Se-ncinge tărâţa ! Atenţie la bolboci !

Lucrurile se precipită.Cumva terciul românesc a început să ia grade la bord. Până o să dea în fiert mai e, dar pare să fie doar chestie de timp. Procesul pare că a demarat.

Am impresia că avem nevoie de două clarificări urgente.

1. Cine sunt ei !
USL, PSD, PNL, puterea, guvernarea…. ???!!!
E generic și stereotip.
– Ce e mă acolo ?
– E ! Un protest împotriva puterii.
– A ! Credeam că s-a-ntâmplat ceva.

Trebuie să identificăm corect care este ținta efortului nostru.
Iar ea trebuie să conțină două componente :
– problema în sine, acțiunea concretă, ceea ce face rău poporului ;
– vectorul acestui rău, în speță formațiunea și politicienii ce o reprezintă.
Noi am început cu sfârșitul și nu reușim să transmitem motivul.

Aici și acum cred că inamicul no. 1 e mafia.
Tâlharii, hoții, borfașii.
Nu au ideologie, nu au principii, nu au limite morale. Nu avem în față un oponent politic, o platformă ideologică contrară, ci o bandă de tâlhari. Care dau lovitura vieții lor. Fură o țară întreagă.
Unii deghizați în vânzători de înghețată, alții în gunoieri care vorbesc în mânecă, alții în taximetriști, alții par trecători obișnuiți în pardesiu sau blugi. Cei ce conduc operațiunea sunt îmbrăcați în costume de polițai, trupe de intervenție sau oameni de afaceri de succes cu o cravată și doi pantofi.
Nu mai e vorba momentan de comunism. Nu cred că Iliescu mai conduce efectiv operațiunea. Grupul de bandiți nu sunt comuniști. Iliescu doar i-a lăsat să îmbrace tricoul ăsta. Având probabil convingerea că ideologia comunistă poate conviețui simbiotic cu hoția, dar asta e altă poveste.
La asta ar trebui să ne gândim un pic ca să ne înțelegem adversarul : ăștia NU AU IDEOLOGIE politică.

„…Crin Antonescu spune explicit : „Premierul a insistat, pornind de la aceeaşi idee cu care a insistat şi în Cazul Roşia Montană, o idee stupidă, şi anume că se poate foarte bine ca domnia sa să spună că nu e de acord, că anumiţi miniştri să spună că nu e bine, că eu ca lider politic din anumite raţiuni nu sunt de acord, dar, ce sa vezi,…  în Parlament trece legea”. Propunerea legislativă pentru amnistierea unor infracţiuni şi graţierea unor pedepse se regăseşte pe lista proiectelor care urmează să fie discutate în şedinţa de marţi a Camerei Deputaţilor.”

Ăștia nu au intenția să se oprească până nu îi oprește cineva. Ce înseamnă asta ?

Păi dacă tragem în continuare cu proiectilele ideologiei de dreapta, artileria noastră dă pe lângă. Hoți pot fi deopotrivă și pe dreapta ca și pe stânga. PNLul nu are nici o greață spre exemplu să rupă gardul cu tractorul la cărat întreprinderi întregi din curtea statului în pivnița personală !
Ca și PSDul.
Ce să mai vorbim de gruparea Grivco ???
Ce ideologie politică are mă rog frumos Voiculescu ???
Conservator ?
C’mon !!!!

Prin urmare de cealaltă parte a frontului, inamicul nostru este o bandă de hoți care au păcălit mulțimea și au intrat în cetate ascunși în calul troian al ideologiei politice.

2. Cine suntem noi ?
De partea asta a baricadei, în această luptă,  se află (sau trebuie să se afle) orice om întreg la minte care refuză să fie jefuit. Care vrea să trăiască omenește, să aibă dreptul de a beneficia de roadele muncii sale. Indiferent de ideologie !!!!
Că e de stânga sau de dreapta, are acest drept și trebuie să lupte pentru el.

Și aici suntem agresați de aceleași perversiuni de identitate ca și dincolo.
PDL nu poate fi în tabăra noastră în virtutea declarației că ar avea ideologie anticomunistă atâta vreme cât de fapt acționează pentru victoria loviturii banditești. Minte cu nerușinare.
Nu e de dreapta așa cum nu e nici de stânga.
Doar îmbracă o haină cu niște însemne politice ca să ne păcălească, dar participă activ la stabilirea legislației generale pentru furatul națiunii.
Printr-o manevră extrem de abilă reușește să țină în prizonierat o gamă de cetățeni de bun simț, unii chiar exponenți ai luptei împotriva hoției, și sub acoperirea acestei imagini …. „operează”.
Câtă vreme asocierea asta va continua, va fi extrem de dificil pentru noi să clarificăm cine suntem, sau mai bine zis „care” suntem !
În treacăt fie spus, este și motivul pentru care sunt tot mai nemulțumit de poziția ambiguă a grupului pro-băsist din PDL.
Îi dau termen până după rezultatul de la europarlamentare, dintr-un motiv pe care l-am menționat acum câteva zile.
După momentul acela, cine mai rămâne acolo e bandit la pachet cu tot grupul.

În consecință, avem de înfruntat un grup organizat de bandiți, iar pentru a avea minimum de șanse avem nevoie ca toți cei onești să înțeleagă situația de fapt.
Avem nevoie de oamenii cinstiți. Toți cei care nu mai vor să fie furați trebuie să vină alături de noi în această luptă.
Indiferent de opțiunile ulterioare, că unii vor să trăiască la munte și alții în deltă, că unii vor pe ogor iar alții în labirintul de asfalt citadin, pentru moment trebuie să ne ajutăm unii pe ceilalți să scăpăm de cataclismul ăsta. Așa cum la inundații nu-l întrebi pe cel pe care-l iei în barcă ce ideologie politică are și nici când îl ajuți să iasă de sub dărâmăturile cutremurului.
Iar dacă lovitura va fi dusă până la capăt, ceea ce se petrece acum va avea urmări devastatoare, mult mai adânci și pe termen mai lung decât catastrofele din ’70 și ’77.

Dacă identificăm corect inamicul împotriva căruia luptăm, ceea ce vrem de fapt să combatem, ne va fi mai ușor să ne focalizăm cererile și obiectivele.
Iar dacă identificăm corect „tabăra noastră” știm cui ne adresăm și putem personaliza mai ușor „produsul”.

Poate fi util în perspectiva unei avalanșe de manifestații ce pot răsări în perioada următoare și care mie-n sută vor fi viciate generos de infiltrați care vor arunca tot felul de slogane-momeală pe tot felul de teme care ne pot ușor păcăli dacă nu ne este clar cine suntem și ce vrem de fapt.

Viq

112 responses to “Se-ncinge tărâţa ! Atenţie la bolboci !

  1. Felicitari Viq!
    ai punctat esentialul.

    • Sa fie primit !

      L-am nimerit !!!?
      That’s good 😀

      • @viq. Sambata -indiferent de subiect- a aparut Ilici la Raitaru TV. Semnificativ! El -adnotand manualul KGB in cauza- a inteles cat e de periculoasa pentru PSD coagularea anti-PSD (fie ea si din partide ignorate de last plus eco-activisti plus ….. si plus …..).
        Mie asta imi spune mai mult decat cretinismele trancanite de premierul Min-Ciu-Nel.

