retras candidatura la prezidențiale în favoarea Elenei Udrea.

  62. „Situaţia mea este un pic deosebită, fiindcă eu chiar am antecedente în sistemul educaţional, am fost dascăl de fizică timp de 15 ani, am condus un inspectorat şcolar timp de trei ani şi acuma sunt un politruc care vrea să candideze la Preşedinţia României”, a spus Klaus Iohannis la o dezbatere organizată de ISP pe tema educaţiei. (Johannis dixit)

    http://www.gandul.info/politica/prima-gafa-de-campanie-a-lui-iohannis-sunt-un-politruc-care-vrea-sa-candideze-la-presedintia-romaniei-13160898

  63. Diaconescu …………….. nici o pierdere.
    Daca prin absurd ajugea presedinte iepurele asta fricos si fara demnitate .. era mai nasol.

  64. Dupa Presedinte, ACL, Monica Macovei, PMP/Udrea, Ambasada USA si Ambasadei Marii Britanii se pronunta in leg. cu OUG „liber la traseism pt primari”

    http://www.b1.ro/stiri/politica/ambasada-marii-britanii-critica-adoptarea-legii-primarilor-prin-ordonanta-modificarile-legislative-intra-in-competenta-parlamentului-ales-democratic-90203.html

  65. In Romania, la ora actuala, este in pericol normalitatea constitutionala. Guvernul condus de plagiatorul Ponta a decis sa adopte o ordonanta de urgenta care consacra cel mai cras oportunism traseist drept sport politic national. Care este urgenta, domnilor Ponta si Dragnea? Arde pamantul, se prabuseste tara? Este vorba aici de un preludiu, de un teribil gust pregatitor pentru timpurile care ar putea urma daca Victor Ponta si formatiunea mafiotic-clientelara pe care o conduce vor castiga alegerile prezidentiale. Fara nicio exagerare, se pregateste o dictatura.

    http://www.contributors.ro/politica-doctrine/cronica-unei-dictaturi-anuntate-pontocratia-si-ordonantele-de-urgenta/

  66. Traian Basescu – declaratie de presa la ora 19.30

  67. Acum am aflat din interviul lui Viktor Șenderovici la Echo Moskvî. Dmitri Monahov, un tînăr rus de pînă în treizeci de ani, a anunțat ieri că astăzi va ieși în stradă, în Piața Manej din Moscova, foarte aproape de Piața Roșie și de Kremlin, ca să protesteze împotriva războiului.

    Pe Twitter scrisese: „Sunt rus. Nu sunt o lepădătură (быдло). Nici ucigaș. Și nici ocupant. Mi-e rușine că Putin e președintele meu. La 9.00 merg la Manej împotriva războiului”.

    A fost ridicat, spune Șenderovici, și dus la spital pentru expertiză psihiatrică. Exact ca pe vremea lui Stalin cînd numai nebunii se puteau îndoi de perfecțiunea sistemului. (Bogdan Budes/fb)

    • Ciorbea e tras de sforile pesedeului,
      era clar inca de la numirea lui ca va fi o momaie pusa intr-o functie,
      el e acolo doar ca sa-si incaseze salariul,
      si s-a dovedit bun ca „avocat al poporului” vituperand contra statului de drept ani de zile, la latrinele varanului si pe oriunde i se dadea prilejul sa scoata trei vorbe de sub tzeasta de hidrocefal.
      Ciorbea e impasibil,
      e ca un robot, fara organe interne, fara sfinctere si creier.
      Functia de Avocat al Poporului e lipsita de continut in Romania.
      De aceea demersul Monicai Macovei nu va avea nici un efect, din pacate.

  68. https://www.facebook.com/events/1459134661015475/?ref_newsfeed_story_type=regular

    hipsterii de la uniti salvam, aduna duminica mai multi decat aduna mamelucii dreptei sa stea ei si in cap.
    Sa vezi cand fac putzoii astia smecheri partid, matura tot.

  69. 19:30 cucu!

    Pagină nouă pentru comentarii. Azi n-avem miracol. 🙂

Lasă un răspuns către Mih Anulează răspunsul