Urmeaza Timpuri Noi cu colindele pe partea dreapta

Viq

20 responses to “Urmeaza Timpuri Noi cu colindele pe partea dreapta

  1. cat e de santajabil KWJ? raspuns TOTAL santajabil. Daca a promulgat pensiile speciale… Nu au drept la pensie doar cei condamnati cu executare pentru coruptie.
    Cei condamnati pentru talharie, viol, incest, delapidare, trafic de influenta, furt calificat, provocare de incendii, omucidere si…. sau ….] au drept la pensie speciala.
    CAT E DE SANTAJABIL IOHANNIS?

    • O, da! Lumea trebuia sa voteze cu un candidat neșantajabil, ca Ponta pesedeului sau chiar si mai bine, cu luptătoarea cu sistemul judiciar ticăloșit in secunda 2, Udrea.

      • esti dement, nici azi nu o lasi pe UDREA;
        NU-TZI ESTE RUSINE?
        noi vorbim altceva, tu vii cu obsesiile tale demente.

      • intele, adrian, ca estide acord cu ndemnizatii speciale pt viol/talharie/omucidere? candidezi deci pt locale, vazand ca poti comite orice inclusiv furt calificat/delapidar/incendiere/TERORISM si sa capeti bani de la noi?
        Un salut islamic de la mine

    • este un urs gonflabil,un täntäläu manipulat de secu,…. lache este
      regizorul USL; UNUL MAI PERVERS; MAI AGRESIV SI MINCINOS:

  2. Alina se laudä, noi liberalii pnl-pdl, am dat presedintele,
    o minciunä, s-a votat contra lui Ponta.

  3. Craciun fericit tutulor!
    Pentru @ adrian felicitari de sezon!

  4. Si un grup de colinde…pe partea stanga. Umor…E vremea colindelor

    Florile dalbe

  5. Craciun fericit!

    Si colindul…”rasist” al sezonului (lumii nebune de legat)

  6. Crăciun luminat și fericit tuturor! 🙂

    I’m on line !!!
    Junior unu mi-a reparat PC-ul 😀

    • la multi ani, Batrînu’ !
      (ia-o personal si in sensul bun … cand eram mic, mergeam cu gasca lui frate-meu, student, deja … si foloseam des „batrînu'” intre noi)

    • asa de mult mi-a placut colinda asta, fratele meu, ca mi-a adus aminte de tine … de povestile despre bunicul tau … si asa mai departe
      La multi ani !

  7. Craciun fericit dragi Copaceni!

  8. Craciun fericit tuturor!
    PS
    ….inclusiv celor care nu il merita.

  9. Ooops !

    Ati inceput sa aruncati cu urari !!!! 🙄
    Probabil ca e timpul 😉

    O chestie care m-a impresionat.
    Acum 20 de minute.
    M-a sunat un individ de la munca.
    Sa ma intrebe cum imi merge, ca am buba la doua degete de cateva zile.
    I’m ok, no … !
    Viata mere inainte, ca inainte era mai bine, si noi invatam sa dansam in ploaie ca astea-s vremile : lichide.

    Omul nu s-a multumit, s-a-ncapatanat sa-mi doreasca tot binele din lume, de parca restul oamenilor n-ar avea si ei nevoie de olecuta, si mai ales sa-mi ureze „Happy Merry Christmas !”
    Frumos, n-asa ?

    Partea cea mai cea e ca omul nu are treaba cu Christmasul.
    Deloc. Nici de timp si mai ales de nici un mod.
    Pentru ca e foarte musulman.

    I’m not kidding !!!!!

    Clar : e vremea urarilor.
    Corecte, normale, intregi la minte si la trup.
    Nu cosmetizate politic de carcase umane umplute cu tarate.

    Craciun Fericit !

  10. Spune-i multumesc ca nu ti-a urat Atentat Linistit!!
    P.S. Treci peste replica asta, luni ma inbogatesc cu banii ce ii primesc pe dozele goale de bere. 😛

Lasă un comentariu