  2. Salut
    La tabara noastra sunt partidele, societatea civila si infiltratii
    Sambata la pranz partidul 2/3 era cel imbracat in canadiene noi noute cu sigla PMP 1/3 era societatea aia cu domnii aia bucuresteni amabili si femeile lor superbe frumos imbracati de sarbatoare aia de zicea skorpi ca vin fara interese materiale… si infiltratii ( cum as fi eu dupa opinia Mihaelei cel care darama partide TDs casse tete 🙂 si care e platit ocult probabil de dusmanii nostri cei cu multi bani )
    Partidele se pot manifesta intr-un fel, societatea civila aia de max 30 ani cu adidasi de iarna si blugi avand mai multe libertati. Mesajul partidelor e greu de inghitit mielusheii ceilalti mai usor inghitibili 🙂

  3. Viq, felicitări! D’acolo, de departe se vede mai bine 🙂

    Drace, avant-la-letre se pare că o nimerise trinebunu’ cu «Jos Mafia!» 😀
    A scrântit-o cu «Sus Patria!» :mrgreen:

    • Old,

      Trinebunu’ a avut o reteta simpla, pe schema tiganului care-si pune gluga pe cap si marsaluieste cu pancarda „Afara cu tiganii !”
      Dupa 5 km creeaza o manifestatie 😀

  4. Ni se reproseaza unora mai coltzosi :
    Ca noi stam la caldurica in timp ce adevaratii , militeaza deadreptul !!! si construiesc constiinta de dreapta (sanki 🙂 )
    Necazul este ca nu ii vad nici pe net, ca doar toti au tastatura, nici ciocanind la mine in Titan la usa nici nimic ….

    Workshop:
    Forta civica inoita, toti marii civicisti viitorul de aur al crestindemocratieiliberaldecentrudreapta
    Prim-v: Adrian Ştefan Iuraşcu Secretos General: Ştefan Pirpiliu SG Tiberiu Nicolin, Valentin Șuvar SE: Ioana Bădescu, Denis Soare Regionali : Dragomir Tomaşeschi Marius Terzea Doru Toma Ion Sǎvoiu Marius Vladu Gabriela Rǎdoiu Leş Ion Mânjinǎ Valentin Delcea Vicepreşedinţi: Mihai Badea, Laurenţiu Baranga, Radu Botezatu, Augustin Coman, Dănuţ Culeţu, Cristian Grigoraş, Marius Iuraşcu, Dan Lazea, Diana Pavelescu, Ioan Dumitru Puchianu, Marian Raiu, Cristian Roman, Adrian Semcu, Elena Tiucă, Gavrilă Urs. femei : Amelia Boroş tineret : Radu Simionescu oameni de afaceri Adelina Cîrstea bosorogi Vasiliu 🙂 Minoritari Aksoy Raif dizabilităţi: Ştefan Teodor
    Intrebarea:
    Noi dreptacii suntem toti pe internet, Oamenii astia au un blog,? fb, ?tw ? scriu pe site-uri ? (ca la tv nu pot saracii ca ii baneaza reactiunea ) si vorbesc cu oamenii ca sa intareasca dreapta aia inexistenta in Romania ?
    Sau se duc doar la partid, shoshotesc pe coridoare, pupa funduri mai sus aflate, si pun piedici pe orizontala si seara vin acasa ca de la servici…. cand nu merg in delegatie.
    Impartashirea:
    V-as ruga daca stiti de vreunul ca e activ pe net (eu nu stiu) sau prin morse sau poate vine sambata la piata Delfinului sau in parcul Titan , acum, nu in luna electorala si ajuta astfel la cresterea dreptei de la nivel de glomerula la nivel de bastrula sa imi spuneti. sa ii ajutam sau sa ii punem la panoul cu : Asa da !
    BETTER: Ar putea sa spuna si ei ce fac , chiar aici pe copac , in loc sa trimita stolurile de ciori cu IP uri noi si cu thumb down. 🙂

    • Poate unii sunt !

      Sub nickuri mai mult dau mai putin cunoscute.
      Nu neaparat aici, ca, cel putin in ultima vreme, s-a ofilit opozitia opozitiei.
      Dar pe undeva or pune si ei vorbe.
      Doar ca le e rusine cu ele pe strada si nu le recunosc in viata reala 😉

      dar cel mai probabil, nu.
      Si eu am aceeasi imagine a „boului politician”.

    • @last. In WWII a fost si o armata poloneza anti-nazista. Avea cam doua brigazi, adica nimic fata de UK, USA sau chiar Franta, dar erau acolo. Intre altele s-au sacrificat la Arnhem ca sa scoata DOUA divizii engleze in kko.
      NU SE RESPING ALIATI.

      • Nu ele s_au sacrificat ci britanicii i_au pus in fata
        A existat si o rezistenta poloneza anticomunista care a pornit o insurectie iar rusii, intentionat au asteptat la portile Varsoviei pana cand i-au nimicit nemtii.
        Dar te rog nu comenta in afara subiectului meu de ce naiba tot vrei sa il diluezi ? Sa zica dupa aia MN,MRU, ET ca tds nu le-a spus 🙂

  5. Imagine (J Lenon)
    Daca s-ar da sfoara in tara ca vrem sa infiitam
    partidul PMR Mesopotamian Roman sau
    PJPO partidul jucatorilor practicanti de oina sau
    PENR Partidul evreilor nazisti din Romania toate de centru dreapta, 🙂 Sigur ar aparea tot felul de avocatzei si profesorei gata sa fie presedinti ai partidelor de mai sus, fara sa isi puna problema daca sunt in stare sa construiasca un astfel de partid si fara macar sa viseze ca ar trebui sa existe in Romania un public care ar avea nevoie de acest partid.
    Asta niciodata ! nu vor face nimic , sa creeze publicul fiind preocupati sa isi securizeze scaunul si sa fure activisti de la PDL, PNL etc.
    Functia creaza organul ?! Form follow function ?! asta e pt ingineri si arhitecti nu pentru avocatei si profesorei gata sa conduca partide de centru-dreapta 🙂

  6. Ponta, azi-dimineata :
    „… sistemul Basescu, obisnuiti-va, inca 11 luni va face rau, va baga oamenii in inchisori, va distruge cat va putea. Dar, daca am rezistat 9 ani si o luna, mai rezistam inca 11 si oamenii asteapta ca noi, PSD, sa inchidem epoca neagra Basescu”,

    Hotii, pungasii, talharii, sunt animale.
    Cu sange cald, mamifere care nasc pui viii si-i hranesc cu icre negre, deci hoameni.
    Si base vrea sa-i bage.
    La inchisoare.
    Unde e aglomeratie de 118% 🙄
    … si nu se-nteleg pe telecomanda 🙄
    … de ne-a certat si CEDO.. 🙄

  7. felicitari pt articol 😉

  8. Nu se poate abține:

    ziare.com „Scapare antisemita a lui Bolcas, dupa retragerea candidaturii: Tatal lui Tismaneanu, Tismenitki, a adus comunismul pe tancuri”

    • Acum va spune ca conspiratia evreiasca si masonica internationala si-a arata inca o data coltii in tzarisoara noastra 🙂
      Nenorocitul asta alcoolic a fost infinit mai mult bolsevic comunist decit antisemit. Ne bucuram ca am scapat de el, dar ce pacat ca noi nu suntem in stare si trebuie sa ne ajute altii : Evreii, Uniunea Europeana, Merkel etc

  9. https://www.facebook.com/events/238066846354762

    [SHARE] dacă îți pasă!

    16 Decembrie, la 24 de ani de la Revoluția furată. 16,30 la Universitate, București!

    Dacă te-ai săturat de minciună, lene, hoție și manipulare,
    Dacă 24 de ani aproape pierduți înseamnă ceva pentru tine,
    Dacă încă mai vrei să știi de ce s-a murit în ’89,
    Dacă vrei să trăim în Europa ca o națiune liberă, demnă și prosperă,
    Dacă nu mai ești dispus să alegi răul cel mai mic,
    Dacă nu ești gata să uiți, să închizi ochii sau să faci compromisuri,
    Dacă te simți un om liber și puternic,
    Dacă știi că suntem toți în aceeași barcă,
    Și lista rămâne deschisă…

    Ana Otilia Nuțu
    Iesim in strada sa protestam contra super-imunitatii politicienilor.

    • Ce ne facem cu atatia organizatori ca Fila si skorpi mai au si treaba pe acasa. 🙂
      opaaaa….. Pe acest FB al frumoasei domnisoare AON posteaza la greu Augustin Ofiteru de la NR. Deci e organizat sigur de Balamuc Neamtu care viclean copil de casa 🙂 merge in deghizeu.

      • dom profesor ai citit articolul curent din data de azi, anul ăsta, a lu dom Viq? 🙂

        • @Fila durule, Inteleg ca am spus o prostie mare daca imi spui :dom profesor: ?
          Maine imi spui dom avocat ? 🙂

          Ideea mea dom chirurg Filadel este :
          Piticeii tot piticei . Au asteptat luni ca sa faca si ei un mitingash ? A fost NR in piata Victoriei sambata ? A fost Ofiteru si neamtu ? Da sau ba ?

          Afisul lor seamana cumva cu afisul MP https://www.facebook.com/photo.php?fbid=632002290196508&set=gm.238093173018796&type=1&theater
          Doborator este Mesajul central cu rosu Dizolvam Parlamentul !
          E probabil pentru fraieri caci nu se prea poate dizolva parlamentul.
          Si mai mult, fraierii se vor blegi cind vor vedea ca trece saptamana si Ofiteru nu a dizolvat parlamentul. Poate ne spune aici cum

          • dom cercetător științific, habar n-am. Întreabă-l pe iel. Io dădui numa știrea păntru cine ie enteresat, maică. 🙂

          • Si am mai subliniat o chestie dom chimist Filadel: Daca intradevar supozitia mea e corecta: Si acolo va fi Noua Republica cu steaguri, de ce se ascund ca ei sunt cu organizarea ? Le e teama de fiasco ?

            Cum nu poti trimite cate newslettere vrei pt ca micsorezi rata de raspuns, si de interes.(eu de asta m-am lovit rau ) Convocarile astea in fiecare zi nu suna a bine la un numar limitat de binevoitori de dreapta – nu ma refer la cei cu canadiene cu sigla.

          • dom academician principal deocamdată se respectă regula lui Viq. Nu tu dreaptă, nu tu republici noi. Nu se poate dizolva parlamentul dar ar merita-o. Ca mesaj zic că-i destul de țintit în inima clubului mafiot. Hă? 🙂

          • Pe mine m a atins in inima mea de mafiot 🙂
            , „Nu se poate dizolva parlamentul dar ar merita-o ”
            Pai faceti un mesaj cu KKrau si Ponta ca au negat holocaustul. poate cine stie, ia atitudine Aurel Vainer si ne scapa de ei. ” Nu e adevarat dar ar merita-o „

  10. sunt de acord cu orice prostest impotriva mafiei USL.
    Manifestantul de dar nu se cauta la dinti(nu garantez ca asa vad lucrurile si jandarmii)
    In alta ordine de idei azi PDL a avut o reactie prompta si de admirat. Liderii de grup au fost demisi, aia 3 de au votat au fost suspendati din partid.
    Asa da!

    • link ceva? Că tare-i bună vestea.

    • Manifestantul de dar trebuie protejat @estule caci nu mai vine data viitoare – ca in petrica si lupul –
      Iar mesajele astea cu „nu e adevarat dar ar merita o ” nu sunt ok
      In marketing nu minti pe nimeni niciodata caci ulciorul nu merge singur la apa de multe ori. Spui acea parte a adevarului care te avantajeaza , partea plina sau partea goala, Desconsiderarea publicului tinta o platesti pana la urma

  11. Toni Greblă nominalizat în locul pîrțîngăului de bolcaș.
    De una ca asta mă temeam. Protestul de azi dobîndește noi valențe.

  12. Se vehiculează interimar la TVR Valentin Nicolau, o varză de-a lu Năstase. Idem greblă.

    • In ce tomberoane ii tot gasesc pe astia ? Chiar iti trebuie talent

      • Cauta-le in str. si cariterul Romansti din orasul tau de bastina! 😆
        http://tonigrebla.ro/index_files/Page354.htm

        Iti mai aduci aminte cand fumai pipa la „Castelul ” din Parcul Boborului la 500 m de casa parinteasca a Greblei? Ou sont les neiges d’antan?!!! Tu „balcist”, el „buzestean” si NUUUU la clasa de mate-fizica!. Nu vorbi de rau Buzestiul pentru ca dai in mine, dai in fabrici si uzine…….. Dai in domnul „supt”-prefect din „orasul Salaj”, dai in Loda………………………. Te-a vazut soarele! 😆
        Asta este confidentialitatea mea cu Last. 🙂 Pssst!
        Sa revin la prunele pishate citandu-l pe Old:
        „Eu cred că USL a călcat pe greblă!
        Si exact ca în anecdotă, acu și-a adus aminte ce e aia…”
        😥 😥 😥

  13. Buna ziua copaceni! Intr-adevar, s-a incins si incepe sa faca bolboci ! 🙂
    O sugestie as avea, in ce priveste lista revendicarilor. Ar fi frumos si necesar sa cerem competenta si profesionalitate, ca degeaba se cere rasturnarea unui parlament corupt pentru a pune in loc unul la fel. Andrei Plesu in articolul din Adevarul sugereaza cat de departe s-a ajuns cu abaterea de la niste criterii si standarde normale: http://adevarul.ro/news/societate/despre-nume-demnitati-1_52aeb688c7b855ff56be8f50/index.html

    Cred ca sistemul de pile si relatii mostenit din comunism si perpetuat pana in ziua de azi este una din cauzele fenomenului la care asistam, in care oameni de valoare si probitate profesionala sunt dati la o parte de fel de fel de Gigei, Viorei, si Stirbi. Stiu ca nu-I frumos sa te legi de numele omului, ca in fond nu-i vina lui ci a parintilor, dar macar sa-si stie fiecare locul.

  14. Ziua buna oameni buni,

    Doua-trei (chiar patru) lucruri (impresia mea):
    1. Daca TB numai intervine cu o declaratie, conferinta de presa ceva s-ar putea ca aparatul de poropaganda usl sa castige (coroborat cu sarbatrile de iarna)
    2. La „vecini” avem o descriere care mi se pare corecta a demonstratiiolor de sambata si duminica. (facute de @huniad).
    3. Nu cred ca usl se va rupe. nu pleaca cainele de la macelarie.
    4. demisia lui toader arata ca a semnat in cunostiinta de cauza ceva docomente privitoare la legile votate. A avut dreptate TB sa fie catranit.

    • 1) Corect ce povesteste @huniad
      2) E bine ca @huniad povesteste si nu scrie el insusi textul. Sunt niste dujmani care demult abia asteapta sa ii studieze topica frazei
      3) Nu e corect ca oricare dintre noi sa voteze pro sau anti Craciun. Este un vot in bucataria interna a lui uniti salvam. Altfel Craciun va zice ca el nu pleaca deoarece votul e viciat de Basisti si Mruuisti care vor sa scape de el

  15. Huniad?
    Aaa da, Huniad = Theophyle, corespondent de presa pe unde o fi sa fie.
    O dedublare.
    Sa curga „like”-urile! 😆

    • In ideea de „ecumenism” de dreapta, politic adica, incerc sa apreciez ce este corect in alte parti. Mi s-a reprosat ca vreau sa distrug germenele dreptei, selfestimu’ ei , cu critici premature ceea ce poate destabiliza o grupare politica aflata la inceputul vietii…. 🙂 .

      • @Eugeni Ai inteles gresit , Nu te impauna. 🙂
        Eu sunt acela ce distruge de ani de zile germenele dreptei si nu lasa dreapta sa treaca de la faza de gromelula la cea de bastrula
        …..
        Si nu e vorba de inceputul vietii !!!!!
        Piticii dreptei nu sunt copii !
        Sunt pitici dar sunt batraniciosi au crescut in ani dar nu in inaltime

  16. In alta ordine de idei, pdl a sanctionat pe cie care au votat „gresit” (sau au gresit la vot) iar sefii de grup parlamentar si-au dat demisia din pozitia lor.
    Monica Macovei:
    „Decizii pe care le așteptam de la PDL
    Colegiul Director al PDL a făcut astăzi schimbari și a luat decizii corecte, pe care le așteptam, de sancționare a celor care au avut aceeași opinie ca USL privind modificarea Codului Penal sau reducerea atribuțiilor ANI.
    Mircea Toader și Cristian Rădulescu nu mai sunt lideri de grup, iar 3 deputați au fost suspendați 3 luni din partid, după ce doi au votat alături de USL la modificarea conflictului de interese, iar unul s-a abținut.
    Am cerut ca PDL sa sancționeze orice demers greșit, pentru că PDL nu își poate permite să fie părtaș cu USL nici măcar cu un vot.
    Azi am fost în Colegiul Director al PDL și mi-am susținut cererile anunțate public pe 7 și pe 11 decembrie”
    O mica corectura
    Atata tot ca Toader si halalatu’ NU au fost sanctionati ci si-au dat demisia. Ceea ce inseamna ca au ramas cu „cazierul” curat.

    • Pana la urma a fost totusi bine ca TB a urecheat o pe Monica Macovei ?
      Stiti ca sunt monicist macovist dar si basist – un fel de struto camila in ultimele zile

      • Hi !

        Se vede ?
        😀 😀 😀 😀

        mai punem langa asta si iesirea lui Boc, si referirea (aparent) fara noima a lui Blaga la posibila reluare a relatiilor cu piratul si incet-incet se formeaza o imagine.

        Inca nu ajunge.
        Nu merge cu jumatati de masura.
        Pentru mine garantia ca PDL e in tabara noastra si nu a lor, ramane inlocuirea lui Blaga cu unul din probasisti.

        Blaga e cel care conduce partidul, right ?
        Au picat capatanile alora abia cand a vorbit Macovei.
        De ce ??

        In fine, mai vedem.
        Terciul inca bolboroseste.

      • last,

        adică «cu doi luntri în fund» cf Ferdinand Rex pe când se lupta cu româna??

      • Cred ca este o greseala sa socotim pe MM si TB un „sau exclusiv”
        Ei sunt complementari. Ca si tine sunt, mai pe scurt basisto-macovist 🙂

  17. Sondaj CSOP. USL in continuare la aprox 60%.
    au cec in alb, votantii lor sunt complet cretini si sau ticalosi. dar majoritatea siunt doar cretini.

    • Salutare tuturor
      Stai calm Estule, are USL-ul 56% cum are PDL-ul 20% intentie de vot.

    • E unul din varfurile „triunghiului mortii” democratiei : subordonarea media, distorsionarea sondajelor, furtul la urne.

      Astea ar trebui avute in vedere in batalia noastra.
      Daca ar putea fi anihilate, ii lasi fara tancuri, artilerie si aviatie 😀

  18. L-am vazut pe toader dupa ce si-a dat demisia. vesel si zglobiu. Stie, cred, ca in sesiunea urmatoare va fi repus pe aceeasi pozitie.
    Blaga a spus ca aia si-au dat demisia si nu au discutat cu pdl ceea ce au semnat. Sa fiu scuzat daca injur dreapta(pdl in speta). Cretinu’ dracu’ daca este presedinte de partid ar trebui sa isi dea demisia pentru ca , precum ponta nu a stiut. Un om de inteligenta medie-mica nu il crede, iar restul , cu inteligenta mica -foarte mica, voteaza usl. Cui dracu’ se adreseaza imbecilul? (na ca m-am enervat).

    • Joc de glezne, Eu-le.
      pentru imagine.
      Eu sunt convins ca Blaga a stiut perect ce se intampla.
      Am auzit ca au aparut si telefoane mobile pe piata, chiar la preturi accesibile. Sunt sigur ca-si pot permite 😉

      Pana pica Blaga PDLul e cah!

      As zice chiar mai mult.
      ca sa am garantia ca nu mai sunt carcalaci periculosi in functii de conducere, as delega pe pirat sa verifice deratizarea 😀 😀 😀
      Si atunci s-ar putea vorbi de un proiect.

      „PDL a fost motorul statului de drept, am reuşit să facem România europeană şi am avut cele mai bune rapoarte pe justiţie după 2009, când am venit la guvernare. Cred că aceste lucruri ale PDL au fost posibile pentru că am fost în parteneriat cu preşedintele României, Traian Băsescu. Şi cred că aceste lucruri pot fi, din nou, susţinute în România, prin refacerea parteneriatului cu Traian Băsescu, pentru că a fost garantul statului de drept şi al trecerii României prin cea mai dificilă perioadă de criză economică. Vă spun cu sinceritate şi fără ipocrizie, acest parteneriat între PDL şi şeful statului a făcut posibil mersul democratic al României, pentru că am stat spate în spate şi am apărat statul de drept. Cred că acest parteneriat, această refacere a parteneriatului, ar fi o garanţie a continuării democratice a României într-un moment în care stau în cumpănă valorile democratice din ţara noastră. Azi, PDL trebuie să devină principala voce care să apere România şi românii de abuzurile USL”, a declarat Boc.

      • Viq,
        Ganduri de luni, cand nici iarba nu creste…. 🙂
        Toate bune si frumoase. Boc este o voce. Are cativa „prieteni” de factiune.(MM, falca, etc) Dar „dincolo” avem pe: blaga, vieanu, oltean, preda (cezarica) si alte persoane care au dezamagit: boagiu, vaas, stolojan, t. ungureanu, flutur.
        Sa fiu sincer, refacerea credibilitatii pdl cred ca se poate face doar daca TB preia pdl, Lazaroa, Funeriu, Sever V, Monica M, Boc, ajung in conducerea PDL. Asta ar insemna unirea prin fuziune a pmp cu pdl. (Fac speculatii nu dau cu parul 🙂 ). Lucru care nu il vad realizabil in scurt timp , decat doar daca TB isi da demisia.( cu un pretext oarecare) si este chemat de „poporul pdl” la conducere.

        • …sau….
          … sau o rascoala interna dupa o prabusire rasunatoare a PDL la europarlamentare 😉

          Zic si eu, nu dau cu parul 😀

        • Ma intreb uneori: Oare Basescu asa monument cum il vad eu, nu putea sa nu accepte in partid sau sa canoteze sleahta asta de ticalosi de care zici care au crescut cind el era jupanul blaga, vieanu, oltean, preda boagiu, vaas, stolojan, t. ungureanu, flutur. + frunzaverde
          Ma intreb daca l-as angaja pe Traian Basescu la mine la firma la serviciul Resurse Umane dupa ce iese la pensie , si poate sa lucreze cateva luni pe an cumuland pensia cu salariul ?
          Ca sa dau un raspuns sibilinic (ca MRU cand a fost intrebat daca l ar primi pe TB in partid) 🙂 as spune: TB are mult pamant de lucrat si nu va avea timp de altceva

          • @tds,

            Pui problema putin incorect.(cred eu). Intrebarea pe care cred ca trebuie sa ti-o pui este daca i-ai da firma pe mana (100 la suta) si nu daca ar performa ca functionar. 🙂

          • Mii de scuze am uita de prietenul lui alaga , frunzaimbecilverde

          • Ai dreptate, eu ma intrebam doar 🙂 de ce un om atit de genial a dat rasol in ce priveste activitatea de personal. \
            Uite Ion Iliescu a fost mai dibaci. Oamenii lui au ramas la el 99% A mai fugit cate un prostanac dar s-a intors cu coada intre picioare/
            In timp ce Basescu a crescut o gramada de serpi la san 🙂

          • Răspuns simplu: politica de personal în epoca Ilici era bazată pe dosărel. Cum mișca unu în front cum îi scotea dosărelu. De fapt atunci, ca și acum, sînt numiți peste tot în ierarhia GIO numai indivizi șantajbili și plini de schelete ca cînele de purici.

            Băsescu n-a procedat așa. A lăsat oamenii să se manifeste liber și a intervenit cînd se apropiau de arătură. Unde a fost posibil în limitele jocului democratic legal. În rest a lăsat legea să-și facă treaba.

          • Totdeauna mi au placut raspunsurile simple 🙂
            Si a facut bine ?
            Are acum un pdl in care jumatate i-ar pune piedica sau iar umfla ochiul, cum te-ai abtinut tu sambata sa faci cu mine 🙂

          • Cum adică a făcut bine c-a respectat legea?

  19. Buna seara, copacenilor! 🙂

  20. Viq…
    Ar trebui sa ne ducem la momentul decembrie 1989.

    1. Nu aveam datorii externe.
    2.Aveam rezerva valutara la BNR ..de citeva miliarde de dolari.Aveam creante la fel de mari de incasat.
    3.Aveam o economie diversificata si care asigura locuri de munca si venituri tuturor.,o industrie care acoperea aproape toata gama de bunuri si servicii..
    4.Aveam un puternic sector bancar romanesc.
    5.Aveam complexe si ferme mari de stat in agrozootehnie.
    6.Aveam relatii extinse cu diverse state pentru un comert la export , destul de bine pus la punct.
    7.Aveam baze de tratament si odihna asigurate prin sindicate si ministerul muncii.
    8.Am avut active pe sport si recreatie.
    9.Am avut centre culturale ,cu biblioteci,cinematografe,case de cultura.etc.
    scolare,studentesti,sindicale sau de stat …

    La ziua de azi,16 decembrie 2013,din toate acestea NU MAI EXISTA NIMIC.

    Nu am insirat toate astea sa preamaresc epoca ceausescu.
    ELE AU EXISTAT,chiar daca au stat la dispozitia ideologica ceausista.

    DE CE NU MAI EXISTA?Nu mai puteau fi folosite,sau reconditionate,sau refolosite pentru un alt scop??
    CINE le-a distrus,le-a ruinat,le-a furat ,cine au fost conducatorii in timpul carora s-au petrecut toate acestea? De ce AU PERMIS??

    Au fost doar hoti?Tilhari?Doar atit?
    Daca plecam din acest punct si alaturam un desfasurator al perpetuarii tagmei jefuitorilor ,componenti ai esalonului II din sistemul ticalosit al lui Ion Iliescu,prin inradacinarea caracatitei politico ideologice .,cu caracter mafiot,in institutiile de PUTERE,poate vom reusi sa descifram DE CE s-a putut intimpla asa ceva.

    Din 1989 SUNT AICI…la butoane.. cum au putut SA NE FURE TOT?

    • Am avut si o flota performanta care strabatea cu mandrie marile si oceanele lumii……. Stim cine a furato si vandut-o !
      🙂 🙂
      Intai am crezut ca faci o gluma fina …. dar mi-am amintit ca tu esti serios.

      • Nu gust..nici cea mai mica ironie la adresa Piratului… Te-am punctat pentru asta!

        • Eu am vrut sa spun intro propozitie ce a incercat cu multa bunavointa Old sa iti explice punct cu punct. Tu ai inteles ca …. sunt ironic la adresa lui Traian Basescu ? 🙂 Saracu Old stia el de ce trebuie sa iti raspunda in 500 de cuvinte
          Stii ce , pentru asta eu te punctez. Eu de fiecare data te punctez E felul meu de exprimare 🙂 cand ma depunctezi tu 🙂

    • mark, servus! 🙂

      Tu vorbești serios?!

      1) Nu aveam datorii externe, dar cu ce preț și cu câte sacrificii s-au plătit?!
      2) Rezerva valutară… imobilizată pentru planul aberant al lui NC de a deveni bancherul lumii a treia!
      3)Economie diversificată?! Dar la ce nivel de competitivitate? A anilor ’60 cumva?! Locuri de muncă și venituri pentru toți – modalitate de a distribui echitabil celor mulți sărăcia!!!
      4)La ce folosea „puternicul” sistem bancar – ce finanta el în afara faraonicelor proiecte care n-aveau nimic de a face cu eficienta economică?
      5)Complexe și mari ferme de stat în agrozootehnie?! Da, furnizoare de „valută” – berbecuți și păsări pentru importuri de petrol, porci și vite pentru gaze și minereu de fier! Pentru populație – takimuri și Frații Petreuși :mrgreen:
      6) Relații extinse la export?! Da, pentru mărfuri care nu-și recuperau cheltuielile (export gratuit de valoare) și produse vândute la preț de dumping in Africa și America Latină!
      7)Baze de odihnă și tratament… la care primeai bilet cu recomandarea organizației de partid de intreprindere…
      8), 9) Da, care asigurau acoperirea timpului liber personal tot cu propagarea ideologiei partidului…
      …și ca niste construcții artificiale, s-au prăbușit, «ajutate» de cei care le comandaseră ridicarea și le știau punctele slabe! Ei au fost profitorii bucăților celor mai grase, susținuți de mulții și mărunții lăcomiți la culegerea firimiturilor! Ei, Mark, sunt acum elita ❗

      • Draga Old.
        Nu pun nici un moment la indoiala spusele tale!Asa a si fost!
        Eu am mentionat DOAR UN INVENTAR ,cind a venit ILIESCU si cu sistemul ticalosit la Putere! Am, luat act de ce EXISTA in acel moment active si pasive ale ROMANIEI!

        Pe care tot ei l-au facut praf si pulbere!

        • Mark,

          uneori tonul face muzica!
          Poate urechea mea nu mai este in stare să deosebească un «allegro furioso» de un «andante lamentuoso» 🙂

        • În martie 1989, când Ceauşescu reuşise să ramburseze integral datoriile, România mai avea în plus 3,7 miliarde USD depuşi în bănci şi creanţe de 7-8 miliarde USD. La această sumă s-ar fi adăugat şi exporturile României din 1989 care au fost de 6 miliarde USD. Arhivele oficiale, coafate în cei 24 de ani scurşi de la revoluţie, nu mai pot justifica azi decât existenţa a 2 miliarde USD.

          ION ILIESCU a DECIS sa imbogateasca necuvenit persoane „de incredere” .Primele sale decrete din 1990 au fost emise in acest scop!
          POATE FI TRAS LA RASPUNDERE PENTRU ACEASTA DECIZIE??

      • Poti sa ii spui la 3 ca cizmarul de 8 ani nu mai importa nici o piesa la utilajele si fabricile pe care le importasem la cheie. Iar toata industria ajunsese fier vechi in 89. Gunoi ! Nu il primesc vecinii pe @mark dar e acolo unu @timi tzepelica care ar putea sa ii deseneze toata imaginea 🙂

        • last,

          Nu-mi mai aminti…
          …să faci cercetare aero cu dotare de nivelulul anilor ’60 :mrgreen:

        • Draga Last
          In Elvetia,toate halele industriale dezafectate au fost transformate in ALTCEVA! UTIL! NECOSTISITOR!
          Sunt magazine,depozite diverse,sali de sport..etc..

          Chiar nu existau posibilitati de retehnologizare,macar acolo unde mergea treaba??
          Daca esti expert…pune de o consultanta publica:
          Este bine sa distrugi tot,fara sa pui nimic in loc??
          Este bine sa stergi o economie si o industrie a unei tari,fara sa realizezi ca nenorocesti o generatie,doua ,trei..care a fost obligata sa emigreze??

          Sau poti sa deslusesti ca EXACT asta si-a dorit kaghebistul si urmasii lui ??…

  21. Buna seara tuturor! 🙂

    Viviane Reding: Suntem foarte ingrijorati de faptul ca lucrurile se dezvolta in directia gresita in Romania pe frontul anticoruptiei

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16222532-viviane-reding-suntem-foarte-ingrijorati-faptul-lucrurile-merg-directia-gresita-romania-frontul-anticoruptiei.htm

  22. Cu tot riscul de a fi catalogat drept postac al stangii tot o sa imi exprim nemultumirea fata de modul in care MRU a vorbit la B1 (si a scris acelasi lucru pe fb)
    Dupa ce a inceput bine, ca sa argumeteze pozitia a intrat in lucruri care dau apa la moara usl si mai mult nu sunt adevarate. Sa ma explic. Zice MRU:
    corect:
    „In iarna lui 2012 romanii au iesit in strada furiosi pe masurile de austeritate impuse de conditiile economice, Da, este greu de acceptat sa ai salariul taiat cu 25% de la o luna la alta, desi era o masura de necesitate intr-o situatie extrema”
    Ca mai apoi sa zica:
    „Acum romanii nu mai pot fi acuzati ca ies in strada sa protesteze doar pentru ca le foame, redusi fiind la nevoile primare.” . Cine dreaq ii scrie discursurile? Nu se gandeste inainte de a vorbi? Asta inseamna ca pdl (si guvernul MRU) a redus pe romani la nevoi primare si i-a infometat. Asta inseamna ca usl a rezolvat problema „painii” si a dat de mancare la tot romanul. Ca pentru asta a trebuit sa stranga un pic „surubul”
    si sa puna impozite pe bogatii dreptei……..asta este dreptate sociala….
    Sunt sigur ca intr-o discutie MRU – ponta , acesta din urma ii va spune ca guvernul lui MRU a dus la infometare pe romani si ii va da citatul din MRU.

    • Lui MRU ii tremura barbia ca la motan pentru candidatura la presedentie. De aceea e in stare sa devina foarte populist si a si devenit. Si Neamtu cam la fel.
      Mesaje contradictorii, cautand sa castige electorat care nu este al nostru pur si simplu. Necazul e ca largind baza devine vulnerabil
      Cred ca isi scrie prostiile singur. Daca i le-ar scrie altcineva ar fi mai critic. Partidul ala e deja o fantoma fara personalitate. 4% e chiar jenant.

      • Macar sa fie asa dar mesajul nu largeste „baza”. Aduce aminte ca el a „infometat” romanii. Daca au uitat apoi acu’ si-au adus aminte nu?
        Ma deranjeaza neglijenta in argumentare.MRU ar trebui sa fie liderul oratoriei (care implica logica , nu?) care se deosebeste de ceilalti , ca de aia il votezi, nu?.
        Poate sunt eu prea critic, dar sunt convins ca turambica deja s’a notat cu semnul exclamarii data , ora, minutu, cine si ce a zis.

        • Baietii astia care vorbesc frumos, cum e MRU (mi au spus oameni diferiti ca este fascinant la petreceri si la discutii in cerc restrans) la fel ca si kakarau, ajung neglijenti , in sensul ca fac greseli de structura pt ca au impresia ca invartesc bine vorba. Basescu nu este asa, el are replica bine studiata, si tot ce picura este exersat cu mult inainte. Ori degeaba vorbeste frumos daca e un haos la nivelul de structurare al mesajului general al partidului . Zic si eu acolo…

          • Cunosc foarte bine tipul de om. Si eu sunt unul din astia. Sa ma vezi cum discut de teoria coardelor, holograme, constiinta universului, economie, stat de drept, pictura, muzica, literatura, filme, mercurial, mercerie, incalzirea globala ( vezi do not tell al gore :)https://pbs.twimg.com/media/BbaF0NrCQAAAiSb.jpg ) etc (nu balet ), mai ales dupa ce am baut un pic si am cu cine….. 🙂 , sau daca EA ma asculta, este interesata , sau rade la glumele mele 🙂
            _______________________________________
            Asta ?

          • Am vrut sa spun : cu cat drumul e mai neclar si partidul nu si a structurat viziunea cu atit liderul sau providential trebuie sa improvizeze iar improvizatia duce la rateu

          • last,

            …și zici bine! 😀

        • Eugeni
          Sa fie oare ,inca de atunci la Galati o PUTERE FESENISTA?
          Este posibila perpetuarea.ca si in alte localitati…netulburata si neinvinsa..

          • Mark ,

            Nu stiu ce varsta ai, dar pe vremea aceea la tv apareau „oameni de bine” care doreau binele tarii, si sa nu facem galagie ca dujmanii asteapta la colt. Eu la inceput de ianuarie mi-am dat seama ca iliescu este o japita. Prietenii mi-au spus: ” ce te grabesti, mai taci din gura, lasa-l sa devina democrat, esti ilogic…..) Imi pare rau ca nu am pastrat afise din acestea pentru istorie.

  23. Pentru Viq,

    As vrea , daca se poate sa pui poza de pe feisbuc (aia cu afisul fsn)https://www.facebook.com/DanielPFuneriu
    in comentariu meu. As fi pus-o eu da nu stiu cum…. 🙂

    • DA ,aia cu feseneu’ si toasu’ iliescu care cheama lumea sa fie strans unita impotriva dujmanilor tarisoarei noastre.
      Multzam, nu trebuie sa uitam cum a fost atunci. Ma duceam sa il ascult pe Ratiu (in Brasov) si la juma’ de km se auzeau huiduielie profesioniste ale useleului (fes pe rit nou). Ratiu si-a tinut discursul imperturbabil.

  24. Se pot identifica mai multe obiective fixate in cadrul punerii in aplicare a unui scenariu care se intinde ,pe mai multe planuri,in timp…avind ca rezultat final,ghici ciuperca ce-i??
    Jos capitalismul!Jos corporatismul! Noua nu ne dati ceva?

    Ion Iliescu si nucleul dur al complotistilor de la lovitura de stat din 1989 nu au intrat spontan in toata daravera..
    .Un complot facut ca la carte de inteligente cenusii cuprinde nu doar prezentul ci si viitorul…Clocit in laboratoarele tehnice conspirationiste ,bifate de Moskova,,planul prevedea perestroika..adica schimbarea CONDUCERII Comunisto-ceausiste si inlocuirea pe aceeasi organizare cu acelasi regim cu Ion Iliescu si tovarasii lui .desemnati cu mult inainte de a se produce puciul..

    In ianuarie 1990,romanii au iesit masiv in strada strigind de aceasta data JOS ILIESCU.JOS COMUNISMUL!
    In decembrie au strigat cam peste tot doar JOS CEAUSESCU!

    Atunci s-a pus de mascarada,s-a instituit primul atac la democratia fragila abia infiripata..
    Ion Iliescu a iesit invingator..A RAMAS conducatorul mult iubit..si a trecut la varianta II..

    Veti spune ca toate astea le stiti..dragii mei copaceni..VOI,DA!
    Consider ca este bine sa le reamintim..
    Romanii au uitat..Au ajuns sa il invinuiasca pe Presedintele Traian Basescu
    de tot necazul ce li se intimpla..de saracia in care se zbat. acuzindu-l de hotii si imbogatire…VINOVATII se ascund prin contraatacuri si prin fabricare de compilatii si materiale de dezinformare si intoxicare.
    .VINOVATII SUNT LA PUTERE!
    Ultima este Comisia Calarasi..Penultima a fost MINCIUNA,FALSUL GROSOLAN al lui Sorin Rosca Stanescu…

  25. Old
    Precizez ca INVENTARUL a tot ce exista,in momentul preluarii Puterii de catre camarila lui iliescu era al POPORULUI ROMAN!

    Exact pentru motivatia scrisa de tine!
    NIMENI nu i-a imputernicit SA DISTRUGA!
    Si mai apoi sa fure!

    NIMENI!
    Prin ABUZ in forma continuata,prin haos legislativ,sau din contra prim emiterea de acte care legiferau HOTIA!
    Pe noi ne-au furat nemernicii astia care se lafaie acum, la Putere,ne sfideaza si isi bat joc de romani!

  26. bunä seara,
    deja isi fac planuri, cum vor präda tzara, dupä 11 luni,
    totzi securistii mafiotzi vor zburda, si sä fie liniste, nu-i mai
    intreabä nimeni dece furä LINISTE PT: HOTZIE

  27. LUDWIG VAN BEETHOVEN – 243 de ani.

    Am ales acest clip de dragul imaginilor si pentru ca imi ofera prilejul sa va spun „Noapte buna !” 🙂
    Muzical este o adaptare dupa original.

  28. Marea muzica de la compozitor la interpreti ( Leonard Bernstein, Krystian Zimerman – Wiener Philharmoniker). Mai „Imperial” nu se poate.

  29. e clar cine pune minusuri,
    javra ordinarä LOAZA-USLIUNOASÄ SARMALAGIOAICÄ:

  30. Ponta o sä fie judecat si condamnat pt, santaj si abuz in serviciu:

  31. Comentariile de pe pagina lui Galmea arata ca incepe sa se trezeasca bizonul. Va redau un exemplu
    ”:”Dl. Gâdea am început să nu-i mai credem nici pe Ponta ,nici pe Antonescu . Ei se ceartă între ei ,iar noi ne înrebăm ce punem pe masă de sărbători. Sunt o salariată CFR cu un salariu de 820 şi n vechime de 23 ani. Să se certe domne în spatele uşilor închise ,pe noi nu ne interesează care î-şi arată colţii mai rău,pe noi ne interesează salarile noastre mizerabile.”

  32. Salut,
    faina postare, faine comentariile,
    am ramas doar sa citesc, pentru ca am plecat de pe plantatie dupa ora 21,40…. 🙂
    deh, capitalismul feroce 🙂
    miting azi? interesant!
    citi au fost pina la urma?

  33. You end up? in the morning, crying to Marlene Dietrich in German „Ich hab´ noch ein Koffer in Berlin

  34. Lungu Victor Eugen Mihai

    Acum 5 ani, Toni Greblă, decăzut din prefect de Gorj în director al „Patromin“ – Asociaţia patronatului din minerit, împreună cu Ion Vulpe, fostul director general al Societăţii Naţionale a Lihnitului Oltenia, au fost daţi pe mâna procurorilor anticorupţie. Pentru banale infracțiuni de corupție. Ceva cu niște case pentru niște strămutați care s-au transformat în vile de lux pentru strămutători. Printre strămutaţii de lux din Gorj regăsim întregul grup infracțional organizat din Gorj: liderul de sindicat Marin Condescu, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ion Călinoiu, fostul director al SNLO, Ion Vulpe, preşedintele PD-L Gorj, Ionel Manţog șamd. Aceştia au cumpărat terenuri şi case în zone despre care ştiau că o să fie expropriate, cu scopul de a obţine vile în locul acestora. Iar „Numiţii Greblă Mihail – prefectul judeţului Gorj, şi Ion Vulpe – director general al CNLO s-au implicat în mod direct, încă din faza de negociere a reconstrucţiei imobilului învinuitului Alexandru Busuioc, în încheierea contractului de execuţie a lucrărilor şi în punerea în executare a acestui contract. (…) Competenţa de soluţionare a acestor infracţiuni aparţine Direcţiei Naţionale Anticorupţie şi urmează să se dispună disjungerea materialului de urmărire penală şi sesizarea DNA“.

    Știe careva dacă competenții ăia de la DNA s-au pronunțat?

    Să știu de ce binemerită Greblă propulsia la Curtea Constituțională a României. Asta ar fi una.

    A doua ar fi că: îmi e suficient mie ca cetățean român numai să fiu cercetat penal pentru a fi numit într-o funcție de onoare publică? Sau mai trebuie și un plagiat, ceva.

    • Oare nu comisia parlamentara condusa de Toni Grebla a aprobat luarea titlului de revolutionar al martirului uslas, omorit si batjocorit sadic de catre generalul kaghebist Militaru,cu stiinta lui Iliescu??
      Este in stare OMUL asta sa judece corect litera si spiritul constitutional??

  35. Suna cinic, dar tentativa de lovitura a USL la adresa justitiei era inevitabila. Era doar o chestiune de timp si oportunitate.

    Amnistierea condamnatilor, deformarea Codului Penal intru multumirea penalilor potentiali si legea lobby-ului sint in logica unei Puteri care perpetueaza instrumentele de lucru ale comunismului:
    limitarea libertatii economice,
    limitarea libertatii de expresie,
    limitarea libertatii justitiei,
    limitarea libertatii politice.

    Sint instrumentele unor actori politici (cu tot cu sustinatorii pseudo-afaceristi) care nu pot performa in conditii de piata libera. Pentru a avea succes, acesti actori au nevoie de un mediu distorsionat. Au nevoie de o scena pe care ei insisi sa manipuleze regia, scenografia, reflectoarele si microfoanele, ba chiar si textul piesei. Surpriza lor majora a venit atunci cind autorii legitimi au spus stop masacrarii piesei.

    cititi integral aici:

    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-16222244-atacul-justitie-era-inevitabil-arbitrariul-din-economie-cel-din-justitie-sint-complementare.htm?cfnl=

    o zi normala va doresc!
    🙂
    normala, da?

  36. care politician in afara de TB este capabil sa faca fata unui asemenea limbaj manipulator, primitiv, atractiv pentru anumite urechi?

    E mai putin de un an pana cand Traian Basescu va fi un simplu cetatean si va raspunde in fata tarii pentru ce a facut in acesti 9 ani.
    ********
    Pentru mine si pentru colegii mei, obiectivul de a pune capat sistemului Traian Basescu e mai important decat orice orgoliu.

    Ma astept la orice de la Traian Basescu, dar eu sunt vaccinat.

    Pana acum am rezistat destul de bine. In decembrie 2014, il voi ajuta sa-si stranga lucrurile de la Cotroceni.

    Sunt prim-ministru, e prevazut ca CSAT e o institutie importanta, trebuie tratata serios, dar daca dl Basescu nu o trateaza serios, eu cred ca vom avea foarte mult de munca sa restabilim respectul oamenilor fata de institutia presidentiei
    (vivi_ponta)

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-radio_tv-16223142-ora-21-30-premierul-victor-ponta-invitat-antena-3.htm?cfnl=

  37. Nelinistea lui Viq este marcata de obsesiva intrebare:Cum am ajuns AICI?
    Sa ne conduca o clasa politica profund corupta,imbogatita prin jaf si furt.

    Aceasta mafie institutionalizata a luat fiinta ,CONSTIENT ,din vointa papusarilor interni ,slugi obediente la cei externi.

    S-au mentinut la Putere prin rotatie,prin simularea unei OPOZITII ,prin mimarea actului de justitie,s-au aparat unii pe altii,si-au deschis afaceri oneroase si interpartinice..infigind bine bratele caracatitei in centre de putere,penetrind toate institutiile de decizie ale Romaniei.

    Ion Iliescu si camarila a dat drumul la imbogatirea necontrolata a acestei
    hydre,pentru a mentine si a consolida Puterea sistemului ticalosit,organizat si administrat in functie de gindirea si invatatura de la Rasarit.

    A urmat sistematic,pas cu pas mentinerea la Putere ,pina la consolidare a esalonului II.

    A infiintat opozitia,distrugind in acelasi timp adevaratul concept si scop al partidelor istorice.

    Partidele opozante au devenit partide satelit ale FSN.
    Ion Iliescu A AVUT tenacitate si rabdare…numai un criminal ca el putea sa aduca Romania la picioarele Europei,la dispozitia Rusiei prin distrugere programata ,cu saracirea accentuata a populatiei,transformind prin distrugere TOTALA industria,economia,sistemul bancar romanesc,zootehnia si agricultura in instrumente de constringere si sclavizare a romanilor.
    Haosul legislativ sau legile cu dedicatie au desavirsit capitalismul salbatec,de cumetrie,de o indelungata tranzitie,acel capitalism ,care,in opinia comunistoizilor lui Iliescu trebuia sa dea poporului o imagine de dezastru,de inacceptare a unui nou sistem,al economiei de piata.

    Si,sa recunoastem,opera si gindirea ‘genialului’ scolit la Moskova,a bolsevicului cu acte,cu ideologie marxista,inca din 1946 A REUSIT!

  38. Cinismul,minciuna,infruntarea cu nerusinare a cancelariilor europene,ale altor puteri externe,s-au statuat si s-au invatat in mentinerea la butoane a PSD,cu satelitii infiintati in 1990.

    Auzindu-l pe Ponta, putem declara ca ACUm sau NICIODATA romanii isi vor putea recapata independenta si demnitatea sau vor accepta drumul”lkuminos al socialismului” prognozat acum 23 de ani de puterile subversive ale lumii.

    Credeti ca degeaba a declarat Iliescu cu parerea de rau ca nu va mai trai sa vada implementat global aceasta NOUA ORINDUIRE??

    Declaratia sa,la timpul trecut a socat.
    „comunismul si capitalismul sunt doua sisteme care au esuat.”

    Mi-am pus intrebarea ,ca si altii:Si,atunci,ce va urma??
    Eram in ceata..acum stiu.

  39. Cine alcatuieste nucleul puterii pesediste (feseniste) ramas la Putere din 1989 si pina azi??
    Unde ii gasim?
    In Parlament ,la guvern,in consilii judetene,in top 300,in trusturi de presa, justitie,in obscure ,cenusii trupe de comando organizate prin sindicate sau la fosti ofiteri de grad inalt ,aflati acum in rezerva(din toate armele).,in partide,in organizatii si asociatii finantate din extern.
    O retea inteligent racordata la sprijin si relationare cu statele interesate de Romania.

Lasă un răspuns către fini Anulează răspunsul